Új hozzászólás Aktív témák

• Jackal2

senior tag

Azért a Tiny Dealnél is van egy két ember, aki bullshittológiából diplomázott. Írtam nekik egy levelet, hogy megtudjam, ugyan hol találom meg a kuponokat az oldalhoz:

"Dear Tiny Deal Support!

I was looking for some Tiny Deal coupons and i tought that there could be a menupoint somewhere in the structure of the home page but i didnt find anything. I used the site map without any result but i found coupons on other pages which is not part of the Tiny Deal homepage.

Did i miss something? Where can i find the coupons?

Best regards"

Válasz ez volt, az ember gyakorlatilag visszalinkelte nekem az oldalt (bár a kérdés nem is ez volt):

"This is Lesley, the representative of TinyDeal Customer Service. I am happy to assist you further.

Actually if you want a discount, you can pay more attention to our promotion, you can check this page:
    http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=professional_page
    generally there are bigger discounts than discount coupons.

If you have any other questions, please reply the email directly, so that we can solve your problem in time.
    thank you.
    Have a nice day!
    Lesley
    "

Szóval nem tudtam meg, hogy a kuponok hogyan születnek, biztos a Jézuska hozza őket. Azért az érdekelne, hogy vajon a Tiny Deal által nyújtott kedvezménykuponok miért titkosak? Nem az ő érdekük, hogy a népek fogyasszanak?

Valami van, hogy senki nem tud az RC Toyshoz kuponokat adni, mint ha idén januártól valami nagy titok övezné a dolgokat, tavaly év végén meg simán engedtek 40.000-et a Wingslandből. Ki érti ezt?

Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák