Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1017 üzenetére

    Üdv itt!

    Újrafarmolni talán a Skeleton keyes területeket érdemes, abból is mondjuk az Ancient Groveosat, mert az az utolsó.
    Érdemes sok millióval menni oda, Vinelton a növényárus miatt, elég sok receptje van, és frissül is a kínálata (előremész a következő pálya kb. feléig majd vissza, frissül).

    Nem tudom melyik frakcióval hogy állsz, de akkor már jobban jársz, ha Eliten szánsz rá több időt.
    Viszont érdemes megcsinálni a frakciós küldijeit mindnek. Mégha XP-t már nem is nagyon kapsz érte, a frakciós repért érdemes. Kivéve az Outcastot (ha baráti), mert az viszi mínuszba a The Black Legion reput.
    Amúgy minden nehézségi fokozaton eldöntheted a választhatóak közül, hogy továbbra is barát vagy-e? Érdemes kitartani, mert a végén ha nagyon jóban vagytok hozzájutsz a mandatekhez ami minden új karinak jól jön majd, ill. a helyedben most bountyznék a Malmouth frakciónak és az utolsó területeket farmolnám, mert ha majd 100% vagy velük, vehetsz tőlük XP-s italt, ami átadható új karinak is.
    Amint tudsz vegyél Wristet, az első komoly karinak érdemes. Nem stackelhető sem ÍWristtel, sem Mandatevel.

    (#1018) AtHoS: Gyorsabb voltál, nem is láttam csak most beírás után. :)

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1020 üzenetére

    Azon a szinten ahol vagy azért Malmouthért, mert a játék végén az ő ellenségeik vannak. A következő nehézségen meg tornázd fentebb mindet ahogy írtam + bountykkal amíg jön az XP belőle.

    Writs = 50% reputation gain toward that (friendly) faction
    Mandate = 100% reputation gain toward that (friendly) faction
    Warrant = 50% infamy gain toward that (hostile) faction

    Warrantot még nem használtam, attól gyorsabban utál meg az adott ellenséges frakció, ezt Nemesis Bossok dobják.
    Writs: amikor az adott frakciónak melózól +50% XP-t kapsz, Mandate +100%
    Nem stackelhető, első magas karinál érdemes a Wrist és majd Ultimaten eljutsz oda hogy minden frakcióval 100% jóban leszel, és akkor veszel a többi karidnak Mandateket.

    Nem tudom használsz-e, de a buildednek megfelelő augmentációkat, componentseket érdemes, meg egy jóféle relicet. Ha szeretnéd tudok craftolni neked, rengeteg receptem van, ne várd ki hogy hátha kiesik, itt nincs "smart" loot.

    Mastery kivételével mindent vissza lehet vonni. Kiosztott skillpontokat, Devotion pontokat Mysticnél.
    Valamelyik quest a kiegben ad egy ilyet ezzel az attribution pontokat lehet visszavonni.
    Szóval semmi gond, ha nem működik pár dolog, újra lehet tervezni.

    Talán próbálj be egy petest, vagy dual pisztolyos karit. Változatosságnak jó lesz a közelharcos mellé.

    Örülük, hogy tetszik.
    Én is a D3-ról csábultam át anno, szerettem, de ez kész felüdülés volt helyette.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1058 üzenetére

    Berakod grimtoolsba a kérdéses karit?
    Szerintem jó a Mastery megszorítás, pl. a D3-ban se alakíthatod át a DH-t monkká.
    Persze, nem tökéletes a játék, olyan nincs. :)
    Most nem tudok linkelni, korábban megtettem, de a szokásos Build Compendium mellett vannak a GD fórumán orosz ill. kínai communityk által létrehozott buildek. De ha jól rémlik endgame és nem nagyon vannak részletezve, de ötletet lehet meríteni belőlük, hátha van hasonló ahhoz amit akarsz.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1058 üzenetére

    Ha akarod linkeld majd a Gimtoolsba a ranged karid, mert még a classt sem tudjuk. :)
    Persze magasabb szinten is működhet "only dmg-s" kari, de általában a Physical mellett szokott lenni valami.

    Igaz elemental, de elég jó Purifiert össze lehet rakni, 2 pisztolyos. Nekem ezalapján van, a legerősebb karim.

    Én azt tudom tanácsolni mindenkinek, hogy legalább 1 karival vigye végig mindhárom fokozaton, legyen egy lvl100-as kari ami jó sebességgel farmolja az Ultimate szintet. Minden lehetséges frakciónál legyen maxos a Mandatek miatt, Malmouthnál az XP ital miatt is. Ezek már a következő karinál hatalmas XP boostot jelentenek, ha meg a Lokarr szetet is kifarmolod (AoM Secret Quest), akkor különösebben a ruházattal se kell foglalkozni jó sokáig, a resistanceokkal se nagyon, jól lehet haladni egy ideig az új karival.
    Továbbá ha valami craftolható és nincs meg a recept, kérjen segítséget, mert 573 féle recept van a játékban, és általában az nem fix (pl. frakciós árusnál) ami kell. Nehogy az legyen a vége hogy elmegy a kedv mert nem esik a recept. :)

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1106 üzenetére

    Ügyes vagy.

    De írták is, hogy irgalmatlan nehéz lesz Ultimaten egy teljesen új karival. De ha nem így lesz, nincs sok értelme, ugye?
    Idecopyzom az egyik választ:
    "anathema2741 : how is the level scaling on ultimate at level 2?
    Well, let's take a look. Now I will warn you that anyone who's going to play like this? It's going to be hard. I would describe this as almost playing on players 8 in Diablo 2 back in the old days, but you'll notice these enemies are actually scaled to my level. We've gone ahead and through Elite and Ultimate difficulties and updated these guys so they scale from one all the way up to max level. And yes, they hurt. They give a lot more XP, but they hurt. You're going to get all the attribute and skill points like I said and you're going to need them because this stuff is way harder than what you're used to. I will point out, if you look at my resistances, they are in fact altered by the difficulty scaling."

    "to get all the attribute and skill points like I said": arra utal, hogy a Merittel unlockolod a nehézségi szinteket.

    Persze megteheti az ember amit tud, Lokarr szet :) meg gondolom az unlock után visszamehetsz Veteranra is, és a sok ponttal gyorsabb leszel. Vagy Eliten. A Devotion Shrineokat meg úgy oldják meg hogy bővül a mennyiségük a 2 nagyobbik nehézségen, hogy ne kelljen visszamenned kisebb szintre miattuk, össze lehet majd bármely nehézségen szedni az 55-öt. Legalábbis ezt értettem.

    A jó az, hogy pl. ez a merit dolog opcionális, ugye vagy használja valaki, vagy nem. Szerintem egy Elitere ugrásra biztosan bepróbálom egy lvl1-es karival.

    A TQ: Ragnarökre nem bírtam rászánni magam, szerintem így is marad. :) A TQ-t szerettem nagyon, de ha úgy vesszük a GD egyfatja utódja nem csak a grafikus motor tévén, hanem annyi mindent átvettek/továbbfejlesztettek az előző munkájukból.
    Jó játékot hozzá, van még időd az FG-ig. :)

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1108 üzenetére

    Egyetértek jó ötlet a merit, meg majd pl. a szet konvertálás is.

    A TQ nagy kedvencem volt, a mitológia meg pl. a duplakaszt és egyéb dolgok miatt.
    Állítom azóta se szívtam annyit bossal, mint a Cerberussal. Nem igazán volt poison dmg reductionos cuccom sokáig. :)
    Az ellenérzésem a DLC-nek szól, nem hiszem hogy miatta visszamennék a TQhoz.
    Lehet jó, de már nem a játék eredeti fejlesztői készítették, stb. Majd talán ha 2-3 EUR lesz egyszer bepróbálom majd.
    De abban biztos vagyok, ha nem lenne a GD, akkor újra kikötöttem volna a TQ-nál.
    PoE nem jött be (összesen kb. 80 óra alatt nem fogott meg), bár elismerem érdemeit.
    A Diablo 3 meg úgy max. 2 hét körül tart meg szezononként.
    A többi ARPG címet is próbálgattam régen (persze nem mindet), de valahogy a GD-nél kötöttem ki újra és kisebb részt a Diablo 3-nál.

    A Sacreddel nem sokat játszottam anno, csak annyira emlékszem hogy vámpírom volt, előtte nem volt másban ilyen játszható kaszt. Az alap fokozaton játszogattam.

    Igen, néha hallgatok zenét, stb. közben.
    Amit még szeretek, hogy ha egész héten 3 órát játszol, akkor se vagy semmi hátrányban. Nincs szezon/liga, LB. Bármikor visszajöhet az ember bármekkora időre.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1110 üzenetére

    Köszi a véleményedet!

    A kiadót valóban dicséret illeti, hiszen eléggé felpatchelte a TQ-t, a co-op is visszajött azt hiszem, és valóban odaadták ingyen ha Steamen megvolt legalább az alapjáték. Amúgy ez a kiadó (THQ Nordic) szokása, több játékkal csinálták ugyanezt.
    Ezzel remekül előkészítették a terepet a DLC-nek. Teljesen jól csinálták.

    Nem is kell megbánnod, jó szórakozást!
    Nekem anno Haruspexem volt (íjász), és lehet hogy ennek hatására lett a legtöbbet játszott karim a Diablo 3-ban a Demon Hunter. :)
    A Diablo 3-at elvitték egy olyan irányba ami sokaknak nem tetszett, alternatívák vannak. Én is már alig játszom vele (kb. 2 hét szezononként) a korábbiakhoz képest, de megvan a varázsa ha nem akar agyalni az ember.

    A PoEnél attól a gondolattól nem tudtam szabadulni hogy valószínűleg el kell mélyednem a kereskedelemben is, ha jó cuccot/buildet akarok. Persze mondhatod hogy a Diablo 2-ben is volt kereskedelem, nos én végig szólóban nyomtam, magamban ha kedvem volt.
    De az is a háttérben van, hogy akkor már aktívan toltam a GD-t, és bármit is próbáltam ki mellette, nem nagyon ragadtam ott sehol sokáig.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1141 üzenetére

    Értem, köszi.
    Igen, nagy a különbség aközött ha valamit konzolra fejlesztenek, vagy eleve tervbe van véve a multiplatform és aközött, amit utólag írnak át konzolra.

    Úgy néz ki az egyetlen megoldás a fentebb linkelt Grim Internals lehet.

    Amúgy majd valamikor az FG után jön ki - időpont nem ismert - a GD X-Box Onera.
    Eddig kaptunk a port miatt DX11-et, illetve gamepad támogatást (ez nem a Steames, a játék maga tudja) is. Ki tudja, ha lesz valami egyszerűbb módosítás X-Boxra ezügyben lehet megkapja a PC is. De nem igazán látom rá esélyét, akkor már írták volna, hogy megnézik mit lehet tenni. De a nem tervezünk ilyet volt a válasz.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1882 üzenetére

    Igen, korábban írták Grim Misadventuresben, és devstreamben is volt szó róla (néha a kivonatait linkeltem is), csak 1 Act lesz, de lesz mellette egy új játékmód is.
    Az AoM megjelenésekor is erősebbnek tűnt az Inquisitor és a Necro, gondolom most sem véletlen a dolog.
    Valóban először korábbra ígérték a kieget, és a fentebbi helyeken úgy rémlik említették is hogy a Shattered Realms a késés oka - de nem vagyok teljesen biztos benne, olyan sok infó volt a hónapok során.
    Új pályákat csináltak hozzá, stb.
    De azt leszögezték, hogy a 2018-as is csak tervezett megjelenés volt, nem kőbe vésett.
    A főbb bugokat igen hamar orvosolták hotfixekkel - ugyanez volt az AoMnél is.

    A Shattered Realmsba 5-ös mélységbe mentem le eddig Ultimaten.
    Esett Shattered Waystone recept (ebből van több fokozat) és egy magasabb szintű Medál augmentáció receptje.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #1989 üzenetére

    Grat a 100-hoz.

    Nekem is át kell alakítanom most már a Purifierem, mert az új FG-s Secret Questre nem elég a karim, volt nerfje patch révén, és hát az új Celestiallal nem tudtam mit kezdeni Ultin, ezt 2 próbálkozásból leszűrtem.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz #75791360 #1989 üzenetére

    Grat a 100hoz, nekem még másfél szint kell és még csak most értem Homesteadbe.
    Bár én azzal sem büszkélkedhetek, hogy nem halok. A resisteket felhúztam maxra, de azért egy Purifier nem tank. :U Bár néha a játék is fullba nyomja a kretént, amikor Tyrant'ss Holdnál megkaptam a -20% HP-s mutatort már előre szentségeltem. Bloodfeast simán oneshotolt max HP-ról, úgy hogy a körben álltam. Hát megfordult pár kedves dolog a fejemben. :((

    Bár én egy kicsivel jobb lootnak is tudnék örülni. Ma már ott tartottam ha még egy Tremort dob valami mob törlöm a játékot. Zsinórban kaptam hármat. Pedig bíztam benne, hogy ultaimate-en majd tudok öltözködni, de jellemzően offhandek és kétkezes fegyverek esnek. Vagy caster armor, ami lehet jó lenne csak nincs hozzá spiritem. :DDD Szóval móka és kacagás eddig... :(

    Viszont ha tényleg ennyire nem sebződik ez a karakter lehet mégis elgondolkozok azon, hogy indítsak melee-t következőnek. Bár azért megvárom Grava'Thullal mire jutsz :DDD

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz #75791360 #1989 üzenetére

    Lehet most épp nincs a helyzet magaslatán a grimtools, mert egy darab cuccot nem látni a linkelt karakteren....bár, ha letolt gatyával sem karcolnak lvl100-on, akkor le a kalappal :DDD

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz #75791360 #1995 üzenetére

    Hát jól megtévesztettél a "valahogy így néz ki grimtools-ban" szöveggel, mert azt hittem belinkelted a karaktered ilyen formában pl. a sajátom, ami tényleg így néz ki [link] és nem kellett keresgélni semmit, csak a mentett állást betölteni a bal felső sarokban lévő felfelé mutató nyilacska segítségével :K , de ugye ez lenne majd a cél vele valamikor [link]

    Szóval azt hittem nem tölt be nálam rendesen a Grimtools :B

    read-only mode on the forum

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz #75791360 #2321 üzenetére

    Legtöbbször ki lehet kerülni őket, figyelni kell a térképre (ha koponyát látsz fuss). Persze mondani könnyű, én is volt már, hogy belefutottam egybe, pedig mutatta is, hogy mi vár rám. Pedig én nem is hallgattam mást közben.

    A leírás alapján (démon-szerzet) úgy tippelem Grava'Thulba futottál bele. Az eddigiek közül nekem ő volt a legnehezebb. Gyakorlatilag négyszer körbefutottam a mapot a Purifierrel, mire apránként sikerült lefarigcsálni az életét. Persze elsőre instant összecsukott, azt hittem meg tudok állni előtte.. Csupakabránál az is működött, amíg nem kezdett osztódni. De ő még úgyis könnyebb volt. Ha jól emlékszem vele elsőre eliten találkoztam, nem túl jó gearben.

    Túl jó gear nem kell hozzá, csak ki kell ismerni melyikkel mit kell csinálni. Meg persze függ a karaktertől is. Grava'Thult például pont nem szeretném meleeben megpróbálni, de rangeddel nem olyan vészes (ha kitakarítod a térképet előtte és nem futsz zsákutcába).

  • Nandi88

    junior tag

    válasz #75791360 #2321 üzenetére

    Ez az annak az eredménye hogy mindenki minden zúgba midnenkit megöl, ami oké csak a repu is megy felfelé és egyszer bedobja őket.

    A legszebb,a mikor benjart bedobaj Bocba, ha pont anaesteria küldetését csinálod, vagy SoTba Moskitot.

    (#2322) Shadowguard

    Azé grava még mindig legnehezebb a kis "labdáival" simán leszedi buffjaidat. Srbe meg cruciba nem mindig tudsz hova futni.

    Az meg túlzás, hogy túl jó gear nem kell. Mi a jó és mi nem túl jó gear? Az, hogy caster meg ranged körbe futja vele a fél pályát az nem jelenti azt, hogy másnak nem kell item.

    Ha igazán jó gearbe vagy nem is kell vele futkosnod csak azt az 1 db skilljét kerülni. Ez a nem mindegy.

    [ Szerkesztve ]

  • rocsikzoli

    csendes tag

    válasz #75791360 #2375 üzenetére

    Jelenleg a Tűzpróbát használom a fordításban, valaki korábban felvetette már, egyelőre nekem is ez tetszik legjobban.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #2599 üzenetére

    Végigolvastam, most sem időm, sem energiám, és kedvem sincs, hogy bővebben leírjam: azok között ami nem tetszik, konkrétan van műfaji sajátosság, vagy hogy idén mennyi grafikai upgrade volt, illetve korábban is. Vagy hogy mennyire nehéz is lehet kihívást adni egy max lvl-es játékosnak. Vagy, hogy sok más hasonló játék a te értelmezésed alapján mégnagyobb illúzió.

    Győzködni meg végképp nem szabad senkit, segíteni, támogatni lehet. Nem mindenkinek jön be a játék, ez tény.
    Sok sikert a továbbiakban, remélem megtalálod azt a játékstílust ami szórakoztat, mert ez nem az.

  • jambiyya

    őstag

    válasz #75791360 #2599 üzenetére

    Ez simán benne van a pakliban, néha én is ejtek olyan játékokat, amikért korábban annyira odavoltam. Van, amit örökre, van amit csak egy időre. GD-vel például nagy volt a szerelem, de van már három 100-as karim, a negyediket fun viszem, és elég lassan halad. :)

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #2599 üzenetére

    Viszont a Titan Quest mellett szót kell emelnem, mert az ókori görögöket illeti kritika ezügyben! :)
    Ugye a játék a görög mitológián alapul, és ott is erősen dominált az ember-szerű kinézet. Voltak kivételek, pl .a játékban volt Manticore, és Hydra is, de alapvetően kötötte a fejlesztőket a mitológia. Nyilván igyekeztek ismertebb lényeket beletenni. Volt annyi, hogy nem igényelte a saját kreálmányokat. :)
    Szerettem a görög mitológiát, ezért is tetszett annyira a TQ a sok ismerős monsterrel.

    [ Szerkesztve ]

  • Nandi88

    junior tag

    válasz #75791360 #2599 üzenetére

    Ravenriseal fogom kezdeni. Én nem tudom milyen arpgkkel játszottál eddig, de elmondhatom hogy mindegyikbe kell cucc, hogy működőképes legyen egy karakter, arról végképp nem tehetek, hogy képtelen voltál elolvasni és értelmezni, hogy vannak lvling skillek, amik azt jelentik, hogy ultira áttudnak vinni különösebb cucc nélkül. Ráadásul a legtöbb boss támadását ki lehet kerülni... Ki lehet őket ismerni. Én számtalanszor megcsináltam, te is képes lehetsz rá. Azért azt meg kell mondjam ez eléggé hardcore játék, szóval nem feltétlenül mimoza lelkűeknek találták ki. Az, hogy nincs időd matekra nem tehet a játék róla, ez ilyen. Azt meg ne várd el, hogy bármelyik arpgbe majd te 10 év után is tudsz újat mutatni... A PoE is halott lenne build téren, ha ligáknál nem változtatnák a skilleket.

    Jambi kösz az említést.

    Pel vindicator 2 kezes lightningosnak a legjobb és az is a legjobb build. Dual pisztoly esélytelen jelenleg.

    Bennyboy mati fontos gyüjtsed 100 is elmehet nagyobb matik craftolására, vagy még több cuccok craftolására.

    Mindenkinek azt ajánlom, hogy nézzen buildet és azzal menjen végig, mert ha elbaszod, akkor nem tudod miért nem haladsz és csak zavarni fog.

    Lvling skillel teljes mindegy milyen build simán el lehet jutni ultimátéig táposabb cuccok nélkül, ami számít éld túl resisteket pakoljatok magatokra az benne van pdfeimben.

    Most már tényleg tanácsadónak érzem magam.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz #75791360 #3062 üzenetére

    Mit értesz a meg van kötve a kezed alatt?

    Egyik ARPG sem kivétel, bármilyen is a rendszere (egy szabott mastery, 2 mastery kombináció, blank kari, stb.), jó esetben sok buildet kínál.
    Jó esetben elég sokáig, 1-2 fokozatig mehetsz a saját kútfőből buildeddel... de utána amikor azt érzed, hogy már kevés, akkor nézheted másét, vagy addig farmolsz, amíg meg nem lesznek a cuccok... azt akarom mondani, hogy még a PoE is változik patchenként, ami az egyikben jó volt, lehet 1-2 patch után már sokkal kevésbé használható, lesz sokkal jobb nála, és ha haladni akarsz, akkor váltanod kell. Hiába tűnik úgy, hogy azt csinálhatsz amit akarsz, csak nagyon kevés fog működni. Az összes ARPG-re igaz.
    Ha minden skill egyforma erős lenne, és minden cuccnak ugyanolyanok lennének a statjai, akkor talán meglenne a "szabadság", mindegy mit csinálsz, de ennek nagy ára lenne, megölné a kreativítást, senki nem találna ki új buildeket, mert minek, ha ugyanolyan erős lenne, mint egy másik?

    Ha normálisan ki vannak építve a karik, nem szenvedősek a bossfightok, amik a sztoriban vannak. Ehhez ugye kellenek cuccok, farmolni kell, mint minden hasonló játékban.
    Más játékról láttam videót, ami valóban olyan volt, hogy nagyon erős boss, rengeteg effektel, mobokkal, és nem volt meg 3 perc alatt - na az ilyenről elhiszem, hogy szenvedés.

    Nem tudom megvan-e neked, de endgamenek a Crucible DLC van (bár azalapján amit írtál nemigen tetszene), ill. a Forgotten Gods kiegészítőben a Shattered Realms.

    Ezt csak nagyon OFFként jegyzem meg, mert más játék, és van topikja is.
    Wolcen : Lords of Mayhem sztori módban 3 act van, vagyis actonként 1 boss.
    Annak alapján amit kifogásolsz a Grim Dawnban, ne vedd meg azt a játékot.
    Ennyire fantáziátlan bossfightokat...
    Nagyon durva AoE támadásokkal, sok mobbal, gyors bossal, ráadásul az act 2-3-as bossoknál elég kicsit a mozgási tér. Az act 2-es Belial pályájára emlékeztetett a Diablo 3-ból.
    Hidd el, a Grim Dawn sztori bossfightok sehol sincsenek ezekhez képest. Se nehézségben, se frusztráció terén.
    Ha meg igazán szenvedni akarsz, ott a Chaosbane, van topikja, ott elhangzott elégszer, mi is a probléma vele.

    Nem foglak győzködni semmiről, hogy márpedig jó játék, stb. ezt mindenki magának érzi.
    Csak azért válaszoltam, mert amiket írtál az kb. az egész műfajra igaz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák