Aktív témák
-
sekli
addikt
válasz Mastre #25402 üzenetére
Nem erről van szó. A szabály szerint nem lehet flexibilis. No de az mit jelent? Azt, hogy Kovács Pisti nézi a TV-ben vasárnap délután a futamot és úgy ítéli meg, hogy ez márpedig flexibilis? Nem. Ez definiálva van, mégpedig úgy, hogy a megadott helyen a megadott irányú megadott erősségű erő hatására hány millimétert hajolhat ki.
Amúgy meg igen, ügyesen csinálják, le kell másolni. Korábban is lemásolták már, csak kevésbé ügyesen. Szerintem ez az ügy sokkal tisztább, mint annak idején a diffúzorral, ez még csak nem is kiskapu. -
PazsitZ
addikt
válasz Mastre #25398 üzenetére
Úgy nézem tényleg ott tartunk, mint tavaly.
Akkor is ugyanez a téma ment.
De alapvetően amíg a kiírt szabálynak megfelelnek, addig szabályosak.De nem kell aggódni, megmondom mi lesz (ugyanaz mint tavaly): pár futamig mindenki akinek van kapacitása elmegy ebbe az irányba, aztán pár futam után ismét szigorítják szabályt..
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Male
nagyúr
válasz Mastre #25826 üzenetére
Igen, vissza kéne neki... de ehhez kéne valami "vészmegoldásnak" is lennie, ami meg is engedi ezt a levegőnek. Azthittem ilyesmi lesz benne, de úgy tűnik mégsem.
Pá: Köszi! Ez (sem) igazán úgy működik akkor, ahogy az FIA-nál elképzelték
Már a múltkor is írni akartam: Jól látom, hogy a McLarenek fékhűtője előtt van egy rács/szűrő? A többi autón ilyen nem látszik.
-
SpongyaBob
veterán
-
Nowhereman
őstag
válasz Mastre #26500 üzenetére
Minek filozofálsz hogy Barrichello magából csinált 2.-at .A Ferrarinál kvázi soha nem volt két egyenrangú pilóta. Ott még Gilles Villeneuve, Berger, Mansell is volt második. A számára a extra szívás az volt, hogy nem csak a VB címért, hanem Sumi fényesítéséért is elnyomták, olyan szitukban, amikor a VB-re semmi hatása sem volt. Annyival viszont különbek a RB-nél, hogy nem feltétlen alanyi jogon osszák ki a szerepeket.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
-
-
Oliverda
félisten
válasz Mastre #28806 üzenetére
Azt nem tudhatta előre, hogy Massa majd felszorítja a korlátra. Onnan pedig szinte lehetetlen olyan kis fordulókört venni, hogy a végén két autó is elférjen egymás mellett, a pálya külső szélén. Ezen a képen jól látszik, hogy tökig balra van tekerve a kormány, de ennél szűkebb íven már nem tud fordulni az autó.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Mastre #28842 üzenetére
Ezt kerestem már. Hamilton elrontotta amikor nem tolta fel ott és akkor a palánkra a mestert, és nem törték össze egymást már azzal a lendülettel a verseny első körében. Amatőr hiba volt, de később Massa megmutatta neki, hogy hogyan is kellene ezt jól csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ronaldo
őstag
válasz Mastre #28858 üzenetére
Hát, ma konkrétan gyorsabb volt,mint Rosberg. A rontott rajt, meg a 0 tempó után - mielőtt kiesett - Rosberg előtt volt, meg is előzte a pályán (aztán vagy 2 kör alatt adott is neki 6 másodpercet).
Persze ez kevésbé mérvadó, mivel egyik autó sem volt ma versenyképes (hogy finoman fogalmazzak), de azért az látszott, hogy nem Badoer tempóban közlekedik a pályán.
Időmérőn általában kikap, de versenytempóban nem rosszabb,mint Rosberg. Persze mivel általában hátrébbről jön az időmérő miatt, így többször beragad/megakad és közte valamint Rosberg között mp-ekben nagyobb is szokott lenni a távolság, de ilyenkor érdemes a live timing-ot nézni, ahol látszik, hogy tempóban ugyanazt tudják az autóval, ha épp tisztán tudnak menni.
Az meg valószínű, hogy fordított eset is lesz - Rosberg ragad be és Schumachernek sikerül ebből kimaradnia - az idény későbbi részében, úgyhogy nem írnám le még őt. Ellenben az autójával, mert az egy fos.
-
Oliverda
félisten
válasz Mastre #28919 üzenetére
Ja, a dél-amerikai fenegyerekeknek.
hoffman: Itt ha Hamilton húzza egy ilyen esetben a rövidebbet az sima versenybaleset, amikor pedig a másik fél, akkor ott Hamilton a hunyó. Majd megszokod.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Mastre #29131 üzenetére
"Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el..."Hamilton is rácsukhatta volna a kaput amikor Schumi előzte,és ez fordítva is igaz,teljesen mindegy a gumi állapota ebben az esetben.Mégsem tették,pedig megtehették volna,de mit értek volna el?Kiesik mindkettő vagy menne boxba új első szárnyért vagy gumiért.ÉS továbbra is azt mondom tudni kell helyet hagyni a másiknak vagy feladni a szituációt ha már elbasztam vagy annyival lassabb vagyok,nem pedig a minden mindegy alapon kiesek vagy sem de betartok neki.Hamilton meg se tudta volna próbálni ha Maldonado zárja a belsőt.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Mastre #29135 üzenetére
"Amikor Schumacher előzte Hamiltont, akkor lényegesen több hely volt, mint amikor Hamilton előzte Massát."
Mert Hamilton hagyott helyet,ugyan úgy rácsukhatta volna,és ütközés.
Én nem védem az integetés miatt,sosem szeretem ha egy pilóta integet bármilyen esetben is legyen az akár lekörözés vagy egy ilyen szituáció,de itt nem is erről van szó.kukinyo :
"Levédte rendesen a belső ívet nem? Pont ezért rohant bele ez az isten átka."
Ha levédte volna,nem tudta volna berakni a kocsi elejét és semmifélre "ív korrigálásra" nem lett volna szükség.
Na kiszáltam.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz Mastre #29154 üzenetére
Beázott a KERS és nem vezethette tovább az autót. Nem önszántából találta ki, hogy hát akkor ő most hazamegy. Szted amúgy a csapat mit szólt volna hozzá? Mármint ha így áll hozzá? Azé van ott csapatfőnök is meg minden, nyilván mondták volna h ezt azé nem kéne. Nem a versenyképes autóját hagyta ott a rajtrácson, hanem ami már elcsesződött, mert a mélyen tisztelt Ferrari mérnök team ismét összefosta a tervezőasztalt.
-
kukinyo
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Mastre #29540 üzenetére
Sőt... Ha nincs SC, akkor nem ez a végeredmény. Csak itt az Audinak drukkoltam, Peugeot hidegen hagy. Csak azért szurkoltam, hogy a végén legyen valami action. De nem jött össze, pedig szurkoltam a végén Pagenaud -nak, hátha lesz egy kis csata.
proof88: Ezek szerint jön az eső. Mondjuk még 3 óra van a futamig, bár a vizes pályának úgyis fel kellene száradnia. Erre jók a betétfutamok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
HARDVERAPRÓD
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz Mastre #29727 üzenetére
2008-as Angol futam is esős volt még is állórajtvolt ha jól emlékszem Jól emlékeztem
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
SpongyaBob
veterán
válasz Mastre #30247 üzenetére
Schumacher mindig is peches volt ha visszagondolsz, ez így van. Van akinek meg minden bejön (jó verda, és bazi nagy mák állandóan: lásd Vettel)
.bableWes: Szerintem meg nem. Ugyanis ez nem a vezetési képességekről szól..Fordítsuk meg a dolgot: Ha nincs DRS valószínüleg nem is előzi meg, mert nem tudja Sumi simán kivédekezi, pedig sokkal gyorsabb volt nála úgy is
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
.bableWes
őstag
válasz Mastre #30282 üzenetére
ebben viszont igazad van, mert ha nem ott akkor a drs-es zonában valoszinüleg megprobálta volna. és vagy az lett volna mint tavaly belgiumba vagy mint most Massa meg Koba között a leintéskor. célfoto rulez
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
simonzé
addikt
válasz Mastre #31727 üzenetére
Egyrészt: mióta nem schumi a király, nem rá szabják a szabályokat, hanem inkább ellene. Sokéves átlagot tekintve teljesen korrektek.
Sajnos Kobayashin ez már nem segít.Ja, és nem Stop&Go (ejtsd: sztápengó), hanem Stoppengó, mert ugye mindkettő ősi magyar szó. Mármint a stopp, meg a gó is.
I don't fit in. I fit out.
-
SpongyaBob
veterán
válasz Mastre #31975 üzenetére
"Azt előre megmondták, hogy ezen a pályán csak STOP&GO lesz, mert rövid a box."
Tulajdonképpen alapjaiban véve ez is egy nagy hülyeség. Ott, azokon a pályákon mondjuk ahol hosszabb az átlagnál a boxutca, áthajtásos büntetésnél nem mondják azt hogy gyorsabban mehetsz mert időt vesztesz.. Itt ilyen a box, a bünti is a szokásos kellett volna hogy legyen, szerintem ez így korrekt.
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
Male
nagyúr
válasz Mastre #31975 üzenetére
Fura, hogy Hamiltonét mégcsak nem is vizsgálták...
(Ahogy Koba büntetése is meglepett... ezért nem a csapatot szokták csak megbüntetni?)#31974: Na, hogy erre hogy vették rá a Ferrarit, azt nem tudom...
Összeesküvés elmélet: Ma nyerhettek (Vettel kerékcsere gondja véletlenül), cserébe ezt meg elfogadják. -