- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
- Windows 11
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.
lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- Alkoholista nevelde
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...