- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz dethroner #5047 üzenetére
Ebben a méretben nem lehet nagy csodákat tenni, nem is tesztelik.
A tesztekben szereplőket pedig nem lehet kapni ebben a méretben.Például ebben a tesztbe Nokan nem is szerepel, viszont ezeket a cont és Michelin-t a te méretedben nem lehet kapni.
a nokian és a barum poláris mintázta nagyon hasonló
Nokian 165/70:
Barum:
Az Ultra Grip 8 egy teljesen más technológia:
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz dethroner #5049 üzenetére
nem mérvadó, főleg ilyen kicsiben nem
mintázat nem minden, de fontos, mégsem lehet messzemenő következtetéseket levonni
gumicímkét a hajunkra lehet kenni, azt hazudnak amit akarnak, esetleg márkán belül lehet összehasonlítási alapebben a méretben nincs nagy különbség gumik között, vannak amit felsoroltam meg a többi
én inkább a [B]200Ft-tal drágább Barum-ot választanám a viking helyett, a Marsonál valami contis garit is adnak rá
ps:A Viking márka kizárólagos forgalmazója magyarországon a MARSO tehát extra haszon
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz dethroner #5051 üzenetére
ebben a méretben Barum polaris 3 verhetetlen ár/érték arányban
a prémium gumik sem bírálják felül a fizikát, a névtelenek meg néha még a nyári gumikat is alulmúlják
Akár milyen jó téli gumit veszel vezess óvatosan, ebben a méretben a jégen mindegyik tehetetlen, olyan mint a korcsolya= vékony
165mm nagyon keskeny, az esélytelenek nyugalmával állnak neki a gumigyártók is ebben a szélességben, nem véletlen a Nokian mintaváltása sem
az első próbák iszonyat jók lesznek az új gumival, de ez miatt ne vezessél bátrabban
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz dethroner #5092 üzenetére
például a levegő és az út hőmérséklete más a hegyekben, sőt még a teszt ideje alatt is változik, nem ugyan olyan mint az egyik vagy a másik gumi tesztelése közben
simán meglehet 8-10°C különbség más évben készült teszt között
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #35480 üzenetére
Felfelé el lehet térni bármekkora mértékben, a gyártó a minimum súly és sebességindexet adja meg (igaz optimistán túlbecsülve).
Lefelé eltérést súlyban nem de sebességben egy kis mértékben bevállanék. Pl V helyett H-s indexet ha amúgy nem mész tartósan 200 felett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gaben92
őstag
válasz dethroner #35483 üzenetére
Arra figyelj, hogy a terhelési indexet mindenképpen tartsd be, sebességindex nem parás (hacsak nem akarod télen 240-el veretni valahol). Nekem a plakett szerint 205/55 R16 91V vagy 215/45 R17 87W kell. Ehhez képest most váltok 205/55R16 94T XL-re, mert az ide való téli gumikból kizárólag T-s indexű van. (Mondjuk csak a 2019-es teszt első 10 helyezettjét néztem, de nem gondolnám, hogy a YoSima-nál lesz akár H is...)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #35483 üzenetére
Igen téliek alacsonyabb sebességindexesek szoktak lenni. Súlyindexben maradj az előírtnál sebességindexben meg lemehetsz nyugodtan. Ha nem mész a sebességindex által engedélyezett sebességnél többel akkor nem köthet bele a biztosító sem.
Gaben92: Sztem az a gumis aki anno ezt kitalálta nem ismerte az abc-t.
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #36492 üzenetére
Oké, nem az olvasó vonja le, rosszul írtam, viszont akkor is a tanulság a megfelelő szó ide szerintem.
A gondolatmenetem a következő: a videó szerint üres lapokkal, nulla adattal indultak neki a tesztnek, aminek a végén született egy valamilyen eredmény, következtetés (amit vastaggal kiemeltél), nem pedig egy állítást akartak bebizonyítani.Nyilván a korábbi évek tesztjeiből számíthattak valami hasonlóra, de akkor sem kezelhető tézisként, hiszen mások a résztvevő gumik, és az adott körülmények is különbözhetnek valamelyest.
szerk.: Azért mégiscsak hagynak egy picike következtetéslevonást az olvasóra is, ellenkező esetben nem lenne ott a százalékhuzigálós rész.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz dethroner #36647 üzenetére
Számomra ez nem meglepő, pont múltkor beszélgettem egy jogász barátommal. Azt mondta, hogy az emberek azt hiszik, hogy a jog olyan, hogy minden pontosan le van az ügyvédeknek meg csak idézgetniük kell, pedig nem, és egy bírónak óriási szabadsága van emaitt.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #36829 üzenetére
Srácok erre mit tudtok mondani? Fontos lenne, mert az ali- ms rendelésem nem akar megérkezni hazai forgalmazásban meg kihagynám a drága szelepet. Arra gondoltam hogy most kiszedném a nyáriból és átrakom a télibe és amíg tart a tél addig ráérek szerezni másikat amit majd berakok a nyáriba.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #36839 üzenetére
Ki lehet, bár típusa válogatja. A contisat 10-ből 6-szor beletörik a gumisok már akkor, amikor még csak a gumit szedik le a felniről... Fröccsöntött műanyag a nyaka, egy rosszul elkapott kátyú is beletöri vagy ha túlhúzzák az anyát (vannak gumisok akik inkább erősek mint okosak, tisztelet az igen ritka kivételnek). Én a helyedben nem vacakolnék, megrendelném a gyárit (mégha drágább is), mert ezeknek a gyenge pontja az elem. Ha lemerül 2-3 év után 5-6 helyett,akkor már vissza is jött a szerelés költségével a gyárihoz képesti árkülönbözet. (magánvélemény, a döntés a tiéd )
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #36848 üzenetére
A gyári suzukinak fém a nyaka, az utángyártott "univerzális" (made in china) ali-experss-es Continak (nem Conti az csak vmi koppincs) műanyag... Tudod, amit úgy kell programozni hogy milyen kocsira fog felkerülni.
Ha megnézed, a két képet és egymás mellé rakod, feltűnik a különbség.
Tudom drága a gyári, de van rá gari amit bármelyik márkaszervízben érvényesíthetsz és van tartalék ha eltörik a fiúk átszerelésnél. A sarki gumisnál valszeg rendelni kell ha eltör egyet..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #36856 üzenetére
1,4 BoosterJet, nem akarom hajszolni.
A szalonban azt mondták 3000 fölé ne forgassam (6ezernél kezdődik a piros ), 6-osban 2900-as fordulaton ha benyomom a tempomatot akkor 128-at ír... nekem így jó na, jobban alszok tőle
Majd ha lesz már benne 5-6ezer km, akkor talán meglövöm picit...
De így is tolom le az előttem lévőt, lásd: #38648[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
MC Pite
veterán
válasz dethroner #50968 üzenetére
ET18. Agyhalott gumisok és szerelők rábasszák más psa gyári felniket, mert gyári (et27, a dísztárcsa csaknúgy púposodik rajta).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
kenguru99
aktív tag
válasz dethroner #51050 üzenetére
"Egyik tesztben nagyon jó az egyik gumi, másikban szinte sereghajtó"
Azért ez nem jellemző. Előfordulhat de nem gyakori.
Egy gumitesztben annyi változó van, hogy lehetetlen azonos körülményeket biztosítani. A hőmérséklet, páratartalom, útburkolat anyaga, mérőműszerek, a tesztautók, a s pilóták, az eredmények súlyozása mind különbözőek. Érdemes több tesztet megnézni ha van rá lehetőség. -
kenguru99
aktív tag
válasz dethroner #51061 üzenetére
Én valószínűbbnek tartom azt, hogy a keverék nem változik. Egyszer valamikor nagyon régen az indexes gumis fórumba írta egy gumis szakember (lehet hogy a Pásztoy már nem emlékszem), hogy a keveréken nem változtathat a gyártó, csak ha jelöli is azt. (pl. Michelin Crossclimate Vs. Crossclimate+)
[ Szerkesztve ]
-
-
Bizsu1st
aktív tag
válasz dethroner #51098 üzenetére
2003-2008 közöttiek! Tudom, hogy pirosra vált(18mm differencia), de ez a gyakorlatban nem sokat jelent! Élő példa az én fabia-m: 165/70 r14-el szerelték gyárilag! Ennek a váltómérete a 185/60 r14 (pár mm-el kisebb), a 175/65 r14(szintén pár mm diffi, de már nem emlékszem fejből) a 195/50 r15 és a 195/55 r15 is(mivel a 165/70-hez képest már mindkettő benne van +- -ban a megengedett különbségben) Így jönnek össze az ilyen(furcsa) megoldások! Mindig attól függ, hogy mivel volt kedvük szerelni újkorában az adott modellt! Pl a fabia-k felszereltség és nem motorméret alapján kapták az első szerelésű méreteket!
pl ez is furcsa kicsit[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen