Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Walter_White

    senior tag

    Sziasztok! Érdeklődnék- Visszavittem multhéten 14 napos elállással egy alaplap + ram párost.
    14 munkanap mulva mehetek is a pénzért, mert kiállították a minuszos számlát, oda is adták, viszont egyet nem értek, mi van a háttérben, hogy ha visszaadom a nem kívánt terméket, akkor 14 munkanapot így is - úgy is meg kell várnom? Nem mind1 a boltnak, ha napi több 100eFt-os tétel megy át a pénztáron, hogy kifizessék? - nem reklamálok, elsőre is megértettem hogy 14 munkanap az 14 munkanap, majd ha elérkezik az a nap akkor pénz nélkül ki nem lépek a boltbol, de akkor is, - nem mind1 a boltnak?

  • Walter_White

    senior tag

    Sziasztok! Olyan kérdésem volna, adott egy számtech bolt, (nem nevezem a nevén, mert teljesen mind1) inkább arra volnék kiváncsi. 2022.01.04.-én leadtam egy alaplapot garanciába... türelmesen várok, mert jelenleg van egy tartalék gépem, amin tudok tevékenykedni. Viszont, jelenleg semmi kézzelfogható információval nem tudnak szolgálni.
    15 napról beszélnek... természetesen úgy hogy a hiba Detektálásától számítva 15 munkanap a garancia lezárása. (Szombat\Vasárnap zárva a bolt.)
    Viszont nem akarom hülyérevetetni se magam a türelmemmel.. mert nem 2 filléres alaplap volt... Utánanéztem:
    "Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni."
    Tehát: 01.04-től a 30. naptári nap (szombat és vasárnap is beleszámolva) 02.03.-án jár le. Nos az volna a kérdésem. Ha 02.03.-ig leges legkésöbb 02.04 REGGELIG nincs a kezemben az alaplap, akkor mehetek reklamálni? Jogszabályi vonatkozásokkal? :R :R
    Köszönöm.

    [ Szerkesztve ]

  • Walter_White

    senior tag

    válasz asdf_ #23984 üzenetére

    2021.novembereben lett vasarolva. Z690-es chipsetu lap. :R Tehat akkor ervenyes.

  • Walter_White

    senior tag

    válasz Walter_White #23983 üzenetére

    jogszabály ide vagy oda... kiváncsi vagyok, egy külföldön történt vásárlás is ilyen hosszu garanciaidőt ölel vajon fel... rengeteget olvasom hogy küldik és 1 hét és meg is van a gariztatás...
    Nekem pont a 30 nap letelte elött (leadástól számítva a 28.-napon...) adták vissza az alaplapomat...amit javítottak............ megjárta a beszállítót... keringett.... és visszajött ugyan úgy hibásan.... ugyhogy nagyon örültem neki, hogy még aznap vihettem vissza... és mivel a bolt szervizének nincsenek tesztalkatrészei, így a bíztató szavaik azok voltak: kb ez is a 30 napos átfutás lesz.. de megpróbáljuk lerövidíteni..... ugyhogy már én vittem procit és ramot be a boltba... hogy esetleg felgyorsítsam az ügymenetet.. :W :W :W :W :W :W :W Nagyon régóta nem kellett gariztatnom... vagyis ramot gariztattam már (más bolt volt), ott rögtön ment a csere... de ez meglepett............. röhej........ ingázik a világban az alaplap.... ki tudja kiknél jár, kik nyulnak hozzá javításnál, vársz, visszakapod.. örülsz... és mikor hazaérsz vele, rá kell gyere, hogy ahogy hazaértél már viheted vissza, mert ugyan ugy maradt a hiba, és ismét várakozás... (Ez az egész 30 napos mizéria MINDENNÉL............ bemész az Önkormányzatba, ott is 30 nap........, kitöltesz valamit, megigényelsz, beadod.. 30 nap a feldolgozása......... 30 nap mire kapsz egy pecsétet egy dokumentumra... Hihetetlen :W :W De ha van egy kis elmaradásod, már rögtön 85.000 üzenet, 5 nap után felszólítások, "fenyegetések" hada....).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák