- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Geller72 #5100 üzenetére
Én is be voltam kattanva arra, hogy lecserélem a repülő kombájnt, a 2-esre. Aztán olvastam róla, hogy nagyon parás az érzékelő rendszere, nekem meg pont, hogy közel kell repülnöm dolgokhoz. Csábító volt még a dupla akkus rendszer is, erre látom, hogy nem elhanyagolható mennyiségű Inspire 2 gyullad ki repülés közben. 😳😲, míg az 1-es modellnél nem nagyon van ilyen. De jó is lenne valami iparterületen egy gyúlékony anyagtárolóba beleejtenem a lángoló drónt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
VANESSZA1
őstag
válasz Geller72 #5100 üzenetére
Az active track (vagy active track 2.0) egy olyan ficsőr amit ha megveszel egy ilyen gépet akkor jó esetben az első próbálkozások alkalmával 1x max 2x ha használ az ember. Abszolút de nem fogok drónnal az erdőben sétálni menni és kövessen mert az olyan jó. Az óvodás korban még ez lehet hogy számított, de hogy ha videóhoz, képek készítéshez, esetleg a repkedés örömére használva a gépet nem látok én sem olyan szitut amikor ez nekem kellene. Nyilván a Skydio2 ezt a feladatot valamivel jobban oldja meg az tény. De hogy az is messze van a jótól az biztos.
Mondjuk 100 %-ban nem is lehet összehasonlítani, mert az active track 2.0 nem használja a DJI Mavic 2 teljes elkerülő rendszerét. Ahogyan azt már előttem is többen leírták az active track-ben nem működik minden úgy mint az apas elkerülő rendszerben, és ezt akkor lehet látni, hogy ha belelátsz a beállításokba. Ez elég nagy hiba volt a DJI részéről, de ha használná is ezt akkor is elmaradna a Skydio2 mögött ugyanis más szenzorokkal dolgozik a DJI, és más a Skydio. Ebből az következik, hogy ha terepen át akar állni az ember egy másik pontra mert ott folytatja a felvételt akkor érdemes APAS-al átrepülni mert nagyobb biztonságot nyújt. Természetesen közben ugyanúgy tudsz felvételt készíteni. A legveszélyesebb manőver, és ahol a legtöbb baleset történik azt a szervizes kolléga is megerősítette az az oldalazás. Ez egyaránt problémát jelent mindkét gép esetén. Hogy visszatérjünk a Skydio2-re amitől sokan el vannak ájulva, és én személy szerint nem az a követés. Igen követ, igen kikerül, de megnézzük úgy szédeleg mint gólyafos a levegőben. Egyenletes tempóval megy a követendő tárgy és a Skydio2 hol begyorsít hol lelassít, és képtelen egy egyenletes tempóra. Ebből sem lehet egy értelmes videó részlet kivágni. Tehát ami az egyikben jobb az a másikban annyival nem jobb, hogy ezért szaladni kellene a pénztárhoz.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
tirszin
senior tag
válasz Geller72 #5117 üzenetére
Logikus és érthető, amit írsz. Én is így látom, csak picit vihetné már lejjebb az árait a dji a kevésbé kommersz kategóriában. Nekem nem kellene komoly biztonsági rendszer, helyette jó gimbal és képminőség.
Mélységélességet úgy értettem, hogy mondjuk 3-4m - re van a téma és 50-100m a háttér. De a nagyobb dinamikát és kisebb zajt, sokkal jobb obit sem bánnám! (A M2P - hoz képest.)
Ha a legkommerszebb cuccai szelfidrónok, akkor oda pláne jól jönne a kis mélységélesség :D (szoftveres pl).Az air2-t 2/3-os szenzorral olvastam. Amúgy a nagyon okos, rácsukódik a szárny az akkunyitóra megoldást megkapta a M2-től, ahelyett, hogy javították volna ott is! :D Vannak komoly megoldásai ennek a cégnek, az látszik. ☺️
Minden eszközöm nova launchert használok, a tab s5e-n is. Az egy jó szoftver, de miért lenne fagyás? Amikor a go4 fut, sztem a launcher mintha nem is lenne, nem csinál olyankor semmit.
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
válasz Geller72 #5257 üzenetére
Ez mind csak biznisz. Minél több törik el annál több bevétele lesz a DJI-nak.
Kötsz rá Care-t? Az sincs ingyen és annak is vannak határai.
Drón gyártás = Masszív pénz csinálás.
Drónnal való pénz keresés = Minimális pénz csinálás.
Drónozás mint hobbi = Veszteség.
Nem drónozás = Nincs pénz veszteség.
Minden másra ott a Maszter Kárd meg a Cetelem.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
tirszin
senior tag
válasz Geller72 #5321 üzenetére
Ezek teljesen rendben vannak, ilyesmihez nyilván kellhet akár 10 akku is. De én nem az ilyen jellegű, konkrét feladatokról beszéltem, hanem a céltalan vagy haszontalan szórakozásról.
Sejtésem szerint, a userek 90+ százaléka nem valaki másért repked. Úgy látszik, ott még nem tartunk, hogy ezt mérlegelje szinte bárki is, sőt még ott sem, ha valaki felhívja rá a figyelmet, egyáltalán belegondoljon. De pont így van ez az autóhasználatnál is.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
veterán
válasz Geller72 #5335 üzenetére
Jogos, ebből a megközelítésből inkább a "megéri-e?" a helyes kérdés, a speckók alapján egyértelműen van előrelépés, kérdés, mit ad a gyakorlat. Az a baj, hogy nagyon lent vannak a Spark FMC árak, és persze mindenkié zuhanás mentes, stb. Így nagyon nehéz érvényesíteni a valóban kifogástalan állapotot. Százasért meg nem éri meg eladni, szvsz, pláne úgy, hogy még 1 akkuval kiegészítettem a pakkot, meg csomó aprósággal.
mrxxx árul itt Aprón olcsóbban bontatlan Air FMC-t, vett tőle esetleg már valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
-
tirszin
senior tag
válasz Geller72 #5325 üzenetére
Én fél éve használok Mavic 2-t, de eddig mindent úgy csinált, ahogy én akartam. (14 óra, 105 km) Nem tudom, mi lehet a Minivel, de a M2 abszolút tökéletesen működött mindig. Más kérdés, hogy ma már gyakran ki kell kapcsolnom a szenzorait, mert nem enged csak túlzottan csigatempóban haladni, ha közel vannak a fák, emberek, vagy tereptárgyak.
A Minit talán elvitte a magasabb régióban erősebben fújó szél, ezért "indult" el rossz irányba RTH esetén.
Abszolút érthetőek az érveitek. És persze az is ott van, hogy én túl szélsőségesen gondolom, hogy az ember ne tevékenykedjen szórakozásból olyan területeken, ami terheli a természetet vagy a közösséget, mert már nem azok az idők járnak, ez egyre kevésbé fér bele...
Ezzel együtt sztem nem jó érv az, hogy azért csinálok valamit, mert a másik még nagyobbat vét szórakozásból a környezetünk ellen. Hisz, ha mindenki így gondolkodik, határozottan rossz irányba megy az emberiség!! Valakiknek lépni kellene azért a másik irányba is!Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
veterán
válasz Geller72 #5359 üzenetére
"Ez egy kurva nagy hiba, ezt másik Dji gép soha nem "mutatta be". Csak a mini."
Nem akarok linkek nélkül cáfolni, de mintha olvastam volna ilyet Spark esetén is már korábban a kapcsolódó FB topikban. Volt egy bugos verzió 2018 decemberében, akkor nagyon sok repült el hirtelen, senki nem értette, hogy ennyi user error van, vagy tényleg kijött egy rossz széria. Nekem az volt a meglátásom, hogy az FCC mód miatt használt FakeGPS vitte el a rendszert tévútra, mert nálam ilyen huncutságok hiányában minden RTH-nál hazatalált.
[ Szerkesztve ]
-
tirszin
senior tag
-
*Ropi*
félisten
válasz Geller72 #5419 üzenetére
Nekem valahogy nem adja a matek, bár lehet valami kimaradt fizikaórán:
"3S-1300mAh = 3x1300mAh
6S-1300mAh=6x1300mAh"A 6S-1300mAh = 6 x 3.7v nálam, a 6 x 1300mAh pedig 6P.
A 3S az ugye 3 cella sorosan kötve, a 6S pedig 6 cella, szintén sorosan kapcsolva. A feszültségük és a cellaellenállásuk külön-külön összeadódik, a kapacitásuk viszont csak egy cellányi marad.
A 6 db cellát miért nem 3S2P-be szervezik, ahol ugye 3 db sorosan kötött cella van párhuzamosan kapcsolva másik 3 db sorosan kötött cellával, így a feszültségük ugyanannyi mint 3S-nél, a kapacitásuk viszont a duplája, a belső ellenállásuk pedig a fele, így nagyobb áramok vehetőek ki belőlük?
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Geller72 #5425 üzenetére
Az úgy már jobban hangzik, bár mondjuk ott meg a cellák fizikai mérete a korlát, hogy mennyi töltéshordozót tudnak belezsúfolni anélkül, hogy túlságosan vékony lenne a rétegek közti szigetelés és tűzveszélyessé válna.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
twine
addikt
válasz Geller72 #5429 üzenetére
"Városi bélüek" vagytok...
Nekem ma muszáj volt hivatalból repülni...
Motorosok után egy élmény volt... Szél? Milyen szél? Épp csak a kép közepéig lógott be a kurv@ rotor sport módban, úgy bele dőlt a phantom... a fele anyag kuka miatta...
Muszáj most már erőt venni magamon, hogy valamennyire menjen egy gopros racerrel az acro...
Muszáj...[ Szerkesztve ]
-
VANESSZA1
őstag
válasz Geller72 #5429 üzenetére
Hát észnél kell lenni az biztos. Nálam is volt 2x vagy 3x hogy megdobta a szél. De ez egy M2P, így szépen kikorrigálta. Mondjuk ha nem muszáj akkor nem kínzom a gépet szélben, de előfordul nem egyszer hogy lent semmi vagy nagyon minimális és fent 50 - 120 méteren kiszámíthatatlan lökések vannak. Tehát ésszel kell csinálni.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
twine
addikt
válasz Geller72 #5437 üzenetére
Az lesz... Megjön a qx7, és állok neki ismét szimulátorozni acroban.... Amikor csináltam, egy idő után sikerült egész jó időket menni... Az jó katalizátor volt... Csak a kis diatone,és főleg a betaflight, meg a taranis felprogramozasa vette el a kedvem az egésztől...
De most máshogy lesz.. azóta bölcsebb lettem...Érzem[ Szerkesztve ]
-
Fuhur
kezdő
válasz Geller72 #5480 üzenetére
Igen, nekem is kínából van. Több méretben létezik. Gondolom a drón méretéhez lehet választani. Nekem is nagyobb van és cövek is van hozzá, csak ahogy írtam mindig otthon felejtem . Egyébként épp a leszálláshoz lenne szerintem is a leghasznosabb. Nem kavarná fel a sok szmötyit maga alatt bele a masinába.
Bedobom a kocsiba, elfér a bikakábel mellet és akkor nálam lesz. -
veterán
-
válasz Geller72 #5539 üzenetére
Amire ezt elolvastam már mentem egy kört a drónnal ott ahol akartam.
Ha nekem a törvényhozó 45-60 nappal előre megmondja milyen időjárás várható az adott térségben akkor meghajolok előtte. Nevetséges egy banda ez nem más.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
BEndre34
tag
válasz Geller72 #5631 üzenetére
tirszin, Fuhur: Nagyon szépen köszönöm, akkor ezekről letettem. Sajnos a Samsungok nagyon drágák, ráadásul másra nem nagyon fogom használni (max néha-néha utazás során filmnézésre, netezésre).
Geller72: Utánaolvastam és elég szimpatikusak az adatai és az ára. Főleg, úgy, hogy tényleg csak a drónhoz veszem. Érdemes a márkán belül (Teclast) másikat is néznem, vagy a P4 1/2,3” szenzora által közvetített, 720P @ 30fps élőkép miatt bőven jó ez is? -
DIEGO15
őstag
válasz Geller72 #5742 üzenetére
(Szerintem ez on topic)
Egyetértek. Teljes felelőtlenség ilyen távolságra repülni bármivel. Azonban ugyanakkora bajt tud okozni, ha 50 méterre repülök vele és ott zuhan le a gép. Nem akartam azt sugallni, hogy ez a gép arra való, hogy rendszeresen kilométerekre repüljünk vele. Engem csak a kíváncsiság hajtott. Azonban az 500-600 nem lakott területen szerintem teljesíthető és sokszor szükséges is egy-egy jó jelenethez.
A kritikát nem a repülési távolság, hanem a kamera és repülési "finomság" tekintetében fogalmaztam meg. Szerintem a Mini igenis alkalmas tájképek készítéséhez, jelenetek rögzítéséhez és nem csak egy szelfi drón. Ezekhez pedig bőségesen elég a hatótáv és a repülési idő.
Az, hogy rendkívül sérülékeny és sokan törik össze nem érv arra, hogy ez egy szelfi drón. Ennyi erővel autó típusokat is húzzunk le, mert gyakran összetörik, vagy gyakran meghibásodik.
Én tökéletesen elégedett vagyok azzal amit a pénzemért kaptam. Ismerem a Mini korlátait, alkalmanként feszegetem is azokat, ahogy mindenki más is teszi a drónjával. Szerintem egy tökéletes hobbi és kezdő gép, főleg, ha a piaci kínálatot nézzük.ui.: Én is iparban dolgozom és láttam már számtalan cifra dolgot.
-
-
veterán
válasz Geller72 #5774 üzenetére
Igen, ez így teljesen normális.
A másik dolog is tényleg úgy van amit szintén twine írt: "Hogy a Jóskának is fennakadt a múltkor, meg a Pistának is ilye'nnye vó't nem, ami elrepült!?..."
És tényleg így van. Még tavaly egy szintén Dunai röptetés alkalmával arra sétált egy idős házaspár. Megálltak, pár szót váltottam velük. Mondta az ember, hogy vigyázzak nagyon a drónomra, mert nemrég a kis unokájának is világgá ment, nem is lett meg többet. Inkább nem mondtam, hogy az esély természetesen megvan rá, de elég kicsi ahhoz, hogy a kis unokának szintén egy air lett volna a birtokban és az ment volna világgá. Az emberek többségének mindegyik drón egyforma, kívülről számukra semmiben nem különbözik egy dji gép egy tesco-s géptől.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen