-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dethroner
veterán
válasz Superhun #20965 üzenetére
Szeretek úttörő lenni és szembe menni az árral Először elbattyogok a helyi békéltető testülethez, van már velük jó tapasztalatom szintén lábbeli ügyben. Ott majd hátha mondanak okosat, meg írok a boltnak, amiben megkérem sorolja fel, kiknek fogadja el a szakvéleményét. Tudtommal a fogyasztóvédelemét kénytelen.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Dreamshake
csendes tag
válasz Superhun #21045 üzenetére
Utánamentem a dolognak, hogy 100%ig pontos infóim legyenek, és kiderült sok fontos dolog, amik már az idő homályába vesztek
(Nem volt egyszerű, mert ahogy írtam, a teljes levelezés elveszett a saját hülyeségem, és egy ransomware következtében... de hála az állandó screenshotolás-mániámnak mobilon, néhány morzsából össze tudtam rakni újra a képet)Na szóval:
-Az eredeti kártya 2017.05.04-ei vásárlás a RecordNetworks Kft-nél.
-Hozzám használtan került 2018. 10. hó elején.
-Garanciáztatni 2019.04 első hetében küldtem el, azaz 1év 11hónaposan. A Record Networkshöz.
-A RecordN azonnal továbbküldte a Computer Emporiumhoz, akik 2019.04.10-én jelezték hogy észlelik a hibát, és továbbküldik javításra az MSI-nek.
-Az MSI visszaküldte a kártyát javítatlanul az Emporiumhoz, az Emporium pedig a RecordNetworks-höz 2019.05.26-án.
-Ekkor állítólag 1 hónapos harc kezdődött a 2 magyar fél között, és én 2019.07 első hetében kaptam a használt kártya csere ajánlatot a RecordN-től.
-A használt kártyát elfogadtam, és 07.15 vagy 07.16-án kaptam kézhez.
-Garancia levelét 2019.07.11-én állították ki, és 2020.08.09-igy szól. Tehát 8hónap van belőle hátra.Nem tudom, hogy ez mennyire volt így fontos.. számít-e bármit a jelen helyzetben, de ez volt az események lefolyása, ezért összeszedtem.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #21057 üzenetére
Embere válogatja, engem pl. pont nem érdekelne. Feldugom a töltőre, másfél óra múlva leveszem és készen vagyunk. Hogy közben az akku ikon egyre hízik-e, vagy mászik-e felfele a százalékos kijelző vagy sem, az azért nem olyan kardinális probléma, ha a töltés megfelelően működik. Tény, valamennyire én is hiányolnám, de én főleg azért, mert rögeszmésen nem töltöm 80-85% fölé az akksit. Ha felhasználó által cserélhető lenne egy telefon akksija, akkor nem figyelnék rá ennyire, mert bepattint az ember egy újat x év múlva és kész, de ezt a lehetőséget sajnos -minden racionális indok nélkül- elvették tőlünk sajnos.
-
zümzümm
senior tag
válasz Superhun #21085 üzenetére
Közben informálódtam a fogyvédelemnél. Ők is azt javasolták hogy irjak a könyvbe, vagy ha nem akarok visszamenni akkor emailben tegyek panaszt először az üzletnek írva, aztán ha 30 napon belül nem jön válasz vagy nem megfelelő amit ajánlanak, akkor jöhet a fogyvédelmi panasztétel, csatolva az elküldött emaillel.
-
őstag
válasz Superhun #21091 üzenetére
szerintem a jogszabály azon része hogy a sorrend javítás, csere és csak utána pénz vissza az eladót védi és nem a vásárlót
úgy értelmezem, hogy az a funkciója, hogy ne legyen az a helyzet, hogy a vásárló használ valamit x ideig, tönkremegy és azonnal viszi vissza, kéri vissza a teljes összegetszerintem azzal ha valaminek a teljes árát visszatérítik, az eladó részéről minden lezárva és vitának helye nincs, hiszen visszaállt az eredeti állapot (és ha végiggondolod, ezzel azért nehéz vitába szállni -szerintem)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Superhun #21094 üzenetére
A termék a vásárló tulajdona, így a vásárló dönti el, hogy mi legyen vele. A bolt nem "foglalhatja le" egyoldalúan, mert az gyakorlatilag lopás.
