- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#59816064
törölt tag
válasz DonThomasino #18249 üzenetére
Igen, most ott van a Kínai újév. Bezárt minden, leáll az élet. Jan. 28-án ér véget.
-
jcvd
tag
Sziasztok!
Nagyon gyorsan kéne segítség!
Egy angol srác eladott az elmúlt egy évben 20 cuccot ebayen, 100%-os a mérlege.
Ráírtam egy fényképező miatt, az egyikre licitálni lehetett, az el is ment, de rámírt, hogy van még egy, és hogy akciós áron odaadná.
Mondtam neki hogy hirdesse meg, majd fix áron megveszem.
Mondta, hogy az neki nem jó, mert 6 óra hossza míg megjelenik a hirdetés... stb.
Azt mondta hogy kellenek neki az adataim, és ebayen keresztül megy majd az üzlet, csak épp nem hirdeti meg. Azt mondta hogy én először az ebaynek fizetek, és miután megkapom a cuccot, akkor az ebay kifizeti őt.
Nagyon nagy kamu dumának tűnik ez a szöveg, viszont a srácnak 100%-os mérlege van.
Csaló vagy sem?
Ezt írta amúgy:
The deal go strictly according to eBay's rules and policy
regarding to this auction - to start the official transaction, I need
to know your details to start the transaction and to change those
details :First Name:
Last Name:
Street Address:
City: State/Province: Zip Code:
Country:
eBay User:
Phone number:As soon as I have them I'll start the official procedure, and eBay
will notify you about this. You'll also receive important guidelines
+ instructions from them (please go through them exactly).
I'll handle the shipping, so this will be free of charge for you + I
am willing to deduct you with the fee for handling the payment
procedure.
Also, a refund policy will be included.
Looking forward to hearing from you.Thanks !
-
AlesszaMusic
tag
Reggel 7kor megérkezett a levelem. 7350-et kellett ráfizetnem. :S
-
szeva000
addikt
Én tavaly németekkel jártam így.végül az lett,hogy paypallal fizettem,gyakorlatialg nekem is elkérték az rendelésem,címem először.azután paypalon kifizettem,1hét múlva meg itt volt a cucc.ebayen egyezkedtünk,de valami miatt nem tudtam a termékeket lerendelni ebayen.akkor ott írtam nekik és ez lett a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Október 22-én vett kábel tegnap jött meg...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
#59816064
törölt tag
válasz Winner_hun #18257 üzenetére
Ez engem is érdekelne
-
RockHaRD
addikt
dejó.. 2 hét alatt megjött a kijelzőfólia hong kongból ilyen se volt még
-
dReFiX
senior tag
hello, azt hol lehet megnézni hogy egy bizonyos termék milyen visszajelzéseket kapott ? Köszi !
-
faresz5
senior tag
válasz Winner_hun #18257 üzenetére
Azt nem tudom, nekem írtak 6-ál,hogy ha 10-t elérem akkor limitálhatják az accomat. Azóta nem nyitottam case-t csak az eladókkal nyittattam, ha szükség volt rá.
-
Zirowe
nagyúr
válasz faresz5 #18261 üzenetére
Adsz is el, vagy csak veszel?
Mert én csak veszek, és az elmúlt 12 havi listám 11 caset tartalmaz (ebből 4 az elmúlt 30napban), de sosem kaptam ilyen levelet ebaytől.
Problémás ember vagyok.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
vilmoskorte1
csendes tag
üdv fórum!
mit akar tőlem az ebay?
a történet: rendeltem vmit, kifizettem, nem jött meg. irány a resolution center, full refund-ot kértem. megkaptam, ott a pénz a számlámon + a hivatalos paypal értesítés a refund-ról.ok.
majd ezek után jön egy levél az ebay-től (ld. lejjebb).
de mit akarnak? már lezárult az ügy, megjött a refund!
ötlet?köszönöm
>>>>
We are sorry you are having an issue with the item you purchased. As a follow up on your eBay Buyer Protection case, we wanted to explain what you can expect from the process.Important things to know :
The seller has been notified that you have not received your item and that you have opened a case in the Resolutions Center. Here are the next steps:
The seller has a maximum of 7 days to respond to the case. Most sellers will respond with shipping status information or issue you a refund.
If you are not able to work out a resolution with the seller, you need to escalate the case to eBay customer support to make a final decision.
For most items you can expect a final decision, and if we find in your favour, a refund within 3 days of making our decision.Your case will time out in 30 days from when it was filed, if we do not hear from you. Please return to the Resolutions Center before that to let us know that you and the seller worked things out or that you need eBay customer support to make a decision.
Action Required from you :
If you are unable to work things out with the seller or do not hear back from them in 7 days, please respond to your case in the Resolution Center and choose the "Escalate" option.
What incentive is there for the seller to resolve your issue :
Sellers have a strong incentive to fix your issue. eBay takes eBay Buyer Protection cases very seriously. Sellers who are found to cause repeated problems on the eBay site will be negatively impacted in their seller standings and possibly suspended.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz vilmoskorte1 #18264 üzenetére
Semmit nem akar az eBay szerintem. Ha az eladó nem lett volna ilyen készséges, akkor nem kaptad volna meg a pénzed ilyen gyorsan.
⭐ Stella
-
faresz5
senior tag
válasz Winner_hun #18262 üzenetére
Igen, a 6. case után írt az ebay,hogy ne nyissak 10nél több case-t, mert limitálják az accomat.Az ebay írta.
-
Mr.Csizmás
félisten
ebayen hol tudom átállítani a nyelvet?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Winner_hun
félisten
-
faresz5
senior tag
válasz Winner_hun #18267 üzenetére
Szia!
Köszönöm az infót, ezután én se nyitok case-t ebyen
-
stella.rossa
csendes tag
Sziasztok. Segítségetekre lenne szükségem. Pontosan a dispute kapcsán. Megnyitottam azért is mert nem érkezett meg 45 nap után (pontosan november 22 lett kifizetve). Azóta az eladó január elején amikor meglett nyitva az ügy, kitette a postai számot ami alapján követhetem és állítólag újrapostázta mert a termék visszajött (gondolom rossz címet adott meg vagy nem is adta fel). Holnap lejár ez a dispute és akkor szerintetek mit tegyek? Zárjam le az ügyet vagy alakítsam át claim-é? Köszi segítségeteket! További szép estét!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz stella.rossa #18271 üzenetére
Eszkalálhatod az ügyet Claim-é, de szerintem nem fognak neked fizetni, mert az eladó igazolta a feladást.
Postán eltűnt termékekre nem fizet eBay (sajnos).⭐ Stella
-
jcvd
tag
Sziasztok!
Valaki nyert már licitet ebayen?
Én most licitálok valamire, még 8 óra van hátra és nagyon jól jönnének privibe a jótanácsok, hogy hogyan érdemes a végén licitálni és megnyerni!
Várom segítségeteket!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Persze, hogy nyertünk már.
Mindig annyit licitálj rá, amennyit megér neked a cuccos. Azt tartsd fejben, hogy sokan programokkal (automatikus licitálás) intézik a folyamatot, amivel nem tudod felvenni a versenyt kézzel.
Előtte is megadhatod ezt az értéket, nem kell a végéig várni.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
jcvd
tag
válasz Winner_hun #18275 üzenetére
Az a baj, hogy ezt csináltam, hogy napokkal ezelőtt beírtam a maximum árat amit adnék érte, de van egy csávó aki nem nyugszik, és csak azért is rálicitál egy euroval, hogy ő legyen az első helyen. Szóval a végén nagyon ügyesnek kell lenni, hogy felém billenjen a mérleg.
-
faresz5
senior tag
pl a termék 20$-ért fixáron megvehető, adott a licit, kigondolod,hogy neked az idő megér 2 dollárt, a licit 6$nál áll, rárakod,hogy $18.22, neked ennyit ér meg maximum,és ha túl licitálnának keresel másik ugyanilyen licitálóst, és így tovább, amíg meg nem nyered 18$,vagy kevesebbért, előbb utóbb meglesz.(én szoktam licitálni 10-15db-ra és pár db mindig bejön kedvező áron.)
-
dReFiX
senior tag
hello, azt hol lehet megnézni hogy egy bizonyos termék milyen visszajelzéseket kapott a többi vásárlótól , mert csak az létom h kik vették meg de semmi értékelést nem mutat ? Köszi !
[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
Ha nem kaptam meg a csomagot és az eladó visszaadta a pénzt, mit kell/szoktatok az értékelésbe írni?
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Fluke
tag
Azt szeretném kérdezni hogy megszerettem volna nézni ebayen hogy osszesen mennyibe kerulne egy termék. És most sikerult 2szer is betennem a fiokomba és ott van hogy megvéve ez egy fix áras termék. De mondjuk a muveleteknél azt irja hogy termék kifizetése de azt nem hajtottam végre amugy paypalon kéne de mondjuk arra nincs is tolte fel pénz. Most akkor nekem ezt a terméket már kotelezo megvennem vagy nincs még bajom belole?
-
slippy
tag
válasz Winner_hun #18283 üzenetére
miért semlegeset? ha visszafizette, segítőkész volt, akkor szerintem mehet a pozitív
d[oO]b - Eladó dolgaim: http://href.hu/x/gq2h
-
Winner_hun
félisten
válasz slippy #18284 üzenetére
Mert nem jött meg a termék. Azt kell értékelni. A leírásba meg oda lehet írni hogy mi a helyzet amiért semlegeset adtál. Negatív akkor kell ha nem jön meg a cucc és nem reagál az eladó vagy nem hajlandó egyezségre. Pozitív visszajelzést én csak akkor adok ha megjött a termék és minden rendben van vele, vagy ha nem is volt rendben akkor küldött helyette másikat. Volt már rá példa.
Nagyon ritkán de van hogy megnézem a visszajelzéseket. Akkor a negatívot és a semlegeseket nézem meg hogy mi van odaírva. A pozitívakat el nem kezdem olvasni, arra nem vagyok kíváncsi. Ha a semlegesnél lehet látni hogy gond esetén jól kezeli a dolgokat az eladó akkor nyugodtabban lehet tőle vásárolni. Persze ehhez az is kéne hogy az emberek normálisan használják a visszajelzést, ne csak az eladók 5 csillagos pozitív kérelmeinek tegyenek eleget...► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #18285 üzenetére
Ha eltűnik a Postán arról nem az eladó tehet. Szerintem emiatt felesleges büntetni egy semlegessel. Kérhetted volna tracking ID-vel jóval drágábban és akkor sem biztos, hogy megérkezik.
⭐ Stella
-
-
zoli03
őstag
válasz radi8tor #18286 üzenetére
Azért a meg nem érkezésről nem csak a posta tehet.
Vettem egy dac+erősítő+fejhallgató erősítő kombót, a legolcsóbb fix árasat. A termékleírásban ingyen tracking number volt, az eladó értékelései is jók voltak, több mint 5000 és csak pár negatív. Az eladó feladta, vártam egy hetet, gondoltam elkérem a trackinget, mert nem adta meg. Visszaírt, hogy az nincs, mert fizetni kellett volna érte. Igaz a hirdetésben ez volt: "All Packages include a tracking number search on web", máshol meg ezt írta a: "you will get it in 10-20 working days by standard airmail shipping from Hong Kong Post". Vártam, nem jött. Kb 1 hónap múlva írtam neki, hogy nem jött meg. Nem írtam, hogy utalja vissza a termék árát, azt csak a következő levélváltásban akartam, miután ír, hogy várjak egy hetet . De nem ezt írta, egyből visszautalta az árát, kérés nélkül. Közben fent volt a termék nála, de már kétszeres áron. Az erősítő persze sose jött meg. Itt nem a postán veszett el a termék, fel se adta az eladó.
A másik: rendeltem egy RC helikoptert, tracking nélkül. Megint a legolcsóbb fix árasat. Ugyancsak nem jött meg, írtam az eladónak. Mondta várjak egy hetet, vártam, megint írtam, a pénzt szó nélkül visszautalta. Néztem az RC helikoptert, most 31 USD a legolcsóbb, én 24-ért vettem. Persze nem jött meg a helikopter.
És ha nem írok nekik, akkor még a pénzt se kapom vissza. Szóval nem biztos, hogy mindig a postán veszik el a termék. -
zoli03
őstag
válasz radi8tor #18290 üzenetére
Én pozitívat adtam. De pont hogy nem az eladó bukott rajta, hanem én. Gondolom nem tudta olyan áron beszerezni a terméket, mint tervezte, veszteni nem akart rajta, ezért nem adta fel. Én viszont késtem egy hónapot, mert újra rendelhetem meg a terméket, ráadásul drágábban.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Most került ki Logoutra: eBay segítség kezdőknek
⭐ Stella
-
kisi
aktív tag
Szia !
Én általában ha nem nagy értékű a cucc,és több van belőle csak az utolsó 10-15.másodpercben nyomok a licit gombra. Ha nem nagy az érdeklődés, általában nem licitálják felül.
Ha csak egy cucc, vagy nagyobb értékű, általában a "szoktatós" licitálási stratégiát szoktam alkalmazni:
Mivel senki sem szeret plusszban fizetni, ezért mindenki a minimummal emeli a licitet csak.
Általában a vége előtt 5 perccel rálicitálok, megnézem, mennyivel, és hányan emelnek a liciten.ha nagy az érdeklődés, ezt még egyszer - kétszer megteszem, számolva, milyen összeggel emelkedik az ár.
Az utolsó pár másodpercben pedig amivel egy "körben" emelkedett az ára, annál 1,5 - 2x nagyobb összeggel licitálok rá, úgy, hogy a licit az utolsó másodpercekben érkezzen. Általában így megnyerhető, mivel elég sokan, még ha az utolsó pillanatokban is licitálnak rá, azt a legkissebb megtehető összeggel teszik.Továbbá szerintem nem érdemes valamire napokkal előbb licitálni, mivel csak felvered az árát az adott terméknek..
-
kerekfej
addikt
válasz Winner_hun #18285 üzenetére
ÉS mi van akkor ha elküldte, de a posta keverte el a terméket? És még refund-olnia is kell. szerintem ha visszatéríti az árát akkor megérdemli a pozitívot.
-
Winner_hun
félisten
válasz kerekfej #18298 üzenetére
Akkor a semlegesbe beírom hogy nem jött meg a termék de visszaküldte az árát. Ilyen egyszerű. A termék nem jött meg, elsősorban azt kell értékelni. De úgy látom tényleg hiába van a visszajelzéses rendszer ha sokan nem tudják helyesen használni.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!