Új hozzászólás Aktív témák

  • Walter_White

    senior tag

    Sziasztok! Olyan kérdésem volna, adott egy számtech bolt, (nem nevezem a nevén, mert teljesen mind1) inkább arra volnék kiváncsi. 2022.01.04.-én leadtam egy alaplapot garanciába... türelmesen várok, mert jelenleg van egy tartalék gépem, amin tudok tevékenykedni. Viszont, jelenleg semmi kézzelfogható információval nem tudnak szolgálni.
    15 napról beszélnek... természetesen úgy hogy a hiba Detektálásától számítva 15 munkanap a garancia lezárása. (Szombat\Vasárnap zárva a bolt.)
    Viszont nem akarom hülyérevetetni se magam a türelmemmel.. mert nem 2 filléres alaplap volt... Utánanéztem:
    "Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni."
    Tehát: 01.04-től a 30. naptári nap (szombat és vasárnap is beleszámolva) 02.03.-án jár le. Nos az volna a kérdésem. Ha 02.03.-ig leges legkésöbb 02.04 REGGELIG nincs a kezemben az alaplap, akkor mehetek reklamálni? Jogszabályi vonatkozásokkal? :R :R
    Köszönöm.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák