- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- XPEnology
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Synology NAS
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren jogosulatlan előnyre tett szert a Ferrarival és valamilyen szinten a többi csapattal szemben is. A McLaren nem v2.0 és nem is Ferrari B autó. Itt nem az autóról van szó. Nem csak fizikailag lehet kihasználni 780 oldalnyi doksit.
+ a McLaren elfogadta azt a 780 oldalt és utána nagyokat sunnyogott róla, Ron papa úgy hazudott/hazudik, mint a vízfolyás. Te magad is írtad, hogy bűnösök.
Rólad nem hittem volna, hogy a tegnapi elmarasztaló döntés után is véded még a csapatod, de ezzel prümcsük szintjére süllyedsz...
Sry, én csak egy Ferranoid vagyok, de nekem is van szemüveged, csak ezüst színű...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
joergie
őstag
Ez az egész arra jó hogy Lonzi menekülhessék a süllyedő hajóról.
Szörnyű, hogy egyesek vörös szemüvege már már vakablakként funkcionál...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren jogosulatlan előnyre tett szert a Ferrarival és valamilyen szinten a többi csapattal szemben is. A McLaren nem v2.0 és nem is Ferrari B autó. Itt nem az autóról van szó. Nem csak fizikailag lehet kihasználni 780 oldalnyi doksit.
+ a McLaren elfogadta azt a 780 oldalt és utána nagyokat sunnyogott róla, Ron papa úgy hazudott/hazudik, mint a vízfolyás. Te magad is írtad, hogy bűnösök.
Rólad nem hittem volna, hogy a tegnapi elmarasztaló döntés után is véded még a csapatod, de ezzel prümcsük szintjére süllyedsz...
Sry, én csak egy Ferranoid vagyok, de nekem is van szemüveged, csak ezüst színű...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thrawn
félisten
Aki már unja a kémbotrány boncolgatását, annak itt a 2. szabadedzés végeredménye: [link]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
hunnylander
őstag
válasz
hobizoli #1349 üzenetére
March 2007
Coughlan stated he was emailed by Stepney in March 2007 on three occasions, ''on the basis that he wished to communicate concerns that certain features of Ferrari's car did not comply with the technical regulations.''
These included Ferrari's floor device, a rear wing flap separator, and a technique to lower the floor of the car.
''Details of the floor device were sent to me by email to my McLaren work email address,'' Coughlan stated. ''I showed the email fleetingly to Martin Whitmarsh, who asked me to take up the issue with Paddy Lowe, McLaren's engineering director.
''I produced a schematic drawing for Lowe, which I understand he forwarded to the FIA. The FIA subsequently declared the floor device as falling outside the regulations.
''Details of the rear wing device were also sent by email to me. I briefly showed this email to Lowe. I understand he reported this to Charlie Whiting of the FIA at the Melbourne Grand Prix, but he was of the opinion that the design was legal.
''As for the information about the subtle engineering technique, I felt it was inconsequential and so I did not show these details to anyone.''
Communicating with McLaren staff
According to Coughlan, only a few men at McLaren knew of his communication with Stepney - and only little information was actually conveyed to each. These include:
1) McLaren F1 CEO Martin Whitmarsh - Coughlan said he showed Whitmarsh the email Stepney sent him in March, regarding the Ferrari floor. This is the only time Coughlan mentioned the team's CEO.
2) McLaren F1 engineering director Paddy Lowe - Coughlan mentioned Lowe in relations to the initial information sent by Stepney, relating to devices on the Ferrari car that may be illegal.
He gave Lowe a drawing of the Ferrari floor, which Lowe then sent to the FIA as part of the team's inquiry about the legality of that device.
He showed Lowe an email from Stepney, also around the same time, regarding the Ferrari rear wing device - which Lowe also discussed with the FIA, although this device was deemed legal by the governing body.
3) McLaren F1 managing director Jonathan Neale - Coughlan stated that Neale was the person who took steps to block electronic communications from Stepney after the Australian Grand Prix.
''Following the Melbourne weekend, I expressed my concerns to Neale about Stepney sending information to me,'' Coughlan stated. ''As public reports began to emerge of Nigel Stepney's deepening rift with Ferrari, I understand that Neale instructed McLaren's IT department to install a firewall to block any further electronic communication from him, which I believe was put in place in mid-April 2007.''
Coughlan also told Neale he will be meeting Stepney in order ''to ask him to stop communicating to me any further.''
According to Coughlan, he and Neale met for breakfast on May 25th 2007 ''to discuss my future with McLaren and the concerns I had.''
Coughlan claimed that ''At the very end of the discussion, across the table, I showed him two or so images from the material that Stepney had given to me, which was for no more than a few seconds.
''Neale reacted with surprise and immediately said that I should not have these documents and McLaren wanted nothing to do with them.''
4) McLaren F1 engineer Rob Taylor - Coughlan claimed he had only ever shown Taylor a drawing made by Stepney relating to Ferrari's brake system, upon his return to the McLaren factory from meeting Stepney in Barcelona.
''I recall fleetingly showing the brake balance assembly diagram to Taylor as a point of historic interest, as it was a very similar part to the one he designed approximately 10 years ago at FDD during our time there together,'' Coughlan stated.
[link]www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #1353 üzenetére
''A McLaren nem v2.0 és nem is Ferrari B autó. Itt nem az autóról van szó. Nem csak fizikailag lehet kihasználni 780 oldalnyi doksit.'' Az az én véleményem is. Te is leírtad most hogy nem ferrari b autó. Nem is rád gondoltam...olvass vissza. Tényként írja le mindenki hogy márpedig az, oké erre meg jött a reagálás, hogy mik alapján. Ez meg elmaradt. Ezek után ez pedig sárdobálás. Semmi más. Aki meg megkérdőjelezi ezt (mint én) arra olyan reagálások születnek mint a tied. Hogy más módon szereztek előnyt. Direkt ezt is elírtam abban amit reagáltál hogy nem erről van szó. Aki kicsit is szereti a mclarent azt hiszem úgy gondolja hogy ez az autó márpedig az ő munkájuk, bármennyire is piszkosak. Nem pedig egy másolat. Ennyi nem több. Attól igen kaptak előnyt a pályán is a másik hátráltatásával, de az autóban nem bizonyított hogy hasznátak/használni tudtak valamit egyenlőre. Ennyiről van szó.
''de ezzel prümcsük szintjére süllyedsz'' ahogy gondolod, én nem személyeskedek, annyit tennék hozzá már többször bizonyítottad nálam hogy nem ovlasod végig/el a hozzászólásomat amire reagálni szoktál(most is ezt érzem), mindenki más stílusban fórumozik amihez megvan a joga. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #1356 üzenetére
Többoldalnyi angol szöveg helyett elég lenne a link is.
Ez egyébként már volt tegnap.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
''Aki kicsit is szereti a mclarent azt hiszem úgy gondolja hogy ez az autó márpedig az ő munkájuk, bármennyire is piszkosak. Nem pedig egy másolat. Ennyi nem több.''
Se arra nincs bizonyíték, hogy ''másolat'' se arra, hogy nem az. Mind a kettőt elég nehéz bizonytani. Az viszont tény, hogy náluk volt a doksi és eszük ágában nem volt jelenteni, hanem szépen bebuktak vele. Innentől kezdve _szerintem_ nekik kellene valahogy bizonyítani, hogy márpedig nem használták fel, csak a műhelyben tartották a szerszámos szekrény alatt, hogy ne billegjen.
És ez nem McLaren vagy Ferrari szeretés kérdése. Ez az ügy már rég túlmutat ezen a két csapaton és az egész sportágat rongálja, de ezt az idei vb-t mindenképp le lehet húzni a klozeton - hála nekik.Feel Good Inc.
-
JJános
addikt
''De az autóban nem bizonyított hogy hasznátak/használni tudtak valamit egyenlőre.''
Nem bizonyított, rendben van. És kérdezte valaki, hogy bizonyított-e?
Tulajdonképpen mit is akartok ezzel bizonyítani? Ne csodálkozzatok, ha valaki valamit gondol erről, és arra reagál. És akkor még kérdőjelezel?
''Tényként írja le mindenki hogy márpedig az''. Nem. Nem tényként irja mindenki. Ez hazugság. Lehet, hogy valaki, de nem mindenki. Aki pedig tényként irja le, kérjétek számon.2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
Itt a döntés indoklása.
FIA reveals evidence that led to penalty
[link]www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Ők nem tudják bizonyítani, egyrészt azt adják oda amit kérnek tőlük a vizsgálók (kötelesek azt adni) másrészt csak akkor tudják bizonyítani önmaguk a dolgot ha minden ferrari technikai paramétert ismernek. Az meg megint nem tudjuk hogy a dokksi mindent tartalmazott-e és minden részét le-e másolták....Meg ez azért furán hatna.
Az első ítéletnél egyébként rémlik vmi ilyen vizsgálat ahol nem találtak bizonyítékot arra hogy a 2 autó egyezne valamiben. Most még meg nem volt tájékoztatás hogy miben bűnös a csapat. Tehát: ''Se arra nincs bizonyíték, hogy ''másolat'' se arra, hogy nem az.'' erről van szó. Akkor minek arra a reagálásra hogy márpedig nem tudjuk hogy másolat-e vagy mi alapján az, azt a reagálást írni, hogy a dokksik és elkövetett bűnök előnyt jelentenek. Egyszerűen nem erről van szó. Más bűntett. A dokksit felhasználhatták másolásra is akár, de ezt nem tudták bizonyítani ha jól emlékszem, most meg nem tudjuk még hogy mi történt. A dokksit felhasználták (tény) a másik csapat hátráltatására. A dokksit pedig birtokolták és több ember tudott róla. (tény) Másolást nem ítéltek meg, még. Ennyit akartam írni, addig minek gúnyosan írkálni hogy másolt autóval nyeri az egyéni vb a csapat ha ez egyszerűen csak egy szurkolói feltételezés. Nem koptatom tovább a billt és agysejtjeiteket, vagy átment amit kifogásoltam vagy nem. Mostmár spai futam érdekel engem.
-
Motion_Blur
félisten
''Aki kicsit is szereti a mclarent azt hiszem úgy gondolja hogy ez az autó márpedig az ő munkájuk, bármennyire is piszkosak.''
Erre most mit írjak? Annak van igaza, aki egy kicsit is szereti a McLarent? Szerintem se másolat (mégis hogy lenne az? nem Maranelloban készült), de az a több száz oldalnyi információ talán nagyobb előnyt jelent, mint pl. egy Ferrari motor ellopása és darabokra szedése.
A többivel egyébként nagy vonalakban egyetértek, nem másolat az autó, de a csapat gennyben úszik, Hamkóval, Dennis-el együtt. Alonso érdekes módon nem védi oly hevesen a csapatátStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hunnylander #1362 üzenetére
Aaaaa...csakis ezt a zsantott csinaltathatta, orosz hackerekkel feltortettek a WMM levelezo rendszeret
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Pompi
MODERÁTOR
''Ennyit akartam írni, addig minek gúnyosan írkálni hogy másolt autóval nyeri az egyéni vb a csapat ha ez egyszerűen csak egy szurkolói feltételezés.''
Nem hiszem, hogy gúnyosan írkáltam volna. Én. Ha már engem találtál meg ezzel.
Sőt azt se írtam, hogy másolt autóval nyeri meg a vb-t. Az egyszerüség kedvéért ide másolom, hogy mit írtam - még mindig tartom magam hozzá:
''De azért bennem van az, hogy akkor most Alonso és Hamilton is a tisztességtelenül hozzájuk jutott technikával vannak az élen.''Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
A bizonyítékok egy része:
Március 21-én de la Rosa egy e-mailt küldött Coughlannek, amely többek között a következőket tartalmazta: ''Hi Mike, ismered a Vörös Autók súlyeloszlását? Fontos lenne tudunk, hogy azt kipróbálhassuk a szimulátorban. Előre is köszönöm, Pedro.
Utóirat: Holnap a szimulátorban leszek.''
Coughlan szöveges üzenetben válaszolt a felkeresésre, melyben részletes adatokat közölt, ám végül ezeket a beállításokat nem próbálták ki a szimulátorban.
Március 25-én de la Rosa levelet küldött Alonsónak ezekről a beállításokról, melyre a kétszeres világbajnok a következőket válaszolta: ''Meglepő a súlyelosztás, nem tudom, hogy száz százalékosan megbízható, de egy biztos, figyelemreméltó.''
De la Rosa így válaszolt Alonso levelére: ''A Ferrariról érkező információk mind megbízhatóak. Egykori főmérnöküktől, Nigel Stepney-től származnak – nem tudom, most mi a posztja. Ő volt az, aki Ausztráliában elmondta, hogy Kimi a 18. körben áll majd ki. Jó barátja Mike Coughlannek, aki a mi főtervezőnk. Neki mondta ezeket.''
A bizonyítékok de la Rosától származtak tehát, aki a hajlékony szárnyakról, aerodinamikai egyensúlyról, guminyomásról, a Ferrari fékrendszeréről, illetve a boxtaktikáról levelezett.
Továbbá az FIA jelentéseket kapott az olasz rendőrségtől, a Coughlan és Stepney között lebonyolított telefonbeszélgetésekről, illetve SMS váltásokról.
''Összesen 288 SMS, és 35 telefonhívás zajlott le Coughlan és Stepney között 2007. március 11. és 2007. július 3. között'' - állt a jelentésben.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Vistaboy
veterán
Most olvastam, hogy mi történt a McLaren-nel!
Mondhatnám hogy örülök neki, hiszen így legalább Alonso és Hamilton nyugodtan püfölheti majd egymást, nem kell szem előtt tartani a csapatpontokat (Hogy ne lökjék ki egymást).
Másrészt nem örülök, végül is mégiscsak a VB-pontversenyt vezető csapatról van szó.
Emlékszem az elmúlt években titkon sokat reménykedtem, hogy Schumacher-rel történik valami, akkor talán másnak is esélye lenne futamot nyerni...
Mindegy, hátha kiélezettebb lesz a harc a két pilóta között. Most már nyíltsisakos (by Palik) lesz a küzdelem."A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #1364 üzenetére
Én már rugnám is ki de la Rosa-t, Alonso zsíros fizetéséből meg vonnák le a bírság kifizetésére, év végén meg visszazavarnám a Renault-hoz, kavarja ott a sz*rt. Mindkét spanyol, de főleg az a hülye tehetségtelen tesztpilóta sportszerűtlenül hasznot akart húzni a Stepney-től Coughlan-en keresztül származó Ferrari (beállítási) információkból. A két pilóta nagyon sportszerűtlenül viselkedett, még Alonso-t valamennyire meg lehet érteni, ő csak értetlenkedett de la Rosa levelein, de Rózsa egy nagy bunkó, pont.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
''Ennyit akartam írni, addig minek gúnyosan írkálni hogy másolt autóval nyeri az egyéni vb a csapat ha ez egyszerűen csak egy szurkolói feltételezés.''
Itt nem rád hanem a fórumban többször, különböző személyektől elhangzott irmányokra gondoltam. Az első hsz-t nem címeztem neked, ott abban említettelek meg hogy az egyik feltételezés mellett kiálltál, utána írták hogy nem te vagy a topik moderátora ezért elnézést. Ha az is vagy akkor is állást foglalhatsz persze, csak ahogy olvastam a hsz-okat nagyon hihetetlen volt ez az egész. (vagy egy kis gúny, vagy az hogy a dokksi náluk volt és kész mint magyarázat) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #1368 üzenetére
Ezt a delarozsi fiut biztos nagyon szeretik ezentul a WMM-nel
Ilyet leirni...
A digo foci bajnoksagban azert beszelgettek szotyizva a kispadon ulok, mert szembol az ellenfel megbizasabol szajrol olvasok neztek/''olvastak'' a technikai team mirol beszelget, mire keszulnek, miket valtoztatnak a jatekmenet kozben...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #1368 üzenetére
Amennyiben a súlyelosztás irányába fejlesztettek (mér nem vizsgálták meg hogy így történt-e?) akkor jogos hogy autóban is volt előnyük. Tök másképpen eszik a gumikat de lehet hogy ez semmit sem jelent. Valamivel azért okosabbak lettünk és nem csak a feltételezések egymáshoz vágása megy.
-
Rick4
félisten
közben visszatérve a versenyre, a mai második szabadedzés elég izgi volt, coucka autója megállt, Yamamoto leszorította Raikkonent 280nál, meg ilyenek, sajnos a McFerralenek ismét gyorsak voltak..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hunnylander
őstag
The full decision by the FIA's WMSC
[link]www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
válasz
Motion_Blur #1368 üzenetére
Azthiszem mégis csak jobb lett volna kizárni az egész csapatot az idei évből
Ez nagyon aljas dolog volt az egész Mclaren csapat részéről."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Jarod1
addikt
Átkellesz festeni a Mekik egyik felét tűzpirosra
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #1368 üzenetére
Ez azért elég komoly:guminyomás,fékrendszer,hátsó szárny.Ki kellett volna zárni őket.Ezek után nem zárták ki őket,csak pénzbünti meg elvették a konstruktőri pontjaikat.Eszem megáll!
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
Ennek fényében (+ amiket nem is tudhatunk) örüljenek a mekifanok a 100 misinek, mert ezért bizony eltiltás járt volna szerintem is. De mindegy, ennek a VB-nek már nincs értéke, akárki is nyeri meg...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #1368 üzenetére
Ez óriási,..komolyan nem hiszem el bázz
Ezt a blamát... -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #1380 üzenetére
Jaja,összetehetik a kezüket a meki szurkolók hogy csak ennyit kaptak.Azt a 100milliót kipengetik kisujjból.Mind1,jövőre visszavágunk.Gyerünk Ferkák!!
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
AMD Power
titán
Szerintetek LH is tudta ezeket a titkos Ferrari ''adotságokat''?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #1383 üzenetére
Kizárt. Hisz nem volt nála internet, térereje sem volt, sőt le volt merülve a telefonja, ja és a notebookja is, és különben is füldugó volt a fülében és a szemét is csak akkor nyitotta ki ha már bent ült az autóban sisakkal a fején.
De most komolyan. Te el tudod képzelni, hogy nem tudott róla? Én nehezen.Feel Good Inc.
-
Pilács
senior tag
Ezt azért nem gondoltam volna, hogy ennyi mindent megtudtak... Felment bennem a pumpa.. Örüljenek hogy ennyit kaptak!!!!!! A pilótákat is nullázni!!!!!!!
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #1383 üzenetére
A WMSC vizsgálata alapján sem. És ez tűnik a logikusnak is. Alonso finoman szólva utálja Hamilton-t, nem osztotta volna meg az előnyeit. De la Rosa már régebbről ismerte Coughlan-t, és Alonso-val mindketten spanyolok és a kis e-mailjeikből következtethetően egész jó munkakapcsolat van a két spanyol között.
Azt ne hagyjuk figyelmen kívül hogy a McLaren pilóták 'nyomatékosan meg lettek rá kérve' hogy 'köhögjék el' amit tudnak, különben, ha őszinte vallomásuk hiányában kitudódna róluk valami negatív elveszítenék az F1-es jogosítványukat, szóval ki lennének rúgva az F1-ből. Hamilton szintén benyújtotta (írásban is) a jelentését az ügyről, vagyis hogy nem tudott róla. Senki nem vallott ellene, semmi őt besározó dolog nem látott napvilágot, még Alonso-tól sem. Márpedig LH bolond lenne bármit is letagadni a kémüggyel kapcsolatban, amikor az az egész karrierjét törné derékba. A kis újonc tiszta.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Részidők és csúcssebességek, P/2. - Belga GP [link]
A Ferrarik az első és az utolsó szektorban is a leggyorsabbak tudtak lenni, szal Kimi + 5 tizede nem valós hátrány, kicsit megnyugodtam
szerk: most látom, hogy ez az általad linklet képen is látható
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
eXodus
őstag
válasz
(Kolombusz) #1388 üzenetére
Ne erőlködj! Gúnyolódással nem fogod tisztára mostni a mclarent.
Dennis szavaival élve: tegnap kiderült az igazság. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #1390 üzenetére
''egész jó munkakapcsolat van a két spanyol között''
Rossz belegondolni is, hogy mi lesz jövőre ha Alonso a Renaultnál folytatjaFeel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
(Kolombusz) #1388 üzenetére
Ezek szerint szerinted tényleg helyrebillent a mérleg, újra tiszta a játszma, fair play meg miegymás, Hamilton és Alonso nyugodtan cirkálhat tovább, hogy aztán büszkén verhessék a mellüket, hogy igen, a pályán visszavágtunk (*) a Ferrarinak?
(*) A Norbert Haug féle nyilatkozat alapján, miszerint a pályán fognak válaszolni. Hogy mire és kinek azt nem is nagyon értem a történtek fényében.Feel Good Inc.
-
(Kolombusz)
veterán
Most attól jobb lenne, ha kizárnák a két McLaren pilótát?
Akárki is nyeri a vb-t, nem lesz tiszta cím. Ha elvették volna a pontokat és egy Ferraris nyer, akkor azért, így meg nyilván valamelyik McLarenes fog nyerni, ami szintén nem mondható tisztességes győzelemnek, mivel nem tudhatjuk és soha nem is fogjuk megtudni, hogy mennyit használtak fel az adatokból.
2008, ausztrál nagydíj. Innentől kezdve lesz tisztességes a verseny.
Egyszerűen az zavar, hogy most mindenki tud fröcsögni, de nem gondol bele abba, hogy hiába szabtak akármilyen büntetést, nem sokat értek vele, nem javítottak a helyzeten. -
#70869248
törölt tag
válasz
(Kolombusz) #1395 üzenetére
-[link]
Sztem ezt az egészet teljesen megúszta a McLaren, amit nem úszott meg az a szégyen. -
EQMontoya
veterán
azért ezt érdemes megnézni: [link]
mert ez azért jól mutatja, hogy a Valós sorrent egyelőre Alonso, Kimi, Hamilton, Massa.Same rules apply!
-
Nem'tom, én valahogy jobban örültem volna valami olyan döntésnek, hogy a két pilótától elvesznek 20-20 pontot, értelemszerűen a csapattól negyvenet, a 100 milka meg plussz bünti. Ezen felül pedig ha bármit használnak a doksikból 2008-ban, akkor eltiltás.
Így az első négy pilóta 5 ponton belül lett volna, izgalmas lenne a verseny, a pénzbüntetés pedig mindenképpen nagy érvágás lett a csapatnak. (Azért ekkora összeget ők sem ''köhögnek ki'' könnyedén.)
Minket fosztottak meg az élménytől, nem a csapatokat..."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
snecy
senior tag
De furcsa lett az átalakított Bus Stop sikán.
Kár volt még 2002 után hozzányúlni, olyan látványosan pattogtak át az autók a dupla sikánon..Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
Integra
titán
nos, ha eszembe jut hogy a bar-t hány körre tiltották el a tankos bizbaszásoscsipcsup miatt, akkor itt minimum lehúznám a rolót a meklárennek a szezon végére, slussz.
de hát ki emlékszik ugye már ilyenre.
az meg egyenesen lárifári, hogy dennisz papa ilyet szól, hogy nem tagadták hogy náluk vannak a ferrari anyagok, de nem bizonyítható hogy felhasználták azokat.
ekkora blődlit talán még a legelvakultabb meklárenesek se vesznek be...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus, 16,1 FHD 144 Hz, Ryzen5 4,3 GHz (5GHz), 32GB Ram, GF RTX 4050 6 GB VADONATUJ, BONTATLAN!
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával