Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
Lassan tényleg mindenki lemásolja a McLaren szárnyat.Kivéve persze a ferrarit.Nem hiszem hogy ez az új szárny sokban segítené a hondát.Ugyanott lesznek ahol most vannak.Kívánom nekik,hogy cáfoljanak rám.Szép lenne egy dobogó
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
soulcube
aktív tag
Hmmm... Még novemberben is F1 !
Jövőre is jó kis évünk lesz.
De hol van az Autodromo Enzo e Dino Ferrari ?
[link] -
venember83
nagyúr
válasz
soulcube #1902 üzenetére
Imola sajnos jovore is kimarad...
Micsoda f@szsag ez, h a spanyoloknak ket nagydijuk van? Disznosag! Nemeteknek meg olaszoknak joguk volt hozza, hisz ket motor- es autonemzet es fokent nekik koszonheto az F1 nepszerusege es megszuletese ugy altalaban, de spanyolok??? Szivbol kivanom, h ne lehessen valamilyen adminisztrativ vagy meteorologiai okbol megrendezni az egyik spanyol nagydijat!
[Szerkesztve] -
soulcube
aktív tag
válasz
venember83 #1903 üzenetére
Idén állítólag átépítési munkálatok (új aszfaltborítás, boxutcafelújítás) maradt ki.
Azonban nemrég írták, hogy mindennel elkészültek, szóval tényleg érthetetlen, hogy miért nem került vissza a 2008-as naptárba ? Pedig remek pálya ! -
JagdPanther
aktív tag
így van a sok városi szar helyett jöjjön vissza Imola és legyen mindig Hockenheim(mindig egy csomó előzés van) és Nürburgring is! és hova tűnt Indy?!
-
snecy
senior tag
válasz
JagdPanther #1905 üzenetére
Imolát én nem hiányolom vissza.
Annak a pályának csak 1994-ig volt normális vonalvezetése, utána a sok sikánnak köszönhetően anti-F1 versenypályává változtatták.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #1903 üzenetére
Az aktuális világbajnok spanyol, így azért van némi alátámasztása a két versenyhelyszínnek.
Imola nem rossz pálya (bár én spec. nem annyira kedvelem), de nem könnyű rajta előzni, elvileg lenne rajta 4 előzési pont is, de általában vonatoztak sajnos...emlékszel, Alonso vs. MS csata is meddő volt. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1908 üzenetére
A valenciai futam lesz az Európa Nagydíj. De 2009-ben már nem ott lesz.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #1909 üzenetére
Hiszem ha latom... Bek@phatjak. Elegem van a hazugsagokbol es ferditesekbol. Kerekperec mondjak meg mi bajuk Imolaval s a Nuerburgringgel s kesz.
-
Male
nagyúr
Hamiltonról már nem csak könyv, de film is van.... ''Lewis Hamilton: Billion Dollar Man''
Nem korai ez egy picit?
AMD Powernek kötelező! -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1910 üzenetére
Szerintem semmi. Csak mivel az utóbbi 3 évben folyamatosan nyitottak pl az Ázsiai piac felé (kezdetben Malajzia, Bahrein aztán Kína, jövőre Szingapúr), így óhatatlan, hogy a klasszikus versenypályák egyszerűen kiszorulnak a versenynaptárból. Csoda hogy Monza pl. még megvan.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
-
-Mike-
addikt
[link]
Ferrari
A The wheelbase of the F2007 is 3135 mm, the longest of all cars. A solution that garantuees an advantage on aerodynamic circuits with fast corners, but can be a handicap on circuits with the opposite characteristics.
B The drivability is closely related to the wheelbase of the car. The F2007 suffers on tracks with a lot tight and slow corners like Monaco but feels at home on circuits with wide and fast corners (and a good rythem can be attained on) like Istanbul and Spa.
C The geometry and choice of bars/dampers (inside the car) are fundamental for the suspensions. Usually Ferrari opts for a very stiff set-up with hard settings of the dampers that work well on smooth and fluent circuits.
D Ferrari can struggle a lot when there are high kerbstones on the sides of the circuit (which is usually the case on slower circuits). The car tends to heighten with the tyres not having full contact with the track going through corners.
E Compared to McLaren, Ferrari has a more 'traditional' aerodynamic package, that is most suited to obtain downforce levels on a nice flowing track with a, more or less, constant airstream throughout the lap.
McLaren
1 The MP4-22 is exactly the opposite when it conerns the wheelbase: it's the shortest of all cars. This greatly enhances the drivability on circuits like Monaco and the Hungaroring.
2 The typology and moreover the placement (horizontally at the underside) of the brake spring pliers, offers greater braking stability and a lower point of gravity. Usually McLaren opts for soft settings of the suspensions and dampers etc., especially on tracks with a lot of corners with high kerbstones.
3 Mechanically the MP4-22 is strong and with these soft settings the car is able to go over bumps and kebstones smoothly and keep a good contact patch with the asphalt.
4 On circuits that require heavy braking, and thus consequently, strong accelerations out of corners, the MP4-22 offers great traction.
5 Compared to Ferrari, the aerodynamics look more sophistacted, perhaps even exasperate. The package is most efficient in obtaining downforce levels at low speeds (think about Monaco once again).
[link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Nem veszít annyit a sebességből ezzel a plussz szárnnyal, amennyit az első kerekekre jutó leszorítóerővel - és ezzel együtt a tapadással nyer, így gyorsabb lehet a kanyarokban.
Meg ahogy az előző hsz-ben is olvasható, hogy ők inkább a rövidebb kasznit részesítik előnyben, ami kanyarokban jobb. (Lehet, hogy a Ferrari egyenesekben gyorsabban száguldhat így, viszont ML hamarabb kigyorsíthat.)"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
snecy
senior tag
Jerez, első napi teszteredmények:
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
venember83
nagyúr
El is fogadnam az ervelesed, de elvettek az imolai es nuerburgringi versenyt s helyette nem mentek Azsiaba, hanem az egyiket athelyeztek Valenciaba. Ezt nem ertem. Mindegy vegulis, nem tehetunk semmit, csak akkor ne beszeljenek melle, hogy atepites miatt nem lesz kovetkezo evben, aztan ki is szedik veglegesen a naptarbol.
Ha Monzat kiveszik szemelyesen megyek protestalni! -
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1920 üzenetére
Na most szerintem a probléma egyik fő forrása az, hogy a csapatok nem akarnak asszem 19 vagy 20 versenynél többet egy évben (felesleges is lenne annál több verseny), a szerződéseket meg ugye kötögeti Ecclestone ész nélkül, így hát
a régiek helyére jön az új, úgy lászik az már senkit nem érdekel, hogy az új pálya milyen is.
Lesz utcai verseny Szingapúrban, Valenciában, de még Párizs is meg Las Vegas is felmerült..Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #1910 üzenetére
Sem a Nürburgringgel, sem Hockenheimmel nincs bajuk. Nem Ecclestone és csapata szabta meg, hogy ne legyenek a naptárban, hanem a megrendezés veszteségessége miatt választották az évenkénti váltást.
Imolával szerintem nincs semmi gond, csak egyszerűen nem számoltak vele, mert később lett kész, mint kiadták a versenynaptár tervezetet. Habár ettől még beletehetnék, és talán bele is kerül, hiszen még mindig nem végleges a naptár. Az viszont biztos, hogy 2009-ben lesz ott verseny.
Előzésekből talán több lesz, mert kiszedték a célegyenes előtti sikánt, így most ott lett egy hosszabb egyenes, relatíve lassú bejárattal.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Ajándék Maranello-ból: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
wildrain
addikt
Szerintem korai leírni őt. Rendben lesz az az autó. Minden sztártervező nagy műve úgy indult, hogy megbízhatatlan vagy lassú volt, aztán renberakták a dolgokat, és elindult a szekér. A minőségellenőrzési eljárások lehet, hogy nem is rá tartoznak, vagy magát a sebességváltót nem ő tervezte, elvégre ő az egész autóért felelős mérnökcsoportnak a vezetője, és csak részeket tervezett.
Én elképzelhetőnek tartom, hogy jövőre olyan fejlődési ugrásuk lesz, mint a BMW-nek idén. Ha egy kicsit gyorsulnak, és az autó egyetlen tartósságilag gyenge pontját rendbe rakják, akkor máris az élmezőnyben találják magukat.
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #1925 üzenetére
Szép darabFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Obi-1
őstag
válasz
Motion_Blur #1867 üzenetére
''átmnt a középcsapat Ferrarihoz, de addigra már elég jól feljött a csapat, hála Bergernek és Alesinek''
Alesi 95-ben 5. a pontversenyben, 42 ponttal, 1 győzelem, 5 dobogó.
Schumacher 96-ban 2. a pontversenyben, 70 ponttal, 3 győzelem, 9 dobogó.
Ez szerintem körülbelül olyan eredmény, hogy Schumacher ellen is fel lehet hozni, de inkább mellette.
[link]
[link]Only a Sith deals in absolutes.
-
Male
nagyúr
válasz
venember83 #1913 üzenetére
A téli időszakban meg taxi sofőr lesz
-
soulcube
aktív tag
Ez azért már túlzás : [link]
-
manutdzoli
senior tag
válasz
soulcube #1933 üzenetére
Mekkora szemétség a hondától.Nem tudom mit akarnak 3 futammal a bajnokság vége előtt.Egyszerűen szar a kocsijuk,év elején,év közepén is szar volt,miért nem akkor szabotálták az agurit?Ennyit a hondáról.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
snecy
senior tag
válasz
fateless #1932 üzenetére
Alapvetően igen, de nem titok hogy a RedBull amolyan ''mindenesként'' szerződtette a csapathoz, így valószínűleg elég nagy mozgástere lehet. Más kérdés, hogy még a Toro Rosso fejlesztései is alá tartoznak, így talán egy kicsit megoszlik a figyelme, noha ugyanaz az autó.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Teszteredmények, Jerez, Szerda
[link]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
#70869248
törölt tag
Ns akkor egy görbe tükör, mert a hosszas bevezetőt leszámítva érdemes elolvasni
-[link] -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #1939 üzenetére
Szerintem nagyon erőltetett az eleje.
Ezt a mondatot meg alig értettem meg: ''Ez csakis a beszűkült, ostoba, elvadult koktélpartikon betegre szocializálódott hollywoodi forgatókönyvírók agyszüleménye lehet, akik még beszűkültebb, még ostobább, még elvadultabb koktélpartikon még betegebbre szocializált, idősebb hollywoodi forgatókönyvírók kasszasikereiből ismerik mindazt, amit az életnek hisznek.''
Vagy ötször biztos elolvastam, mire derengeni kezdett.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #1945 üzenetére
Hát van úgy, hogy az igazság fáj...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #1944 üzenetére
Nem volt/nincs kedvem végigolvasni, a cikkiró teljesen elfogult, úgyhogy inkább csak letöltöttem az eredeti, egyébként nem 130, hanem 81 oldalas (szóval a cikkíró szavahihetetlen is
) dokumentumot. Majd belenézek, biztos érdekes.
Mill lényegében arra építette a védekezését, mint a lopáson kapott kutya, aki a hűtőszekrény mellől nagy, hűségesen csodálkozó szemekkel bámul fel a gazdájára, és szeretetért sóvárgó tekintetével esdekelve azt kérdezi tőle: ''Hát tényleg feltételezed rólam, hogy én ettem meg azt a csirkecombot?''
Ezt pl. így lenne reálisabb:
'a nyitott hűtőszekrény melletti tartózkodáson kapott hangyák' ... ''Hát tényleg azt feltételezitek rólunk, hogy mindannyian vagy sokan ettünk jelentőségteljes nagy falatokat a hűtöszekrényben található megkérdőjelezhető tápértékű dolgokból?''
Ha hülyén hangzik is de jobb szemléltetés.
Eddig olvastam el:
''Egyetlen ember eltévelyedése miatt megbüntetni a csapat 1300 tagját, és megkérdőjelezni az életművemet rendkívüli szigorúságra vall'' - mondta Ron.
Igazad van, Ron.www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #1947 üzenetére
A5 Szubjektív - Spai Görbe Tükör
Elfogult, persze, ez a saját véleménye, mint minden Görbe tükörben. Egy nézőpont a sok közül. Azt azért hozzá kell tenni, hogy Farkas Péter hozzáértő újságíróként nem csak dobálózik a szavakkal, hanem rendesen körüljárja a témát, amiről ír.
letöltöttem az eredeti, egyébként nem 130, hanem 81 oldalas (szóval a cikkíró szavahihetetlen is)
Az ne zavarjon, hogy az nem a szeptemberi ülés jegyzőkönyve...(De a szeptemberi is csak 115 oldal, az igaz.)
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #1947 üzenetére
tényleg hülyén hangzik és uúgy kifogásolható mint amit a cikkíró használt.
Igen is használták, és kussoltak róla.
Teljes és totális bukás ez ügyben...ezt be kell nyelni.
Nincs értelme menteni a menthetőt, mert nem biztos hogy méltó a törekvésedre....ez az igazság.
Értettem én azt amit pl. Peat képviselt ez ügyben, mert igaza volt végig,...félinformációk alapján nem érdemes elkaszálni a dolgokat. Ebben teljesen igaza van bárkinek.
De itt már nem arról van szó.
Lehet hangzatos kijelentéseket tenni, de itt elvileg alapos belső vizsgálatot folytattak le a botrány napvilágra kerültekor.
Kérdem én, hogy akkor hogyan???
Ebben az ügyben a Merga piszkosul elsüllyedt, az ügyvédnek mindegy mire volt kihegyezve a védekezése...mindegy hogy kutya vagy hangya.
Egy dolgot képviseltek, a végeredményt tekintve sikeresen, hogy a McLaren kizárása ártana....a sport kifejezésébe bujtatott nézettségnek...mert a sportnak csak használt volna hosszú távon (talán rövid távon is).
Nincs értelme belemenni a részletekbe, Ron és Norbert és az egész csapat benne van, benne van a sikerekben, ...és benne van a bukásban.
..és megint mondom, lehet hogy olyan dolog mellett harcolsz, ami dolog, vagy amilyen emberek nem érdemlik meg hogy harcolj mellettük.
Ettől még lehet szeretni a csapatot, és soha el nem hagyni (hisz a McLaren nagyon nagy név), mert nagy valószínűséggel nem példa nélküli a csapatok jelenlegi vagy múltbéli F1 szereplésében.
Csak ők most lebuktak, és kiderült hogy ők sem jobbak mint bármelyik másik.
ez mind saját vélemény term.