Új hozzászólás Aktív témák

  • Spartans

    csendes tag

    Sziasztok!
    A következő problémával volna : meghibásodott videokártyámat garanciális szervizelésre elküldtem a kérésnek megfelelően a webshop részére.
    Sajnos azt a választ kaptam ,hogy a kártya nem javítható és ,hogy levásárolhatom a számlán szereplő összeget! Termékcserét sajnos egyáltalán nem hajlandóak biztosítani hiába kértem ...
    A kártyát már használtan vásároltam papírokkal együtt, már én is jóval többért mint a számlán szereplő összeg ,sőt ennek a kártyáknak a használt ára is már kb a háromszorosára emelkedett , tehát használtan jóval többet ér ...
    Az ügyben ,hogy termékcserét kapjak békéltető testülethez fordultam már kétszer is sajnos eredménytelenül , először Budapesten ahol a cég képviselője nehezményezte az adásvételi szerződés vagy meghatalmazást hiányát, mivel a terméket használtan vásároltam, ezért a testület komoly eljárási hibát vétve az ügyet elutasította ( hiánypótlásra kellett volna felszólítani) és érdemben nem is vizsgálta meg .
    Az első tulajdonostól a meghatalmazás beszerzése után újra benyújtottam az ügyet immár egy vidéki békéltető testülethez ,de itt a cégtől sajnos senki sem jelent meg!

    Ezután én átnézve a velük folytatott levelezést nagyon furcsának tartottam ,hogy a kártya javíthatatlanságának tényének igazolása érdekében semmilyen szerviz dokumentumot nem kaptam tőlük!
    Ezt utólag nehezményezve többszöri kérésemre sem voltak hajlandóak igazolni számomra... Azt állították a gyártói szervizbe küldték vissza, akiktől én már megkérdeztem a dolgot ,de azt választ kaptam,hogy kártya sajnos sosem járt náluk...
    Szerintetek jogosan követelhetem a cégtől ,hogy igazolják számomra a szervizelés megtörténtét?
    (Mivel én már attól is tartok ,hogy visszaélés történt ez esetben...
    Tehát konkrétan arra gondolok a kártyát esetleg máshol megjavíttatták, majd eladták a használt piacon papírok nélkül jóval többért mint ami a számlán szerepel , nekem meg visszajeleztek,hogy javíthatatlan...)

    Szintén azt is kértem tőlük ,hogy küldjék vissza számomra a videokártyát, így azt szakszervizben saját költségemre bevizsgáltatom ,de sajnos erre sem reagáltak...

    Szóval mit javasolnátok ez ügyben, esetleg tegyek rendőrségi feljelentést a cég ellen??

Új hozzászólás Aktív témák