Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #27150 üzenetére
Magyarán a Lotus Renault egy/a gyári csapat, míg a maláj Lotus a versenyistálló.
Jól mondom?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #27151 üzenetére
A Group Lotusnak nincs gyári csapata az F1-ben. Nem is volt soha.
A Group Lotus olyan a Renaultnak, mint a Vodafone a McLarennek.
A Lotus konstruktőri név is a Team Lotusnál van. A Group Lotusnak még 1 % résztulajdona sincs a jelenlegi Renaultban, 100%-ban a luxemburgi Genii Capital.tulajdona.
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
Ez csak számomra újdonság?
Hangtalanok lesznek az F1-esek a bokszutcában
Elektromos turbót kapnak a Formula–1-es autókEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Pompi
MODERÁTOR
2011 hivatalos formula1.com összefoglaló videók (HD 1080p mkv):
01 Australia
02 Malaysia
03 China
04 Turkey
05 Spain
06 Monaco
07 Canada
08 Valencia
09 Great Britain
10 Germany
11 Hungary
12 Belgium
13 Italy
14 Singapore
15 Japan
16 Korea
17 India
18 Abu Dhabi
19 BrazilFrissítve: 2011. december 9.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #27130 üzenetére
ezt a hsz.-t elmentem valahová, annyira igaz.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
shteer
titán
válasz hunnylander #27157 üzenetére
korrekt nagyon nagy valószínűséggel repce
..szerintem jónak tűnik
-
#95904256
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #27156 üzenetére
Valószínűleg a kipufogógázok mozgási energijának megcsapolásából annyi áramot sem lehet kinyerni amivel meghajtanák a kompresszort. ( Hiszen a robbanómotorok eleve azon az elven működnek, hogy megcsapolják a kitáguló gáz energiáját... vajon mennyi "energia" marad benne? )
szerk.: Szóval az elsődleges generátor marad, csak most be kell majd építeni egy játékszert is.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #27163 üzenetére
Ez tervezésbeli kérdés. Valószínűleg megoldható lenne úgyis, hogy mindkét generátor az akkumulátort tölti és onnan hajtják a kompresszort. Gondolom a Williamsnél már egy kicsit előre gondolkodtak... és tudják, hogyan célszerű megosztani a két generátort. Elképzelhető, hogy az egyik kisfeszültségű ( pl. motorvezérlés, világítás ) a másik meg magasabb feszültségű és / vagy többfázisú áramot állít elő ( pl. kompresszorhoz ).
-
Motion_Blur
félisten
Nicolas Hamilton is átesett a tűzkeresztségen:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
-
P00By
nagyúr
Láttátok az "új" Ferrarit?(Nem véletlen, h nem linkelek )
-
hunnylander
őstag
Szerencséd, hogy nem linkelted.
Nincs a fotókon semmi új, nem is lehet!
Csak olyan (alkatrészekből álló) autót lehet használni filmezős teszteken, amellyel már versenyeztek, új elemeket nem lehet használni.
Továbbá az abroncs demó; alkalmatlan megfelelő tempó elérésére.
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #27171 üzenetére
Zsír Akkor eddig is magasabban volt a hátsója? Vagy csak szar a kép?
-
hunnylander
őstag
De felőlem állíthatták magasabbra néhány milliméterrel, pár centiméterrel, ettől még az autó nem lesz új.
Azt is vegyük észre, hogy a fioranói képeken a padlólemez-előke (bib/splitter) is magasan van*, tehát egy kényelmes, biztonsági demótempó beállításon. A bib simogatni szokta az aszfaltot versenybeállításokkal.
*Ez távolról sem Red Bull-rake. Kétlem, hogy bárki is tudná ezt koppintani tőlük. Ez tervezési filozófia. Ahhoz, hogy az az extrém rake működjön, az autótestet és az aerodinamikai elemeket ehhez tervezték és a szélcsatornában is így modellezik.
Amelyik autót nem erre tervezték, arra nem varázsbeállítás az ilyen, hogy csak felemelem az autó farát és ránk szakad a temérdek leszorítóerő.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #27173 üzenetére
-
sfdrakex
nagyúr
A blogomra feldobtam a Formula 1 hősei 10. részét Ronnie Petersonról szól, és a kérések rovat is bővült lapozzatok az aljára
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
tkesy
őstag
Kicsit off téma:
Szeretném a megkérdezni a véleményeteket: szerintetek melyik lelátóról lehet a legjobban élvezni a kanadai futamot?
- Célegyenesben lévőről (Grandstand number: 1;2)
- Senna kanyarban lévőről (Grandstand number: 12)
- L' Epingle -ben lévőről (Grandstand number: 15)
Egyik sem fedett, és mindegyiknél van kivetítő...Gondolom a DRS zóna a hosszú hátsó egyenesben lesz kijelőlve...
Nos, ki hova venné a jegyét, és miért?
A válaszokat előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #27171 üzenetére
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz grabber #27183 üzenetére
Fail.Bár, most belegondolva, a Forma-1-ben is volt már egy párszor, és elvileg itt azért jobb (gyakorlottabb) pilóták vannak, szóval... Ez van, megesik.
[ Szerkesztve ]
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
-
hunnylander
őstag
Az egybehangzó jelentések szerint az autó farrésze magasabbra került
Ez nem igaz.
Megnéztem a képeket és összevetettem a korábbiakkal. Az [fiorano-i] autó nem rendelkezett észrevehetően jelentősebb rake-kel. Sőt még a bib-je is magasan volt, kényelmes demóbeállításon.
Én nem vagyok AS meg Globo, de azt láttam, hogy semmi újat nem láttam az autón meg azt is láttam, hogy kismillió portál új Ferrari képeiről cikkezik, holott azon képeken, amelyekkel ezen hírközlését igyekeztek alátámasztani, semmi új nem látható.
Azóta leesett nekik, hogy nem lehetett új autó a pályán és ezt nem tudták összeegyeztetni a korábbi szenzációs beszámolóikkal, amivel etették az olvasóikat, ezért kreáltak egy feltételezős hírt kérdőjelekkel, tartalma a linkedben.
Az Autosport és Auto Motor und Sport nem cikkezett új Ferrari a pályán témáról. A várható újításokat is csak szöveges infóből ismerhetjük hellyel-közzel, fotók még nincsenek róluk.
Az elmúlt szünetben csak a Team Lotus vitt pályára nyilvánosan új elemeket, legálisan aerodinamikai/egyenesfutási teszten Duxfordban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #27189 üzenetére
Én hiszek Neked, plusz nem is vagyok annyira fanatikus, hogy a hátsó felfüggesztést hasonlítgassam a két héttel ezelőttihez.
-
remington2
senior tag
Azért tiltották be, mert akkoriban még a Ferrari nyelve az FIA gyomrában volt (alulról) és ha valami a Szent Tehénnek nem ment, azt automatikusan kivették a versenyből / módosították, ahogy azt a tehenészek óhajtották. Nem véletlen, hogy anno 10 éve egy kocsi is kigyulladt, meg voltak apróbb bakik (mint mindenben, amivel dolgoznak), de mit ad isten éppen a Massa-esettel lett tele a pohár. A Ferrari akkor amúgy is versenyhelyzetben volt, ami nyilván megengedhetetlen egy, a trófeához alanyi jogon ragaszkodó csapatnál, úgyhogy valamit húzni kellett.
/Kicsit olyan a Ferrari, mint a brazil válogatott: zseniális, ha nincs komolyabb ellenfél, akkor oktatnak és gyönyörködtetnek, de ha valaki focizni / versenyezni mer ellenük, akkor nem győznek hüledezni és köpködni, hogy eztígyhogy. Még jó, hogy mindkét csapat ideje lejáróban van: a brazilok padlón, a ferrari szintúgy. Isteni igazságszolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
sekli
addikt
válasz remington2 #27192 üzenetére
Kétségtelen, hogy valami (egyszerű) elektronikával simán megoldhatták volna, hogy amíg a cső a kocsin van, ne tudjon elindulni. Biztonságos is lett volna és az izgalmak sem vesztek volna el. (Leszámítva a boxutcában lángoló kocsik okozta izgalmakat.)
-
JColee
őstag
válasz remington2 #27192 üzenetére
Elég szar ez a duma, hogy a Ferrari miatt tiltották be a tankolást.
Kicsit még erőltesd meg magad. -
Motion_Blur
félisten
válasz remington2 #27192 üzenetére
Gondolom a 2005-ös szabályrendszert is a Ferrari kérésére alakította az FIA..
Az igazságszolgáltatásról meg annyit, hogy az F1-es történelem leggyorsabb szezonjában úgy verték agyon a mezőnyt, ahogyan akarták. Azóta butítanak folyamatosan, úgyhogy marha nagy elégtétel jóval színvonaltalanabb technikai feltételek között megverni őket.. írom ezt úgy hogy már régóta nem tudok drukkolni a Ferkának. De amit az elmúlt 15 évben letettek az asztalra, azt felesleges utólag mocskolni, nem veheti el tőlük senki. Ugyanez igaz Schumacherre is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #27198 üzenetére
Tőlük? Akik azt letették arra az asztalra, már régen nincsenek a csapatnál. Meg is látszik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Proxmox VE
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest