-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1523 üzenetére
ez vonatkozik erre?
1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó [Ptk. 685. § d) pont] és fogyasztónak nem minősülő személy vagy szervezet (a továbbiakban együtt: értékesítő) köt egymással az értékesítő áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében, kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
m4rc!:a webshop-os felületen rendelted meg?
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1530 üzenetére
értem, tehát a fizetés és az átvétel az már a szerződés teljesítése, tehát akár ez lehet a boltban és futár által otthon is, ha a szerződés megkötése pl. webshopon történt, akkor erre már a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvények vonatkoznak
tehát m4rc! ragaszkodhat a 8 munkanaphoz
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1537 üzenetére
jól gondolod
Köszönöm!
Egyébként most megy egy elég nagy herce-hurca az egyik kedves nagykerrel, ugyanis kijelentették, hogy az X márka termékeit, ha cserélik akkor sem indul újra a gar, hanem az eredeti termék vásárlásának dátuma számít. Még szerencse, hogy az ügyfélnek megoldottuk már. Ezt azért már mi sem nyeljük be. Ha igazolni tudják az importőr/mo.-i forgalmazó felöl, hogy ez ténylegesen igaz, akkor ezt a terméket benyeljük, de onnantól kezdve meg is szüntetjük eme márka forgalmazását...
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1542 üzenetére
kb. ennyit:
Onnan indul, hogy első körben x összeget kell teljesíteni havonta, hogy adjanak utalásra és ne kp. vagy előreutalással lehessen árut elhozni. Utánna aztán lehet már egyezkedni a jobb fizetési feltételekről, kedvezményekről.
Ha a garos feltételeket szeretnéd vele szerződésbe fektetni, akkor vigyorogva elutasítja. Nem érdekli. A poén, hogy mi sem most kezdtük (és nem kis értékben vásárololunk heti szinten több nagykertől), és valsz minket is kiröhögnének.
A brand termékekkel (IBM, Lenovo, HP, Samsung - alkatrészek kivétel, stb) nincs gond, mert azt a helyi importőr rendezi.Az a gáz, hogy ha el is fogadnák a feltételeket és úgy viszonyulnának a kiskerhez, mint a kisker a fogyasztóhoz, akkor nekik kellene benyelniük a dolgokat, mert tőlük sem veszi vissza sok esetben a gyártó. A feketén érkező dolgokról meg ne is beszéljünk. A kisker megveszi, mintha hivatalos forrásból érkezne, a nagyker meg valami ömlesztett áruba hozta valahonnan a világ másik szegletéből. A mo.-i importőr meg nem fogadja el, mondván, hogy nem rajta keresztül került az országba a cucc.
Sok a simli ebben az országban. A gond pedig az, hogy a számítástechnika az a terület, ahol szinte lehetetlen közös érdekképviseletet létrehozni, mivel a kereskedők töbsége inkább eladja 1-2%-al a dolgokat, csak hogy ő szállítsa az asott tenderre az árut. Az meg tudjuk, hogy mire elég. Semmire, de ezzel ölik meg a piacot, főleg úgy, hogy a többi hülye meg megy utánnuk.
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1544 üzenetére
hát látod! ha oda mi szállítottnuk volna be, nem az Alba, akkor nem annyiért és nem olyan minőségű notikat kaptak volna
Így van...azonban, amíg csak én próbálok álájn lobbizni a törvénymódosításrt, addig asszem a hivatal részéről én is kapnák egy vigyort, mint te a ngykertől
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #1537 üzenetére
Ariadne írta:
Csaba: net84 tényleg nem olyan...Amíg az általánosságban írt hozzászólásaimat egyesek magukra veszik és személyes sértésként élik meg, nehéz lesz itt érdemi beszélgetést folytatni. A hozzászólásom nem net84-ről szólt. De persze beszélgethetünk egymásról is, hogy ki milyen ember...csak előbb nem ártana megismerni a másikat...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #1552 üzenetére
A piaci problémákat meg lehet próbálni megoldani közvetlen törvénnyel, így a piaci folyamatokat közvetlenül befolyásolni, illetve a másik módszer, hogy a végpontokat igyekszel szabályozni, amik aztán hatással lesznek a piac többi részére. Ma az utóbbi az elfogadottabb módszer, így nálunk is ezek szerint cselekszenek. Nem akar a kormány a törvényhozás eszközével piaci folyamatokat közvetlenül befolyásolni. Ezért van az, hogy a fogyasztók jogait és ezzel együtt a forgalmazók kötelezettségeit vették bele a törvénybe és nem a kisker-nagyker viszonyt. Fogalmam sincs, hogy ez-e a helyes módszer a piac irányítására, de szerintem nem nagyon fogsz találni olyan embert a tűz közelében, aki módosítani is tud és hajlandó közvetlen módon belenyúlni a piac működésébe törvénymódosítással. A említett nagyker bebukása mögötti okokat egyelőre nem ismerem, de úgy látom közelebb vihetnek a probléma megoldásához...csakhát nem mi fogjuk megváltoztatni a dolgokat... Én legalábbis nem vagyok közel a tűzhöz.
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1567 üzenetére
Az én vidkarim a szó szoros értelmében nem halt meg.
3d alkalmazások futtatásakor 2-3 perc után szétesik a kép.
Najó az igaz h a desktop meg az internet explorer vígan fut rajta..
De az h nem fut rajta normálisan semmi ami 3d szerintem kimeríti a rendeltetésszerűen nem használhatóság kategóriáját.Mind1, kivárom az 1 hetet, azt meglátjuk h köcsögölnek e tovább.
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1571 üzenetére
mi az, hogy ejj de sok -
ráírva, hogy minden teszt lefutott, illetve a munkalon teszt ok feljegyzés van
már csak annyi hiányzik, hogy hiba nem jelentkezett...megfogadom a tanácsot, mielött elvinni megmutatom neki, hogy többszöri bekapcsolásra sem fagy le.
Nem valsz, hogy valami kontakthiba, mivel mint most utólag kiderült nála sem fagyott mindig, csak random időközönként fordult elő.Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1574 üzenetére
én pl szoktam az embereknek, hogy gördülékenyebben intéződjön a garanciális csere...főleg azon nagykereknél, akiknél a bad sector-os hdd teszt ok üzenetet kap
Fáraó - nem feltétlenül kellett túlhúzni, random is elhalhat rajt a memória, és ez a hibajelenség erősen erre utal. Ami még szokta segíteni az elpusztulást, az az alulméretezett hűtés, ami hosszútávon a kártya halálát okozza.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1579 üzenetére
ez nem probléma ezt mi már meg tudjuk oldani és le tudjuk rendezni a nagykerrel - párszor eljátszottuk egymás szivatását azóta csak nagyon ritkán dobnak vissza ilyen HDD-t...
Brand cumóknál a forgalmazó/gyártó hajlandó is foglalkozni a kuncsafttal, sőt kifejezetten kérik, ha a kisker/nagyker viszi be nekik a terméket, akkor is kell a végfelhasználó neve, címe és elérhetősége. Egyes esetekben a végfelhasználó elöbb értesül arról, hogy elkészült a cucca, mint mi.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1574 üzenetére
Áh, remélem házon belül sikerül elintézni.
ki akarja a kereskedőt kijátszani? o.O
Szerintem érthető h nem akarok újra náluk vásárolni.
1. Beviszem a kártyát. 1 hét múlva megmondják mi van
2. 1 hét múlva : javítani vagy cserélni kell. szóljak vissza
3. újjab hét. Nem lehet javítani, és sajnos ilyenük sincs, adnak egy 8600 GSt
mondom az nem kell köszönöm. Erre közlik velem h még 1 hétig javítják v cserélik(mikor előzőleg mondták h se javítás se csere), ha pedig nem fog menni, akkor levásárolhatom az árát a karimnak.
Majd megnézi h most kb mennyit érne..nc
-
Stalker76
csendes tag
válasz Ariadne #1594 üzenetére
Olvasok, és ritkán szólok. De akkor nagyon
És nem Alien, hanem egy állandó vevőjük. A 245 nap meg miért friss? Imádnivalóan süt belőletek a bizalmatlanság.ML320 - eddig pont az ilyen viselkedés ellen léptél fel, most mi a gond?
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #1596 üzenetére
Miért, a kereskedői érdekeket is védeni kell. Nekem más a meglátásom a garügyekkel. És ha már korábban felvetetted a kérdést, hogy milyen formában lehetne bevonni a nagykert/forgalamazót a felelősségi körbe, akkor az én nézetem az, hogy a 15 napon belüli törekedés legyen a bolt ügye, mert ezzel a kisker verseny erősíthető. A 15-30 napos javítás, a cserekészülék biztosítása meg a forgalmazó/forgalomba hozó/nagyker stb felelőssége. Csak az gáz, hogy Mo-n túl sok a kereskedelmi csatorna. A nagykerek is kapcsolatban állnak egymással.
Pl: A HRP-ben van Canon papír. De a Rami olcsóbban adja, megveszük onnan. Megjön, rajta a címke: forgalomba hozza: HRP. És hasonló az Epson nyomtatók, APC szünetmentesek, stb esete. Érdekes, ugye? Nagyker a nagykerre mutat.Valamint egy kis segítséget kérnék: Autószerelő ismerősnek segítek munkalapokat/nyílvántartást kialakítani. Az erre a területre vonatkozó jótállással melyik tv foglalkozik?
Fontosabb tényezők: mennyire vonható felelősségre a hozott alkatrészek hibájával, mi a helyzet ha meg nem rendelték a javítást, de látható hiba van, stb. Szegény öreget párszor már megszivatták, és itt is ez nem tetszik. Bár egyértelmű, hogy valamiről nem tehet, de mégis őt akarják mindig felelősségre vonni.Ember tervez, Isten perverz...
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #1639 üzenetére
Na szép, ezek megpróbáltak mindent ráírni, de talán kicsit túl sok is lett.
Nekem is ez volt az érzésem.
Az eredeti lapon, amivel leadtad, írták, hogy szerintük "nem garanciális", és van ugye független (!) szakértőtől szakvéleményük arról, hogy te a vásárlás után idézted elő a hibát? Kétlem...Még holnap elbeszélgetek velük, de ha még folytatódna a garancia meghosszabítva a náluk töltött idővel, az akkor sem érne semmit a gyakorlatban.
Miután kipróbáltam és működik rendesen a lap, valószínűleg elfogom adni (időközben muszáj volt vennem másikat) és ehhez jobb lenne ha pl. lennének a gyártótól hivatolos papírok.
Azt hiszem most van az állapot, hogy a kezemben van minden, amivel nyugodtan fordulhatnék BT-hez...net84:
Ha a gyártó javította, akkor annak biztosan van nyoma, de úgy érzem esetedben ezt egy "hozzáértő" oldotta meg.Igen, annak kellene és gondolom akkor el is küldték volna...
Viszont, aki csinálta az értett hozzá, mint ahogy írtam nem látszik gányolásnak, teljesen kör alakúak a forrasztások, szerintem nem kézzel lett csinálva.Pontosan mennyi ideje van náluk a lap?
A hiba bejelentésének időpontja: 2007.10.30.
Kiadás dátuma: 2008.01.18.
Kb. 2,5 hónap -
net84
őstag
válasz Ariadne #1641 üzenetére
Köszönöm!
A bankos részben szinte biztos voltam, a kérdéses a szimpla mezei vásrló, vagy cég volt az érdekes, mert itt akadnak emberek, akik hajlamosak nem fizetni, de akkor ezek szerint így sem lehet megfogni őket.tlac - ügyesen kézzel is át lehet forrasztani, kérdés, hogy a több rétegű nyákon a furaton belül milyen a forrsztás. Egyébként többen is alkalmazzák javításoknál a merítő ónos/cines (nemtom pontosan hogyan hívják) technikát. Azzal elviekben észrevétlenül is meg lehet csinálni.
Read only...
-
Alg
veterán
válasz Ariadne #1662 üzenetére
Köszönöm szépen, énis valami hasonlóra gondoltam elsőre.
Egyébként Albacomp...
Modra:Nekem megfelelne az is, ha ugyanilyenből kapnék egy újat, legalább a garancia újrakezdődne...bár úgy hallottam hogy már alaplapot sem nagyon tudnak szerezni hozzá... Legutóbb valami 6 elemet cseréltek, fedlap, zsanér, MSI logo, stb...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #1664 üzenetére
Apropó, Albacomp.
Hoztak anno egy Albacomp notit hozzám anno, hogy webkamera szoftvere lefagy. Akármerre is néztem, nem volt ahhoz a típushoz Vistás driver, se a webkam gyártó alapján nem találtam semmit sem. A Vista jogtisztán gyárilag volt fent, és az adott típust több fórumon is lealázták. XP-vel tökéletesen működött.
Mennyire vonható esetlegesen felelősségre a gyártó/forgalmazó (nemtom, az albára most melyik fog vonatkozni) ezért a hibáért - azaz olyan oprendszerrel hozza forgalomba, ami nem támogatja az adott összetevőjét a terméknek? Illetve ha ilyen hiba miatt illegális szoftverhasználat valósul meg (bár "rákényszerült", de vissza is vihette volna), mennyire adható tovább a "felelősség"? Végülis nehogy már egy laikus felhasználó naponta nézegesse a weboldalakat, hol bukkanhat fel egy megfelelő driver!Ember tervez, Isten perverz...
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #1674 üzenetére
Egyébként meg ez az egyik terület, ahol szerintem lehetne úgy változtatni a szabályokon, hogy mindenki jól, de legalábbis az eddigi helyzetnél jobban járjon vele. Mert ugye a fogyasztónak az a gondja, hogy nincs egy konkrét határidő, amikortól biztosan számíthat arra, hogy lesz javított/másik cucca/pénze, a kereskedőt meg a nagyker szorítja, aki gyanítom szintén hajlamos pár hetet ülni rajta.
A három nap szerintem nem reális a számtech cuccoknál legalábbis, de lehetne valami olyat kitalálni, hogy legfeljebb 15 nap alatt meg kell mondania, mi lesz a megoldás. Vagy mondjuk a beadástól 15. napon esetleg köteles lenne (ha adott elérhetőséget a gazdi) jelezni a tulaj felé, mi a helyzet a cuccal, a mai világban ez nem megoldhatatlan (pl. mail?). Akkor legalább lenne valami ésszerű dolog, amit számon kérhetek rajtuk, pl. egy per során a kereskedő felmutathatja később, hogy "igenis én igyekeztem, de nem jött meg a szállítmány", a vásárló meg kikéretheti az ezt igazoló papírokat, és ha tényleg, akkor ez is számíthat. Most csak egy hirtelen példa volt.
De valamit kellene változtatni, persze első körben a nagykereket s*ggberúgva, mondjuk ezzel a közvetlen felelősséggel a jótállás teljesítéséért... Ó, én nagyon szívesen verném az asztalt a nagykernél ma is, de hát ugye hiába, ő nem köteles foglalkozni velem, ahogy a gyártó sem..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1674 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
"15 napra kell törekedni"
o.O
Ez azt jelenti h nincs semmilyen korlátozás?
Ha a kereskedő bociszemekkel ismételgeti hogy ő próbálja, próbálja, akkor hónapokig jogszerűen jár el?Ne mond már, h nincs olyan pont h eddig és ne tovább!
Te szerencsés vagy.
Én biztos nem voltam szimpatikus nekik.még annyi : ha ők 3 napom belül nem nyilatkoztak arról hogy mi lesz a kártyám sorsa, ez hogyan jelenik meg?
Mi tehetek ilyenkor, ha ennek a kötelezettségüknek nem tesznek eleget?[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #1675 üzenetére
A három munkanap teljesen reális atekintetben, hogy a forgalmazó nyilatkozhasson arról, hogy tudja-e teljesíteni a fogyasztó által bejelentett jótállási igényt. Mert nehogy már 3 munkanap után is csak bambám bámuljon vissza a fogyasztó azon kérdésére, hogy "most akkor tudjátok cserélni/javítani, vagy se?". Az pedig már teljesen nonszensznek tartanám, ha ezt még törvényessé is tennénk.
De egyébként addig hiába is változtatsz jogszabályt, amíg a nagyker-kisker viszony nincs normálisan rendezve, vagy rendeződve.
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1691 üzenetére
Az a baj, h nem 100 % h nekem lesz igazam.
A kártya működik a desktopon.
3d alatt meg 2 perc múlva csíkos lesz a kép meg maszatol a vga.
Namost kérdés h a szakértők szerint ez kimeríti e rendeltetésszerűen nem használhatóság kategóriáját.Az egyetemről : egy fél év hatályos jogot tanultam, ha valamire , ez arra volt elég, h rájöjjek, h mit nem tudok.
Az anyagi részével se vagyok tisztában
Mennyibe kerül az ügyvéd?
Mennyibe kerül egy ilyen bírósági tárgyalás? kb mennyi idő alatt megy le?
Pernyertes kérhet kártérítést v az ügyvédi költségei megtérítését?csak úgy kb ra kérdezem, a miheztartás végett, mert még nagyságrendileg sem tudom elképzelni
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1736 üzenetére
A személyes átvétel nehézkes lett volna, mert pár száz kilajmeter van köztünk. Ha sérülten vagy hibásan kapom, akkor jobb ha egyszerre indul egy emberke egy új készülékkel, mert azt biztosan nem teszik zsebre, amit tőlem kapnak...
Ezek után ígyis-úgyis visszamondunk minden viszonteladói státuszt náluk, csak elötte még kapjam meg a PDA-t.
luciferc - igen jól tippelsz (miből jöttél rá?), elpusztult a mikrofon része, és telefonáláskor nem hallottak.
Ez volt az első és nagy valószínüséggel az utolsó Mio-m, vagy ha mégsem, a következőt már nem "tiszta forrás"-ból fogom megvenni. Nemérdekel, hogy ki kit hogyan károsít ezzel.
Read only...
-
Szten Márs
nagyúr
válasz Ariadne #1753 üzenetére
Azt hiszem, hogy pont Csaba_20 egyik írásában olvastam ezt, de most e fenének nem jut eszembe a honlap címe, ahova írt.De az is lehet, hogy nem ott láttam. Mindenesetre gyors googleval több helyről is megerősítést kaptam, hogy így van, pl:
"There is now an international standard for controlling harmonics (IEC100-3-2) and PFC is mandatory for home appliances consuming 70W or more power in EU nations as of January, 2001." illetve:
"To comply with current EU standard EN61000-3-2, all switched-mode power supplies with output power more than 75 W must include passive PFC, at least."Viszont a hiányos gyári leírások miatt mondhatja azt, hogy szerinte meg van benne PFC, akkor is, ha sehol nincs feltüntetve. Ilyenkor mi történik? A fogyvéd, vagy valaki más rendelhet illetve fog rendelni szakértőt, aki szétszedheti és megállapíthatja, hogy valóban nincs benne?
[ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
válasz Ariadne #1767 üzenetére
Ahhoz, hogy megfeleljenek az EN 61000-3-2 szabványnak, szabálynak, vagy akárminek, ami az elfogadható felharmonikus-szintről szól, és amit az Európai Unió 2001 januárjában fogadott el; kell, hogy valamilyen PFC-vel rendelkezzenek a tápegység. Maga az EN 61000-3-2 innen letölthető: [link]
Illetve lsd #1754-es hsz-em, valamint googleba beírva a power factor, vagy PFC és european union szavakat össze lehet szedni jópár találatot.
(Technikailag, amennyire én látom, a szabvány csak az elfogadható felharmonikus-szintet rögzíti, de ezt megvalósítani valamilyen PFC nélkül nem lehetséges a PC-ket üzemeltető kapcsolóüzemű tápoknál, így tulajdonképpen közvetetten jutunk el arra, hogy PFC kötelező a tápokba az EU-ban. Csaba_20, ha erre jár remélem lektorálja ezt a feltételezést, hogy helytálló-e )
[ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
válasz Ariadne #1769 üzenetére
Okés, kezdem kapisgálni én is. Akkor az lenne a lényeg esetünkben, hogy kizárólag ezen szabványnak megfelelő termék hozható be az EU-ba, nem pedig az, hogy van egy ilyen szabvány, de legfeljebb nem felel meg ennek a szabványnak, más besorolást kap, de behozható, ha jól értem.
[ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
válasz Ariadne #1771 üzenetére
Ezt a cikket 2000-ben írták, tehát az általam hivatkozott szabvány hatályba lépése előtt. Szóval nem tudom mennyire helytálló nekünk.
Igen látom mire gondolsz, de azt mondja, hogy a körülményektől függően a EN60555-2 szabványhoz kéne alkalmazkodni, illetve 2001-től a EN61000-3-hoz. A körülmények, meg a "may" kifejezés szerintem arra utal, amit felette írtak: laboratóriumi, meg ilyen-olyan berendezésekhez más szabvány kapcsolódik. De valóban nem egyértelmű nekem, de ez adódhat a nem teljesen profi angoltudásomból is.
Viszont a CE rajta kell, hogy legyen a terméken mindenképpen, és ha nincs rajta a CE jelzés, akkor szabványoktól és minden okoskodástól függetlenül nyert az ügy, jól értelmezem?
[ Szerkesztve ]
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz Ariadne #1775 üzenetére
Na ja, de az "általánosítás" rombolja a közvéleményt. Egy "jobb helyre" is alapból bunkón megy be az ismeretlen vevő mert ezt olvasta az ország egyik legnagyobb szakmai fórumán. Sokszor, nagyon sokszor előfordul az ilyen. A mi (a boltban dolgozók) lelkivilágunk is tud sérülni. Na de nem ez a topik témája.
Üdv. és Béke mindenkinek!
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #1780 üzenetére
A másik oldal, hogy látod mi lett az LCP saját kis kezdeményezéséből, tiszta forrás, meg hazai szervíz. Nesze neked. És ezzel többet ártott az egész szektor megítélésének, mintha rögvest trükközött volna. Nem tudom van-e elég korrekt és hosszú távra tervező kereskedő az országban.
Amúgy erről mi a véleményed, nem fogyasztó megtévesztése a dolog? Mind a régi szövegek, hiszen engem megkárosítottak ha most külföldre küldik, mind a mostani szövegek, "hazai szervíz támogatás", ha tényleg külföldre megy a gép.
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #1782 üzenetére
LCP: olvasgass vissza
LCP, külföldi szervíz: a Mio PDA-k kapcsán kb 1 éve az LCP oltotta a népet, hogy az általuk importált cuccra itthoni szervíz vár ha gond van, sokkal hamarabb készen lesz, mert nem kell küldözgetni (gyorsposta, haha!, megvárják míg összejön egy halom aztán majd akkor), a mások által behozottat meg küldik ki pl Németországba, minimum 1 hónap amíg kész lesz, stb, náluk bezzeg 1 max 2 hét. Most meg net84 szerint nem igazán ez a helyzet.
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1778 üzenetére
Az új kereskedelmi törvény értelmezése és gyakorlati alkalmazása című kétkötetes doksiban/könyvben...
Az már én is sejtettem az elején, hogy erősen hülyeség, vagy eddig nem tünt fel senkinek, hogy ütközik a kereskedelmi törvény a fogyasztóvédelmi törvénnyel...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #1785 üzenetére
nagyon jó, ezek után még le sem hülyézhetem a sötét boltost (a sötéten a hangsúly kedves itteni bótosok ), mert előhúzza majd a könyvet a fiókból, hogy "teccik látni, ide van írvaja". Én meg hiába lobogtatom neki a törvényt, az nem az okos könyvben van, csak én, az ellenség nyomtattam, úgyhogy viszlát.
Ha tényleg baromságok vannak a könyvben, akkor amúgy lehet valamiféle felelősséget felvetni? Ahogy pl gyógyhatást sem tulajdoníthatnak bárminek, úgy szakmaiságot állítani egy hülyeségről, az nem számon kérhető?
-
luciferc
őstag
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1794 üzenetére
Nova-comp és nem tudom ki volt a nagykerük.
Jogutód nélkül szünt meg...
Felhívtam a Samsungot és azt mondták küldjem el nekik a számla másolatát meg monitor sorozatszámát és meglátják mit tudnak tenni...lehet semmit.luciferc: az a gond hogy a kisker nem adott Samsung gari papírt csak saját jótállásijegyet és így valószínüleg nem a Samsung magyarországon keresztül lett véve, így ők nem tudnak valószínüleg semmit tenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen