Új hozzászólás Aktív témák

  • gyurczy

    őstag

    válasz cekkk #57494 üzenetére

    Sétálj már be egy Audi kereskedésbe, és vigyél el egy S8-at próbakörre, aztán majd írd meg itt, hogy mennyire voltak segítőkészek.

    Ne keverjünk ide más boltokat, egy élelmiszerbolt, vagy egy sima műszaki cikkeket árusító bolt azért teljesen más tészta. Ott az üzletben párhuzamosan több vásárló tudja a portékákat megtekinteni, egy hifis boltban viszont fura lenne, ha kettőtöket ültetnék be a hallgatós szobába, és párhuzamosan menne két zene két rendszeren. Amíg a meghallgatás egyszemélyes, és nyitvatartási időben max 4-6 embert tudnak kiszolgálni, ráadásul olyan portékával, ami luxuscikk, és a legolcsóbb termékek ára is a magyar átlagjövedelem egész szorzataként állítható elő, addig igenis kell szelektálás.

    És ha már családi példa: anyukám fogorvos. Szerinted hány ember nem fizette ki a fogpótlását? Hány ember rendelte meg, és nem ment el érte soha? Szerinted a 40 év alatt mennyire tudja felmérni, hogy ki a problémás páciens? Szerinted szelektál, illetve emberre szabja a szolgáltatást (előre kifizetni, stb.)? A válaszok gondolom egyedül is mennek. Nincs ez máshogy más szolgáltatónál sem. Gondolom apád sem látja szívesen és kíséri körben a boltban azokat, akik csak trécselni mennek be, és soha nem vesznek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák