Új hozzászólás Aktív témák
-
-
titán
válasz Bandit21 #4557 üzenetére
Akkor megy csak úgy, ha úgy akarja. Taycannal is lehet menni 50-nel és 110-zel is. És lehet gyorsulni 50 lóerővel. Az összes komolyabb villanyos többszáz lóerős. Amelyiket felsoroltam mind, kivétel nélkül. Akkor neki csak Dacia Spring jár? Ha nem akar száguldozni, nem ülhet Taycanba?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bandit21 #4560 üzenetére
A 80 as Enyaq pl egy tok reális autó
Ha valaki Mercit és Audit keres, akkor hogy lehet neki Skodát ajánlani? Jó autó a Skoda, de nem egy árkategória. Olyan, mintha valaki Skodát keres, és ajánlasz neki Dacia Springet, mert nagyrészt városban használja, és oda minek más. Az árarányok épp ugyanolyanok.ott az m3 de az se német
A Skoda se német. Opel az (bocs, vicc volt). Nem német autót keresett, hanem drágát.
Ott az e-tron GT meg a Taycan. Gyönyörűek de nem a tipikus nyugis spórolós autók.
A Tayca és az E-tron is nagyon spórolós autó, nagyon jól fogyaszt. Nem Model 3, de nincs túl messze. Enyaq azért jóval nagyobb fogyasztású.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #4664 üzenetére
Én szoktam többet DC-zni, sokat járunk Balatonra - csak úgy hétközben reggel le este vissza, ha a munka engedi - idén bővülünk karácsonyra, úgyhogy még többet fogunk kirándulni. Nekem semmi gondom az útközben DC-vel, kifizetem, annyi amennyi, kb évente 40-50e-t elköltök erre nem oszt nem szoroz.
4-500k között jön ki egy normális fali töltő így van, ami tud hálózatot is figyelni...
Ezt a 20-80 dolgot nem "értem" nálunk nincs ilyen... 0% se nulla és a 100% se 100%, BMW-nél, fent is lent is van benne tartalék, így lehet tölteni, meríteni bátran.
Matekba nem térül meg, de ha teszem azt, lemerült az autó és vészhelyzet van, menni kell, bármi családi gond, betegség, vagy csak munka, nem mindegy, hogy otthon ücsörögve épp hol van a töltésed. Engem ez motivál leginkább, nem szeretem a bizonytalan nem tervezett helyzeteket. Amit meg nem lehet pénzben mérni.
Nagyobb a töltési veszteséged, alacsonyabb töltő áramon, annyit buksz csak, sőt a 3 fázison töltés pl I3-nál nem is annyira javasolt, mert az autóba külön vannak a modulok, nem mindegy, hogy mindhárom terhelést kap vagy csak egy.
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #4664 üzenetére
2011-es iont vettem 18-ban, es fixen a 10A normal rofis toltovel toltom, igen ritka kivetel ha nem [fali 1x16A ha gyorsan kene evi max 10 alkalom; vagy utcan mar tenyleg csak ha programvaltozas van, evente ha elofordul]
Eleve elsore is 70%-osnak mondtak az akkut 19 elejen, meg par honapja is, ugyhogy egyszeruen csak hasznalom, minden hasznalati napon [pontosabban ejfel utan kezdve] kapja a delejt, masnap ujra maxon indulok vele. -
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #4674 üzenetére
Tényleg az a baj, hogy arányaiban drágább, mint amennyire sokszor kihasználnánk… mondjuk ha meg úgy nézzük, 5-10 év múlva is vélhetően elektromos auto dömping lesz… idővel elkerülhetetlen lesz.
Mondjuk ahhoz képest, hogy I3-ban egy kis navi nagyra történő cseréje 650e…
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
válasz Bandit21 #4695 üzenetére
régebben volt jobbos/balos... most már csak 1 félét gyártanak... ez egyik oldalon előre, a másikon így hátra pörög a turbina... úgy tetesd fel rá a gumit, ahogy jobban tetszik neked... a felnin nincs forgásirány...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Bandit21 #4780 üzenetére
Most sem az, de azért valljuk be, qrva drága egy elektromos, persze, hogy húzza a száját a többség. Nekem is megremegett a kezem a vételnél, nagyon rá voltam pörögve egy Camry-re, ami azért egy mérettel feljebb van.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
titán
válasz Bandit21 #4875 üzenetére
Tesla Model 3 nyári gumival 2 (235/45r18 gyári Michelin Pilot Sport 4) szezon alatt 65e kmt mentem, és még nem volt katasztrófa. Szerintem még egy szezon még simán benne van.
Téli gumiba 15e-t tettem egy télen, és semmi sem látszik rajta. Pedig digitális vezető vagyok (a gázpedál 2 állású), és ki szoktam használni a hátsó kerék hajtás előnyeit kanyarodáskor...
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #4875 üzenetére
Nekem 40e van a kocsiban (I3) mióta nálam van (egyből uj gumikkal kezdtem nyári és téli esetén is, egy téli időszak volt benne, azaz kb 3-4 hónap téligumin, a többi nyárin, kb 36e nyári többi téli.
Én megyek rendesen/tempósan, sokat gyorsulok padlón is akár, megyek nagy tempon pl 150 körül, szerintem jól bírja, bőven van benne 1 év, télen ráadásul kevesebbet is megyek, ahogy néztem most, téli szerintem itt is 3-5 év között el fog menni.
Nagyon múlik a gumin is, volt 1.4-es focuson olyan márkás gumim, ami 1 év alatt kuka volt… (igaz az V mintás volt)
Igen minden esetben uj gumi futómű állítás minden egyéb szükséges dolog megvolt.
Z4-en is első szett gumim van, azt meg végképp nem kímélem - többször van kikapcsolt kipörgésgátló, abba 30e van, nem idióta hülyegyerek gumifüstölést kell képzelni, de megyek vele keresztbe, szóval kapja.
Ez a gumi pl kifejezetten kopásálló, cserébe a tapadás az idei évben nem volt túl meggyőző… tavasszal le kellene dobnom. -
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #4889 üzenetére
Ezzel az egésszel az a baj, hogy ilyen bonyolult szétosztást nem is tudsz lekövetni, vagy legalább is én nem látom… mivel tudsz kezelni ilyen arányokat.
Én próbáltam az elmúlt időszakban termelési időszakra tolni dolgokat, hogy növeljem a helyben fogyasztási arányokat, de ez se egyszerű, ha ezt három sávra teszem még nehezebb lesz követni. -
axioma
veterán
válasz Bandit21 #4889 üzenetére
Nekem nagy kerdes a betaplalas fizetossege [akkor inkabb puffert futenek vele sot akar ho"domb], masreszt a nappali es ejjeli kozti kulonbseg [mivel azert nem minden nap van tultermeles napkozben, ha atalanyolnak nem lesz olyan alacsony], betippelem h modellszinten tobb jonne ki mint hajnal 1-5 kozott.
Igen, tudom, nem a modell eredmenyeit fogjak megvalositani... -
-
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #5255 üzenetére
A VW appjának ez legyen a legkisebb hibája. (Egyébként az enyémre egy évnél régebbi adatokat is mutat.) Kezdődik azzal, hogy kb. 1 perc (nem másod-!), mire az app indítása után rá tudsz nézni az autódra.
Az pedig alapjaiban vonja kétségbe a használhatóságát, hogy a járműinformációknál kiírt teljes átlagfogyasztáshoz 15,4-et ír, miközben a negyedéves ("Hosszú időtart.") adatok egyike sincs 13 felett. Ez utóbbiak legalább a tényleges töltésektől nem térnek el jelentősen.
A tej élet, erő, egészség.
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz Bandit21 #5334 üzenetére
Itt mindenkinek is van köze az eautóhoz
Még a napelemeknek is, hogy milyen szögben áll a nullához képest15kwh a nyári fogyasztásom, most nem tudok csak ritkán 19 alá menni. Igaz és fűtök is és megy az ülésfűtés is ha nem helyben megyek vele.
Lehet ha levenném a fűtést ezen a 3-500m-s távon, sokkal kevesebbet enne, majd megnézemA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Bandit21 #5334 üzenetére
Nekem egyébként volt egy Lanosom. Még az első szériákból, 1.6 16válvés Erős volt, mint a bivaly, prémium cucc volt
Anno sokakat meglephettem vele lámpás gyorsulásnál, pláne ha prémium autóba, prémium benyát csorgattam
Kényelmes is volt, nem is evett sokat annyira, bár rakattam bele LPG-t.
Amikor vettem a szalonban a toyota prémium corollara akartak rábeszélni, éppen a prémiumos ajtócsukódást hozták fel a toyota mellett. De hát erre jutott
Soha nem bántam meg. Igazi PREMIUM volt. Még egy lájtos premiuos kék-fehéret is vontattam vele. Mondjuk a kötél, az nem volt premium.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Bandit21 #5424 üzenetére
Igen, nagyobbik Ioniq. A hatótáv nekem általában elég, ritkán korlátoz.
A csomagtartótól inkább félek, egy babakocsi meg a mostani kellékek kissé meghaladják ezt az űrméretet.
Összesen ennyi az összeg, használt-új mindegy, csak az állapot nem. Pár év múlva nagyobb ház kell, a mostaniban egy gyerekszoba van."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #5557 üzenetére
1. szempont: Ha Vér István nekiállhat mindenfélét rádugdosni, mi lesz a garanciával? Szoftver buhera (de főleg konfigurálgatás) esetén elég nehéz bizonyítgatni is, kinek a sara micsoda.
2. szempont: Ha te megcsinálhatnád (mint pl. a régebbi beépített navigációk térkép frissítését), akkor mivel húzhatna le rendszeresen a márkaszerviz? Éves olajcsere EV-kben nincs.
A tej élet, erő, egészség.
-
aerosmith
őstag
válasz Bandit21 #5557 üzenetére
KÖTELEZŐ csereautót adniuk!
https://www.volkswagen.hu/e-mobilitas-es-id-hub/szoftverfrissites/szoftverfrissites-2-1"Biztosított a mobilitásom, miközben ID.-modellem a szoftverfrissítésben részesül?
Igen, Volkswagen-partnere gondoskodik ez idő alatti mobilitásáról - természetesen díjmentesen." -
Balázzs
senior tag
válasz Bandit21 #5582 üzenetére
Ügyfélszolgálat: volt tapasztalatom pár nagy cég nem magyar ügyfélszolgálatával korábban, le a kalappal! Azt nem értem, itthon miért nem fordul meg hasonló esetben a cég képviselőjének részéről, hogy alapvetően segíteni kellene az ügyfélnek és mindezt úgy, hogy elégedett legyen. Nem jobb lenne így? Tudom, költői a kérdés.
-
cOxeR
Ármester
válasz Bandit21 #5582 üzenetére
Most akkor mondjam, hogy egy független pici szervizbe hordtam az amúgy 1x éves autómat és tudták, hogy kell ideiglenes auto, mindig itt várt a kocsi… ha le kellett tennem 1,5-2 napra de akar csak reggel letettem este érte mentem. Egy “értéktelen” 2003-as focus szerviz esetén.
Én bevasaltam volna, csak az elve miatt… ha nem használom is. Ez vezet oda, hogy utána meg merők tenni, hogy lespórolják azt ami “jár”.axioma pont ez leírta… nem olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bandit21 #5582 üzenetére
A szegedi pohu (gondolom a sárosi utca) esetében semmi meglepő nincs. A mostani hibridem használtan a tiéd értékének másfélszerese és egy nyamvadt kárfelmérést 2 hónapra vettek fel , a megcsinálását meg 6+ hónapra, ami miatt a biztosító nem hajlandó kifizetni a teljes káromat. Mondanom sem kell hogy 6 számjegy és nem 5 alatti az első jegy. A biztosítós javítás (amit megcsináltak is sok számjegy volt) idejére még csak az autó bérlés lehetőségéről sem tájékoztattak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Bandit21 #5595 üzenetére
Ugyan nem tudom h ev vonalon mennyire van ott a srác, de a szegedi vag márkaszerviz "agya" már hosszú évek óta otthagyta a céget. Egyszerűen nem fizették meg. Ha kell az elérhetősége meg tudom adni max meg kell kérdezni h ev-vel foglalkozik-e. Azt tudom hogy a környék összes neppere hozzá hordja a csoport kocsikat és hát emiatt én is leszoktam róla mert Szentmihályon lakik és egy egyszerű olajcsere is 1-2 hónap előjegyzésre ment.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
robi-k
őstag
válasz Bandit21 #5595 üzenetére
Sajnálatos, de majdhogynem minden márkaszervíznél hasonlókat tapasztalnál.
Amint rendesen kikupálódik egy autószerelő. máris átmegy egy magán szervízbe(vagy saját maga alapít egyet), ahol lényegesen többet tud keresni. Sok évig én is dolgoztam autószervízben másodállásban, láttam ezt-azt... -
Füleske
addikt
válasz Bandit21 #5595 üzenetére
Volt egy Pohu Budáról szóló videója egy autótulajnak (már nincs fenn), amiben az éves szerviz során az autó kereke mellett belül, a csavaranyán felejtett villáskulcs miatt hívták vissza valójában, szoftverfrissítésre hivatkozva. Csak ő előbb megtalálta a villáskulcsot, majd levideózta a visszavitelt. Biztos, hogy nálad (csak) akkut fognak cserélni?
-
-
mézespálinka
senior tag
válasz Bandit21 #5606 üzenetére
"Addig ott ültem és gondolkodtam, vajon nyugaton egy ilyen miatt milyen levelet lehetne írni a vw-nek."
És itthon mi akadályoz meg benne? [link]
Meg kell próbálni. Igaz nem autó, de egyéb termék esetén nem egyszer kellett ehhez a módhoz folyamodnom, és többször sikeres volt. Vagy gyorsítottak a folyamatban lévő panasz ügyén vagy egyedi megoldást ajánlottak. Ha csak fórumozol, az tényleg nem teszi jobbá a dolgokat... -
aerosmith
őstag
válasz Bandit21 #5606 üzenetére
Nem a 2.4 miatt kellett bele a jobb aku hanem a 3.0 OTA miatt.
Mert az update alatt több órán keresztül terheli a sima akkut és a régiek nem bírták lemerültek frissítés alatt és ha pont ECU írás közbe történt akkor hardware csere kellett + trailer.
3.0t OTAn keresztül nem mostanában fogsz kapni. Németeknél is jelenleg csak azok kapnak akik feliratkoztak emailban és ott is hullámokban küldik ki.Amúgy meg: eszrevetel@porsche.hu
Én tuti nem hagynám hogy átb@sszanak akármivel is, mert ha hagyom, akkor először kicsivel aztán nagyobbal fognak.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #5638 üzenetére
Azt is tegyük hozzá, hogy a leaf-nek nincs temperálva az akkuja, ami hosszútávon nem csoda, hogy jobban degradálja a cellákat.
Azért látnak ilyen cikkeket az emberek ezeken az oldalakon, mert a mai napig a legtöbb autós újságíró nem lát túl a benzingőzön. Elég megnézni Csikós C4-E tesztjét, ahol azért sírt, mert éjszaka nem tudott eleget tölteni az autóba úgy, hogy egy elosztós hosszabbítóba dugta bele az amúgy is lassú töltőt. Mégis mi a francot várt?[ Szerkesztve ]
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg