-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz snecy20 #2449 üzenetére
Én most váltottam LG C9-re, és azóta csak arról áradozok. Az inputlagja 1440@120Hz-en 6,6ms ami azért nem rossz érték. 4k60Hz-ban is csak 13,4 de minden felbontásban tudja a G-Sync-et.
Én 100Hz-es Asus Rog 348-ról váltottam és nincs különbség a futott időben, ellenben nem idegesít a töredezés és az fps ingadozás, szóval számomra, fél-komolyan szimezni tökéletes!
Ja, és ha megjönnek az új konzolok VRR-ben 4k120-at is tudni fog, PC-n az új nVidiákon HDMI 2.1-el szintén...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
PuMbA
titán
Ez a Colin McRae-s egyjátékos mód sokkal jobban bejön, mint a Career mód Már elkezdtem hanyagolni a játékot, de ezzel meg a Skóciával tényleg odatették magukat...ebből kellett volna kicsit több. Na majd Dirt Rally 3.0-ában...
[ Szerkesztve ]
-
Imilenni
addikt
Jelentkeztem énis a klubbokba (GünterGránátHUN) néven
Press "F" to pay respects.
-
LucentTwo
tag
Nem rég kezdtem el játszani a játékkal, ugye career módban 5 AI erőssége van a játéknak. A kérdésem az lenne, hogy a játék fog kocsi osztály szintet lépni valamelyik nehézségen vagy nekem kell venni másik osztályú kocsit és indítom a következő bajnokságot, ha más kocsival szeretném játszani a bajnokságot?
-
LeventeV
senior tag
Van koztetek olyan aki jatszott a wrc 8-al?
Van helye a polcon a Dirt Rally 2 mellett? -
Copilot64
tag
válasz LeventeV #2456 üzenetére
Üdv!
Én tegnap vettem meg akciósan, és nem csalódtam benne. Nem annyira szimulátor, de legalább van sikerélményem. A DR2-ben valósághűbb a vezetés, és nem annyira megbocsátó a hibáknál, a WRC8 elnézőbb, és 1 nap játék után már a WRC2 pro szintet elértem. A látvány is elég szép, a hangok meg nagyon is ütősek. -
nagyúr
válasz Copilot64 #2457 üzenetére
Wrc 8-ban jók a hangok?! A navigátortól hülyét kaptam 10 másodperces yt videó alatt...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
LucentTwo
tag
Ki milyen assist-tal tolja a játékot? Vagy milyen beállítás ajánlott, ha van egyáltalán ilyen.
-
-
-FLY->
őstag
Hol vannak karrier modban az autók meg a pályák? 6 eventet találok meg a lanciát, már másodszorra tolatná velem végig ugyan azt.
-
PuMbA
titán
Karrier módban automatikusan kiválasztódik az elérhető 12-ből a 6 helyszín, ha 3. vagy jobb helyezést érsz el (ilyenkor a nehézségi szint is nő), illetve ha az utolsó 3-ban vagy (ilyenkor csökken a nehézség). Amúgy maradsz, ahol vagy. Autókat neked kell venned a garázsba.
[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
Akkor ez így felejtő, harmadik lettem az első bajnokságon, erre megint ausztrália jönne a következőben. Hol van a monte, stb?
-
PuMbA
titán
Van ilyen, de van, hogy random. Én nem játszok Career Rally módot például ezért se, mert elég uncsi. Csinálsz custom championship-et és választod a helyszíneket és nehézséget, akkor ugyan ott vagy. Vagy ott vannak a Weekly, Monthly hosszabb eventek vagy a Colin McRae mód. Mind ötszázszor izgalmasabb, mint a Career Rally
[ Szerkesztve ]
-
LucentTwo
tag
Na most elegem lett kicsit a rallycross-ból, de leginkább a programozókból. Direkt úgy van megírva a progi, ha a játékos mellett van vagy olyan helyzetbe akkor hátráltassa őt az AI. Nem egyszer csinálta meg már, hogy pl jobb kanyar jött és ahelyett, hogy kanyarodott volna, balra rántotta a kormányt (pl mellette vagyok), így engem hátráltatva és vesztett is vele pozit is, szóval...
Kis koccanások beleférnek, mert az a valóságban is van, de ezek.
Így nehéz lesz feljebb jutni.
De próbálkozok.Mondjuk a motor tuning mennyit jelent rallycross-on? Valakinek tapasztalata erről?
Ja még annyi, ha én megyek nekik akkor szintén én járok rosszul. Persze...
[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
Elég izgalmas, mióta vettem egy Delta S4-et, harcolás nem kifejezés arra, ami a pályán van.
Közép diffit kipuhítottam kicsit és felesre hajt már, eleje zártabb, hátulja szinte nyitva van, eleje széttart, hátulja össze, meg kapott egy kis plusz féket hátra. Hááát, élvezhető, már nem túlkormányzott, egyenesbe jön gázadásra, kormányozva is lehet fékezni. Igazából, két dologgal nem tudok mit kezdeni, nagy tempónál súlytalan a kormány, nem reagál a finom mozdulatokra, illetve a fék is kevés (konstrukcióból adódhatnak, könnyű nagyon az autó és nagyon erős). -
veterán
Colin Mcrae ben 99-06 az utolsó skót pálya az mg-vel beszarás, leizzadtam rajta! A sebesség majdnem mindig jó volt, de egy-két kanyarban kiért a kasznim, és már nem állt meg a medium törés , de 1-2 sör után sikerült!
Amit nem tudok megcsinálni, az a wales. Szakadó eső mind az 5 köcsög pályán,ráadásul a szaros skodával, aminek a kormánya eltakarja a kijelzőt ,ha recenterem vr-ben, hogy lássam, akkor meg a szélvédő felső sötétítése van középen!
Mind1, valahogy meglesz!
Azt viszont aláírom bárhol, hogy a legjobb autós játék vr-ben a mai napig, mind látványban és optimalizálásban!
Emlékszem még az első pc-s colin mcrae játékomra, és mindig rácsodálkozok hogy 98 óta hova fejlődött a játékélmény ! Motion cockpit+vr ...még sportnak is jó a napi mozgásra!
Hát le a kalappal a készítők előtt! -
-FLY->
őstag
205 T16-al kiszállok a gr.b érából, tök jól beállítható, de cefet módon megy és nem lehet kiautózni szinte sehol. Nagy tempónál nehéz összeszedni, viszont nagyon hamar ott van.
Argentínában éreztem talán a legjobbnak, sikerült is zsinórban nyerni apróbb horzsolásokkal, ausztráliában viszont hamar fatal volt, a bukkanós, tempós, fás-partoldalas szakaszon. Újra próbálva sikerült behúzni, de olyan darabos és fárasztó volt vezetni, hogy már nem élveztem.
Nézek egy Golf MKII-est, úgy is volt olyanom. -
-FLY->
őstag
Ez a baj, igen, hogy egyedül kanyarból kigyorsításnál hasznosítható az erejük két másodpercig, aztán megint jön a gáz-fék pumpa folyamatosan, mazo. Repülő iskolás acsi kioldására megfelelő volt, szerencse, hogy keresztbe ugrattam, így fél kerékkel a füvön még pont elfért leérkezéskor és win is lett (röpködtek a spoiler darabok) .
[ Szerkesztve ]
-
hegegabi80
addikt
Én is beruháztam a gémre, hogy kicsit autókázzak, na meg a magyar bajnokin is kipróbálhassam magam.
Korábban nagyon sokat RBR-eztem, így eléggé estem keltem most benne.Első körben a MOMO kormányt kellene megfelelően kalibrálni, aztán jöhet majd a külön autó setupolás (ami korábban se mindig ment).
Ebben esetleg tud valaki segíteni? Bár youtube-on találtam egy vidit MOMO beállításokra, még nem próbáltam.
-
GalaHU
őstag
válasz hegegabi80 #2481 üzenetére
A MOMO egy kiváló kormány volt a maga korában, de elfordulás tekintetében nagyon eljárt felette az idő. A Dirt-ben csak extrém szaturációval lenne úgy-ahogy versenyképes, szerintem lépjél feljebb, minimum DFGT-re...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
PuMbA
titán
válasz hegegabi80 #2481 üzenetére
"Első körben a MOMO kormányt kellene megfelelően kalibrálni"
Ha a Windowsban elvégezted az utasítások szerint a kalibrálást és a játékban is, akkor jól kell működnie Steering deadzone-t az alap 20 helyett mindenképp 0-ra kell rakni, és általában ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
hegegabi80
addikt
Igen ezt én is tudom, na de emiatt biztos nem cserélem le, akkor inkább nem játszok a Dirt-el.
RBR-ben jó volt vele, meg most is jó hogy azt is elővettem. rFactor és Assetto is rendben, annyira nem vagyok fanatikus, hogy emiatt már azonnal váltsak.
Majd max 1-2 év múlva.PuMba: köszi, ránézek arra is.
-
Sziasztok!
Megkaptuk PS4-re a játékot ingyen PS Plus-szal, rá is kockultam rendesen. Nagyon nagyon tetszik, és meglepően jól lehet kontrollerrel is játszani. De még csak pár napja nyomom, van még mit tanulnom. Csináltam pár videót [link] De azért ez nem kormányos szint.
Na de nem is ezért "jöttem" ide. Megvenném ismerősömnek PC-re a játékot. Azt szeretném kérdezni, hogy Steam-en nincs Year One Pass? Ránéztem gyorsan telefonon, de én nem találtam. PS4-en 6k volt a Y1P.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Arra gondoltam, hogy én megveszem az alapot neki, és ha rákap, akkor megveszi hozzá a Y1P-t. Elég rendszeresen szimulátorozik (más játékkal), nem biztos, hogy lesz ideje sokat Drit-özni. Ezért nem akarom a fullosat venni rögtön, lehet, hogy felesleges lenne.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz hegegabi80 #2488 üzenetére
Ott veszem én is, de ott én csak az alap változatot találom. Ezért kérdeztem rá külön a Pass-ra.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Még annak nem álltam neki. Time Trial-ban gyakorolgatok. Tegnap próbáltam ki először csak a Finn helyszínt, és Monaco-t. Úgy terveztem, hogy ha majd jobban ráérzek, akkor állok neki a Colin DLC-nek, és a Career-nek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Srácok,
Lesz a játékhoz Year 2 tartalom is? Mit nyilatkoztak a fejlesztők, meddig tervezik támogatni a játékot?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
De kár. Mondjuk azt nem tudom, hogy mit lehetne még beletenni. Sajna WRC jogok kötöttek, arra semmi esély.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-FLY->
őstag
Tegnap megvettem az első évest a játékhoz, többek között kaptam egy Lancia 037-et, amit frissen ki is próbáltam, mivel szerintem a rally autók egyik ékköve. Hosszú tengelytáv menti meg kb, emiatt kevésbé ideges, nem pozicionálódik olyan könnyen előröl-hátulra és fordítva a súlypontja. Viszont, szinte kezelhetetlenül nagy erővel hajtja kizárólag a hátsókerekeket, b csoport eleje kb, de súlya már nincs, ami ront a helyzeten. Difivel el lehet szórakozni, de mindenhogy oda érünk, hogy túl erős. Félelmetes neki gázt adni és elvenni is, mert kitör.
Opel mantával viszont esélyes, hogy nyomok bajnokságot, jól balanszolt rwd. Amennyi ereje, annyi féke is, akkor megy a fara, ha akarom, nem ideges.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Open Mantát én is szeretem. RWD-sek közül még a BMW E30 M3, Opel Kadett C GT/E-vel szoktam menni
.LnB: Mondjuk azért épp nem kár, hogy a DR2 grafikus motorja nem valami modern. Ebből kihoztak mindent és sűrű erdős részeken (Finnország) például erős köd effekt van, hogy ne lassuljon nagyon a játék. DR1-ben még nem volt köd, de a grafika is más volt.
[ Szerkesztve ]
-
mert_csokis
senior tag
Mit össze kínlódtok...
linkadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen