Új hozzászólás Aktív témák

  • dcness

    csendes tag

    Sziasztok!

    Egy kis értelmezési segítséget kérnék. Van 2 nyitott ügyem az ebay-en reklamációs szinten mert nem kaptam meg a terméket és az eladó sem válaszolt és ezért full refund-ot kértem. A mai nap az alábbira változott mind2 ügyem:

    Your case details

    Case Open: Escalated

    eBay Customer Support will get back to you within 72 hours.

    The seller has escalated the case to eBay Customer Support. Dec 16, 2011 at 6:56 PM

    You have responded to the seller. Dec 10, 2011 at 3:45 PM

    eBay Customer Support has opened a case for you.The seller has until Dec 18, 2011 to respond. Dec 10, 2011 at 5:57 AM

    Jól értelmezem hogy van esélyem arra hogy visszakapjam a pénzem?

    Xbox Series X, PS5 Digital Edition, PS4 Pro + VR, IPhone 13 Pro 256 Gb Graphite + Apple Watch 42 mm Series 3 Silver Alumínium Case, MacBook Air 13” (2017)

Új hozzászólás Aktív témák