- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz Kbhont #14289 üzenetére
Miért lett pl ilyen feszültség ill frekvenciára kitalálva az egész?
Az egyenáram gondolom világos, azért kell, mert erről üzemelnek az üzemanyag pumpák, a hidraulikus rendszer, a flight control rendszer valamennyi eleme.
A három fázisú konstans frekvenciájú 400Hz és 115 Voltos váltóáramú rendszert a Boeing vezette be a 707-essel, azóta gyakorlatilag ez az iparági standard. Úgy tudom azért ezt választották, mert így csökkenthették a legnagyobb mértékben a vezetékezést, így a gép súlyát.
A két rendszer működtetéséhez kell az IDG.
A többit pedig leírta aviator. Egyébként ha érdekel van erről a témáról egy 45 perces angol nyelvű oktató videóm.
Más: itt egy brutál nehéz kérdés. Mi ez és milyen gépen van?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen