Hirdetés
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz bullseye #8146 üzenetére
Most mindenesetre a szervizben nézik, ha jól tudom, így ezzel sok mindent nem tudok csinálni... holnap ha nem hívnak, biztos megzargatom őket, hogy ez így bizony nem jó.
Webshop: igen, de egyrészt azzal elhúzhatják 30 napig a dolgot, másrészt nekünk kéne a cucc, szóval a csere lenne ideális (avagy úgy tudom, máshol drágább, vagyis úgyis újrarendelnénk itt, de nem szeretném bonyolítani, adjanak egy újat, és kész).
Ha mégis elállnánk a szerződéstől, egész egyszerűen kérjük a pénzt, és kb. semmit nem mondhatnak ellene, igaz? Ilyen, hogy használva volt, kinyitva, mit tudom én, nem lehet kifogás, jól tudom? Elvileg le lett adva az egész cucc, dobozzal, mindennel. És 8 munkanap számít, ugye, vagyis akkor még jövőhét kedden is jelezhetnénk adott esetben?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest