- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Milyen NAS-t vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- foobar2000
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #98 üzenetére
Ezt figy: [link]
gyááááááááááááStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #97 üzenetére
Gyönyörű kör schumitól.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
prmcsk
addikt
A lassulás miatti érdektelenséggel vitatkoznék.....
Szerintem sokkal élménytadóbb, ha előzgetnék egymást a versenyzők, mert a
lassulás a tévén abszolút, de nem látszik, annál inkább a harc, az előzés.
Ha robotsofőrök robotautót vezetnek sokkal kevesebb a vezetői hiba. Ha elváltom,
vagy túlpörgetem magam, egy mögöttem haladó és éppen nem hibázó sokkal
valószínűbben fog tudni megelőzni, mint így.
Nyugodj meg. Az utcai autók az F1 nélkül is fejlődnének, mert ma már
''kényszerpiac'' van. Szerintem a kipörgésgátló hamarabb volt az utcai autókban,
mint az F1.-ben. Ez a hivatkozási dogma már régóta nem igaz, csak olyan jó hallani.
Ilyen alapon a vezető munkájának könnyítése cimén jövőre klímát, meg sisakplexi
mosót is tegyenek az F1-be."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #101 üzenetére
Keményen üvöltöznek egyfolytábaFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
venember83
nagyúr
Ismet neked van igazad, szemelyautok mar reg nem F1-bol taplalkoznak, pedig milyen szep lenne ha a Chevrolet Aveo tizenvalahanyezret porogne
Szemelyautokban meg sokkal jobbat (gyorsabbat, kornyezetkimelobbet, hatekonyabbat, tartosabbat, stb) is lehetne gyartani/tervezni, csak epp minek ha ennyi eleg a nepnek. Igy is tul gyorsak mar ezek az autok a mindennapi vezetokhoz.
Motion_Blur: Orult bolond, igy vegigordibalni a himnuszokat -
hunnylander
őstag
F1 motor, mint hangszer. [link]
www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
Szerintem kipörgésgátló még a kanyarban sem volt utcai autókban, amikor a versenypályákon már ''lejárt lemez'' volt.
A robotsofőrökről meg annyit, hogy a vezetése ezeknek a szörnyeknek nem csak abból áll, hogy gombokat nyomogatnak, hanem, hogy azt a gombot mikor, és hogy nyomják meg.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron).
A gubanc inkább ott van, hogy ahol lenne lehetőség előzni, ott a csapatérdekek közbeszólnak, a kis csapatok meg csak hátul kullognak nem kis lemaradással.
Ha nem lenne sorrend/szabályozás a pilóták közt csapaton belül, akkor minden verseny izgalmasabb lenne, mert a 2 nagycsapat 4 pilótája egymás abálná végig. Kíváncsi lennék, hogy a legutóbbi török nagydíjon mi lett volna, ha Raikönnen-t nem fogja vissza senki"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
manutdzoli
senior tag
válasz hunnylander #106 üzenetére
Jaja,ez nagyon kemény.Szépen szól az angol himnusz.Mondjuk érdekes,miért nem a francia himnuszt játszották el?Elvégre a renault francia.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
absz. egyetértés.
Minden vezetést könnyítő elektronikát kifelé az autóból...
Mindegyiket, és akkor hajrá.
Lehet hogy többeknek ettől F1 az F1, hogy tele van pakolva ultramodern elektronikai vívmányokkal...de ennek az a mellékhatása hogy lecsökkenti a versenyző hibáit, elmossa a vezetési adottságaik különbözőségét, és a helyét sokkal inkább átadva annak, hogy melyik versenyző alatt milyen technika teljesít.
Kimi szerint unalmas...nem első alkalommal hallom a szájából...és ha egy 700-800 lóerős versenyautó vezetése, az azzal való versenyzés unalmas, akkor ott nagy gáz van szvsz. -
manutdzoli
senior tag
válasz george11 #107 üzenetére
Azt nem tudom hogy mikor jelent meg először az f1-be a kipörgésgátló,de az utakon 1987-ben jelent meg elsőként.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel
Az f1-es pilóták már gyerekkoruktól versenyeznek,gyakorolnak rengeteget,ez az életük.Hogyha behívsz 1000 embert az utcáról,persze hogy egy sem tudna olyan köröket autózni,főleg 60kört 1 sec eltéréssel.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
george11
senior tag
válasz manutdzoli #113 üzenetére
Akkor csak nem lehet olyan könnyű vezetni, hogy egy majom is boldogulna vele
b-type ''Lehet hogy többeknek ettől F1 az F1, hogy tele van pakolva ultramodern elektronikai vívmányokkal...'' Szerintem az autóversenyzés csúcsa az, ha tele van pakolva minden baromsággal az autó. Ettől lenne csúcstechnika. Bár elég árnyalt a dolog.
A legtisztább az lenne, ha egyforma autók lennének, de az F1 sosem szólt erről, arra ott vannak a kisebb sorozatok. Inkább azt kellene elérni, hogy minden csapat hozzon egy bizonyos szintet, ami alatt nem léphet pályára. Ez a mostani helyzet, hogy van, amikor már 15 kör után van, akit leköröznek ez no comment
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
manutdzoli
senior tag
válasz george11 #114 üzenetére
Én nem is mondtam hogy könnyű vezetni.Sőt,az a 3-4g erőhatás,ami hat a testükre több mint egy órán át sztem elég kemény lehet.
Állítólag 3-4év múlva egyforma kasztnival fognak indulni a pilóták.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
válasz george11 #107 üzenetére
''Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron). ''
Ezt az F1-es pilóták se tudják megcsinálni.
Azért szimulátorral se gyenge ám! Nem is olyan régen volt, hogy Magny-Coursban tudtam menni 16 egymást követő kört, ahol a legrosszabb és a legjobb kör között 6 tized volt az eltérés, mindezt term. versenytempóban...háát krva büszke voltam magamra
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ChromeX
addikt
válasz george11 #114 üzenetére
sokan amiatt panaszkodnak hogy nincs előzés, és ők mondák legyenek ugyanolyan autók:
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolgukBattleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #116 üzenetére
Grat!
Melyik progival? -
#70869248
törölt tag
válasz george11 #114 üzenetére
Minnél több vezetést segítő/könnyítő technika van az autóban annál nagyobb a technika ereje.
Azaz ha nincs élvonalbeli technika akkor nincs élvonalbeli eredmény, megspékelve ezt a szponzorpénzekkel, már eleve leosztódnak a lapok....azt tesznek bajnokká akit akarnak.
Kellenek a technikai vívmányok, de ez ne hasson ki az erő megzabolázására....vagy uralja a versenyző azt az erőt, vagy nem. A hajtásláncba egyáltalán nem engednék vezetést könnyítő technikát, legyen szervó, legyen leszorított az autó, de a hajtásba semmit.
Kűzdjön az autó erejével....amelyik a legjobban csinálja az nyer. -
hunnylander
őstag
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
A gyakorlatban (IndyCar, NASCAR, stb.) igenis van akkora különbség a versenyzők között. A közel egyforma autók érdekes versenyeket eredményeznek sokkal több előzéssel.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolguk
A beállítások egy csapaton belül, a versenyző stílusához finomított azonos beállítások, főleg ha még a versenytaktikájuk is azonos. A mérnököknek meg egyáltalán nincs olyan nehéz dolguk, és a két autón szerzett tapasztolatokat megosztják, sőt a régi adatokat is elő veszik.
Az F1-ben csapattárstól a legégőbb kikapni. Alapelv.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
manutdzoli
senior tag
válasz hunnylander #121 üzenetére
jól mondod,rengeteg különbség van két pilóta között,egyiknek kemény a vezetési technikája,másnak puhább,lazább stb.Biztos több előzést látnánk ha mindenki egy kasztnit használna mint most.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
kerjani
aktív tag
válasz manutdzoli #108 üzenetére
A siker 2 alapszabálya: 1. soha ne mondj el mindent, amit tudsz! ...
-
Motion_Blur
félisten
Annyira unalmas már ez sírás-rívás, hogy menjenek botváltóval a pilóták, meg, hogy ne legyen kipörgésgátló...
Kipörgésgátlóval is könnyen meg lehet forogni, főleg a lassabb kanyarokban. A TC inkább oda jó, hogy pl. egy gyorsabb kanyar közepénél, ha sok lenne, akkor megfogja. Egyébként én is örülök, hogy jövőre betiltják, de ettől nem lesz izgalmasabb az F1, max. látványosabb. Jelenleg 4 nagyjából egyszinten lévő pilóta (legalábbis ez a közvélemény) futja a saját versenyét, nem tudnak egyértelműen jobbak lenni a a másik háromnál...nincs egy kiemelkedő egyéniség, és ez olyan érzetet kelt, mintha egy szintet esett volna a minőség.
Azt kívánom, hogy Spa-ban legyen monszun, és essenek, kelljenekStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #116 üzenetére
Én meg felraktam a F12002-t, aztán monzaszake, aztán 26 kört lenyomtam 10x-20x, meg előtte teszt, és nem easy-be! toltam mind a süket a wc ajtót. Utolsó versenyen két autót kilöktem(nem kész akarva), végre az élre kerültem, és győzelem! Mondanom se kell, hogy nagyon oda voltam a vezetési tudásomra.
Gratula Massának! Gratula Kiminek! -jók voltak. gratula Haminak, sajna ennek a gyereknek is egyre több pech-je van.
Ő lesz Kimi utódja? A nagyszámok itt már mit sem érnek!?
Ez a .......... ........... ............, és .......... Lonzi má megint belenyúlt vmi szarba.
[Szerkesztve]2007-05-06 óta itt!
-
snecy
senior tag
válasz #70869248 #119 üzenetére
Erről van szó, pont ez a lényeg hogy a technika és az ember között megkéne találni ezt az egyensúlyt, mert kezd eltolódni az egész egy irányba, és lassan ez a technikai arzenál teszi Anti-F1-gyé az F1-gyet. A kipörgésgátló kivétele és a Slick talán az első lépés lesz a változások felé, majd kiderül. A következő a képlet perpillanat:
Fussunk le egy versenyt úgy, hogy lehetőleg ne kelljen senkivel megmérkőzni, az atomfizikus team memberek pedig a szuperszámítógép algoritmusa segítségével kalkulálják ki, hogy is lehet a legoptimálisabb körülmények között célbaérni, különösebb kockázatvállalások nélkül.
Egyszerűen ritkák a nem várt események, ez max. egy elszúrt rajt lehet, egy defekt, vagy egy elrontott kerékcsere, ezzel majdnem el is mondtam mindent.
Még véletlenül se úgy, hogy az bárkinek is izgalmas legyen..
Viszont hogy a Nascarra is kitérjek, nagyon más a szellemisége az F1-hez képest. Náluk elsősorban családias hangulatú a dolog, és ami még fontosabb, nézőcentrikus.
Nem a minden a pénz és a technika, mégis nagyrész működik a dolog. Nincsenek évközi fejlesztések, adott egy kasztni meg egy motor, és itt jön képbe a jobb versenyző, mert én még olyan versenyt nem láttam amelyiken a technikai fölény miatt nyert valaki, ha pár tized előnnyel történő befutókról beszélünk akkor ugye eleve kizárható a dolog.
Ezzel persze nem azt mondom hogy a szabványosítás működne az F1-ben, mert teljesen másról szól az egész, pont a lényegét veszítené el a sport, de már-már kínosan sikerült átbillenni a ló túlsó oldalára.
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
ChromeX
addikt
válasz hunnylander #121 üzenetére
az f1es élcsapatok pilótái között szerintem nincs akkora különbség sőt legfejebb egy massa vagy akárki és mondjuk yamamoto között lehet némi de nem, sok.
a nascar meg az indy kicsit más ott lehet, hogy van
de végülis fölösleges ezen rágódni mert ugysem mennek ugyanolyan autókkalBattleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #124 üzenetére
''Jelenleg 4 nagyjából egyszinten lévő pilóta (legalábbis ez a közvélemény).''
Na ezen én is gondolkodtam. Bár gondolom Massa nem jobb Kiminél, Lonzi nem jobb Haminál, Hami nem jobb Kiminél, Lonzi nem jobb Massánál. Szvsz.
Viszont ha tudok kisebb nagyobb jeleket tenni, akkor azért van különbség.2007-05-06 óta itt!
-
snecy
senior tag
Különbségek biztos vannak, csak sok ember hajlamos azt hinni hogy aki 5 seccel lassabb köridőt fut mondjuk a narancssárga autóban, az a versenyző kvalitásban ennyivel is gyengébb...legalábbis az egyszeri tévénéző biztos hogy ilyen
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
JJános
addikt
-
manutdzoli
senior tag
[link]
2000 spa
Hogy megy el Hakkinen és schumacher zonta mellett.Félelmetes
Szegény zonta,azt se tudta melyiket figyelje,de végül szépen megoldottaFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem:
Alonso >(=) Kimi > Hamilton > Massa
Legalábbis ennek ''kéne'' lennie az erősorrendnek, de Hamilton az utóbbi időkben sorra veri Alonsot. Massa vs. Kimi nem annyira egyértelmű, mert Kimi a versenyeken azért rendre gyorsabb, csak időmérőn nincs még itt fejben és ez gyakran a győzelembe kerül, de nem szakad le Massatól soha.
Hát ha Hamilton behúzná a VB-t, az szerintem elég nagy szegénységi bizonyítvány lenne a többieknek...
#132: ez és a reanul f1 song-os videok már annyiszor voltak linkelve ezen a fórumon, hogy számolni se lehetne, vagy ez új valakinek?
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
És hol van Schumi a képletben?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Meg ugye Kimi mosolyogtato urulekes nyilatkozata is linkelve volt nem egyszer, multkor epp en linkeltem, mire szoltak, h mar latta a nagyerdemu, akkor csak nekem volt uj
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Sajna Lonzi nálam nagyon gyenge. Piszok cseresznyéje volt megint. Hami most még nem lesz világbajnok.
Szerintem Lonzi nem jobb Haminál, azonos autókkal az én véleményem ez:
Lonzi<Hami<Massa<Kimi
Kiminek javulnia kell rajtban, ez komoly, a FŐ(vb)címet másképp nem fogja tudni elvenni. Amúgy gyorsabb mindnél. Massáról nem sokan gondolnák, de szvsz. nagyon gyors, és fiatal, lesz belőle valami.
Ha a ferrari tartja a formát, Kimi nyerheti a versenyeket, és Massa is, és még bármi előfordulhat. Most már Lonzinak is aktuális(ideális ) lenne egy komoly pályaelhagyás. Kisérletezik vele, de még nem jött össze.2007-05-06 óta itt!
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Nem rég óta írok ebbe a fórumba és képzeld nem tudom hogy volt e linkelve vagy nem.Nem fogok visszaolvasni kb. 30000hsz-t amit az f1 topikban van össz-visszEgyébként a renault song-os videókat nem én linkeltem.
De ha baj akkor bocs.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #132 üzenetére
Szegény Ricardó! Úgy elmentek mellette kétoldalt, még most is remeg a térde, úgy megijjedt. Összekapta magát, azt még a kövér gázt is elfelejtette visszarakni. Kóválygott mint az a bizonyos.
Jó a link, nagyon komoly!2007-05-06 óta itt!
-
snecy
senior tag
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Azért kemény Kimit az első helyre, Massát meg a 4. helyre rakni pláne az utolsó két év függvényében, gondolom érzed
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #138 üzenetére
Az angol himnuszról tudtam! Ez a zene a füleimnek című sláger. De a Marseilles-t még nem hallottam, meg a ''mi vagyunk a bajnokok'' című sem volt meg.
Jót derültem ezeken az őrűlt renaultosokon. Különben meg azóta jöttek fel! Komoly!
Ez valami csapatösszetartó erő! Komolyan mondom!
[Szerkesztve]2007-05-06 óta itt!
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #94 üzenetére
Mégegyszer leírom, nem csak a Török nagydíjra gondoltam, hanem Magny Cours (Franciaország) óta _minden_ rajtra. Emlékszem olyanra is, hogy a Ferrari rajtolt a csúszós részről és ugyanígy kikerülte az aktuális Mclarent.
-
manutdzoli
senior tag
Azért annyira nem gyenge lonzi.Jó,amit a hétvégén mutatott az nem sok,de csak egy 2x vb.Nem nagyon tudnám összehasonlítani a 4pilótát.Kimi nagyon,de nagyon gyors,őt tenném az első helyre,utána hármas holtverseny.Hamilton újonc létére nagyon szép teljesítmény mutat,ügyesen vezet,semmi csúszkálás és nagyon gyors;Alonso agresszív vezetési technika,nagyon keményen vezet,mindig tud villanni,nagyon gyors;Massa egy vérbeli brazil,schumi 'tanítványa'és ő is pokolian gyors.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
Milyen utolsó 2 év?
Massa a pályán küzdeni, előzni nem tud, esőben vezetni nem tud, meg amitől a legjobban ''megutáltam'', viselkedni se pl. a parc fermében. Úgy viselkedik, mint egy kis hülyegyerek. Szerintem Schumi se gondolta, komolyan, hogy Ő lesz az Utód...
Kényszeresen próbálja magát egy szintre helyezni pl. Alonsoval (Német Nagydíj), én visszab@sznám tesztpilótának, és a helyére betenném Rosberget
Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálokStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manutdzoli
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz manutdzoli #138 üzenetére
Igazad van, sry
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
manutdzoli
senior tag
válasz Motion_Blur #147 üzenetére
No problem
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #97 üzenetére
Lementettem, de.... ez melyik évben volt? (a végén 2006-ot írnak, de akkor már nem ott volt a tükör emlékeim szerint a Ferrarin... meg a feliratok se ilyenek voltak tavaly)
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #144 üzenetére
''Ha Massa VB lesz, nem is tudom mit csinálok. '' - Hát pedig ez az esély fenn áll, hogy Massa címet nyer. Kimi ellen 30-70. Lonzi ellen 60-40. hami ellen 40-60. Szvsz.
Még két jó ferrari verseny, és ott lesz Kimi után, és az esélye nőni fog.
Jó lenne odszokat tudni!
Bármi rosszat el lehet mondani, de én azért figyelem. A múltkori boxutcai indulás utáni 5.hely azt mondja, ha jó az autója, tud tempót menni. Keményet is tud. Nem vagyok Maszat rajongó, de oda kell rá figyelni.2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest