Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Üdvözlünk a Grim Dawn topikban!
Kérlek olvasd el az összefoglalót kérdezés előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
senior tag
Én háromszor fogtam bele a PoE-be, és csak harmadszorra fogott meg (ez a harmadik találkozás akkortájt történt, amikor a negyedik Act-ot bevezették). Akkor viszont teljesen berántott.
Én különben még a Diablo 1-gyel kezdtem 1996-97 környékén
Egyébként egy szimpla végigjátszásra szerintem a GD a legjobb: rengeteg tartalom. hatalmas bejárható terület, ami nem válik unalmassá, kisebb-nagyobb titkos helyek stb. A PoE a sötétebb hangulatával, a durván jó end game tartalommal, meg úgy egyáltalában a mechanikájával és annak összetettségével fogott meg, és vált kedvenccé.
Ami a karakteremet illeti. Ha jól bírja Elite végéig is, akkor írhatok majd róla bővebben, bár nem egy bonyolult build. Sőt, tulajdonképpen egy pofonegyszerű cséplőgép. Inkább csak odafigyeltem arra, hogy meglegyenek a megfelelő defenzív mechanizmusok, mert hiába gyilkolna valami háromszor olyan gyorsan, ha rögtön földre kerül két pofontól, vagy menekülnie kell, ha már akár csak öten körbeveszik, akkor kenheti az ember a hajára az egészet.
Azért benyomok egy-két screenshotot. Ebből látható, hogy első volt nálam a rezisztek feltornázása, egy tűrhető páncélzat (ott még bőven van mit javítani), no meg egy olyan HP pool, amellyel ezen a szinten/nehézségen nem oneshot-olható. A csillagképeket is úgy választottam meg (tuti nem ideális, de hát sok minden frissült a kiegre, és csak most ismerkedem vele), hogy az életben maradást is erősen segítsék, ne csupán offenzív erőt biztosítsanak (nem mentem el abszolút offenzívbe - pl. a lila irányba, esetleg chaosszal keverve -, mert a védelmi mechanizmusokat fontosabbnak tartottam.)
A csillagképek közül egyébként a FOX van meg még kirakva, de az nem fért fel a képre. Jelenleg a Sailor-öset teszem ki, és ha azzal megvagyok, akkor az Empyrion-os (jobb felső sarok), valamint a Tree of Life lesz még soron, és ezekkel pont kijön az 55 pont.A skillekről is teszek be képeket, de ezek még persze alakulnak (72-es a karakter - van még hova pontokat lőni bőven). Itt a Field Command-Squad tactic kettőst, valamint a Fighting Spiritet egészen biztosan tolni fogom a szintlépéseknél. Csak a sebzésem per pillanat bőven elegendő, illetve végig elegendő volt idáig, ezért az offenzívebb dolgok közül többet is így a végére hagyok. Ultimate-en lehet, hogy szükség lesz majd némi skill revampra, esetleg pl. a Soldiernél 40 pontig feltolni a Mastery-t, és a harci kiáltást a passzívjával felvenni (kérdés, mennyire lesznek idegesítőek az ellen által használt skillek - ettől függ majd, hogy kelleni fog-e ez a lépés.).
Röviden ennyi. Illetve még annyi, hogy közelharci karakternél nagyon fontos az életszívás - de ezzel szerintem mindenki tisztában van, aki már játszott a játékkal. Nálam is van folyamatos életszívás ütésenként tárgyból, van jelentősebb életszívás skillből (a feral hunger egy iszonyat állat skill!), van tárgy, ami bizonyos eséllyel ad életszívó tulajdonságot, plusz van ilyesmi kirakott csillagképből is. Ez borzasztó tankossá teszi a karaktert. Annál ugyanis szvsz nincs hatékonyabb dolog, mint amikor szinte azonnal visszaszívod magadba azt a HP mennyiséget, amit lecsaptak rólad.
Persze Ultimate-re kell a jó felszerelés is, de szerintem ha okosan épít az ember, akkor az első két nehézségen vígan elvan a zöld cucokkal is. (Én is ilyenekkel tolom javarészt. Nem is találtam túl sok hasznos kék/lila holmit idáig.)
Ui.: Ja igen, a karakter névadásánál nem voltam éppen túl fantáziadús kedvemben...
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest