- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz lalapapa55 #2028 üzenetére
..az a bibi, azzal az ipaddel (mivel nem cellular) hogy GPS sincs benne.. Ha van offline mapod a google-ből a tabon, akkor elvileg a net sem fontos. De mindettől függetlenül tudsz repülni, csak attól függ, hogy mit szeretnél..
-
Geller72
veterán
..azért ha valaki akar/szeretne waypoint alapján akármit is, ahhoz azért kell néhány dolog pl. Az sem rossz, ha mondjuk egy előre definiált kezdőpontot nem manuálisan kell/akarsz felvenni, akkor csak ráböksz arra az előzőleg elmentett pontra (vagy logból előző repülésből a teljes repülés bármelyik pontjára) és a gép felveszi azt a pozíciót. Én ezt pl akkor használom, ha több adott, nagyjából, vagy teljes mértékben fix repülési útvonalam van és nem akarok tökölni manuálisan, míg elrepülök odáig, amettől mondjuk kezdeni akarok, akkor kapásból elmegy arra a kezdő pontra. Vagy, teszem azt van egy útvonal, amit egyszer manuálisan berepülök, de csak azért, hogy akár több szakaszban felvegyek akármit, vagy képet készítsek, de az első alkalommal, - azaz a berepülés során - csak a sebességre, és a területre összpontosítok. Ha kész, leszállok és ezt a drónnal totál automatán grammra ugyanúgy végig tudod reptetni. Mégpedig úgy, hogy mindent ugyanúgy csinál, sebesség, szögek, megállás, forgás akár - és én közben csak a kamerával tudok foglalkozni, nem kell egy pillanatig sem a géppel magával foglalkoznom. Mivel minden repülést elment, ezért akármikor elő tudom, venni azt az útvonalat és le tudom vele reptetni pont ugyanúgy. Ehhez azért elég sok minden kell, hogy aktív legyen.
-
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz VANESSZA1 #2089 üzenetére
De ő a dinamikus home point-ot kérdezte. Ami ugye az, hogy ha te elsétálsz, vagy kocsiban ülve akár elmész sokkal odébb a rögzített home pointtól és a dinamikus home pointot választod az RTH-nak, akkor a madár ott száll le, ahol a táv van. De ha nem tudja, hogy hol a táv, akkor honnan tudná, hogy hol van a dinamikus home point? Ha nincs gps a távra rögzített tabon, telefonon, akkor sehonnan. A gépen lévő gps az ugye nem ugyanaz. Én 10-ből hétszer nem ott szállok le, ahol felszálltam.
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2093 üzenetére
A wifin keresztül nem csak netet kapsz, hanem ugye ilyenkor mondjuk a google maps lekéri annak a készüléknek a lokációs adatait is, ami a netet használja, így pontosítja be az adatokat. Azaz ha a telefonon, amin keresztül adsz netet a tabletnek be van kapcsolva a helymeghatározás (gps alapú is) akkor evidens, hogy annak az adatait veszi alapul, mert másét ugye nem tudja. De próbáld ki.
Nekem Xs Max van, az sem egy könnyű versenyző, ráadásul én azt még VR boxban, a fejemen is használom néha. . (Litchivel. Éppen hogy befér még) Mert ugye adott az iphone-ban a head tracking funkció is. Én mondjuk csak a gimballra használom, repülni nem. A másik, hogy sokszor, ha repülök én viszek ki szétnyitható széket, így eleve ülök, a súly a kézben nem zavar, mert ölben van a táv a tabbal. Az nem mindegy, hogy a tab milyen szögben áll a távon, mert az lehet cumi. Ami aranyat ér, ha "eszkábálsz" (vagy sok pénzért rád sóznak) egy árnyékolót a tabra. Kint, terepen, full napsütésben nagyon kell.
-
Geller72
veterán
Baromság..úgy ahogy van. Bullshit sokadszorra..de ide is leírhatom. 6 cellás akku, 5"-os proppal és 2450Kv-s motorokkal. Csak egy kis matek. A fordulatszámra. Aztán te is belátod. Az évek óta neten keringő - általad is belinkelt képen egy 5 forintos Syma (klón) van. A 6"-os drónom 200 felett tud(na), a motorok darabja 2 kg felett emel bőven, 6 cellán. De néha mégis mindig valaki előszedi ezeket a kamu képeket. Ha a svájci ilyen irányú próbálkozás is belátta, hogy semmi értelme, akkor másnak is ideje lenne. .
A "való világban" (.) a ragadozó madarak a quadokkal nem foglalkoznak, egyáltalán. Ha repcsid van, a gyengébbekre, kisebbekre esetleg rá-rá csapnak, de többnyire "reflexből", csak bepróbálkozva. Egy Dji gépre sokkal nagyobb veszélyt jelentenek a galambok. De erről is írtunk itt már sokszor.
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2104 üzenetére
Nem igazán értem, mire gondolsz. Alapból van ilyen mód, de nem kapcsolgatni kell, hanem egyszer normálisan beállítani. Úgy hívják, hogy failsafe.. A gagyi, kínai 5 forintos drónok ha jelvesztés van, elmennek a naplementébe. De egy jól bekonfigolt dróntól, ahol van ilyen lehetőség, ott nem fordulhat elő. ÉS a legtöbbnél, ami ér valamit, ott van ilyen lehetőség. Még egy 30-40 dolláros kefés gépben is, ahol az FC támogatja ezt. Racernél ezt úgy lőjük be legtöbben, hogy zuhanjon le. (Mert ez a legegyszerűbb módja egy nagyon gyorsan repülő eszköz deaktiválásának. Sokkal simább és megbízhatóbb megoldás, mintha továbbrepül 150-200-al és telibever valaki(ket)) És a racer ki is bírja többnyire az ilyet. De be lehet állítani ott is mást. Akár ott is lehet RTH. Dji gépnél meg ugye belőheted, hogy szálljon le, vagy menjen haza. Ha nem erre gondoltál, akkor nem tudom mire.
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz jozsi252 #2108 üzenetére
Az szerintem szoftverhiba lehetett, de mindenképpen hiba és nem default viselkedés. Ha a phantomon azt állítod be, hogy jelvesztés esetén RTH, akkor az megfelelő szoftverműködés esetén haza is megy. Ezt többször tesztelni is szoktam, azaz lekapcsolom a távot repülés közben. És pontosan azt teszi, amit beállítottam neki. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de nagyon kevés ilyen eset lehet. Ismerős körben (sem) hallottam még senkitől ezt. Fórumokon sem olvastam olyat, hogy valakinek elment volna a Phantom a végtelenbe. . Elég nagy hibára utalhat. Mondjuk totál lefagy a szoftver. (Nem az app).
-
Geller72
veterán
Ismerősömék az Aeriu-nál M2P- ket használnak többnyire, ráadásul beltérben. Ha nem kritérium, hogy különösebben időjárás-álló legyen (szél) akkor jó a Mavic. A Phantom jobban bírja a szelet, eleve nehezebb de stabilabb. Normális körülmények között én most M2P-t vennék. Olcsóbb alternatívaként wifis eszközt meg biztosan nem. Inkább kutatnék fel 200 körül elfekvőben lévő M1-et, vagy sima P4-et. Amelyik olcsóbb.
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz VANESSZA1 #2148 üzenetére
Februárra ígérték a kiszállítást. Most március közepe van, de még mindig preorder. (Bg. pl.) Valami nagyon félrement (megint/mint mindig), mint a Fimi A3-nál pl. Ott is az első széria gyakorlatilag hulladék. A Mi 4K-ra is lett volna idejük, hogy akár sikersztori legyen, de az sem lett az, pedig ~3 éve a piacon van és lényegesen nagyobb körülötte a csend, mint a hype... Az első pár szériából én személy szerint biztosan nem rendelnék..
(#2150) Sub-S: Bg.-n. 75 USD kedvezmény van a listaárból kuponnal.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Én sehol nem írtam ilyet. Én csak válaszoltam arra kérdésre, hogy hol lehet kedvezményes kuponkódot kapni. Azt más írta. .
Ez a gép hardveresen megint túl szép, hogy igaz legyen. Gondolom - ahogy más is írta - megint szoftveresen fog elvérezni. Valahol én is sajnálom egy kicsit.. De 120k-t csak úgy bizonytalanban nem adok ki semmire. Hát még Xiaomira. . (Fimi/tök mindegy, az is a Xiaominak egyik almárkája). -
Geller72
veterán
Független. A litchi a GO beállításait használja, nem litchi-függő a nofly. De nem értem miért jó tiltott zónában repkedni valakinek.. . Maradjunk a törvényi keretek közt, itt ne adjunk tippet ilyenre, ha lehet. Köszi.
..mielőtt még jön valaki, akinek élete első gépe megint egy M2P lesz és első útja a kettes és hármas reaktor légi felvétele lesz Pakson. Utána meg majd a yardon mondogatja, hogy de hát itt mondták a fiúk, hogy lehet. ...fogd meg a söröm...
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #2184 üzenetére
Mi a bekapcsolási sorended?
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #2186 üzenetére
És ha wifi/app/táv/drón a sorrend, akkor mi a szitu?
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #2189 üzenetére
Elsőnek mindenképpen a táv/drón/wifi/app sorrendet próbálnám meg, és ha semmi, akkor azt, amit fentebb leírtam. Mivel wifi is van a képletben, több mindennek kell összeállni, és a wifi miatt lassabb is ez a folyamat, ezért ne várd azt, hogy olyan gyorsan fog ready to go lenni, mint egy wifi nélküli gép. Nálam a sorrend az (p4, de az elv egyezik) hogy bekapcsolom a távot és kábelen a tabot csatlakoztatom úgy, hogy a tabon az app már fut. Nekem ugye nem kell wifi. Utána a gépet kapcsolom be. Ha van képem a kameráról, megvárom, míg lesz home pointom és "minden zöld" a felszálláshoz. IMU, GPS, műholdak, minden repülési adatot látok az appban, RSSI, akkuszint, térkép, (mobilnet, vagy wifi a net miatt) etc. Aztán indítom a gépet. hagyom forogni kb. fél percet, ha anomália lenne, azt látnám, hallanám (ami kirívó és elsőre kiszűrhető persze). Aztán felszállok vele kb 2 méterre, ott is várok 10-20mp.-et és ha minden ok, akkor go. Nekem még a VR box miatt ot a szemüveg is ha nem tabbal repülök, akkor ugyanez, csak telefonnal. Berakom a VR boxba a telót, (litchi persze) megnézem, hogy működik e a head tracking, fejmozgásra követ e a gimball és start. .
-
-
Geller72
veterán
válasz dangerzone #2212 üzenetére
Na ugye. .
-
Geller72
veterán
Én a P4-et is úgy "veszem le" kézzel. A sűrített levegő, ha jól csinálod nem árt neki, sőt. Bizonyos időközönként, de ha mégis földközelben repülök, vagy landolok, akkor mindig kifújatom a motorokat is, meg úgy általában mindent. Nem szabad túl közelről, akkor nem nagyon lesz gond. Egyedül a motorokat szoktam közelebbről kifújni.
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2287 üzenetére
Erre én azt írnám, hogy igazából a 0 km/h. . Az ami biztonságos. A többi nem az. Elméletileg ~65km/h-t tud a gép, szélcsendben, sport módban. Ebből ki lehet kalkulálni, hogy mi a sok. Haver 58-as szélnél még le tudott vele szállni, úgy kaptuk el, mert tutira feldöntötte volna. Szerintem az a szélsebesség, amiben még egy gyakorlott pilóta viszonylag elboldogul, (sport módban ugye) az ~40 km/h körül van. Én még olyan szelet nem nagyon láttam élőben, ahol folyamatos, stabil sebességű szél lett volna. Viszont olyanban repültem párszor, ahol folyamat löködte a gépet, normális vidi nem is lett belőle, mert sport módban folyamatosan láttam a propokat lecsapódni a kamera elé. Szerintem totálisan hülyeség nagy szélben filmezni, de repülni is. Mondanám, hogy ha véletlenül, de ilyenben nem hiszek, hogy véletlenül.. Ha mégis lenne ilyen, akkor mindenképpen minél lejjebb kell jönni talajközelbe, mert nagy eséllyel ott nem akkora a szélsebesség (legtöbbször), mint fentebb, nyílt viszonyok közt. És azt a hibát még véletlenül sem szabad elkövetni, hogy nyomjon valaki egy RTH-t. Mert akkor sanyi lesz a gépnek nagy eséllyel. Mert ugye az RTH soha nem lesz olyan sebességű, mint a sport mód. Mintha twine mérte volna meg, hogy rth-ban 30km/h körüli visszatérési sebessége volt a P4-nek. Ez egy hasonló sebességű ellenszélben eléggé meglepi. Az akkukat ellenszélben iszonyat zabálja. Úgy már jártam, hogy nagy magasságban kellett visszafele jönnöm, mert az útvonal miatt a terepviszonyok nem engedtek alacsonyabb repülést, a jel csak magasan volt stabil. Ezért muszáj volt magasan jönnök és egy hegygerincnél a felfele áramló meleglevegő turbulencia elég erős ellenszelet generált. Kivert a víz, mire megtaláltam a viszonylag normális/optimális magasságot-útvonalat, de alig akart haladni a gép még sport módban is. Nem nagyon szeretek 10%-ig merülni (ez a limit nálam és 25 a figyi) de itt majdnem megvolt mire fejfölé ért a gép. Többek közt ezért sem szeretek viszonylag messzebb repülni főleg úgy, hogy a gépet nem is látom a terepviszonyok miatt. (200-280m magasan, 2.8km-re voltam vele éppen akkor). Eleve szembeszél volt visszafele, bár nem annyira vészes, de a kis szembeszél is becsapós tud lenni. Ezért sem megyek el soha olyan messze, hogy 60% alatt legyen az akku a visszatérés kezdetekor. (Folyamatos HP-tól eltávolodó repülés esetén).
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2289 üzenetére
A 120m felett azért is kellene próbálgatnod (ezt már azért inkább esetivel, akár többed magaddal, de egyikőtök nevére kikérni) mert egyrészt az már alapból adrenalin növelő tud lenni, no meg ~200 felett igen messze ellátni, nagyon szép képeket lehet lőni egy naplementés/felkelős időben. .
De viccet félretéve a relatíve alacsony magasság azért nem jó, mert ha kicsit messzebb akarnál menni, akkor az alacsony magasság miatt már mindenképpen nagyon sok tereptárgy fog közted és a gép közt lenni, ami nagy mértékben lecsökkenti a jelerősséget. A P4-el velem már megtörtént, hogy ~380m távról nyomott egy rth-t. Köztünk volt egy domb. Én az egyik felén az alján, a drón a másik felén az alján..lett volna, ha nem jön haza. .Ugyanez 100%-os jelerősség volt, ha felmentem 200-ra. Nagyon sokat számít. Bízom a gépben, de akkor sem szeretem, ha nem látok rá fizikailag is. . Ha a video jel akadozik, akkor elég gyorsan kell reagálni, mert hamar "adásszünet" jön. . És akkor általában nem marad más, csak RTH. Ezt is érdemes gyakorolgatni különböző terepviszonyok közt, és eleve kell egy olyan beállítás, ami neked megfelel egy RTH-ra. (Hova menjen vissza, mi legyen a HP - legyen HP!! , Milyen magasságra menjen RTH-nál és "hazafele"..stb. Ezt jobb, ha élesben előtte megnézed, mielőtt akkor történik meg, hogy beállítottad volna6tesztelted volna. Én először kimentem egy mezőre, sík terepre és ott állítgattam, csekkoltam, hog ymit csinál. Csak mert aki azt hiszi, hogy úgy hazajön, ahogy a pr filmben van, az előbb-utóbb meg fog lepődni. Mondjuk egy magas fasor mögül, aminek az egyik felén te vagy, a másik oldalon a gép földközelben és nyomsz egy RTH-t. . -
Geller72
veterán
válasz loveiandras #2296 üzenetére
Amíg a gép alevegőben van, nincs olyan, hogy biztonságos. Megértem a jószándékod és lehet, hogy csak nem érted a problémát, de a szándékod pozitív. Főleg egy Sparkkal nem mennék olyan messze, hogy ennyire kívül kerüljön a látótávból. Ez, akárhogyan is nézzük, felelőtlenség valóban. És pont ezért (személy szerint) nem szeretem, ha bármilyen hackingel kapcsolatos infót itt megosztunk olyanokkal, akiknek a felelősségérzetük nem eléggé fejlett, vagy csak nem tudják felbecsülni a hibalehetőséget. Talán csak nem néztél elég végtelenbe elrepülő Sparkos yt videót, vagy nem pukkant el egyik gépedben sem (még) a levegőben 270m-en motor, vagy prop. Sokan azt hiszok, hogy nem gond, ott van az appban a drón keresése almenü. Aham. Ha a gép 100+ méterről esik le, ott valszeg már nem lesz akku, vagy fc, ami árammal legyen megáldva. Így a GPS sem fog működni és ha eleve nem látod a gépet, azt sem fogod látni, hogy hol keresd majd. Erre is gondolj. .A szél is meglephet és ha félúton elfogy a kakaó, megint nem fogod megtalálni, mert a videó jel sokkal előbb elmegy, mint a táv jele..még csak látni sem fogod a lefele utat.Itt nem csak a te gépedről van szó, hanem ha a 3800 méteren van mondjuk bármi - egy út, egy híd, egy folyó, akármi - akkor ha ott esik le, és van ott bármi, vagy bárki aki megsérüljön, az már sokkal nagyobb baj lesz neked is.Egy ~100m magasan elpukkanó Phantom földetéréskor ~175km/h-s sebességgel csapódik be. Nem megsértődni kell, hanem belegondolni a lehetőségekbe. Addig a pillanatig nem sokan gondolnak bele, amíg velük meg nem töreténik. . Tavaly ősszel az egyik helybeli ismerősöm a saját traktorjának az oldalsó ablakát zúzta be. Ő is csak egy kicsit akart repkedni, otthon. Említettem neki, hogy a traki még mák volt..lehetett volna ott valaki más is. Azóta otthon csak whoopokkal nyomja, kint a kertben. . De az az 50-60g is tud fájni, ha eltalál.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
A tömeg nagy része egyszerűen nem hiszi el, hogy bármi rossz pont vele megtörténhet. Bele sem gondolnak egy rosszul sikerült repülés végébe, vagy bármibe. Munkámból kifolyólag több száz (minimum) biztonsági képzésen, vizsgán túl vagyok. És ott is elhangzik mindig, hogy a belasetek sokszor annak ellenére történnek meg, hogy mindenki látszólag betartott mindent. De pont akkor jön egy olyan ismeretlen tényező, vagy több esemény/körülmény egy időben történő együtthatása miatt alakul ki egy olyan helyzet, ami matematikailag kis eséllyel bír külön-külön, de mégis megtörténik. Ebből az egyik Csernobil, a másik mondjuk Fukusima. Alapvetően külön-külön minden 100%-ban biztosítva volt, de olyan problémák sora állt össze, ami felborította ezt a biztonságot.
A szigorú megoldásoknak részben én is híve vagyok, de sajnos többnyire azt látom, hogy aki igazán megérdemelné, az nem kapja meg neki azt, ami jár..akárcsak az élet más területein.. viszont az, aki mondjuk épphogy picit jut tévútra, nem is veszélyeztetett senkit, de pont elkapják és példát statuálnak rajta.. Egyszóval nem arányos. Én azt gondolom, hogy pár légi baleset és simán bevezetik azt, hogy csak olyan drónt lehet repülni, ami mobil hálózatzra kapcsolódik abban a pillanatban, ahogy bekapcsoltuk, bejelentkezik a légügyi hatósághoz és ha van engedélye, akkor repül, ha nincs, akkor nem repül. Ez persze megint túlzás, mert egy tiny racerrel az 50 méteren irreális ilyet elvárni főleg, ha az egész gép ér van 50 eurót. A technológia, amivel meg engedéllyel repülhet, egy Dji szintű több ezer eurós cucc lesz. Ha a fent említett rtechnológia még nem is lesz kizárólagos feltétel, mégis úgy gondolom, hogy ha bevezetik, nagy segítség lehet nekünk, ha csak azt nézem, hogy nem lesz mondjuk 30 nap, hanem mint Romániában kimész, app elindít, mobilneten bejelentkezel és repülsz.
-
Geller72
veterán
Valami készül...
-
Geller72
veterán
válasz total90 #2324 üzenetére
Sehol nem írtam, hogy én a pénztárcámhoz nézem. . És nem is a piaci árakhoz nézem. Azt nézem, hogy ennyit ér e, vagy sem. Nekem nem ér ennyit. Ha pénzt hozna, biztosan másképp néznék rá, de mint hobbi nekem ez ennyiért sok. Nekem is van akció kamerám, de 20k huf volt és amit tud, az nekem bőven több mint elég. Ez meg nem tud annyival többet, amit ki is használnék, hogy hatszoros árat adjak érte csak mert a piacon van ennél drágább akármi is. Ettől még lehet olyan szempont, miszerint neked ez kell, ezt én elfogadom.
-
Geller72
veterán
válasz kelna91 #2325 üzenetére
Volt P4 és leendő Mavic 2 tulajként mondom, hogy a Phantom szerintem nem zsákutca. Az egész Dji palettára folyamatosan jönnek ki új fejlesztések, amik a hw tudását terjesztik ki, nem beszélve arról, hogy folyamatosan jönnek sw update-k a gépekhez is. Ha szétnéztél volna mondjuk 3 éve az appban, és most, meglepődnél mennyi mindennel bővült a tudása ugyanannak a gépnek akár (az sw-n keresztül). A legutolsó hw verziós P4 (Pro+ V2.0, vagy mi) igen komolyan eltér az első szériás P4-től. Majdhogynem egy kicsit P5. Ha azt nézem, hogy most pl az új Mavic 2 mennyire (nem) eget verően különbözik az előző szériától, annyira a P4 vs. P4+ V2.0 is különbözik szinte. Ennyi erővel arra is ráírhatták volna, hogy P5. Azzal azért számolj a sok légi meló esetén, hogy minimum 30 nappal előtte légteret kell igényelned, amit vagy megkapsz, vagy nem.
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #2332 üzenetére
Még mindig nem ment át..Semmi mást nem állítottam, csak annyit, hogy nekem nem éri meg. Ez egy vélemény. Pont. Már ha szabad. Ahogy a kommentben is írtam fent:
"Én sokallom, mert nekem sok" Ez önmagában semmit nem von le a tudásából, az érdemeiből, akármiből. Csupán egy megállapítás, hogy nekem nem ér meg ennyit. És igen, mert ahogy azt is írtam, nem használnám ki a plusz tudását. Ahhoz képest sok, hogy nekem a kevesebb tudású, (szintén) kínai kamera tudása is elég. De ezzel nem azt írtam, hogy szar. . Nem szeretnék ezen rugózni tovább. Ha ez úgy ment volna át hogy a kategóriáján belül sokallnám, akkor sry. . -
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2341 üzenetére
Itunesben az appon belül sem látszanak a fájlok?
-
Geller72
veterán
válasz Calibra72 #2360 üzenetére
Szia. Nem tudom, milyen telod van de a lehetosegek azert vannak boven. Xiaomi shop (.hu), mediamarkt, emag, edigitalban huawei cm-20, stb. Nekem a google elsonek kapasbol kidobott egy rakas lehetoseget. A huawei, xiaomi minosegben biztos jo lesz. Es masnapra ott van nalad. En nem rendelgetnek olyan helyrol, ahol egy kabelre heteket, honapokat kell varni. Ennyi erovel te is megrendelhetned a kinaiaktil, mert ok is ezt teszik, azert kell ennyit varni.
-
Geller72
veterán
válasz Calibra72 #2362 üzenetére
Bocsi, ha mégsem úgy lenne, ahogy én gondolom, de.. az a csati elvileg mindegyikre jónak kellé hogy legyen. Ha jobban belegondolsz, a mikrofonos headsetet beledugva is működik a mikrofon.
Pl. itt az emagon is úgy írja a megnevezésbe, hogy:
"USB Type-C fülhallgató adapter jack 3,5mm 3,5 mm USB 3.1 Samsung LG HTC Huawei Sony Apple Macbook Thunderbolt 3 type c mikrofon""USB Type-C fülhallgató adapter Specifikáció -kompatibilis az összes USB Type-C konnektort használó készülékkel: Apple Macbook, Samsung,Huawei, Motorola, LG, HTC, Különféle Androidos és Windowsos Tabletek stb. USB Type-c csatlakozót támogató okosteelfonokkal, tabletekkel, PC-kkel vagy laptopokkal
használható -Mikrofon és sztereó jelátvitel."Nekem logikailag tűnik úgy, hogy jónak kellene lennie.
ez a cucc ugyanaz, csak egy másik bolt árulja.
A leírásában ebben is benne van, hogy:"USB Type-C fülhallgató adapter USB Type-c csatlakozót támogató okosteelfonokkal, tabletekkel, PC-kkel vagy laptopokkal használható. Mikrofon és sztereó jelátvitel."
Ezek egy ezresbe sem kerülnek. Ha nem ok, akkor van az aqua-ban olyan, ami neked kell, de az 12 ezer ft.
"Leírás
Tulajdonságok:
Alkalmas a 3,5 mm-es csatlakozóval és önálló tápegységgel rendelkező mikrofonokhozUSB-C típusú csatlakozóval rendelkező Android eszközökhöz
24 bit / 48kHz digitális csatlakozó
Javítsa fel videóit kiváló hangzással
Tartó táska a könnyű tároláshoz
Műszaki adatok:Audió kimeneti csatlakozó: USB-C típusú csatlakozó
Frekvencia tartomány: 20-20000 Hz
Mintavételi frekvencia: 44,1 kHz / 48 kHz
Bitráta: 16Bit / 24Bit
Energiaigény: Android-eszközök
Tömeg: 18g
Tárolási méretek, Min. Hosszúság: 37cm, Max. Hosszúság: 85cm
Audió bevitel: 3,5 mm (1/8 ") Mini Jack"
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben