Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Pompi #17620 üzenetére

    Nagyon rá szeretnéd húzni Massára a dolgot.
    Ne várj el olyat egy pilótától verseny közben amit a teljes Ferrari csapat a verseny előtt nyugodtan karosszéken ülve is képtelen volt megbeszélni. Ez volt Eddie Jordan és Coulthard véleménye is a verseny után. Ők pedig vettek részt csapatutasítésban, tudják mit jelent ez:

    1. Csapatutasítást nem a versenymérnöknek kell közölnie.
    2. Ennél jóval diplomatikusabban kellett volna fogalmazni. Rob Smedley nem volt erre felkészülve.
    3. Minden esetre fel kell készülni, amit itt a topicban leírtunk a verseny előtt, hogy simán elképzelhető előzés Alonsoval és Vettellel szemben, mert nem igazán jól rajtolnak mostanában azt a Ferrarinak is tudnia kellett.
    4. Ha Alonsot akarták favorizálni, akkor előre meg kellett volna beszélni a pilótával és a versenymérnökkel, nyilvánvalóan ez nem történt meg hiszen Rob Smedley még győzelemre bíztatta a versenyzőjét kb. 10 körrel a csapatutasítás kiadása előtt. (valaki ezért is a versenyzőt butázza, akkor a Ferrari csapat mi volt? barom vagy valami durvább? a pilóta mit gondoljon? 10 körrel előtte nyerni fogsz, utánna meg mégis inkább engedd el Alonsot)
    5. Az elengedés nem így nézett volna ki, ha a helyzet tisztázva lett volna előre.
    6. Nem szivárogtatunk ellenünk felhasználható bizonyítékokat a csapatrádión. (Alonso team)

    Ebben a helyzetben a Ferrari végtelenül amatőr csapat volt, Alonso teamje pedig szánalmas, ha a Ferrari bukni fog pontokat akkor 60%-ban az ő rádiózásuknak köszönhetik majd, ami valóban rögzített és felhasználható bizonyíték, ellentétben a futam utáni nyilatkozatokkal.

Aktív témák