Új hozzászólás Aktív témák

  • Predator2

    addikt

    válasz asdf_ #14383 üzenetére

    Ezt nem igazán értem.

    Egy idézet a fogyasztóvédelemtől:

    "ha harmadszor is meghibásodott a termék (különösen, amennyiben azonos hibával), már kezdeményezhető a csere, mert kicsi a valószínűsége, hogy használható állapotba tudják hozni valaha is."

    Hány "javítást" kell még elviselni, hogy használható legyen a telefon?
    A szolgáltatós szoftverrel van gond többségében, túlmelegszik a telefon majd befagy, hívásokat nem tud fogadni. 3x javították de még mindig rossz. Egy esetleges csere után is ugyan azt a vacakot kapná vissza.

    Ilyenkor sem lehet levásárolni? Minek van a fogyasztóvédelem ha nem erre?
    Meddig kell eltűrnie egy fogyasztónak, hogy szórakozzanak vele?
    Egy drága telefonról beszélünk. Azt hogy egy vacak, a 3 javítás már bőven bizonyítja, ráadásul ugyan az a hiba ugyan úgy megvan ezek után is.

    A kirohanásom nem személyed ellen szól! Kérlek ne vedd bántásnak. :R

    [ Szerkesztve ]

    >> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Új hozzászólás Aktív témák