- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
-
7Heads Drago
veterán
válasz stvnppp #5798 üzenetére
Semmi bajom sincs Montoyával.
Kis Schumi képzel magáról sokat ok nélkül. A Dtm-ben sem megy neki, nemhogy itt.
Illetve aki innen rohadtul nem hiányzik az Piquet. Elég nagy marha lesz az a csapat amelyik alkalmazza bármire is. Ha nem tetszik majd neki valami a csapatnál, akkor majd azt is köz kincsé teszi.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
JJános
addikt
válasz 7Heads Drago #5802 üzenetére
Szerződéskor meg aláírja, hogy az üzleti, és egyéb titkokat úgy is kezeli, és nem pofázza el.
2007-05-06 óta itt!
-
JColee
őstag
válasz 7Heads Drago #5802 üzenetére
-
hunnylander
őstag
Mivel ez volt az egyetlen termés az Autosporton ma és nem pletykamu; Pityu GP mínz biznisz
Egy ilyen elszánt csapatot nem tudok nem szeretni, láttam, hogy más portálok le se sz.rják őket, ezért informálok róluk. Unikum.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5805 üzenetére
Kár hogy nem Horvát csapat. Akkor lehetne az INA a főszponzor.
Bár még éppen így is lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
2007-05-06 óta itt!
-
7Heads Drago
veterán
Hát nem tudom. Én spiclit nem szívesen látnák a tanyában. A Forma1-ben így is megy a tervek, alkatrészek, taktikák ellopása. Illetve azon a szerencsés 2. helyen kívül egész idényben egy értelmes mozdulata nem volt a gyereknek.
JColee: Biztos be volt lőve.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #5809 üzenetére
Humornak szántam. Remélem nem kap autót a segge alá, csak konzolt.
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
Most értem haza külföldről, fú de várom már Schumit jövőre!
Nehéz lesz Hamilton + Alonso ellenm sztem nagyon erősek lesznek a "nagyok", + ott van még Vettel is stb. Remélem Ross Brawn kifőz valami okosat.
Én Rosberget sem írnám le, kíváncsi vagyok mit fognak kezdeni egymással Schumival, főleg az elején lesz érdekes. Vicces lett volna, ha marad Barika csapattársnak.fúúú, de sok van még hátra addig
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
JJános
addikt
74 nap, és még egy háromnegyed óra. Sok.
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Ross Brawn szőr lesz? info
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5815 üzenetére
ugyanaz, egy kis aprósággal kiegészítve
"Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Ez meg mi? Erről nem is tudtam.
Mármint, hogy jelengleg csak 1 csere engedélyezett jövőre.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
1 kötelező, de attól félnek, hogy emiatt mindenki csak egyet fog bevállalni és emiatt meg gumi- és üzemanyagspórolási vetélkedővé válik a futam, akciók nélkül.
Viszont, ha kettő kerékcsere kötelező, ösztönözheti az agresszívabb versenyzést.
Az A5 hírben a kerékcsere dolog félreérthetőre lett fordítva. A kerékcserék maximuma nincs korlátozva, 1 van előírva kötelezőnek, Domenicali csakis a 2 kötelező szabályba iktatására utalhatott, már korábban is olvastam róla, hogy javasolták ezt a csapatok, mert tartanak az unalmas futamoktól.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5818 üzenetére
Én nem kötelezném a csapatokat a kettőre mert az sem jó. Inkább olyan keverékeket vitetnék a FIA helyében a futamokra amivel már necces az egy kiállás. Akkor láthatnánk olyat hogy valaki kockáztat és esetleg a vége előtt pár körrel elfogy a gumi az egy kiállás miatt, vagy éppen kibírja vagy éppen eldurran az utolsó körben és jól kiesik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Amennyiben jövőre futam közben kiderülne hogy az adott autóban nincs elegendő benya a verseny befejezéséhez akkor az azt is jelenti hogy akár már állhat is ki az adott versenyző?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
-
Oliverda
félisten
Na és ha netán egy kör előnye volt? Amennyiben nem lesz tankolóberendezés akkor nem nagyon fogják tudni újratölteni... Egy ilyennel meg szerintem biztos nem szaladgálhatnak majd ott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Black flag lenne a jutalom, ha valaki tankolna. Ha észrevennék, hogy kezd necces lenni a mennyiség, elkezdenék spóroltatni a pilótát, ha így is kifogy, így jártak.
Tripla vagy quad? Az R30-hírek kapcsán kukkantottam rá a képekre és felfedeztem valami 'furcsát'. Ne zavarjon, hogy angol, a képek a lényeg.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #5826 üzenetére
na akkor megint lesz keveredés
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Szerintem ez nem fog akkora előnyt jelenteni, mint most év elején a dupla. Egy tökélyre fejlesztett dupla diffúzor nem lesz hátrányban a képen látható próbálkozással, főleg ha az nincsen harmóniában a kocsi többi részével.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Az összeset ki kellene vágni ami leszorítóerőt is generál...és akkor vége lenne ezeknek a megoldásoknak.
A diffúzor az a szívóhatást hasznosítja, viszont azáltal hogy un. csatornákat alakítanak ki, már leszorítóhatást is biztosít. -
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Ha jól emlékszem, a Toyota már idén próbálkozott a tripla fedelessel... Nem sok sikerrel.
Szerintem azért annyit nem hozott, mint amennyire mondták a duplafedelest. Csak valamire rá kellett fogni a nagycsapatoknak, hogy lemaradtak.
(A Red Bull azért fel tudta venni a versenyt a Brawnnal, annak ellenére, hogy 'későn' hozták a sajátjukat. Mondjuk ez az eredményeken nem látszott, sokat hibáztak.) -
SzalaiG
addikt
BUÉK!!!
Schumi győzelmekben gazdag Ferraris újévet!
-
G.Zs.
senior tag
Amúgy meg BÚJJÉK!!!!!
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
hejesírásó
senior tag
bódottágot!
-
#70869248
törölt tag
buék
Természetesen nem, a leszorítóerőt értsd mint lefelé mutató erőt, míg a szívó hatás ebben az esetben egy lerről fel azaz nem az.
Teszem azt ez a szívóhatás meg is tud szűnni, ha nincs az autó alatt áramló levegő, míg uezt nehéz elképzelni a leszorítóerőről.
Ez pl:
már egy összetettebb elem, az áramló levegő útjában áll egy vízszintes lap...márpedig a szárnyakra vonatkozó előírások egy más részegységre vonatkoznak....teszem azt ha kitételek vannak arra hogy ne keltsen zavaró légőrvényt a mögötte haladó autóra, akkor az erre az elemre is kell vonatkozzon. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5837 üzenetére
Kicsit kevered a fogalmakat. LeszorítóERŐ vagy szívóHATÁS nem egy bandában vannak. Maga a szívás, mint jelenség, egy olyan erőt generál, amely az autót leszorítja, tehát leszorító erőt.
D@ni88: Vagy amiatt, hogy kockásra fékezte a gumit Villeneuve miatt. Attól függ, honnan nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #5837 üzenetére
2009 egyértelműen a diffúzorfejlesztés éve volt. Néhány hét múlva okosabbak leszünk és ízelítőt kaphatunk abból, hogy lehet, hogy még 2010 is a diffúzorfejlesztés éve lesz. A másik terület, amit közel ennyire jelentőségteljesnek találtam 2009-re, az az első szárny.
A diffúzor közvetetten leszorítóerőt generál, a mai modern diffúzorok nem is keveset; megkockáztatom, hogy többet, mint az első vagy hátsó szárny külön-külön.
Ha egy tapadókorongos rögzítést (légritka tér/kisnyomású levegő által) felteszel a falra vagy a plafonra, mi fogja azt ott tartani? A környezetének nagyobb nyomású levegője. Azzal, hogy a diffúzor alacsony nyomást hoz létre az autó alatt, az autótest felső részén ható nagyobb nyomás leszorítóerőt ad. Az autótest szárnyként működik ezáltal, 'negatív emelést' vagyis leszorítóerőt produkálva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5840 üzenetére
Nem Wild ..egyébként boldog új évet.
Tudom hogy mellé lehet magyarázni, de ezért írtam a pédát...a szívóhatás megszünik ha leüt az alja az autónak (Senna), de a leszorítóerő nem...a két eltérő sebességű levegőáram van.
Az tény hogy a szívóhatás is hozzájárul ahoz hogy az autó az úton maradjon..de az autó alja nem termel leszorítóerőt. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5841 üzenetére
Sztem meg egész egyszerűen amikor az autó alját kialakítják akkor az általa kifejtett szívóhatást vizsgálják, nem pedig a leszorítóerőt, mert akkor az autó egészével kellene foglalkozni.
..persze mint fent úgy lent, ami kicsiben az nagyban és mind egy nagy egész részei vagyunk, de ez nem igen visz előbbre. Mi dominál az autó aljánál? A szívóhatás....akkor vizsgáljuk már azt.
..ha pedig a kilépő levegő vízszintes elemmel találkozik akkor azon már leszorítóerőt fog kifejteni.
Az autó alján áramló levegő ne találkozzon csak függőleges terelőlemezekkel, és akkor nem fejt ki leszorítóerőt, a szívóhatáshoz nem szükséges. ..és ezzel meg lehet előzni az emeletes diffúzorokat azt kész. -
Peat;)
veterán
-
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5841 üzenetére
Tényleg itt volt egy más téma is:
Szal a diffúzor szvsz csak annyira lehet forradalmi jövőre amennyi teret engednek neki, többször korlátozták már a sebesség csökentésére, idén/helyesebben tavaly jóval nagyobb szabadságot adtak.Nem hiszem hogy nagy dolgokat lehetne elérni már, hiszen elég régóta létezik...de az kétségtelen hogy ha engedik akkor nagyobb jelentőséget fog kapni.
Szerk:
Az első szárnyról jutott eszembe, nagyokat vigyorogtam mikor darabok törtek le belőle, és az autó gyorsasága nem változott.
Biztos hogy számít, hisz akkor nem került volna fel,..de láttam már többször is az idén mikor a szárny oldalára helyezett kis segédelemek lerepültek...volt amikor kifejezetten nagy darab is, de nem történt semmi látványos.
Sztem bitang ronda volt a 2009-s autó...nagyon remélem hogy visszatérnek egy harmonikusabb kinézethez, mivel az előzések nem ugrottak meg látványosan.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Igen, a nyomáskülönbség a kulcs. Nem tervezhetik az autó felső részét se eszetlenül, pl. úgy hogy olyan légáramlatokat teremtsenek ott, ami csökkenti a kialakítható legnagyobb légnyomást, mert akkor oda az autó alatti kis nyomás haszna is.
Eklatáns példa, az űrben mire megy az ember a tapadókoronggal? Semmire, mert nem lesz meg a külső nyomás, ami miatt működhetne.
Lehet boncolgatni a diffúzorok működését, majd meg is teszem, ha jönnek a legújabb 2010-es variánsok, lehet mondani, hogy a diffúzor elsődlegesen nem saját maga az a felület, amin létrejön a jelentős leszorítóerő (bár a jelenlegi diffúzorok kialakítása, olyan, hogy még saját magukon is produkálnak valamennyi leszorítóerőt), de a diffúzorokat egyértelműen a leszorítóerő növelése végett fejlesztik. És meglehetősen megszállottan, mert pl. a jelentősen degradált hátsó szárnyakkal ellentétben bennük komolyabb potenciál volt/van.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
2010-es autók képei 5 csapattól.
McLaren, Campos, Virgin Racing, US F1, Sauber
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen