Aktív témák

  • Lars

    őstag

    válasz Kobe #3324 üzenetére

    Elsőre túlterheltnek tűnik a hálózat, így elmondás alapján. Én a helyedben mindenképpen megpróbálnám az esti órákban a ping-elést, hogy van-e csomagvesztés, milyen a késleltetés, ilyesmi. ( ping bix.hu -t mondjuk 2-3 percig )
    Ha jelez vesztett csomagokat, akkor próbáld meg a routeredben, vagy ha egyedüli gépként direktben a modemre vagy kötve, akkor parancssorban a release, renew -párost. Ezek nálam álltalában beváltak. Ha akkor sem javul a helyzet, akkor sajnos az 1-1.5 Mbit-el még pont nem jelezhetsz az ügyfélszolgálatnak, mert a garantált sávszélesség még pont megvan. Mondjuk egy próbát megér, de azt tudnod kell, hogy ha mondjuk email-t írsz nekik, akkor 2-3 nap míg kivizsgálják, és amikor vizsgálják, akkor természetesen soha semmi baj nincs.

Aktív témák