erre viszont ott van hogy elállhat a vásárlástól a vevő és visszakapja a pénzét
nem arról van szó hogy kényszeríti az eladó, hiszen ha akarja megtarthatja a rossz terméket, senki sem tiltja meg
az hogy közben változott a termék ára vagy nem beszerezhető, nem az eladó kockázata
tényleg minden hónapban előkerül ez a topikban, egyszerűen nem értem hogyan lehet ezt máshogy értelmeznicryptot minden termékemért elfogadom
-
Execᵀʰᵀˢ
tag
válasz Superhun #21095 üzenetére
2 év szavatosság mindenre van
Ezt akkor is így kell értelmezni, amikor 12 hónap bolti, további 48 havi gyártóit írnak? Mégegyszer, <10000 forintos termékről van szó. (Ettől függetlenül nem szeretném kidobott pénzként elkönyvelni.)
Ja és sem a jótállás, sem a szavatosság nem veszik el. Ilyen nincs. Max a gyártó nem vállalja a garanciázást fizikai sérülés esetén, de ahhoz neked semmi közöd, meccselje le vele a bolt.
Eddig rendben. Viszont, megnéztem, az ÁSZF-ükben is benne van, hogy "fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak" -- ezzel nem csorbul a garancia/jótállás fogalma, ha gyártási hibából ered?Te a bolttal állsz szerződésben.
Igen, csak a személyes bevitelnél lepattantam; próbáljam újra írásban, emailben esetleg?
-
Execᵀʰᵀˢ
tag
válasz Superhun #21099 üzenetére
A bolt önként vállalhat jótállást 10.000 Ft alatti termékekre is.
Szerintem itt lesz a hunyó. Köthetik ezeket feltételekhez? (eg. fizikai sérülés)Az a "12+48" egy év jótállást és 4 év gyártói garancia ügyintézést jelent szerintem. A jótállással még jobb helyzetben van, mert az 1 év, azaz 1 évig a boltnak kell bizonyítania mindent, míg szavatosságnál ez csak fél év.
Bingó. A garancialapon ez van még:A "+" jel előtti szakasz a hazai jogszabályban meghatározott 1év kötelező jótállást jelöli, a "+" jel utáni rész a gyártó által ezen felül vállalt garanciaidőt jelöli a gyártó feltételei szerint, mely bizonyos esetekben regisztrációt igényel és a feltételek eltérhetnek a kötelező jótállásban meghatározott feltételektől.
De ezt a fentivel a #21093 -ban idézett "A termék fizikai sérülése [...] a jótállás teljes elvesztésével jár, függetlenül a hiba és a sérülés jellegétől." nem ütközik? Olyat, hogy "jótállás elvesztése" nem tehetnek meg, nem?
Mindez gondolom csak akkor érvényes, ha az első kérdésemre "igen" lenne a válasz, miszerint köthetik ezeket feltételekhez 10.000 Ft alatt. -
Execᵀʰᵀˢ
tag
válasz Superhun #21101 üzenetére
Egy dolog nem tiszta még ebben nekem: Milyen extra feltételeket szabhatnak, amikkel nem sértik a törvényben meghatározott kritériumokat, ha önként vállalnak jótállást? (És egyébként is, a "hazai jogszabályban meghatározott" rész nem csak a 10.000 felettire vonatkozna?)
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #21104 üzenetére
Én (nem jogász) úgy értelmezem, hogy ezt a kettőt kérheti, amiből alapesetben a cég dönt (az aránytalan többletköltség miatt). Ha a cég azt mondja, hogy egyiket sem tudja, akkor jöhet a kiemelt b rész, azaz árleszállítás, máshol javíttatás, elállás. Elméletben ehhez mind joga lenne, gyakorlatban gondolom az első kettő végtelen vitához vezetne arról, hogy mennyit kap vissza, ha megtartja és használja a cuccot, ill. elfogadja-e a cég, hogy valaki más X forintért javított, szóval egyszerűbb és gyorsabb az elállás a vásárlónak.
Mondjuk vicces, hogy ugyanez lehetőséget adna arra is, hogy a javítás helyett kérjen valaki elállást, mert megszűnt az érdeke, oztán mégsem szokták megadni csak úgy első hibára, vagy harmadikra sem mindig.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
válasz Superhun #21117 üzenetére
hát mivel feltételezem, hogy nem hülye hogy egy hibás terméket megtartson, ezért igen, köteles elfgoadni
de szerintem ez telejsne egyértelmű volt eddig is, kezd az a benyomásom lenni, hogy szándékosan trollkodsz, ugyhoigy befejeztem ezt a témátcryptot minden termékemért elfogadom
-
Askformore
senior tag
válasz Superhun #21129 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ. Felhívtam már őket telefonon, ahonnan egy e-mail címre irányítottak, ahova le kellett írnom a hibát. Hosszas levelezés után, annyit írtak, hogy vigyem be a boltba. Bevittem, ott pedig 5 másodperc után mondta az illető, hogy nem tud segíteni. Ezután folytattam velük a levelezést, nem túl szép hangnemben (minek küldtek be a boltba, ha nem tudnak segíteni??), amikor is azt írták, hogy "szeretnék begyűjteni a terméket saját költségen GLS futárszolgálattal", mint később kiderült, el akarták küldeni ők maguk szervizbe. Eközben viszont felhívtam egy DELL szervizt, és mivel a monitorra háztól házig gari van, felajánlották, hogy küldenek futárral egy cseremonitort. Ezt leírtam az Alzának e-mailen is, illetve még azt is, hogy ha a cseremonitor is problémás lesz, utána jelentkezem náluk, és "begyűjthetik" további vizsgálatok céljából.. Most itt tart a story.
-
lenoma
tag
válasz Superhun #21195 üzenetére
Szia!
Kerestem de nem találom ott a listát!
Általánosan mások tapasztalatára voltam kiváncsi az ügyintézési idővel kapcsolatban.
Garanciális videokártya PCX-nél. Nekem is gyanúsan 25 nap körüli időt adtak meg.
Lehet szívatják azokat akik nem kértek felárért néhány napos ügyintézést jelentő cseregaranciát?
Kitalálták, hogy 15 napon belül csak törekedniük kell.
Illetve, hogy a 15 napot úgy értelmezik, hogy a nagyker szervízében annyi időt tölthet.
Hiába jeleztem nekik, hogy én velük állok kapcsolatban, és nem kell értenem az eljárásuk menetéhez/lépéseihez és a 15 nap rájuk vonatkozik, akkor is annyit hajtogatnak, hogy nekik csak törekedniük kell és a nagyker szervízébe csak múlt héten érkezett be, onnan számítódik a 15 nap ami nem is kötelező határidő. Ha tényleg betartják a 25 napot, akkor SOHA TÖBBÉ PCX! Január 29-én adtam be és azt mondták, hogy február 24 előtt nem valószínű. Ja háztól-házig garanciával lett volna visszaküldve, de január 29-én igényeltem a feladószelvényt az ingyenes postázáshoz, azóta sem kaptam meg. Személyesen vittem be még január végén. Pedig fél órás válaszidőt reklámoznak...[ Szerkesztve ]
-
lenoma
tag
válasz Superhun #21208 üzenetére
MSI 1660 6GB, 2018 novemberi vásárlás. 12+24hó garanciával.
A kártya nem adott képet és a Bios 1 hosszú 3 rövid sipolással kisípolta, ventik pörögtek.
Szétszedve nem volt. A kártyán a db memória chippet 3 féle módon kapcsolták a hűtőhöz, valahol többet egymásra tettek a gyárban.
89000Ft volt, szervízelve még nem volt, cégnévre volt, de a PCX-nél nincs különbség céges és a magán vásárlás között.
Volt rá háztól-házig garancia, de az új rendszerükben nem volt benne, a régi pedig nem adott az ingyenes postázáshoz postai cimkét. 2 hete próbáltam e-mailben kérni a pótlást, de nem válaszoltak rá. Ezért személyesen kellett bevinnem.[ Szerkesztve ]
-
-
Exodion
aktív tag
válasz Superhun #21279 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok de mint Samsung termék és háztartási nagygépről lévén szó a szervzelést a Samsung végzi a helyszinen. Ezért is értesítettem őket, aztán csak várok-várok-várok mert lassan 4hónapja nincs egy normális fagyasztónk itthon, ami azért elég kellemetlen na. Felkerestem az Auchan ügyfélszolgálatot, azt mondták, hogy küldjek nekik emailt ... nem fűzök hozzá sok reményt amíg a Samsunk ki nem állít egy csereigazolást de elküldtem aztán meglátjuk.
-
Digidroid
aktív tag
válasz Superhun #21353 üzenetére
Szia!
Személyesen kerestem fel őket, és baromira nem voltak együttműködőek.
A mínuszos számlán amit adtak, március 23. van megadva határidőnek, és állandóan erre hivatkoztak. Persze akkor még nem tudtam a kormányrendeletben szereplő 14 napos határidőről, és azt hittem 1-2 nap és úgy is utalnak, de úgy látszik gerinctelen módon ki akarják használni az általuk megadott időpontot Most egyenlőre megvárom a jövő hétfőt, és utána próbálok lépni valamit. Csak nehogy ez a bolt is bezárjon a vírusveszélyre hivatkozva jövő hétfőtől, előre nem látható időpontig, mint ahogy azt jó néhány boltnál látom kiírva a környéken.. -
DarthPeeter
aktív tag
válasz Superhun #21361 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ha tudom, hogy ennyi rossz vélemény van róluk biztos nem őket választom, de az árukereső szerint megbízható bolt és ők adták a legjobb áron, cserébe két hetet vártam plusz nem is azt küldték amit rendeltem.... .
2021 novemberéig van rá gyártói garancia. Ha azt akarom érvényesíteni, akkor írnom kell egy levelet nekik és ők adnak egy címet ahová el kell küldenem? -
Chal
addikt
válasz Superhun #21379 üzenetére
Szerintem pont ugyanazt mondjuk (mindenben)
"ez esetben tehát kikényszeríthető jogilag a részegység javítása"
"Nyilván innét ezt a témát csak azért hagyom itt, mert sokak számára érdekes lehet, nem fogok egy 10-12eFt-s kontroller miatt ilyenekkel szarakodni. Viszont pl. egy profi fényképezőgép szettnél (elszakadt a nyakpánt, idevel a 1.4 milliós geart, így jártál), vagy milliós TV-nél érdemes lehet beleállni a dologba."
ésatöbbi...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #21402 üzenetére
A HDD/SSD egy keretbe szokott beszerelve lenni, es annak a keretnek vannak a laptop sikjaval parhuzamos fulei, amiben csavarlyuk van, es a keretet be lehet csavarozni a notebookba, igy megakadalyozando, hogy elmozogjon a HDD/SSD. De akarhogy nezem, en ott sehol nem latok olyan helyet, ahova a csavart be lehetne hajtani (az is lehet, hogy a notebook also fedlapjan van lyuk, amibe csavart ajtva ahhoz rogzul a hattertar (bar ez eleg hulye megoldas lenne). Eleg sanszos, hogy a gyari megoldas is ilyen volt, hogy keret, es szivacsutkozo a bal oldali reszen. Megmondom oszinten, ha a sajatom lenne en leszarnam, kemeny muanyaghabbol vagnekl balra csikot, ami meggatolja, hogy lejojjon a csatlakozorol oszt jo lesz az. Tipusszamra rakeresve azert keresnek youtube videot, hogy hdd replacement, vagy disassembly vagy akarmi, es megnezni rajta, hogy mi az eredeti rogzitesi modszer.
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21644 üzenetére
Bocsánat, de közben LuckyL és a honlapjukon is szereplő infók miatt valóban érdemesebb rögtön a szervízzel felvenni a kapcsolatot..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen