-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Minden szimulátoros YouTube csatorna szerint jobb a fizika, mint a sima Dirt Rally-ban Nincs miért aggódni.
"Esőben és szárazon is olyan a tapadás szerintem... Azért az RBR-ben nem így volt... "
Láttál már esős videót? Én vagy 5-öt megnéztem. Össze-vissza csúszik az RWD Group B autó a kanyarban, küzdeni kell vele. Persze a lassú FWD, 4WD kocsik jóval stabilabbak, mint az RWD, szóval a videó nézésekor ezt is bele kell kalkulálni.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ja, értem Én most 4WD-s Lancia Delta S4-gyel megyek Dirt Rally-ban 2 RWD-s bajnokság után és sokszor elég unalmas a vezetés. Alig csúszik meg az autó kanyarokban és elég nehéz jószág, szóval a Dirt Rally-ban is van ilyen autó, gondolom a 2.0-ában is. Ez sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
RaceNet-hez csatlakozva vagy? Anélkül nincs bajnokság.
(#84) snecy20: Ha kijönnek a részletesebb elemzések, akkor szerintem látjuk, hogy alig van látható különbség, szóval nem baj. Dirt Rally-ban sincs Medium - Ultra között sok, csak ha leállsz nézelődni.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Talán valami szerver gond lehet. Steam fórumon olvastam, néhányan új profilt kezdtek egy-két hiba miatt. Vagy tényleg ilyen a játék, hogy amíg nem nyersz 1 rally-t, addig nincs pénzed, szóval ne törd össze a járgányt
Én majd holnap játszok, addigra remélem javítják a legfőbb gondokat.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #121 üzenetére
Nálam 40%-on van a force feedback, mert a gyári érték biztosan túl erős, hiszen a kormányom felrobban és traktor hangokat ad ki. A másik amire figyelni kell, hogy Group B-nél nem szabad egyszerre erősen fékezni / gázt adni és kanyarodni, hanem szeparálni kicsit a kettőt. Nekem se megy mindig, de ha eltalálod a ritmust, akkor jól lehet vele menni.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #179 üzenetére
"USA, argentína, lengyel, olyan egy kaptafa a fizika érzésre. Nem látok különbséget köztük...
Mintha mindegyik szakasz egy murván lenne. Azért egy kemény usa és egy poros argentín között legyen különbség.Az egyben volt különbség lásd finn és wales."Igaz, nincs sok különbség a helyszínek között, de ma Dirt Rally 1-eztem megint és hát Görögországban a murva fizika elég rossz. Sokkal csúszósabb, mint más helyszíneken és 1-esben 5-10m-eket csúszik az autóm úgy, hogy nem nyomok semmit. Na most 1-esben a valóságban akkora motorféked van, hogy majdnem instant megáll az autód, ha leveszed a gázról a féket. Arról ne is beszéljünk, hogy a kocsim simán felmegy az út mellett lévő 80%-os emelkedővel egyenértékű köves sziklán alacsony sebességen 2-esben, mikor a valóságban azonnal megállnál.
"Lásd walesi szakaszok az első részben. Ha egy kő volt a pályán és megtaláltad érezted mint force feedback-ben, mind fizikában. Itt semmi. Rámentem és mintha csak dísz lenne."
FFB hibás sokaknál, szóval az javulni fog
"Érdekes az argentínon néhány bukkanó. Olyan érzésem volt vagy 2 szakaszon, mintha a Colin 2-ben ugratsz egyet és leesel mint a tégla. Semmi fizika nem volt benne. "
Szerintem ez teljesen okés. Én mentem át egy elég nagy bukkanón 70-nel utcai autóval, érezni lehetett az erőhatásokat rendesen, de még csak el sem emelkedett az autó az úttól.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
válasz Sub-ZeRo #179 üzenetére
A fizika az egyértelműen Dirt4 örökség. Illetve sokszor olyan érzésem volt, mintha a jó öreg Colin 3 / 4 / 2005-tel nyomnám, annyira egykaptafa módon driftelve vehetőek a kanyarok. Hardcore szimulátoros emberkék erre erősen húzni fogják a szájukat, illetve valószínűleg majd ignorálják is a játékot. Amúgy ezt sok dologból le lehet szűrni, bármint a butácska, "generic" fizikát, de talán a legeklatánsabb, hogy árokba lecsúszva még tolatva(!) is simán vissza tudtam jönni a pályára, gravitációt meghazudtolva. Itt olyan nincs hogy megfeneklik az autó mint az 1-ben, bármilyen terepakadályon át lehet gázolni a sziklákat leszámítva.
Szóval született egy egész szórakoztató simcade, de inkább arcade játék, ami elég látványosan nem akart az első rész fanatikusainak kedvében járni. Ez van. Számomra emiatt csalódás összességében, más meg, akinek a Dirt Rally 1 túltott realizmusa már átlépte a játszhatóság határát, meg majd elégedetten csettint. Bár erre ott van a Dirt3 és a Dirt4. És ezáltal a Dirt Rally is beolvadt ugyanebbe a sorba, holott ennek sima Dirt néven kellett volna jönnie, és a Dirt Rally-t meghagyni hardcore szimulátárosabb irányvonalon.
Vélemények?Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
d4Y.187
tag
válasz Sub-ZeRo #207 üzenetére
nálam nagyon 'törékeny' az RBR, illetve pölö a hivatalos rallysimfans.hu hotlapozáshoz azt hiszem kötelező is a mod saját fájljait használni. mindenesetre az NGP plugin nagyon sokat emelt az élményen, eleget hogy megbékéljek ezzel, meg a többi nyűgjével
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #974 üzenetére
Gondolom a tavalyi driver miatt.
"Radeon Software Adrenalin 2019 Edition 19.2.3 Highlights
Support For
AMD Ryzen™ Mobile Processors with Radeon™ Vega Graphics
- Up to 10% average performance gains with AMD Radeon™ Software Adrenalin 2019 Edition 19.2.3 vs. 17.40 launch drivers for AMD Ryzen™ Mobile Processors with Radeon™ Vega Graphics. RS-285
- Up to 17% average performance gains in eSports™ titles with AMD Radeon™ Software Adrenalin 2019 Edition 19.2.3 vs. 17.40 launch drivers for AMD Ryzen™ Mobile Processors with Radeon™ Vega Graphics. RS-286Dirt Rally® 2
- Up to 3% performance gains with AMD Radeon™ Software Adrenalin 2019 Edition 19.2.3, on a Radeon™ RX Vega 64 in Dirt Rally 2. RS-287"[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
ndlx
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1017 üzenetére
Ez fura, mert DanielK írta, hogy neki is a G29 H váltó van szekvenciális módban(csak épp kézifékre), illetve az internet is tele van ilyen moddal.
Elsőre én is furcsálltam, mert egy H váltót ha csak egy kicsit húzol vagy nyomsz(de nem tolod be rendesen valamelyik fokozatba), elvileg nem kéne semminek történnie. Ergo kell benne lenni szekvenciális érzékelőnek is, egyébként nem tudna működni. Sztem.[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz Sub-ZeRo #1519 üzenetére
Teljesen nonszensz idők vannak, nekem volt valamelyik német szakaszon hogy az amúgy Top5-ös időmmel fél percet kaptam, az aktuális világrekord meg a harmadik helyre se lett volna elég...
Ezért (is) hagytam a fenébe a karriert!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fagy53
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #1564 üzenetére
Igen, sajnos sem az olaszok, sem a franciák mind a mai napig nem képesek tiszteségesen PC-re portolni a beviteli eszközöket / kormány-pedál és más usb-s nyalánkságok/, de játékról játékra javulnak és nem visszalépnek mint a címadónk...
A WRC 7 ebben a tekintetben még a DR2.0 szintjét sem érte el, de a nyakában liheg és van reményem, hogy legalább ilyen lesz a megjelenő újdonság.ndlx: megrendeltem a "vizeseknél" a ...Collector's Edition verziót, kell a három historic ikon!
A DR2.0 számomra legnagyobb dobása, és ezért örülök, hogy megvettem, a '60-as,'70-es és a '80-as évek vasszörnyetegei. A DR1-ben is volt egypár, de itt lubickolok az élvezetben kuplunggal és H-váltóval. -
Zoolee1976
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1821 üzenetére
Nemrégen kezdődött az a tendencia hogy a tárhely foglalás és a tartalom köszönő viszonyban sincs.Gondolom el kell adni azt a sok adathordozót amit "túlgyártottak".A VR re rá lehet fogni hogy sok plusz helyet foglal,de azért azt megoldhatnák hogy akinek kell az külön töltse le hozzá.Szerintem azért a userek 80% a az alap verziót használja!
Zoolee