Új hozzászólás Aktív témák

  • Jazz

    veterán

    válasz Rebourne #35177 üzenetére

    "A jó rendszer az, ahol a tökéletesen sorsolt, nagyon ritka cucc, és a jól sorsolt, de halandóknak is potyogó tárgy között nincs nagy különbség tápban."
    Ha a nagyon ritka csak kicsivel lenne jobb mint a közepes, akkor semmi értelme. Kellenek a kiugró értékek, különben egysíkú lenne a játék.

    "A jelenlegi rendszer nem ilyen. A crites Mempo még mindig drága. A chd-s, socketes Fury még mindig árucikk, a legalacsonyabb dps-el is."
    Ez nem a rendszer hibája. Mempo ritka, és emellett ultimátum. AS, 80all res, % life....és ha még CC is megy bele, jó hogy drága lesz. Addig, amíg a legtöbb karinak kell az AS ez így is marad.
    A CD ls néküli sox dps fury-ról: És amíg a játékosok a minél magasabb dps-ben látják a játék fő értelmét, ez így is marad. Erről sem a rendszer tehet.

    "Szerintem ebből a szempontból jogos az a megjegyzés, hogy nincs drop: infinitezimálisan kicsi a valószínűsége annak, hogy upgrade essen már egy közepesen erős karinak is."
    Mondom még egyszer, van drop. Ugyan annyi mint a játék elején. Csak mivel felhalmozódtak a tárgyak, túlkínálat van a piacon, és ezek lenyomják az árakat. Egy ilyen rendszerben csak a csúcszuper ritka ér valamit, amit egyedül az életben nem farmol ki ember fia. Ezért van értéke.

    De ezzel nem lehet mit csinálni egy olyan rendszerben, ahol item nem vész el, csak keletkezik. Egy lineáris egyenessel még grafikonon is lehetne ábrázolni.
    A játék eleje a mérleg ellenkező pontja. Még a legroszsabb itemnek is nagy értéke van, az újdonsága miatt, és mert egyáltalán nincs belőle készleten a piacon, tehát ritka. (mint most a 6-os mempo).
    Majd a játék közepe felé beáll egy normális értékre minden. Ez lenne az optimum.
    Aztán jön a végkifejlet, amikor felhalmozódott a piac itemek sokaságával, amit most tapasztalunk.

    Ennek semmi köze a "rossz drop"-hoz. Erre három megoldás van.: Reset (lásd ladder). Folyamatos item kivonás (pl. minden item javíthatatlan). Vagy folyamatos megújítás, magasabb szintek, új fegyverek bezetése (ami most van).
    És amikor bejön az újdonság, akkor egy darabig megint játszható a játék, addig amíg fel nem halmozzák a játékosok az itemekt újra és újra.....ez a körforgás szerintem teljsen elfogadható annak fényében, hogy egy természetes folyamat.

    "van drop - csak nem a karakterednek"
    A D2-ben anno erre még rá is játszottak. Sokkal kevesebb eséllyel találtál a saját karidnak cuccot mint más karinak. Wizával rahedli számra estek baba meg pala cuccok ha jól emlékszem.
    Ezt azért csinálják így, hogy legyen kereskedés, forgalom, játék. Rosszul tennék ha nem így lenne, hisz elveszne a kereskedés a játékból. Persze akkor átestek szerintem a ló túloldalára. Elég kiábrándító hogy soha nem találsz semmit magadnak a wiz-el, csak baba cuccokat pl. Már herótom volt tőle. A fair az lenne, ha nem lenne ilyen "csalás" a valószínűségek terén.
    De erre is megtalálák most a balancot. Az első uniqe leöléskor úgy sorsol a progi hogy az neked legyen jó. Így meg lesz az öröm is.

    "A +10 szinttel kimondottan az a célja a fejlesztőknek, hogy reseteljék a gazdaságot."
    Tudom, ez a "fejlesztés".:)

    free your mind

Új hozzászólás Aktív témák