- DIGI internet
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Nowhereman #16748 üzenetére
"Vettel azonban úgy vélte, nem feltétlenül a szárny jóvoltából győzte le Webbert."
0.143 másodperc volt közöttük a Q3-ban. Vettel a régit vitte volna, Webber az újat, vagyis ha 0,072 másodpercet hoz körönként a szárny, akkor Webberé a 1. rajtkocka.
-
P00By
nagyúr
válasz Nowhereman #16748 üzenetére
Először csak Vettelnek tetszett a Red Bull új szárnya
Akó most mi van?
-
Integra
titán
válasz #70869248 #16755 üzenetére
gáz ez a redbull. és nem azért mert ilyen van, hanem azért mert kétszínű gerinctelen ez a horner, ahogy van. nyomatják az ők más meg nincsen csapatelsőség dumát kétpofára, aztán újra és újra kiderül, hogy...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
abban az esetben ha helyt adsz a magyarázatnak akkor talán..de még akkor is talán.
De számomra tök mindegy mi a magyarázat...a lényeg az hogy Vettel autójára került fel a cucc.
...lehet az is magyarázat, hogy Vettel a szabadedzésen jól ment, és előrébb áll a pontversenyben.
..vagy akár az hogy Mark amúgy sem érezte jobbnak ezt a fejlesztést.az első esetben beleszólt a csapatfőnök ami nem jó.
A második eset meg nem magyaráz semmit, mert ha Newey távlatokat érez az első szárnyban akkor azt használni kell.Szal megmagyarázni sok mindent meg lehet, és sok mindent meg is szoktak....
-
rocket
nagyúr
válasz Nowhereman #16748 üzenetére
Szanalmas az egesz amit a Red-Bull muvel.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #16748 üzenetére
Bmeg!
Már csakazért is Webbernek drukkolok.
-
dokar
addikt
vicces a cím, jó a cikk:
Red Bull gives you wings (even if they are not quite the same)
extra - SEXRay
-
aesir
veterán
válasz Integra #16756 üzenetére
Mindegyik csapatfőnök nyomatja az egyenlőség-dumát, de csakis azért, mert a liberálisnak átvert "fejlett" országokbeli nagyközönség nagy százaléka ezt el is várja.
Minden józan ember számára világos, hogy ilyen természetesen nincs és nem is lehet olyan sportban, ahol két fős csapatok vannak, de csak egy világbajnoki cím. Ha nincs egy esélyes csapatban első pilóta kinevezve, akkor abból a csapatból legfeljebb véletlenül kerül ki a világbajnok. Viszont egy ilyen sokmillió eurós üzletben ezzel nem állhatsz a szponzorok elé, ez nem stratégia, kizárólag az ezt benyelő tömegnek szól.Szóval Horner emiatt nem feltétlenül gerinctelen, ezt kell mondania mert különben az "elfogulatlan" sajtó darabokra szedi, ezzel szemben mint menedzsernek meg az a feladata hogy a lehető legoptimálisabb megoldást válassza annak ez egyszerű célnak az eléréséhez, hogy az EGYIK pilótája világbajnok legyen. Ez viszont mindig valamennyire a másiknak a kárára kell legyen. Ez van, ezt kell szeretni. Mellesleg akármennyire is nem tetszik, Vettel sokkal nagyobb üzlet mint Webber, ezért nyomják. És most ne tessék jönni azzal, hogy "ez már nem sport hanem üzlet", mert minden élvonalbeli technikai sportban (bármelyikben) ez már minimum 30 éve így van. És az ugye kézenfekvő, hogy eszetlen sokba kerül.
(példa: egy, a magyar gyorsasági OB-ben nagytúra kategóriában szereplő BMW cca 200M Ft. És a TV-sem közvetíti, néző meg alig van. De a kocsi már önmagában is drága)
Van saját életem...
-
-
Male
nagyúr
Annyiban az, hogy mégiscsak a képünkbe mondja, hogy egyenlőek, stb. pedig nem. Sokkal korrektebb lenne azt mondani, hogy idén Vettel az első számú, és kész.
( nagy baromság ez az erőltetett egyenlősdi, és nem csak egy F1-es csapaton belül, hanem rengeteg helyen )Ha már ezt felhoztad, régóta nem értem, hogy egyáltalán miért éri meg őket szponzorálni bizonyos cégeknek? Mivel szinte senki nem látja, így gyak. kidobott pénznek tűnik.
-
aesir
veterán
Ha nem abból indulsz ki, hogy Magyarországon van egy réteg akik "nem néznek tévét" és ettől rettenetesen különlegesnek hiszik magukat hogy leplezzék saját középszerűségüket, akkor könnyen belátható hogy a világ többi része azért nem így működik. Példa erre a csapatsport ruházatok eddig sohasem látott mennyiségben történő eladása, megnézel ma egy F1-es lelátót, rengetegen viselnek legalább team-sapkát, míg 20 éve ez a szám elenyésző volt (természetesen a külföldi futamokon is). A világ többi részén egyáltalán nem jelenti az ördöggel cimborálást a TV-nézés, így a reklámok jobban célba érnek (egyébként a számok szerint itt is, szóval azt gyanítom a "nem nézek TV-t" formák jó része mégiscsak néz), ennek közvetítésében pedig a F1 elég hatékony közeg.
Példaként említek egyvalamit: a Puma sokáig olyan lesajnált 3. márka volt az Adidas és a Nike mellett, viszont amióta több csapat versenyruházatát gyártja, sokkal jobb lett a megítélése, és nagyságrendekkel nőttek az egyéb eladásai is. Most is 3. márka a Puma, csak már nem 7-8% a piacból, hanem 20%. Jelentős különbségVan saját életem...
-
JJános
addikt
Bizonyos sportágakban egyértelmű ki az első számú versenyző egy csapatnál. Akkor most ezek miért képmutatóskodnak? Mellesleg Vettel mellett állok, és remélem ma győzni fog.
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz JJános #16769 üzenetére
Pl:
"Miután a Red Bull közvetlenül a Brit Nagydíj időmérője előtt úgy döntött, hogy az új első szárny egyetlen épen maradt verzióját Sebastian Vettelnek adják, Martin Whitmarsh kijelentette: a McLaren soha nem vetemedne arra, hogy egyenlőtlen helyzetbe hozza két pilótáját." a5.hu
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Igen..igazad van, de azért egy kicsit mégis vitatnám.
A pénz minden ez tény a technikai sportban, és ebben az esetben Webber-rel és Vettel-l minden amellett szól hogy Vettel-t nyomják, hogy a fene enné még logikus is.
Gyors, fiatal azaz van benne távlat, szerethető a drukkereknek..stb.De szerződés szerint egyenlő feltételeket kell adniuk mindkét versenyzőnek, és bár ez technikai sport azaz a minimális különbség is futamokat dönthet el, nyilvánvalóan nem lehet hátrányba hozni egyik versenyzőt a másik javára.
Én egy gyönyörű példát láttam a MotoGp-ben, amikor egy feltörekvő, nagy tehetségnek kikiáltott, igazi reménységként leigazolt versenyzőt, megvert a csapattársa....annak ellenére hogy azért sztem elég látványos volt a csapat hozzáállása...hogy az idény felétől már új alkatrészeket teszteltettek vele élesben..ami a másik versenyzőre volt fejlesztve....sssz szép volt emlékszem, Donington-ban kezdődött.
De a fiatal tehetség nullázott párszor, míg a másik versenyző stabilan ment és kimotorozott a bőréből,..kellett is mert mint ahogy írtam az idény felétől már a másik alkatrészeit tesztelte élesben (van 20 centi a két motoros közt).
A történet végéhez még hozzátartozik amikor a fiatal feltörekvő tehetség egy az egybe kilökte a csapattársat, de a vége igazi amerikai happy end lettSzal mindenben igazad van, de mindig bele kell adni mindent, és kűzdeni kell, akkor még is összejöhet.....nem férnek bele saját hibák és nullázások, ..azaz Webber még megverheti Vettel-t, de nagyon kemény lesz.
-
aesir
veterán
Ha rendesen promotálja egy cég a támogatott versenyzőjét vagy autóját, akkor még ezen a gyér piacon is megéri. Természetesen ebben az esetben nem szabad a "médiára bízni" a munka javát mert a médiamegjelenés elenyésző, hanem inkább másik oldalról kell mutogatni a véres kardot, azaz a versenyautót, a lehető legtöbb élőszemélyes rendezvényen.
Akik viszont ilyeneket sem csinálnak, hát szétteszem a kezem és nézek nagyokat, mert azt tényleg nem tudom miért is érné meg, és mégis vannak ilyen támogatók is.
Van saját életem...
-
rocket
nagyúr
A McLaren uj csomagja ugytunik visszafele sult el, eleg durva azert, hogy a Red-Bull a szezon kozepen ilyen messze van a tobbiektol, es nagy az esely, hogy dog unalmas unalmas verseny ele nezunk.
#16762: Nagyon jo a cikk cime
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Oliverda
félisten
válasz rocket #16776 üzenetére
Ez a csomag eredetileg csak a következő futamon debütált volna. Előrehozták hátha működni fog de nem így lett. Viszont legalább ki tudták próbálni élesben is ami sokat számít. Mondjuk én szvsz inkább Ferrari módra forgattam volna egy jó reklámfilmet előtte.
Unalmas? Ezzel a Red Bull-lal a kilenc futamból illett volna legalább hetet behúzni. Megbízhatósági problémák, balf@sz csapatvezetés, konfliktus a pilóták között, stb. Ékes példája ez annak, hogyan kell egy top autóval elbénázni címeket. Persze most minden futam előtt ötször elmondják, hogy nem lesz semmi a pilóták között meg tudják mit csinálnak de ismerve Vettel és Webbo habitusát simán benne van, hogy nem lesznek túl elnézőek egymással.
Ja, meg Webbo-nak biztos b@ssza kicsit a csőrét, hogy alig átlátszó módon tolják Vettel-t. Csak a pályán vehet revansot rajta... már csak az a kérdés hogy mi fog kisülni ebből.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
Ha már belemegyünk a tv nézésbe:
Azért érdekes, hogy pl. az autóversenyzős műsor vagy max. éjfél 2kor fér bele a műsor rendbe negyed órában vagy egyáltalán nincs.
Míg a Győzőke, a b*lfasz benkő műsora, meg a megszűnt, de mégis futó mónika pörög főműsoridőben.
De végül is a sok hülye magyar nézi is, tehát ilyen szinten jogosan vetítik. Sajnos túl sok szánalmas, csökkent képességű egyed között élünk . Ez néha picit el is szomorít, de mit tehetünk...
btw.: Az engem egyébként meg, hogy ha valaki nem hiszi el, hogy vannak olyanok (pl. én), akik a hasonló szemetet nem nézik, nem túlzottan zaklat fel.Na most egy ilyen "nagyközösség"től sajnos hiába várod a bevételt, legyen szó autó vagy más sportról.
A forma1-et még épp el tudod adni a sztárolt nagy nevek miatt, mást se nagyon.
Egyébként pl. a említett csapatruházati termékeket is feltételezem kb. csak Pesten 1 boltban árulják méregdrágán.
Szóval így nehéz.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
AMD Power
titán
Nem láttam tegnap az időmérőt... (Balatonon voltam).
Buttonnal mi volt?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
PazsitZ
addikt
Ez jól hangzik, akkor csak én nem találkoztam még ezekkel az üzeltekkel.
#16785) aesir: Ok. Egyáltalán nem célom egyik részével sem megbántani senkit.
Feltételezés, igen, én így látom a szitut és ezt leírtam, ennyi...
A szummája végül is annyi, hogy sajnálatos, hogy a magyar sport egyes sikeres és értékes szegmensei kevés teret és támogatást kapnak.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
mrlujoak
veterán
Üdv ismét itt, két hét után.
Nagyon várom a mai futamot, kíváncsi vagyok Alonso RedBull befogási kísérletére...
Csak nehogy összeakadjon valamelyikkel...hajrá versenyzők, nézzünk ismét egy jó, izgalmas futamot!
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Motion_Blur
félisten
Tipp:
1. Alonso
2. Rosberg
3. HamiStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #16795 üzenetére
Ez így jó is lenne nekem!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gubro
senior tag
A BBC megint lent volt a rajtrácson. Eddie Jordan és David Coulthard segít a műsorvezetőnek. Egy csomó híresség ott van a kocsik között, például Sir Stirling Moss, vagy Rowan Atkinson. A durva, hogy simán odamennek a pilótákhoz is egy gyors interjúra.
-
mrlujoak
veterán
hogy oltják Palikék a McLarent, a félresikerült újítás miatt.
mit röhögnék, ha ma előkelő helyen végezne a csapat...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Xirtam
veterán
Alonso-val mitörtént?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen