- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz TeeJay #82448 üzenetére
Az első és legfontosabb a hiba méretének a behatárolása. Csak egyetlen porton lévő osztásokon vacak (egy lépcsőház például), vagy biztosan különböző portokon lévő embereknek is? Nem mindegy. Ha csak egy porton lévő ügyfeleknek szar, akkor lehet dteketor hiba, DDM hiba a modulban, AGC hiba, esetleg SFP port hiba (a cage utáni rész szarik be vagy "lötyög"). Esetleg maga a szál szar valahol, de az nagyon nagyon ritka, hogy úgy szarik be egy szál, hogy az egyik irány hibátlan, a másik meg ennyire vacak.
Ha több biztosan különböző porton lévő előfizetőnél is szar (és azonos a hibakép), akkor még mindig lehet backplane hiba a kártya és a keret között, kártya hiba (táp, szűrés, órajel stb.), de ebben az esetben már meg kell vizsgálni azt is, hogy nem uplink hibáról van-e szó. Ez utóbbi esetben jó eséllyel az OLT összes usere érzékelné a hibát, bár még itt is előfordulhat, hogy a forgalom 3-4 10gigás intrfészen megy, amiből az egyik lötyög és nincs teljes kiesés, csak a forgalom elosztásban éppen arra a 10gigás portra jutó forgalom szenved. Beállítás kérdése is, hogy l2, l3 vgay l4 hash-sel csinálják a lacp-t. Szóval számos hibalehetőség van.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok