- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
SchDerGrosse
tag
Üdv!
Alien Computers
7900 GT, 3 év garanciával.
Cserélni nem tudják, adnának helyette egy 8600 GTt.
Én magam laikus vagyok, de ismerőseim szerint nem járnék jól vele.Jól vettem ki a hozzászólásokból, h a jog által biztosított lehetőségeim a következők :
1. Adnak 1 ilyet
2. Visszakérem a pénztKöszönettel
Sch
-
SchDerGrosse
tag
válasz Csaba_20_ #1550 üzenetére
Biztos ami biztos alapon felhívtam a fogyasztóvédelmet és az illető azt mondta, h ha tudnak mégis adni újat, akkor nem tehetem meg h a vételárat kérem vissza, vagyis megtehetem de azt nem kötelesek teljesíteni.
(bár ez lehet h azért van mert több mint 1 éve vettem a karit?) -
SchDerGrosse
tag
Hát ennek elég humbug szaga van..
1st telefon : kártyám nem javítható, nem tudnak ilyet adni újonnan, adnak helyette 8600 GTt, mondom utánanéznék előtte a kártyának köszönöm
2nd telefon : Valamiért az elmúlt 4 órában rájöttek, h a kártyám mégis javítják v cserélik, ez a jövő héten derül ki, de ha 1 ik sem adnak 8600 GTt. Mondom azt köszönöm nem kérem, levásárolnám az értékét.
Mondja semmi akadálya, a mostani árát levásárolhatom, majd megnézi h ez most mennyi.
?!
Engem most épp átbasznak?
Nem a vásárláskori vételárból vásárolhatok?[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1567 üzenetére
Az én vidkarim a szó szoros értelmében nem halt meg.
3d alkalmazások futtatásakor 2-3 perc után szétesik a kép.
Najó az igaz h a desktop meg az internet explorer vígan fut rajta..
De az h nem fut rajta normálisan semmi ami 3d szerintem kimeríti a rendeltetésszerűen nem használhatóság kategóriáját.Mind1, kivárom az 1 hetet, azt meglátjuk h köcsögölnek e tovább.
-
SchDerGrosse
tag
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1574 üzenetére
Áh, remélem házon belül sikerül elintézni.
ki akarja a kereskedőt kijátszani? o.O
Szerintem érthető h nem akarok újra náluk vásárolni.
1. Beviszem a kártyát. 1 hét múlva megmondják mi van
2. 1 hét múlva : javítani vagy cserélni kell. szóljak vissza
3. újjab hét. Nem lehet javítani, és sajnos ilyenük sincs, adnak egy 8600 GSt
mondom az nem kell köszönöm. Erre közlik velem h még 1 hétig javítják v cserélik(mikor előzőleg mondták h se javítás se csere), ha pedig nem fog menni, akkor levásárolhatom az árát a karimnak.
Majd megnézi h most kb mennyit érne..nc
-
SchDerGrosse
tag
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
Amit leírtam abból te azt szűröd le, h én követelezően, meg nem megfelelően álltam a dologhoz?!
Idézd már légyszíves azokat a sorokat amiből neked ez jött le!Át akartak baszni, érted?
Közlik velem h nem javítható/cserélni sem tudják mert sajnos nincs ilyenük, de annak 8600 GT(gété) t.Mikor azt mondtam h az köszönöm nem kell, átkapcsoltak egy másik archoz aki kijelentette h mégis csak lehet javítani v cserélni, 1 hét múlva szóljak vissza.
Kérdezem, ha mégsem, levásárolhatom? mondja igen, majd megnézi mennyi az ára most a piacon és annak az értékét!
wtf ez is átcseszés, mert járna a full összeg.Nem akarok veled összeveszni, mert értelmetlen.
Szerintem aminek nem vagy tisztában a részleteivel abba ne szólj bele, vagy legalábbis ne ilyen igazságosztó stílusban.Még annyi h ha a jog biztosítja valaki számára a vételár visszakövetelését egy 81 k-s kártyánál az a hülye aki keresztényi szeretetből egy 1500 ft os muose al távozik az üzletből a kp, v a levásárlás helyett.
De ez az én véleményem, az meg a tied.
[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
Az 1597 es postomban Stalker 76 kedvéért leírtam még 1x mi a helyzet.
Leadom : 1 hét múlva hívjam őket és megmondják mi lesz vele
1 hét múlva : javítani vagy cserélni kell, még 1 hét múlva szóljak oda.
a 2 hét elteltével : hívom őket mondják nem javítható, nincs ilyen, adnak 8600 GTt, mondom utánanézek a káryának és visszahívom őket.
4 óra múlva telefonáltam mondtam h nem kell a 8600 os erre átirányítottak egy másik szervízeshez aki mondta javítjákvagycserélik szóljak vissza még 1 hét múlva..
kb ennyi.
-
SchDerGrosse
tag
Üdv!
Aliennél már kerek 20 napja ülnek a VGA mon és a mai telefonomra is az volt a válasz, h hívjam őket délután.
A 20 nap alatt azt sem tudták megmondani, h ki kell cserélni vagy meg lehet javítani..
Ezért az lenne a kérdésem h a kiskereskedőnek hány nap alatt kell a garanciális kötelezettségeinek(javítás vagy csere) eleget tennie?
köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1674 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
"15 napra kell törekedni"
o.O
Ez azt jelenti h nincs semmilyen korlátozás?
Ha a kereskedő bociszemekkel ismételgeti hogy ő próbálja, próbálja, akkor hónapokig jogszerűen jár el?Ne mond már, h nincs olyan pont h eddig és ne tovább!
Te szerencsés vagy.
Én biztos nem voltam szimpatikus nekik.még annyi : ha ők 3 napom belül nem nyilatkoztak arról hogy mi lesz a kártyám sorsa, ez hogyan jelenik meg?
Mi tehetek ilyenkor, ha ennek a kötelezettségüknek nem tesznek eleget?[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
válasz Csaba_20_ #1678 üzenetére
Másodéves joghallgató vagyok, úghogy munkához nem kell.
Játszani szeretnék vele, úgyhogy ezt jelentős érdeksérelemnek se hívnám..
A kiskereskedő meg gondolom kijelenti majd h a legjobb embereit állította rá az ügyemre és egyébként is jó munkához idő kell stb.
Ez most azért jó, mert ha nincs kedvem tovább várni, hátha kegyeskednek valamit lépni lassan, akkor max beperelhetem őket és bíró bácsi majd mérlegel, ugye...?
Szerencsétlen user nem tehet mást minthogy vár..
-
SchDerGrosse
tag
válasz Csaba_20_ #1680 üzenetére
Tudtam, h kapok a fejemre, ha leírom h 3. félévet toltam le jogon, mégis itt szerencsétlenkedek a garancia topikban.
Azért mentségemre legyen mondva, h 1 félév polgárt tanultam csak még, ami abból abból állt, hogy az első 30 szakaszt átvettük a PTK ból.
Úgyhogy ennyi tudással nem lehet még ugrálni. -
SchDerGrosse
tag
F*SZOM az alien computersbe.
Délután felhívom őket.
Kb 15 percig szórakoztak velem, nem kapcsolták a szervízt, meg rámtették a telefont közbem a háttérből hallom, h röhögnek rajtam h milyen kitartó vagyok.Amikor elértem őket, közlik h 8600 GT punktum. Nem tárgyalnak, meg nincs is igazam, mert nekik nem kell ugyan olyat adni, elég ha adnak egy hasonló teljesítményűt meg különben is csak alkatrészről van szó stb.
Nem tudom, h kinek volt ott pozitív tapasztalata, de velem csak faszkodtak. Felháborító.
Most akkor hogyan tovább?
Mehetek az ügyvédhez?Nem hinném h bármi esély van a megegyezésre(főleg h 8600 GT még szarabb is a 7900 esemnél)
eeeh, de legalább az Alkotmányjog I. vizsgám 4 es lett.
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1691 üzenetére
Az a baj, h nem 100 % h nekem lesz igazam.
A kártya működik a desktopon.
3d alatt meg 2 perc múlva csíkos lesz a kép meg maszatol a vga.
Namost kérdés h a szakértők szerint ez kimeríti e rendeltetésszerűen nem használhatóság kategóriáját.Az egyetemről : egy fél év hatályos jogot tanultam, ha valamire , ez arra volt elég, h rájöjjek, h mit nem tudok.
Az anyagi részével se vagyok tisztában
Mennyibe kerül az ügyvéd?
Mennyibe kerül egy ilyen bírósági tárgyalás? kb mennyi idő alatt megy le?
Pernyertes kérhet kártérítést v az ügyvédi költségei megtérítését?csak úgy kb ra kérdezem, a miheztartás végett, mert még nagyságrendileg sem tudom elképzelni
[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
Még annyi segítséget kérnék a topictársaktól, hogy hogy kéne eljárnom ha bemegyek a bolthoz?
Mert a fogyasztóvédelemnél mondtak olyat h kérjem ki a vásárlók könyvét, meg irassak jegyzőkönyvet.
Pontosan mi is a teendőm?
A rossz videókártyát kérjem vissza? -
SchDerGrosse
tag
Írtam egy emailt a fogyasztóvédelemnek.
Meglepő gyorsasággal reagáltak, ám nem azt a megerősítő választ kaptam amire számítottam.[I]Tisztelt Uram,
Jól tudja a 3 napot. Azaz, ha a szervizben a garanciális termék leadásakor nem tudják helyben megmondani a javítást mikor fejezik be, kell írásban 3 napon belül tájékoztatni az ügyfelet a javítás időtartamáról.
Ha sem megjavítani, sem kicserélni nem tudják a hibás videokártyát, [B]akkor jogukban áll [/B]felajánlani egy másik hasonló minőségűt, ill. az áreltérést rendezni kell. (Mindkét félre igaz ez.)
A szerződéstől való elállás nem fog szerintem sikerülni, pláne az eredeti vételáron, mert 1,5 évvel ezelőtt vásárolt termékről van szó. Így jogukban áll árleszállítással „variálni”, azzal pedig Ön biztosan nem jár jól.
Az alkatrészhibát én nem tudom megállapítani, hogy ráillik erre az esetre. Viszont az elgondolkodtató, amit Ön ír, „egy nagyértékű nagy teljesítményű videókártya vásárlásának a célja modern 3D alkalmazások futtatása.” Csakhogy ezt nem érdekük elfogadni. Marad egy állásfoglalás kérés lehetősége egy független bevizsgáló cégtől (ennek bevizsgálási díja van, nem kevés és Önnek kell állnia), de a bevizsgálók ítélete nem kötelező a cégre.
Én a kiegyezést javaslom Önnek ebben az esetben– eddigi fogyasztóvédelemben szerzett tapasztalataim szerint. A másik út nem csak időigényes, hanem költséges is, és nem biztos az Önre vonatkozó siker a végén.[/I]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen