- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz SzabóTamàs90 #6392 üzenetére
Mi másnak számíthatna?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, tegnap reggel jött egy értesítés Curve-ben, hogy jóváírást kaptam az egyik hitelkártyámra (volt egy visszaküldött árum és recharge-olták). Ehhez képest az Erste rendszerben még nincs híre ennek.
2 npa alatt sem fut le a dolog? Ez most kinél áll vajon?
-
Kviky
tag
Angol bin-es a Curve kártyámat, betettem a Gpay-be és amikor fizetni próbálok a telefonommal, a terminál azt írja ki, hogy használjak chip-et, vagy másik kártyát. Ha ekkor a fizikai Curve kártyát odateszem a terminálhoz, gond nélkül továbbmegy a tranzakció érintésmentes fizetéssel. Most akkor hol van a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
Srácok, mi a "rekord" (negatív és pozitív egyaránt érdekelne) ha a Curve support reakcióidejét nézzük? Írtam nekik egy ticket-et (amiről elsőre azt hittem, hogy olyan chat mint a Revolut-nál) de fülük botját sem mozdítják.
-
István89
tag
válasz <Adamsky> #6407 üzenetére
Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz. Eddig kb 2 naponta válaszoltak, szóval eddig ez a negatív rekord nálam. viszont a fórumot is érdemes olvasni, mert találni néhány gyöngyszemet. Ott néha válaszolgatnak az embereknek. EZt írta Hannah a Google Pay próbálkozóknak:
Also, if you’re having issues setting up contactless please don’t attempt to add your card multiple times. Just try to add it once and if it doesn’t work get in touch with our support team and they can take a look at your account.
Aztán ezt írta valaki rá:
“get in touch with support team” … no comment. Let’s see if they solve our issues before 2021.
-
István89
tag
A Google Pay miatt írtál, ugye? A másik hírportálon egyik kommentelőnek azt válaszolták, hogy migrációs hiba történt a fiókjánál, és próbálja meg újra, de persze ezután se tudta hozzáadni a kártyáját. Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot.
Ja, legalább valaki válaszolgat, ha még nem is illetékes.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz István89 #6411 üzenetére
"Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz."
Szuper! Jó ilyet olvasni. Ja, nem!
Nem tudom eldönteni, hogy náluk van valami gebasz vagy a Google rontott el valamit, de a Google örömteli magyarországi megjelenése előtt gond nélkül használtam a Curve-öt contactless payment-re. Azóta az app.-ot letiltották, és nem tudom használni. Töröltem a kártyát, megpróbáltam - immár a Google Pay app. nélkül - a Curve-ből felvenni, de nem engedte: sikertelen, forduljak a bankomhoz. Nice#6412 xTech
Ehhez képest a Revolut support egy álom. Ha nem is rögtön, de max. 15-20 percen belül reagálnak.#6414 István89
"Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot." - ha a Revolut menni fog (mert sajna most azzal akadtak gondjaim az app. letiltása miatt) azt hiszem elengedem a Curve kezét ... főleg, ha nem történik valamilyen radikális változás. -
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6417 üzenetére
18-19-i üzenetekre most jött válasz, de sajnos továbbra is úgy néz ki, hogy kb. sose lesz semmi ebből a back in time-megjavításból :/
I can confirm we're still looking into this issue. We can't give you an estimate for this right now but we'll be sure to let you know as soon as it's fixed. Unfortunately, reissuing your Curve card won't fix the issue.
I'm sorry for the inconvenience caused. In the meantime, please let us know if there's anything else you'd like our help with. Have a great week!
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #6418 üzenetére
Gondolom (egyelőre) elég kevés embert érint ez a probléma, így nem adnak neki nagy prioritást a Curve-nél.
Az eurósokat nem nagyon korlátozza, még a cseheknél is (tudtommal a CZK a második leggyengébb pénznem az EU-n belül) viszonylag jól használható a 30-as osztóval a mindennapi vásárlásokhoz. Csak a forintnál jön ki ilyen extrém módon szerencsétlenül ez a hiba az egzotikus 400 huf/gbp-s árfolyam miatt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #6419 üzenetére
hat igen, olyan a forint, mint egy afrikai banankoztarsasag devizaja. de hiaba erinti foleg csak a magyarokat es a cseheket, ezzel egyutt is szerintem azert fontos problemarol van szo, mert egy komolyabb bugot jelez a rendszer alapjaiban, amit nem lehet csak ugy szo nelkul hagyni. meg akkor sem, ha korlatozott szamu usert erint
raadasul a magyar eleg fontos piac is a curve-nek, nem sok orszagnak van sajat nyelvu reszlege a forumon. persze a gpay bevezetes rohadtul nem jott jol, omlenek a levelek a supportra, es hat azzal is van teendo
ha decemberig sem oldjak meg, egy probat meger majd, hogy minden elozmenyre tekintettel visszakerem a uk kartyaszamomat (a kerdes, amire most valaszoltak, masik magyar bin-tartomanyra vonatkozott)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz SzabóTamàs90 #6422 üzenetére
nem tudom, mikor kerult be, hetek ota nem neztem
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #6418 üzenetére
Ide írtál?
Accout → Profile → Help → "majd a három vízszintes csík" (My tickets)
Van esetleg más / jobb kommunikációs csatorna? Abból, amit írsz (hogy most válaszolgatnak a 18-19-i üzenetekre) arra következtetek, hogy nekem is csak egy hét elteltével (26, 27) fognak válaszolni.
Ilyenkor ha sikerül "elkapni" a válaszolót, akkor van esély valós idejű "csevegésre", vagy ez most így fog menni, hogy ő ír valamit, én válaszolok és megint 1 hét? Az szuper lesz![ Szerkesztve ]
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #6420 üzenetére
Valahol Kazahsztán és Srí Lanka között... [kép]
Szerintem is valami komolyabb dolog lehet, sőt valószínű inkább tervezési hiányosság (induláskor csak UK-ban és GBP-ben gondolkodtak), mint holmi bug. Ezért nincs rá gyorsfix vagy nagyon rizikós lenne, mert újabb hibák jöhetnének elő és sok júzer működő kontóját cseszhetnék vele szét a jelenlegi kevés panaszkodó kedvéért. A "rendes" megoldáshoz pedig viszonylag sok mindent újra kellene tervezni és írni, ami idő- és erőforrrásigényes, tehát megint csak problémás kis számú júzer miatt belevágni. Persze ezek csak feltételezések részemről, de IT-s szemmel nézve valószínűnek találom. -
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #6425 üzenetére
valoszinu, hogy komoly hiba, ha egy honap alatt sem sikerult kezdeni vele semmit. egyebkent teljesen felesleges is lenne felforgatni az egesz rendszert, ha ez ennyire bonyolult. nekem, bar kisse valoban laikuskent,
logikus es konnyebb workaroundnak tunne, ha az alapok ujrairasa helyett a gbit-nek is kulon limiteket allitananak be minden devizara. vagyis ahogy a limitjeim is huf-ban vannak meghatarozva, ez automatikusan magaval huzhatna, hogy a gbit limit nem 5000 font, hanem mittomen, 999.999 huf. de szerintem hamarabb konyorgom vissza a uk kartyaszamot, mint hogy ezt megjavitsak :/ -
István89
tag
válasz István89 #6428 üzenetére
Ma 1 óra körül kaptam választ, hogy elvileg megcsinálták és próbáljam újra, de persze nem ment a leírtak alapján. Rögtön reagáltam is a hibajegyre, hogy továbbra se jó, viszont gondoltam megpróbálom most hozzáadni és sikerült aktiválni az érintéses fizetést. Hihetetlen.
Most kellene megpróbálni hozzáadni Gpay-hez, akinek nem ment a magyar kártyával, mert lehet valamit globálisan állítottak, de az is lehet, hogy csak most frissült ki az amit délután állítottak be nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
válasz István89 #6429 üzenetére
Nálam most tovább ment, csak a megerősítő kód nem jön meg SMS-ben, de ez lehet hogy független a Curve-tól. Várok.
Support közben válaszolt 10 nap után arra a kérdésemre, hogy az aktivált fizikai kártyával miért nem tudok fizetni terminálon. Úgy látják, hogy tudok fizetni. Persze mert pár nap után már működött magától. A második mondatomat már nem olvasták el, így a limit lekérdezés továbbra sem működik.
Újabb 10 nap várakozás. -
István89
tag
válasz Andreas2 #6432 üzenetére
Az alkalmazásban próbáltad hozzáadni a Gpay-hez? Ott elvileg nem jön sms kód, bár a support is azt írta, hogy meg kell majd kapnom a kódot, de ott alapból hitelesítve lépek be, vagy ez nem számít?
A limitek nekem is még egy kör lesz, mert arra nekem se reagáltak.
Sajnálom, hogy nem megy még, ezek szerint nem globális beállítás lehetett, ha egyáltalán volt valami beállítás.
Köszi, meglepődtem, hogy 1 hét alatt megoldódik. Viszont az tényleg fura lesz, ha ezt mindenkinek egyesével javítgatják. Az is fura, hogy akik már megkapták ugyanezt a választ azoknak továbbra se megy. Amúgy az alkalmazásban próbáltad hozzáadni?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ilyenkor a Google Pay oldalon Google>Fiókszolgáltatások>Google pay oldalon ott van a kártya? Esetleg próbáld törölni és utána felvenni, mert én se értettem, hogy miért írja, hogy töröljem előtte, amikor nem is sikerült beállítani, de az online fizetésre használható a kártya ezért az beállításra kerül ilyenkor is, bár kár ebben logikát keresni úgy érzem.
-
Andreas2
tag
válasz balinlin #6438 üzenetére
Köszi, ez bejött. A kártyát eddig csak simán töröltem a Settings/Google/Fiókszolgáltatások/Google Pay menüben, de mondjuk újra hozzáadásnál felajánlotta a kártyaszámot, nekem csak a CVC-t kellett megadnom.
Elmentem a pay.google.com oldalra és a Fizetési módok fülön kitöröltem teljesen a kártyát és így egyből megjött az SMS. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz SzabóTamàs90 #6439 üzenetére
Írd meg neki, hogy jó eséllyel nem is lesz. Nálam legalábbis csak akkor (!) jelenik meg a gomb, ha fenn van a Google Pay alkalmazás. Persze a hozzáadás ekkor is sikertelen azóta, hogy hivatalosan is támogatott GPay Magyarországon. Logikus, nem?
Ja, és azt sem árt, ha megmutatod neki ezt a link-et ( g.co/help/37hd9k ) hogy elhiggye nem is lesz hivatalosan app.Ez mondjuk érdekes: Please note that you won't be able to add the Curve Card to Google Pay directly from the level of the Google Pay digital wallet.
Imádni való (nem, irónia) amilyen logikusan működik ez az egész. Van, app, de tiltja a Google, vannak támogatott kártyák, de nem mindegy, hogyan veszed fel őket... agyrémui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz <Adamsky> #6442 üzenetére
"ui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)"
Mondjuk úgy, hogy abból lesz a hónap dolgozója, aki a legtöbb ticketet le tudja zárni úgy, hogy a knowledge base-ből bemásol irreleváns válaszokat. A többiek teljesítményét meg hozzá mérik, látod, ő meg tud csinálni harmincat is egy óra alatt, te meg fél órát nyomozol egy levél után, erről a beszélgetésről szépen aláírják a coaching jegyzőkönyvet, és megjegyzik benne, hogy a következő ilyennél a HR-en folytatják.
-
vodrosjozsi
őstag
válasz <Adamsky> #6442 üzenetére
Nekem is csak akkor jelenik meg, de akkor se tudom beregisztrálni. Fel kell vennem a kártyakibocsátóval a kapcsolatot, de érdekes módon a tesóm be tudta az övét regisztrálni.
Meg aztán az, hogy itthon is elérhető a google pay aztán mégse...
Kész röhej ez az egész.Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
Mauzes
őstag
válasz Andreas2 #6445 üzenetére
Én érdekes módon tudok vele fizetni, de nem jelenik meg az alkalmazások között, de még Play-en sem tudok rákeresni és nem jelenik meg a telepített alkalmazások között. Kizárólag úgy tudom megtalálni, hogy Google keresőben rákeresek, akkor kidobja a Play linket, ahol azt olvasom, hogy az én országomban nem áll rendelkezésre, de azért van egy "engedélyezés" gomb (hiszen telepítve van), csak erre rábökve tudom megnyitni az app-ot.
Wtf.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Andreas2 #6445 üzenetére
" ... feltelepült a Google Pay az alkalmazások közé ... "
WTF?
Korábban fenn se volt? Vagy a Google tiltotta, most pedig levette a tiltást? Mi történt (pontosan)?#6448 Mauzes
Kicsit le vagy maradva
Itt keresd: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest