- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Programozás topic
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mozilla Thunderbird
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #24014 üzenetére
Hát, az Practice az 16 nap, meg egy kicsi Az időmérő az 26-a lesz... És persze, hogy nem Palik lesz, hanem ez a gyökér, aki amellett, hogy nem is ért hozzá, még csak nem is vicces. Hiányzik Palik közvetítése piszkosul(nekem legalábbis)
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Tomics
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #24561 üzenetére
Bizony, viszont mintha a motorfékre már lenne valamilyen korlátozás.
Vettem is fel belőle egy kis részt: [link]
mod: amúgy már tavaly is hasonló volt
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #24580 üzenetére
Meg ebben is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #25095 üzenetére
...bármi, de amit ő mondott...
sekli: Szép dolog energiát visszanyerni, de ettől még a környezet szempontjából nem biztos, hogy pozitív a mérleg.
Az lehetne, ha komoly előnyt jelentene... sokkal szabadabban kéne hagyni a KERS-t, hogy tényleg fejlődjön.
(Vicc, hogy 2009-ben és 2011-ben van KERS, 2009-ben a KERS nélküli autó volt a legjobb, 2011 ismét így indul... jó, most volt benne valami olyasmi, de nem is használták.)Nagymelák: Belső oldal, aztán kiment a féktáv előtt a külsőre... én ilyeneket láttam csak, ez meg benne van, ez egy irányváltás. Ha még egyszer visszamegy, az már nem.
-
shteer
titán
válasz TESCO-Zsömle #25461 üzenetére
a motor KERS-el együtt x lóerőt 'tudhat'. Így a gyártóknak meg volna az a lehetősége, hogy a motorerő kárára hizlalják a KERS-t.
nem lenne olyan őrült - a max teljesítményhatár menne a motorba
..szerintem jónak tűnik
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #25473 üzenetére
Volt, csak úgy emléxem a szigorítások után pl. nekik módosítani kellett rajta.
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #25473 üzenetére
Hungaroringen nekik is hajlott elég rendesen, de nem olyan mértékben mint a Red Bull-nak. És az FIA által meghozott módosítások után (mérés) már nem hajlott nekik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
válasz TESCO-Zsömle #25511 üzenetére
Nekem Alonso is bőven jó, de nem tudom miért, Vettel számomra egyre jobban kezd Schumacher-r emlékeztetni !
Paranormal Cocktivity
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #25564 üzenetére
Inkább csak paint szvsz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #27083 üzenetére
Ki ez? Valami maraton futó?
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Nowhereman
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #27146 üzenetére
Ráadásul nem is kell hozzá semmi radikális újdonság, mert már eddig is volt Classic változata a Caterham 7-nek, ami szintén ilyen stílusú festéssel rendelkezett, nem véletlenül.
Érdekes, hogy miközben a Group Lotus ferrarisodni akar nagyobb, nehezebb és drágább sportautókat gyártva, elhagyva a klasszikus Lotus utcai autók stílusát, addig a Tony Fernandes meg pont ezt az űrt akarja majd még inkább betölteni a Caterhammel, ráadásul egy olyan autómárkával, amely gyakorlatilag Colin Chapman zsenialitására lett felépítve. Ugyanis ő tervezte a 7-est (akkor mint Lotus Seven / Lotus 7), aminek a Caterham először egy fő értékesítője/dílere volt, majd később megvették a jogait a további gyártásra.
Az egész márka etosza Colin Chapman 'adj hozzá könnyűséget' / "adding lightness" tervezési filozófiájára és ennek termékére, a Lotus 7-esre épül(t).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #27151 üzenetére
A Group Lotusnak nincs gyári csapata az F1-ben. Nem is volt soha.
A Group Lotus olyan a Renaultnak, mint a Vodafone a McLarennek.
A Lotus konstruktőri név is a Team Lotusnál van. A Group Lotusnak még 1 % résztulajdona sincs a jelenlegi Renaultban, 100%-ban a luxemburgi Genii Capital.tulajdona.
www.HunnyF1.com
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #27130 üzenetére
ezt a hsz.-t elmentem valahová, annyira igaz.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
#95904256
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #27156 üzenetére
Valószínűleg a kipufogógázok mozgási energijának megcsapolásából annyi áramot sem lehet kinyerni amivel meghajtanák a kompresszort. ( Hiszen a robbanómotorok eleve azon az elven működnek, hogy megcsapolják a kitáguló gáz energiáját... vajon mennyi "energia" marad benne? )
szerk.: Szóval az elsődleges generátor marad, csak most be kell majd építeni egy játékszert is.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #27163 üzenetére
Ez tervezésbeli kérdés. Valószínűleg megoldható lenne úgyis, hogy mindkét generátor az akkumulátort tölti és onnan hajtják a kompresszort. Gondolom a Williamsnél már egy kicsit előre gondolkodtak... és tudják, hogyan célszerű megosztani a két generátort. Elképzelhető, hogy az egyik kisfeszültségű ( pl. motorvezérlés, világítás ) a másik meg magasabb feszültségű és / vagy többfázisú áramot állít elő ( pl. kompresszorhoz ).
-
JColee
őstag
válasz TESCO-Zsömle #27333 üzenetére
Első szektorban is kapott 3 tizedet.
-
válasz TESCO-Zsömle #27333 üzenetére
lehet rászóltak, hogy sovány a köre és a gumit kímélte inkább a versenyre
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dokar
addikt
-
shteer
titán
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #27462 üzenetére
Nagyon mókás.
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #27462 üzenetére
meg sok bukkanó - meg még több safety car
Utánam a kondenzcsik!
-
AMD Power
titán
válasz TESCO-Zsömle #27775 üzenetére
Neked is!
Nagyon jót mentek tegnap.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
shteer
titán
válasz TESCO-Zsömle #28247 üzenetére
akkor a 4. most is feljöhetne az elsőbe
..szerintem jónak tűnik
-
dokar
addikt
-
kisJack
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #29354 üzenetére
Bennem nagyon megmaradt az, hogy Alonso még a Renaultnál, 2005 vagy 2006-ban üldözte a csapattársát, Fisico-t és finoman jelezte Briós felé hogy ő bizony gyorsabb nála. Briós pedig válaszolt, hogy akkor előzd meg! Próbálkozott még egy darabig, aztán a nagy idegeskedésben odaverte, -én úgy emlékszem hogy a Bajnokok Falára, de lehet hogy tévedek.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz TESCO-Zsömle #30654 üzenetére
igen...a partysátor.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
JColee
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30659 üzenetére
Ami eddig is volt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #30659 üzenetére
X nyitott szárnnyal még jobban eltávolodik Y-tól, ahogy Montrealban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30662 üzenetére
Ez már nem előzés, hanem kikerülés.
Igazi előzést már alig látni. Az igazi kemény párharcok is már ritkák, akárcsak a sikeres védekezés. A kikerülések kivédekezésére már alig van reális esély, akármilyen ügyes is valaki.
És az a baj, hogy sokaknak mindez teljesen rendben van, sőt elvárják hogy ha X utoléri Y-t gyorsan jöjjön egy
előzéskikerülés, merthogy X gyorsabb.www.HunnyF1.com
-
.bableWes
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30674 üzenetére
ahogy nézem a videokat hát még örülhetünk a mostani kommentároknak is. még a walter csaba is jobb a külföldiek 80%nál...
de igen, nekem nagyon hiányzik a paliktöltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
.bableWes
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30677 üzenetére
igen pontosan. palik aki az alaphangulatot szolgáltatja wéber meg ilyen nagyon érdekes dolgokat mond.
Motion_Blur: nekem az hiányzik, hogy beüvöltsön valamelyik hülye, hogy pl. összetörte a kocsit. én nekem ez hiányzik
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30674 üzenetére
Én is imádtam. Azóta az F' is sokkal unalmasabb lett számomra...egyedül Button miatt nézem még mindig az összes versenyt.
De ha már itt tartunk,ajnlani kéne az RTL-nek,ogy legalább egy sztárvendégnak,vagy privát vendégnek 1-1 alkalomra igazán behívhatnák Palikot.Felüdülés lenne. -
shteer
titán
-
válasz TESCO-Zsömle #30738 üzenetére
a másik dolog ami nem fekszik Suminak az a hosszabb auto, mikor visszavonult még volt tankolás, most meg nincs ezért a nagyobb tank miatt hosszabbak lettek az autók, amivel a tengelytáv is nőt...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dokar
addikt
válasz TESCO-Zsömle #30764 üzenetére
akkor minek rakják oda? inkább a button nőjét kapták volna le.
extra - SEXRay
-
attisx
addikt
válasz TESCO-Zsömle #30767 üzenetére
Ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondaná, hogy a Spájzgörl többet szerepel a bulvár médiában, ezért vele jobban el lehet adni a rendezvényt...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
válasz TESCO-Zsömle #30798 üzenetére
pont ezt akartam én is írni, egy szezon 6db motor, majd 4db az kemény lesz,
a végét lehet az fogja eldönteni, kinek marad motorja és kinek nem és ezért, majd szórják a büntiket, azért a turbó rendesen megnyomja ám a teljesítményt és lehet jobb egy 4 hengeres 1,6l-es, mint egy 6 hengeres 1,6L-es[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #30798 üzenetére
Azert nem birtak ki, mert egy hoki ZX81 szintu ECU vezerelte le a 4-5bar-s nyomason jaro motort. Azert ott mar esznel kell lenni, hogy hol van a gyujtas, meg a tobbi, mert becsörren es mar be is szakadtak a gyürügátak, vagy átolvadt a dugattyu es szia...ezt ma egy modern ECU siman kikorrigalja.
Meg az akkori turbok is abban hasonlitottak a mostaniakhoz, hogy ijen csiga alaku haza van ketto...Az azota eltelt ropke 30 evben meg a turbos utcai autok is csak adtak mar vmi fejlesztesi tapasztalatot, akkoiban utcai benzin turbo igencsak feherhollo kategorias volt. Volt a Porsche-nak 1-2 turbos modellje, az R5 GT Turbo, meg a BMW-nek a 2002 Turbo-ja, ezen kivul nagyon mas nem futkarozott a 80-s evek elejen
több drón kell ;P
-
válasz TESCO-Zsömle #30858 üzenetére
na meg amúgy is, milyen picik már azok a tükrök, talán csak egy foltot lát maga mögött és a szin alapján tudja, hogy pálya, vagy auto
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30858 üzenetére
A vízfüggöny:
Pont Jenson Button van agyonhájpolva, hogy mennyire lát a pályán meg hogy milyen számító egy versenyző.
Abban a pillanatban, hogy elrontotta a kigyorsítást, tudta, hogy Hamilton előzni fogja. Ehhez hátra sem kellett néznie. Viszont a tükröt is leste, ez benne is volt a stewardok határozatában.
Azt Jenson tudja, hogy mit látott vagy mit érzett, a lényeg hogy elhitték neki, hogy nem látta vagy el akarták hinni neki, hogy nem látta. (De ez is felvet egy kérdést, hogy ez mióta indok, hogy nem láttam? Ezt kismilliószor hozzák fel ütközésnél, hogy nem láttam ezt, nem láttam azt, nem erre számítottam, nem így akartam. Ettől még kiszabják a büntetést.)
Nem kell hozzá sok ész, hogy miért védték be a győzelmet vagy miért nem csorbították egy rajthelyes büntetéssel sem a következő nagydíjra A másik mclarenes kiesett, csapaton belüli ügy lerendezni, Lewis abszolút nem vádolta Jensont, már a red flag szünetben lerendezték a dolgot és a McLaren is kiadta neki, hogy mit mondjon. A Red Bulltól fényévekre van az összes csapat a ponttáblázaton, a McLarennek van még a legnagyobb esélye, hogy még egy kicsit elodázza, hogy unalomba fulladjon a bajnoki verseny, úgyhogy nem lepett meg, hogy a versenybírók elnézőek voltak.
De néhány napra rá Whitmarsh 'It takes two to tango" nyilatkozatából kicseng, hogy kapott volna JB fejmosást, ha nem sikerül egy győzelemmel elhomályosítani még frissiben az incidenst.
Ha keménység volt, ha figyelmetlenség, ha véletlen, én elfogadom az eset versenybalesetnek minősítését, de akkor igazán leszokhatna már az FIA versenybalesetek túlbüntetéseiről.
www.HunnyF1.com
-
.bableWes
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30880 üzenetére
pedig azt hittem, hogy tesztelik benne a 2014es motorokat...
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
Weetjoue
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #30883 üzenetére
Igen tudom, sajnos ez így működik...
-
.bableWes
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30890 üzenetére
hát igen. nem megy alatta a szekér. a ferka teljesitményéhez képest tényleg többet hozott ki belöle..
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
!Overdose!
őstag
válasz TESCO-Zsömle #30887 üzenetére
Természetesen nem az, de tényként kezelni felelőtlenség. Példának okáért ennek az elméletnek erősen ellentmond Hamilton Monaco-i büntetése, hiszen ő Vettel legesélyesebb kihívója.
Másrészt nem hinném, hogy érdemben befolyásolja az F1 nézettségét a pontverseny állása. Aki nem követi rendszeresen szerintem nem fog leülni csak azért a TV elé, mert szoros a pontverseny. Elvégre nincs is tisztában a VB állásával, hiszen nem követi az eseményeket. Aki rajongó, az meg nézi így is, úgy is. Lásd mi is itt ülünk és bámuljuk a szabadedzést.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz TESCO-Zsömle #30905 üzenetére
pl. kilöki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz TESCO-Zsömle #31016 üzenetére
ez nem is rossz ráfogadunk, ha nyer azért örülünk, ha nem akkor meg azért
mennyivel szimpibb Vettel német interjúja, mint az angol[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bambano
titán
válasz TESCO-Zsömle #31016 üzenetére
/set mode összeesküvéselmélet
nekem egy kicsit az az érzésem, hogy pont akkor rúgják ki az rbr alól a nagy csodát, amikor már van annyi előnye Vettelnek, hogyha kicsit körbeverik egymást mögötte, akkor világbajnok lehet így is...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #31266 üzenetére
Ellenszenves? Ember! Élsportolóról beszélünk!
Ez itt a probléma gyökere. Az ellendrukkerség. Nem valakinek drukkolunk, hanem valaki ellen?
2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Videós, mozgóképes topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sorozatok
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Politika
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs