- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- OpenWRT topic
- Hálózati / IP kamera
- Proxmox VE
- TP-LINK routerek
- SkyShowtime
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solesz84
aktív tag
Koszonom sracok ugy nez ki h most mar minden okes!
Koszonom a segitseget nektek!Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
atomeec
senior tag
Ugye elveszett a mentés a múltkori szerver hiba miatt, így a karrier-t kezdtem adott fokozaton elölről. Konkrét csak az első szakaszt fejeztem most be, egy nagyobb hibával (koppantam egy sziklán, 3-4 másodperces baki. Így lettem 14. Volt valakinek idegzete Elite fokozaton befejezni jó eredménnyel? Gondolom bármelyikőtök, aki a közös raliban is előttem van Na mindegy, ennyi időből, nekem csak ennyire futja, marad majd a custom része a játéknak, hogy legyen valami sikerélmény
-
Gigi01
őstag
válasz Zoolee1976 #1796 üzenetére
Majd valamikor jövök.
Holnap ablakcsere,utána előszedem a szettet,egy a bibi,most meg annyi melóm lesz megint.Mindig sz@rokat vállalok el.
Tényleg váltok most már állást. -
Zoolee1976
aktív tag
Sprinter kollégának gratula a Te Awanga Sprint idejéhez.A Forwardnál az első időmérő után vezettem 1 másodperccel és utána sem mentem lassan,de így is kaptam 7 másodpercet már a másodiknál.Ott szerintem világcsúcs közeli sebesség volt.Beszarás néha milyen tempót més!Persze aztán jön a hiba,de ha nem akkor nem sokan fognak utolérni!
Zoolee
-
Zoolee1976
aktív tag
Sprinter kollégától még egy kérdés.Gondoltam megyek még egyet az Argentínon,pontosabban a Camino de Acantilados on (3 stage).Mentél 3.59.986 ot ami magában is brutál,én fél percet kaptam tőled a végén az ok is.Viszont az nem fér a fejembe hogy az első időmérő után 17 mp hátrányt írt nekem úgy hhogy közben persze nem állt az autó!Ez most valami bug akkor?Mert ugye ha az ember tempoban megy felfelé a hegyen hiba nélkül akkor is persze kaphat 6-7 másodpercet ha valaki kiautózza a maximumot a szakaszból,de 17 mp nem az biztos.Szerintem valamit félreírt a program.Elnézni tuti nem néztem el,közben azt hittem kaptam egy rajtbüntetést,de nem.
Zoolee
-
n3m3r3
tag
válasz Zoolee1976 #1804 üzenetére
Hali, köszi! A szerencsén múlik hogy sikerül egy futam, az utolsó mondatodban van lényeg: a hiba. Abból nagyon sok van , nem hiába végeztem New Zealandon ahol, és a rengeteg szkippelt bajnokság Nyáron elég sokszor összefutottam "menekuloember" kollégával az eventeken, ha olvassa igazán csatlakozhatna, elég jól csapatja. Argentina épp sikerült, olyan hangulatban voltam . Nem tudom hogy kaptál ott 17-et , majd lehet csinálok egy vidit a futamról. Egyébként gyakorlás kell, és hogy élvezd de nagyon.
-
Zoolee1976
aktív tag
Szia! Gondolom nem repültél át a szakaszon,de azért egy ilyen vidit szívesen megnéznék ahol ihletetten tolod!😉A gyakorlás nekem kevés mert úgy elfáradok 6 szakasz után hogy úgy esek ki a székből.Max lehetne csinálni előtte egy ilyen félgázzal való pálya bejárást.Amúgy mennyit szoktál menni ezzel a résszel,mármint tudom mindenkinek más,de hány órával érted el ezt a magasabb szintet? Gondolom úgy szoktál menni, hogy "áttolod mindenhol"azt vagy kiadja vagy nem.Sokszor látom vezetsz, aztán a vége felé jön valami perces hiba.Ezek defektek,vagy tarolod a nézőket?😀
Zoolee
-
sberci
tag
Ugye ezeknel a custom versenyeknel be lehet allitani, hogy ne legyen ejszaka? Szerintem teljesen feleslegesen van benne, amig a nep nappal is tori zuzza a gepet, arrol nem beszelve, a legkisebb kocc utan, betorik a lampa az elso szakaszon aztan beteszi harmadiknak, amikor garantalt, hogy nem sok embernek van vilagitasa az auton, az meg nem nagy moka vegig botorkasznia a sotetben, lasd mostani new zealand 3. szakasz.
pont mentem par kort ausztralian a world c-re group b -vel, igy gyorsan letoltam az itteni versenyt is 32 perc volt cakum pakk, mertem
[ Szerkesztve ]
-
n3m3r3
tag
válasz Zoolee1976 #1807 üzenetére
Az random event-ekkel jól be lehet tanulni, és a kocsid is fejlődik. Valami olyasmi, a "fogd meg a söröm" stílus, és nem utolsó sorban szeretem ha sírva csapja ki kanyarban a kocsi a hátulját Valami ilyesmi statisztikám: kisodródás,féktáv elmérés, defekt, nézők.
-
sberci
tag
harom belso nezet van a legutolso patch ota, es azota tunik el a hang, ha pont az egyiket hasznalod a harom kozul.
-
sberci
tag
Nem tudom vr-ben jatszok, de, ha te nem emlkeszel, akkor igazabol nem is hianyozhatott neked Na meg a numpaddal elvileg barhova tologathatod a kamerat, bar sosem probaltam.
A codi hozza a formajat, a world championship szeriaban jol eltunt az idom, azt irja nem fejeztem be a szakaszt, pedig igen elokelo helyen voltam, amit meg is mutatott, de mostanra "elfelejtette" nullazta az idom.A masik vicces, hogy be van kapcsolva az automata ablaktorlo, meg a kulso nezet valaszthatosaga, (ha a gyerkoccel jatszanek) es azt irja a eventeknel, hogy segitsegekkel vezetek
-
sberci
tag
El sem hiszem annyi ev pofazas utan vegre javitottak!
MA jott ki a patch, bar meg nem teszteltem es kozben kiszakadt a kezifekem kabele isHardware:
Resolved issues where game would periodically stutter when USB input devices are connected, in some specific scenarios. -
-
sberci
tag
Ezt a hardcore damage-t is kikapcsolnam a club eventeknel.
Ugratok, a semmitol(ut szelere erkeztem, kilyukad a kerek, azt nem mondja, vagy nem figyeltem, hogy az elso vagy hatso. Persze, hogy az elso amit meg is tapasztalok par kanyarral arrebb, mert keresztbe fordul az auto.. kicsit megutom. Kerekcsere, mert anelkul ugysem erne vegig az ember...persze a viz is elfolyik, es utana vegigmesz hibatlanul, majd mesz meg egy hibatlan szakaszt, de a motor csak forr majd a harmadikra elromlik aztan vegig docoghetsz a szakaszon. ertelme nem sok. -
Zoolee1976
aktív tag
Mondom vegigtolom a maradék 3 szakaszt az utolsó napon.Erre kiírja 6.1 gb akar letölteni.Nálunk meg vendégek és ha elindítom a letöltést akkor 3 órán keresztül senki nen tud netezni, hát hagytam.Azért most már lassan 100 gb a játék,de végül is mi a f.sz foglal ennyi helyet?
Zoolee
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1820 üzenetére
Textúrák, hangok, modellek?!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1821 üzenetére
Nemrégen kezdődött az a tendencia hogy a tárhely foglalás és a tartalom köszönő viszonyban sincs.Gondolom el kell adni azt a sok adathordozót amit "túlgyártottak".A VR re rá lehet fogni hogy sok plusz helyet foglal,de azért azt megoldhatnák hogy akinek kell az külön töltse le hozzá.Szerintem azért a userek 80% a az alap verziót használja!
Zoolee
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1822 üzenetére
Az alap verziónál is úgy jön ki a textúra, meg a modellek, hogy nagy felbontáson (2k,4k) szépek legyenek, az meg piszok sok hely kell.
Amúgy meg ha kell tárhely, akkor már 20k-ért igen csak rá lehet nyúlni egy 2-3 terás hdd-re.
Vagy egy 240-es ssd-re.
Nekem például a szimulátor gépben csak egy 240-es ssd van, amin csak a dirt 1-2 van fent.
Igaz, hogy csak az egyet tolom, de így is elég.
Szóval ha valaki nem akar háttértárra költeni, akkor eldönti mivel játszik.
Nekem annó egy 1 terás hdd volt belőve only steam-re és elfogyott pillanatok alatt...
De mivel 2 gépen játszom, így nem kell annyi hely, mert az egyiken csak fps-t tolok, a másikon meg kormánnyal csapatom és oda nem kell nagyon sok hely."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
fagy53
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1820 üzenetére
Akkor mit szóljak én, akinek csak az alapverzíó van, season-ok nélkül és így nemcsak a töltési idő a gond, hanem az is, hogy feleslegesen foglal helyet az ssd-on a játszhatatlan tartalom...
-
GalaHU
őstag
Az is remekül sikerült, hogy az eddig jól működő Time Trialozást elszúrták! Az egyes gyorsasági darabkák mellett eddig ugye lát(hat)tad hogy mekkora részidőt futottál és az gyorsabb vagy lassabb az aktuális rekordodnál.
Most egy rongyájátszott szakaszon is úgy viselkedik mintha először mennél rajta, minden rész zöld és nem különbséget hanem eltelt időt mutat.Hát köszi Codi, ebben az egy módban használtam csak a játékot (mert minden más rohadtul idegesítő vagy bugos) és ez is ment a lecsóba...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
atomeec
senior tag
Nekem annyiban jön be, hogy jobban kell vigyázni a kocsira, keményen megbüntet a hibákért, más kérdés, hogy a defekt nem kéne koccanás miatt legyen Nekem sem jött össze, második hátsókerekes menetben második szakaszon talán a hátulját odacsaptam, a jutalmam alant. Nem is erőltettem, mentem nyugdíjba
-
sberci
tag
-
atomeec
senior tag
Amiket láttam anno leginkább Dirt Rally első részében, való életben senki sem kockáztatna ekkorákat. Illetve de, nagy dög BMW-kre szoktuk mondani, hogy örök élet (mármint azt hiszi, aki vezeti)...Nekem így megfelel, jelzés értékű az ilyen elszállás, hogy jobban kell figyelni, biztos jobban is ki lehetne találni a sérüléseket, nem csak ez a fránya defekt (a hűtőt könnyebben le lehetne pl amortizálni). Nekem bejön, egyelőre, hogy nem sok időm van játszani, persze megértelek téged is. Sok ilyen eset után rá lehet biztos unni.
-
sberci
tag
tatter idokkel nem nehez elsonek lenni, ha mindenkinek szetesik az autoja, ha kell ha nem Illetve arra jatszani/varni, ugyis beut a mennyko a masik autojaba
Nem kikapcsolni gondoltam hanem normal-ra allitani a tores-t, mert most nem azon volt/van. Na meg ha ismered annyira a szakaszt ahol total rossz az itiner ne repulj el, akkor is jobban nezni ki a helyzet. Az a vicc, ahol az auto defektet kapott, az pont a codi-s bajnoksag szakasza volt, szoval meg csukott szemmel is vegigmentem volna rajta, mert elotte egy hettel vagy 8x vegig mentem rajta.Atmoeec, nem is az a baj, hogy elbukod a szakaszt, hanem, hogy kettovel utana szivsz miatta es nem tudsz tenni ellene semmit, csak varod a vilagveget, mikor megy el az ero a motorbol. Nem hasonlitgatnam az elo dolgokhoz, jatek, szorakozni akar az ember, de annak mi ertelme, hogy gyak ketten mentunk vegig ezen a 6 szakaszon, ahogy nezem neked sem sikerult. Igazabol pont eleg buntetes, egy palyara visszamaszas, netan egy visszateleportalas keres, buksz azzal annyi idot, hogy eselyed ne legyen a szakaszon, de kozben nem azt nezed, hogy egy 2x perces ausztral verseny utan, hoyg 1 ora 45 perc alatt vegeztel rajta. Teljesen elveszi a kompetitiv elmenyt, reszet. Normalon is egy masodperc alatt is teljesen le lehet zuzni a az autot teljesen.
Na mindegy mondjuk ilyen keves indulo mellett kb felesleges az egesz, de ezt csak en gondolom igy
Most nezem a vsr is csinalt anno a dirt 1 ala egy groupot, a mai napig 291 tagja van, csak mar annyira lesz*rjak, hogy nem is inditottak el bajnoksagot. Bar ha szolnank nekik biztos inditananak, max mar onnan se jatszatanank 10-nel tobben vele.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
ui: ha itt is mukodne annyi jatekon belul, hogy lehetne szurni nezmetisegre mint az elso reszenel, illetve a time trial-os idokhoz hozzairna a mas tipusu versenyen szerzett idoket is, hogy minel tobb legyen, nekem eleg lenne annyi mint ott, hogy katt a vegen a leaderboard-ra, szures magyarokra es maris ott a "hazi" bajnoksag, es akkor mindentol fuggetlen is es a legnagyobb magyar mezon szerepelne es meg csak nem si idokorlatosan.
-
ndlx
aktív tag
Vazz, lebuktam, az volt a stratégiám, hogy nyugdíjas tempóban végigautózom a pályákon, itt-ott megállok, a pályára gödröt ások, sziklát hányok, a többieknek gatya, én meg kényelmesen megnyerem 😁
A time trial gyakorolni jó, de az nem versenykörülmény, hogy odavered, aztán esc-restart. Max annyit tudsz versenyezni, kinek van több ideje az adott pályával szuttyogni.
Versenyen kell menni, aztán ha az ember odaveri, akkor az el van b@szva. Minden más csak needforspeed 🙂
-
atomeec
senior tag
Sajnos én mind a kettőtökkel egyetértek...Valószínűleg azért vagyok első a második bajnokságon, mert óvatosabb voltam/szerencsésebb, illetve mert több szakaszt sikerült lenyomnom, mint egy-két jobban teljesítő, de nem minden versenyben részt venni tudó fórumtárs. Én szeretem, hogy vigyázni kell, mivel egy szakaszt sem ismerek, szinte minden alkalom olyan, mintha először mennék rajta, kocsiknál is egy vagy két autó van, amivel magabiztosan tudok menni, többivel bénázok, mert nem érzem úgy (elfelejtem, milyen).
Simán szerintem ha még vannak mások is, akik játszanak és nézik a fórumot is, "szavazzunk", legyen kipróbálva normál törés mellett, aztán el lehet dönteni, többségnek mi fekszik.@ndlx: Lehet normál törés mellett nem lesz potya győzelem vagy jó helyezés, de nem vagy egyedül, megküzdhetünk az utolsó helyekért
Nekem a fontos, hogy van közösség, simán az idő ellen vagy a lehetetlen online emberkék ellen én nem élvezem a játékot. Nektek itt be lehet szólogatni (mintha olyan lennék...)
-
sberci
tag
De akkor nincs adrenalin, csak varosnezos autokazas, akkor elunja az ember, legalabbis en
Amugy a time trial-ois dolog nagyon jo, akar csak gyakorolni, fejlodni, vagy mindenki ki tudja valasztani maganak meg azt az idot (masik ember ghostjat) amit realisnak tart elerni, utolerni, legyozni. Mindez lehet a top10 idoert, vagy az ezredikert, ki milyen gyors es erzett ra az egeszre. Sot ha bepakolsz 4 idot, latod mind a 4 autot, tiszta palyaverseny erzes, sok atlatszo autoval es altalad kivalasztott erossegu ellenfelekkel, ilyet egy a.i.s autos jatek sem tud, hiszen emberek vezetnek, emberek hibaznak, a legjobb moka szerintem.
Ezt mar csak a wrc sorozat multiplayere multa felul, hogy x-en egyszerre es ugyanugy a ghost-jat latod, nincs konktakt, ez mondjuk haveri tarsasaggal jo moka. -
ndlx
aktív tag
Ha összerakom az utóbbi pár hozzászólást, a következő jött le: nyugdíjas városnézős tempóban véletlen potya győzelmet vagy jó helyezést mentem, mert a gonosz játék a profikat bünteti random meghibásodással vagy defekttel, de ha lenne végre rendes megengedő törésmodell, akkor az utolsó helyért is küzdenem kellene, mert a profik végre fékezés nélkül végig tudnának menni, én meg csak a kihűlt nyomukat nézném a motoros tolószékemmel. Ez aztán az elismerés 😁
Azt már látom, hogy nem ugyanazt keressük a játékban. Ha lehetne, inkább átvenném a DR2be is a WRC realistic szintű törését. Az már férfias, kicsit jobban meglököd a korlátot és terminal damage.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
nem kell belelatni ami nem volt benne
Ahohogy kiveszem mindenkinek keves ideje van mennni ezzel, es senki nem ismeri fejbol a szakaszokat es miert kellene buntetni azokat, akik nem mennek minden szakasz elott par "probakort" mert ugye elore latjuk mi kovetkezik, vagyis annyit gyakorlhatna ra az ember amennyit nem szegyel, igy aki kicsit rakeszulne, nagyon elverne a bandat. De mindenki a gyors szorakozast szereti, akkor meg miert kell buntetni a jonepet azzal, hogy az indulok 70%-a nem er celba es nem csak azert mert szaguld, hanem mert hulyesegeket mond a mellettem ulo csoka, vagy nagyon pontatlanul mondja, netan epp az egyik kezevel a soret tolti a poharba. Es annal nincs lehangolobb latni szerintem, hogy kiestel. Biztos koze van a keves indulok szamahoz is ehhez.
Nekem igazabol mindegy mint irtam, a wrc-s toresmodell sem zavarna, csak akkor ugy indulnek neki a szakasznak. (na meg mindenki mas is). es ez a keves indulo, biztos vagyok benne megjobban csokkenne.es ugyanez igaz az ejszakai szakaszokra is, na meg a kitorik a lampa az elson es a harmadikra tegyunk be egy ejszakai reszt megoldassal is.
[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Már van kettő PROHARDVER klub, egy könnyebb, meg egy fullos.
Mondjuk nem tudom a fullos mennyire az, maxon van vajon, vagy még lehet szigorítani.Lehet kellene egy harmadik, mondjuk középre, akkor tényleg mindenki azt a nehézséget tolja végig, amelyiket szeretné.
A száguldásfüggőknek holnap úgyis jön a finn pálya, ott csak fel kell tolni 5be az elején és repkedni a pálya végéig
-
-
Met
nagyúr
Na, mint csendben olvasó.
Nekem nincs gondom a sérüléssel. Inkább lassabban megyek hogy biztosan beérjek, meg a pálya ismeret hiánya miatt is.
Azért megyek csak a második klubban mert nincs meg Görög és Wales.Amivel viszont továbbra is gondom van az a grafika.
Alap világosságon, néha annyira sötét van hogy nem látom az utat, (pl. délután, erdős részen a lemenő nappal szemben), amikor hiába kapcsolom fel a lámpát nem ér semmit.
Ha világosabbra veszem akkor látom az utat viszont még annyi kontraszt sincs az út és az út széli dolgok között. (pl. Argentina amikor csak fű van az út szélén,) mint alap világossággal.Ja és engem nem izgat a time trial, a napi eventek közül is csak az egy szakasosakra van időm/idegem a bajnokság mellett.
De szívesen megyekellenetekmögöttetek[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
sberci
tag
ySzerintem minel tobb club, vagy szeria annal jobban megosztja a jatekos bazist, nem szokott jo irany lenni.
A fenyerovel a jatek eleje ota problema van, vr-ben kieg a szemed megha atirod a post procces-t is kozel az ini file-ban.nullara. Vr nelkul az argentin szakaszon en sem lattam az utat, rohadt bosszanto volt. Ossze vissza allitgattak a patchekkel ezt is, jelenleg 0 fenyerovel megyek a jatekon belul, de egy ausztral palyan meg igy is csukva van a szemem ugy vilagit, hala PP-nek. Par patchhel ezelott ez jol mukodott..
Az olyan aprosagokrol nem is beszelve, hogy ezt a sok post process effektet, fenyek,feny viszonyok leginkabb csak eled rendereli le a jatek. Vagyis, ha kinezl oldalra, mondjuk nappali vilagossag van egy naplementes szakaszon, vagy eltunik a kod stb.. ez is jo bena. De mar letettem az almodozasrol, hogy valaha rendbe teszik. Mindenestre a hulyet, meg az ertetlent jol tudjak jatszani a codi foruman az ezert feloles emberek. A dirt1-ben pont ezek az effektek, feny es arnyek viszonyok nem voltak, sokkal atlathatobb volt a palya es szembaratibb. A sotet erdobol kimegyek, vagy erdobe bemegyek effekt a legbosszantobb, megha valoban hasonlo is az eletben.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
ez a spanyol verseny, az utolso szakaszaval jol feltette az i-re a pontot. meg van 4 nap hajra fiatalok/idosek en vegig ovatoskodtam a bolcsek hatasara es a siker erdekeben kevesebb mint 30 perc szabadido csak van mindenkinek egy heteben!
ui: igy is elrepultem parszor bar mar illene azt a par reszt ahol rossz az itiner megjegyezni, de hat aszfalton ritkan megy az ember. Na meg itt a bizonyitek, hogy az itiner szar, nem a vezeto, mert mindig pont ugyanott repulok le az utrol. Persze amikor mar lementem felismerem a helyszint, de akkor mar keso
[ Szerkesztve ]
-
Zoolee1976
aktív tag
Zienki-n tényleg valami borzalmas az itiner.Meg máshol is persze de itt kirívóan szar,hogy evvel hogy tudnak elbaszni egy játékot az vérforraló.A paraszt 170 nél szol hogy figyelj 100 méter múlva lesz egy derékszög ballra! Még fékezőernyővel sem...Aztán ezen a pélyén még három ilyen és le is amortizáltam a kocsit,nem mintha ndlx kolléga ezeken a szakaszokon verhető lenne! Mármint nekem casuel usernek.
Zoolee
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- EA Sports WRC '23
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...