Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz DroneZ^ #18026 üzenetére

    évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.

    lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
    -egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
    -következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
    -futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
    -téligumi 60k
    -nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
    -szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
    -vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
    -futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
    eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)

    pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.

    [ Szerkesztve ]

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák