-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
Hétfőtől
Subaru Impreza S4 Scotland Cup
12 szakasz 7 nap alatt
Autó: Subaru Impreza S4 Rally
Normal damageAz időjárás nem mindig lesz kedvező
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
snecy20
veterán
Skócia pályákért oda meg vissza vagyok, brutál jók!
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
veterán
Maguk a pályák azok kicsit a finn és walesi szakaszok hibridjének tűnnek. Mondjuk az kimondottan jó, hogy sok helyen nagyon szűk az út, és könnyű lefutni a pályáról a szakadékba. Wales-nél, Finnországnál nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
nagyúr
válasz snecy20 #2355 üzenetére
Én is! na meg a legacy rohadt nagyot tud menni! Beállítás nélkül is tök jól irányítható!
Apropó! Az S4-et hogy kellene beállítani, hogy ne legyen annyira alul kormányzott!
A Legacy irányítása tetszik (gyári beállítás) de az S4-é még az S7-nél is érdekesebb.
Nem értek a setupoláshoz de ezt be kellene lőni.
3 monitoron állat a cucc!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GalaHU
őstag
-
nagyúr
Igen. Én bal-láb fékkel veszem be a kanyarokat és nekem alul kormányzott.
Fordítok a kormányon semmi, fordítok még, már kezd jó lenni, fordítok még, hogy jó legyen és akkor már sok a kormány fordulat, tolja az orrát.
Az S7 azt tudom milyen, ott fordítod és fordul, ha nem fordul még jobban fordítok a kormányon. Az egyben egész jól elvagyok vele, de ott van beállításom hozzá.
Itt az S4 nem ilyen, ott nem történik semmi kis mozdulatra, ha fordítok még, akkor meg már az elejét tolja. Amúgy a kanyar közepénél tolja. Az s7 inkább a kanyar végén kigyorsításkor.
A legacy gyári beállítása nekem tök jó. Ott azt csinálja a kocsi ami szeretnék hogy csináljon."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GalaHU
őstag
válasz Sub-ZeRo #2360 üzenetére
Ha a kanyar bejáratánál tolja az orrát, akkor told hátrább a fékerő ballasztot, az S4-en alapból full elől van. Ha a kanyar közepén is megtolja akkor érdemes a stabilizátorokkal játszani, a hátsót keményebbre venni. Ha a kijáratnál, akkor túl sok lehet a hajtás elől, vagy túl gyengén zár a hátsó difi. Ezek a legdurvább beavatkozások, finomítani a futóművel tudsz...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
nagyúr
Fáradt vagyok, aláírom, nem tudok úgy koncentrálni ahogy szeretnék, de mondjártok már meg, hogy ennek a játéknak szimulátorosabb a fizikája vagy sem az egyhez képest.
Mert
1. Egy fát telibeb@szok 120-szal, terminal damage. Restart és 17-szer verek teleibe mindent megyek tovább csak az első lökös szakad le.
2. Az útszéli pitypangok tényleg megállítanak egy közel 1100 kg-os autót 200-nál?!
Mert nonszensz b+ hogy ilyen tápos pitypangok teremnek Skóciában mert eltalálom őket az út szélén és már pörgök mint buzi a meleg vizes lavórba...
Óh, a mérhetetlenül sok defektet nem is említem. Picit lerakom az út szélére már mondja a navigátor, hogy talán defekt van?! Utána meg rá egy másodpercre porfelhő és lerobban a gumi felniről... Hát no komment.
Az egyben is volt defektem, de nem volt annyi, mint most csak ma reggel...
Úgy hogy valaki mindentudó nyugtasson már meg, hogy ezeknek így kellene működnie!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
snecy20
veterán
válasz Sub-ZeRo #2369 üzenetére
Én alapvetően előrelépésnek érzem fizikában. A tereptárgyakkal való érintkezés két évtizedes hibája sajnos a Codemasters autóversenyes játékoknak. Nem lehet úgy vágni a pályából, mint a való életben.
A skót szakaszok viszont nagyon-nagyon adják az igazi rally élményt. Magas átlagtempó, keskeny utak, szintkülönbségek...nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
nagyúr
Nincs. Vagy ott van egy picike kis fenyőfa az út szélén. Hát az is tud érdekes dolgokat művelni. Műveljen, de ha ~200-zal elkapsz egy 20 centis fenyőt, ne borulj már fel...
Ha egy árkot kapsz el, amiben van egy farönk, akkor oké, nincs vele gond."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GalaHU
őstag
-
nagyúr
Nem tudom, lehet engem zavar a fizika ez a része, de szerintem ez nonszensz...
Az egy sem tökéletes, de ott legalább hajaz az RBR-re. Itt lehet hogy jobb, mert a murvát mintha jobban érezném, hogy van valami, de az hogy egy picurka fenyő és jóformány lenullázza a kocsit, meg kipörög tőle..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Met
nagyúr
Az létezik hogy szarabb a kocsi beállítás a Colin carrier módban mint általában?
A második "évszaknál" vagyok (rising star vagy mi) első szakasz, a Legacy egy kalap szar.
Nem fordul hajtűnél 30-40-el tökig tekert kormánnyal nem fordul, megy tovább előre."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
GalaHU
őstag
Abban a kihívásban már eleve sérült futóművel állsz oda a gyorsasági rajtjába, pont ez benne a pláne, hogy így is teljesíteni kell, mint anno a Mester!
Érdemes a rajt elolvasni a körülményeket, mert nem elég/szükséges mindig győzni. A leggyűlöltebb hogy “pirosodás” nélkül hozz le 3 görög szakaszt, hiába nyersz, nem számít...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
KraRe
aktív tag
Sziasztok! Nem sikerül belépnem a karrierbe, ha mégis, akkor 2perc várakozás mire felcsatlakozik a szerverre, újraindítottam a játékot, vártam fél órát, de ezek nem oldották meg a problémát, van rá valami megoldás? Mindig más hibakóddal dob ki. A játék eredeti steames season pass-al ha ez számít.
-
LeventeV
senior tag
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy az uj Impreza S4 miert az up to 2000cc kategoriaba kerult, ahol 2000-2008 kozotti autok vannak es nem a group A-ba?
Ha jol lattam akkor ez mar WRC specifikacioju auto, mig az Evo VI group A, hiaba mentek egymas ellen? -
nagyúr
válasz LeventeV #2384 üzenetére
Hali
Én úgy tudom, hogy ez volt az első wrc autó amit fejlesztettek és pont ez a subaru lett. Ezért került be a 2000-es wrc kategóriába. Ezt egy youtube-ra feltöltött dokumentum filmben mondták. Ez az első wrc kocsi."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GalaHU
őstag
válasz Sub-ZeRo #2385 üzenetére
Azért a Ford még olcsóbban megúszta, simán lökhárítókat cseréltek az A-s Cossie-n és kis túlzással kész is volt a WRC... A Toyota meg bepakolta a Celica hajtását a Corolla kaszniba és hipp-hopp ott állt a WRC. Közben meg egy A-s Micu Tommi-val szépen elkente a szájukat...
Akkoriba semmi csoda nem volt a WRC-ben, csak könnyebben és gyorsabban lehetett fejleszteni, akár év közben is, miközben az A-s kocsikhoz jóval nagyobb darabszámú legyártott utcai autó kellett a konkrét típusból...
Az is vicces hogy az Evo6-osban szekis váltó volt, az S4-ben meg kavarhatod a lekvárt...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
nagyúr
Hát igen, csak a hajtást kellett nekik kitalálni oda a focus alá.
Oké, volt olyan Sierra ami alatt volt, de az még som volt passzos a focusba.
Oh, Tommi-t hagyjuk. Az evo 5-6-tal verte őket.
Meg a Subarunak nagyon sok technikai problémája volt a futamok alatt. Vagy ezek miatt nem tudtak nyerni, vagy rommá zúzták öket. Ha jól mentek és szerencséjük volt, akkor nyertek. Lásd Richard Burns. Vagy ott van Petter is, amikor japánban egy szikla az úton keresztbe húzta a bajnoki címét. Csak be kellett volna érnie és megvan. De nem.Érdekes, hogy nekem a Lancerral jobban megy a játék. A subarukat imádom, de az evo valamiért jobb nekem a vezetési stílusomhoz.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Met
nagyúr
Látom nem mindenkinek jött lett a versenykiírás lényege
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
adrian360
őstag
ez a verseny aztán változatos
-vagy éjszaka van
-vagy esik
-vagy esik és éjszaka vanoké hogy kell nehezítés, de ez így nem valami élvezetes.
tudom hogy mindentől függetlenül én marha béna vagyok, nem ezen múlt hogy koccoltam állandóan a rönköket, de ez elégé elpazarolt időtöltés volt nekem (9/12 szakaszt letoltam), és mikor megint megláttam hogy heavy rain, legszivesebben visszaléptem volna az egésztől -
nagyúr
Mert lehet ő szeret esőben menni. Csak az sem mindegy ilyenkor, hogy belső nézetből mész, vagy látod a motorházat vagy a kocsit. Mert belsőből igen érdekes a dolog...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Rossz emlékeim vannak esőben. Elkezdtem a bajnokságot és lengyelen úgy elverte a számat a gép, hogy az valami elképesztő volt... Semmit nem láttam. 🤣
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen