Aktív témák
-
FuckeR19
senior tag
válasz hunnylander #7321 üzenetére
Köridőkből tuti nem lehet kiindulni de ilyen vizuális +állapításokból sem.
Barrichello:
Mi a véleményed Michael Schumacher visszatéréséről?
Rubens Barrichello: "Jó őt viszontlátni. Nem az ő az egyetlen visszatérő. Pedro de la Rosa is visszajött. Talán az én hibám is, hogy az öregek visszajönnek, mert tavaly láthatták, hogy az életkor nem akadály. Éppen ellenkezőleg, szerintem ezzel megállítottuk a divatot, amely a fiatal versenyzők szerződtetését népszerűsítette. Eljött az öregek ideje. A tapasztalat sokat számít, különösen most, hogy kevesebb lett a teszt."[ Szerkesztve ]
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7323 üzenetére
köszi
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #7246 üzenetére
A legnagyobb gáz a "gyerekkori álmos" dolog volt, ha azt nem nézzük többnyire el lehet fogadni, amit mondott. Másik kérdés, hogy vajon mennyi igaz belőle, de legalább egy létező álláspont.
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7336 üzenetére
De ez nem csúcssebesség futam!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #7336 üzenetére
Csak más a beállítás. Az egyik azt nézi, mit mutat a nagyobb leszorítóerő, a másik pedig, hogy mit reagál a kisebbre.
Ezen a pályán a a több leszorítóerő a jobb.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7350 üzenetére
Spa-ban majd arathatnak. Addig reméljük csöndben lesznek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7354 üzenetére
LoL
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #7354 üzenetére
Az már komoly gond, ha ekkora tengelytávval se stabil.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7353 üzenetére
Azért elég sok pálya van ahol jól lehet profitálni a jó aerodinamikából és a hosszabb tengelytávból.
Sepang, Shanghai, Barcelona, Istanbul, Montreal (ez olyan is-is), Silverstone, Spa, Monza, Suzuka
Vagy tényleg lesz egy rövidebb tengelytávú verzió is. 98'-ban elég sok csapatnak volt két külön verziójú autója. A Williams-re konkrétan emlékszek is, hogy cserélgették a short és a long wheelbase verziókat pályáról pályára. Arra speciel pont emlékszek hogy Montreal-ba a hosszab tengelytávú autót vitték.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7354 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
FuckeR19
senior tag
válasz hunnylander #7418 üzenetére
Kíváncsi leszek a mai időkre Mit tud kihozni a gépből Sumi, meg persze Alonso és Button mit szól majd az új versenygépéhez.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #7450 üzenetére
melyik kocsit mentik ki a pályáról a képen?
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #7488 üzenetére
Nem egy nagy szám, bár lehet ezzel a aero csomaggal lesznek a leggyorsabbak, kitujda..
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #7488 üzenetére
tetszik a festése, jól néz ki
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7488 üzenetére
Csinos színösszeállítás, de semmi extra. A zöld csík meg egyenesen gáz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7488 üzenetére
Elsőre nem tűnik valami kidolgozottnak az aero Aztán lehet, hogy ez csak a 'showdown kit'..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7532 üzenetére
Csak én látom olyannak ezeket a képeket, mintha rendereltek lennének
főleg ez, de igazából a többi is olyan, mintha utólag rápakolták volna az embereket egy renderelt képre... -
hunnylander
őstag
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7554 üzenetére
A kintin már más... akkor csak alkottak a stúdióban
A videón egész érdekes a hátsó szárny azokkal a "vezetőkkel".
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #7555 üzenetére
A hátsó meg első szárny nem túl kidolgozott, meg az oldaldoboz sem, viszont az uszony helyetti megoldás meg az orr rész horpasztása a ferrarira hasonlít.
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #7573 üzenetére
Ha ezek uszályok, akkor a Toro mi? Az full egybe van hátul építve, feltételezhetően a Red Bull is.
Valami info már arról, melyik motor a legtakarékosabb? -
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #7555 üzenetére
Nagyon baba ez a festés!
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #7581 üzenetére
Az megszokott volt, hogy Alonso 1 körrel később ment a boxba mint az előzetes kalkuláció alapján várták volna. A Red Bull meg autót is tud építeni, de náluk én mégsem láttam tavaly Alonso féle meglepetés kiállásokat, ők általában akkor jöttek mint amikor várták .
A Mercedes nekem nem tűnik meggyőzőnek, tavaly sem fogták vissza magukat és mint kiderült nem a szponzorhajkurászás miatt csapattak. Biztos ott lesznek elöl, de úgy néz ki nem biztos hogy legelöl...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7581 üzenetére
Amennyiben tényleg a Renault lesz a fogyasztáskirály akkor az RB nagyot tarolhat. Kisebb tank->mégjobb aero lehetősége->könnyebb autó a versenyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7593 üzenetére
Stefan motor. OMG. Amúgy az ott Tom Hanks mögött/mellett Phil Adey.
Philip Adey : born on May 31st, 1962, he is aerodynamicist, project engineer then head of the engineering programme at McLaren (F1) from 1990 till 2006.
The aerodynamic work was conducted by Henri Durand, the head of the company's aerodynamics, although project aerodynamicists on the MP4-12 were Phil Adey and Peter Prodromou.
Amúgy van két hsz a blogon ami nem jelent meg. Azokat jóvá kell hagyni vagy rájött a rendszer hogy valójában az makróvirus?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7596 üzenetére
Jaja. Állítólag meg akarja venni a Dallara által legyártott sasszékat is, hogy ezzel biztosan ellehetetlenítse a Campos rajthozállását. Mondjuk ebben már szvsz Börni keze is legalább könyékig benne van.
Amúgy ha jól rémlik (ők is) beperelték anno az FIA-t a Cosworth only opció miatt. Már biztos akkor is Stefan motorokról álmodozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FuckeR19
senior tag
válasz hunnylander #7606 üzenetére
Nem is mondtam hogy fullban emberi beavatkozás nélkül üzemelt. Természetesen így is volt 1 ember aki "engedélyezte" az elindulást, de hiába nyomkodta ő a "kiengedő gombot" ha rajta volt a tankolócső.
Én nem az idei lámpás megoldásról beszélek/beszéltem.Tudom hogy nem lesz tankolás így a csöves megoldás már nem okés. De biztos nem parasztosan van megoldva, elektronika nélkül gomb--> vezeték-->ledek.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
FuckeR19
senior tag
válasz hunnylander #7608 üzenetére
Én sem tartom jónak a lámpás megoldásokat!! Csak r1E3S3E7T véleményére reagáltam.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7613 üzenetére
Az F1Today szerint a mai napra:
Force India - A. Sutil - VJM-03 (exclusieve test / filmdag / shakedown)
Virgin Racing - T. Glock - R-01 (exclusieve test / shakedown)
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #7619 üzenetére
Bahrainban tankolnak egyet, ott úgyis olcsó az üzemanyag, és egészen a szezon végéig nem kell tankolniuk többet.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hunnylander #7619 üzenetére
Ezek tényleg akarnak valamit....
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7619 üzenetére
Az egész poén vagy csak a fotó része?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #7619 üzenetére
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hunnylander #7636 üzenetére
Hogy lehetséges az a 20 cm különbség? Valami bűzlik nekem e körül.
-
kozmi55
tag
válasz hunnylander #7636 üzenetére
Érdekes... ezek szerint a Mercedes teljesen más szempontok szerint építette az autóját...
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7636 üzenetére
Mi lesz itt Monaco-ban!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7636 üzenetére
"A Mercedes abnormálisan rövid, szólt nekik egyáltalán valaki hogy idén nincs tankolás futam közben? "
-
LA_COSTE
senior tag
válasz hunnylander #7640 üzenetére
Hát jó sokat melóztál rajta.
-
bim
veterán
válasz hunnylander #7640 üzenetére
Nagyon ráérsz ha ilyennel bíbelődsz..
Azt nem tudod véletlenül Valenciában ki mennyi benyával körözött? (kiszámítva a felfüggesztés összenyomódását álló helyzetben ) -
FuckeR19
senior tag
válasz hunnylander #7648 üzenetére
Látom megdolgoztál a tengelytávokért. Kíváncsian várom majd hogy mennyi lesz pontosan.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
bim
veterán
válasz hunnylander #7648 üzenetére
Remélem izgalmas év lesz és nem húz el valaki megint az idény elején egy rahedli győzelemmel...
-
Bermi
aktív tag
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7636 üzenetére
Gratula! Nem semmi munka!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7678 üzenetére
Azért a hosszabb autónak van még egy előnye. Nehezebb megelőzni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7682 üzenetére
Ennek a Virgin-nek már nem is orra van hanem csőre.
Pá: Na de ha ezzel majd nem is kell előzni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7693 üzenetére
Kicsit OFF, de általánosságban elmondható az, hogy a nagyobb tengelytávú autó kíméletesebb a gumikhoz?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #7701 üzenetére
Az első lehetőségben nagyon visszaköszön az Indy' orr, a másodiknak tetszik a hátsó szárnya.
A harmadik tetszik a legkevésbé, mégis azt hiszem valami olyasmi kellene...csak részleteiben finomabb.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #7701 üzenetére
De egyébként az is OW hír, hogy ma már lesz egy kis formulázás a 'bálnapályán' a GP2asia révén.
(Kral-ra kíváncsi is leszek).Az előző concept autón még elfilózva...szponzori felületekkel már egész barátian nézne ki.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7697 üzenetére
Már látom magam előtt a tengelytávok befagyasztását.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7707 üzenetére
Ja, csak azt elég nehéz úgy kontroll alatt tartani hogy néhány csapat vonakodik attól hogy egy 3. fél bepillantást nyerjen a könyvelésbe.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs