- Ubiquiti hálózati eszközök
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nehéz dolga lenne a big tech-nek egy új Trump-kormány alelnökével
- Synology NAS
- Facebook és Messenger
- Nincs többé Kaspersky az USA-ban
- Megtéveszti a fogyasztókat Musk közösségi platformja, nagyon megbüntetheti az EU
- Vírusirtó topic
- Asustor NAS
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
hobizoli #1902 üzenetére
Ja hát ja, ha turbós autót akarnék venni amit nem akarok
akkor valószínű énis benéznék digóékhoz, azok a punto GT-k elég jól lépősek, vagy volt a dájhácsunak a Charade GT-tije hát az mekkora egy parasztbüntető
már gyári állapotában is, vagy ami egy dreamem Nissan 200SX ha esetleg sok pénzem lesz.
Azért meg kell vallanom eléggé vonzó számomra a high rpm + turboszal jó lenne ha lenne vmi ilyen jármű (valami újabb, a gtti valami 7600nál tiltós asszem) csakhát a józan ész azt diktálja, hogy inkább adok neki picit több nyomatékot mint +1000rpmet
Bishopról meg a többiekről akik csak a motort pöckölgetik inkább nem mondok semmit sem, nem véletlen írtam, hogy akkor még csak a motorról beszéltem. Nagy sebességet könnyű elérni még egy 120 lovas géppel is csak aztán tudjon is megállni vagy kezelni helyzeteket a júzer. pölö autópálya tipikus eset. Szaggat a pali belsőben 200+al aztán mikor a papi aki 80 és a halál között van kitép elé a verdosszal. Racer kománk meg csak pislog mert ugye az öreg arra számított, hogy haladhat 130-150el. Ja hát a gyári fék meg a 175ös gumi meg biztos kafán tapad-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Videó Kaputelefon /// Új // Számla + Garancia
- Specialized Crosstrail M trekking
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nespresso Krups XN1101 Essenza Mini
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Új ATE 24.0128-0234.1 első féktárcsa és ATE 13.0460-5651.2 első fékbetét
- KARCHER 1.198-401.0 CVH 2 Porszívó kézi 70 W 150 ml sárga
- Csepel 125/T típusú motorkerékpár kézikönyve
- GT Talera 26" MTB Megkimélt Állapotban!-További Minöségi Kerékpárok....
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen