- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz SzabóTamàs90 #5900 üzenetére
Már az alkalmazásban kell aktiválni a kártyát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
xcsabo
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #5902 üzenetére
Dettó..
-
gzbotii
veterán
válasz SzabóTamàs90 #5900 üzenetére
Nem, olvass utánna.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zerodot
aktív tag
válasz ricsi0307 #5893 üzenetére
Mikor fizettél vele először? Elméletileg regisztráció után 7 napon belül kell fizetni a kártyával, hogy megkapd a ref. bónuszt:
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/214602765-I-ve-signed-up-with-a-referral-code-but-can-t-see-my-Rewards-points -
gzbotii
veterán
válasz SzabóTamàs90 #5908 üzenetére
Azért, hogy ne adj esetleg fals infót.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
ssgt1981
senior tag
Töröltem a lejárt Erste debit kártyám az újjat viszont nem tudom hozzáadni. A Curve azt írja, hogy forduljak az ügyfélszolgálathoz az Erste pedig azt az SMS-t küldi, hogy nem engedélyezett tranzakció. Tudtok erre valami megoldást?
-
ricsi0307
senior tag
Elnézést a késői válaszért. A BIN szám elvileg magyar, a telefonos fizetés még kisérleti stádiumban van, mert aznap mikor megjött hozzáadtam G.Pay-hez és másnap már vásároltam is így. Aztán azóta folyamatosan "elutasítva" üzenetet dobott sejtésem szerint azért mert rootolt a telefon és fent van a Magisk pedig nindenféle módon hideolva van minden elől. Ma letöröltem, illetve újra hozzáadtam a kártyát G.Pay-hez és most az autómosóban is elfogadta meg a kis boltban is tudtam telefonnal fizetni. Pár napig próbálgatom ha így jó lesz akkor a Magisk nem tetszik neki. Az 5£ továbbra is pending de már elengedtem, a 7 nap alatt többször is fizettem vele kóddal terminálba bedugva, úgyhogy nem tudom mi a franc baja lehet.
-
Oliverda
félisten
válasz ricsi0307 #5914 üzenetére
Nem véletlen, hogy tiltott az összes ilyen szemét használata, ugyanis ezek alapvető biztonsági kockázatot jelentenek. Gondolom, te sem örülnél, ha egy nem hivatalos szoftveren keresztül valaki hozzáférne a kártyádhoz és elkezdene vásárolgatni vele.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
emeritus
tag
válasz ricsi0307 #5914 üzenetére
Köszönöm a választ: az érdekel - gondolom új Curve-igénylőket is - hogy Google/Curve megállapodás BIN alapú-e? A magyar (és egyéb BIN-es) Curve kártyák kikerülnek-e a GPay-képes körből, vagy a megállapodás általános és magyar BIN-es kártyák is GPay-képesek?
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz emeritus #5916 üzenetére
ezen egyebkent gondolkodtam azota. tulajdonkeppen en is tudtam regisztralni a kartyamat a google-ben, pedig az accountom magyar, a kartya bin-je pedig jelenleg uk. megis elfogadta. nem tudom pontosan, hogy az androidosok eppen hogy es mit allitanak at, hogy mukodjon a telefonos fizetes, de ha mondjuk ehhez uk cim kell, akkor ahhoz elvileg ugyanugy parosithato a magyar bin-es kartya, mint ahogy a magyarhoz is be lehetett regisztralni a uk-t. de arra szamitok, hogy ilyen es olyan tapasztalatok egyarant lesznek
egyebkent rohej, hogy nem inditjak el ezt az istenverte szolgaltatast hivatalosan itthon
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
válasz Oliverda #5915 üzenetére
Tisztába vagyok a kockázattal, de amióta androidos telefonom van (kb. 10 éve) azóta minding custom romot használok root-tal. Én úgy gondolom ha az ember tudja mit csinál és tudja mit, honnan tölt le illetve rendes jelszót használ amit cserél is időközönként, akkor azért nagy baja nem lehet. Enegem ez alatt a 10 év alatt semmilyen atrocitás nem ért pedig csak telefonon bankolok. Észnél kell lenni ez a titka az egésznek.
pictigjis: Nekem elvileg magyar bines kártyám van, magyar címmel beregeleve és mint írtam hibátlanul műkődik a G.Pay. Se VPN-nel se UK cím módosítással nem kellett bohóckodni, csak hozzáadtam és működik.
[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz pictigjis #5917 üzenetére
Androidon használom a GPay-t minden trükk nélkül, így tartom helyesnek. Az apk nem Google Play eredetű, jó idegen forrásnak kicsi a kockázata. (Nem mellesleg időbe telt, míg a telefon észrevette az idegen eredetet, addig az appot a Play Áruházból valónak jelölte.) A BIN alapú megállapodás nyilván lehetséges, de azt is jelenti, hogy minden alkalommal. amikor a Google új területen bevezeti a GPay-t, a felek által közösen kezelendő új helyzet áll elő. Gondolom a Google saját készülékei (Pixel) és a külföldi GPay előélet is bonyolítaná a BIN alapú kezelést.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Oliverda
félisten
válasz st3v3np3t3r #5921 üzenetére
UK vagy magyar BIN-es kártyát?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
balco
aktív tag
Megjött a kártyám. Hozzá van adva egy revolut debit és egy erste credit kártya. Mindkettő verified. Mégis ezt kapom amikor aktiválnám: "to activate verify a card that's yours and issued in Europe".
Írtam a supportnak az appban, napok óta nem válaszolnak.
Mit tegyek? -
gzbotii
veterán
Írj a supportnak, ellenőrizni kell az azonosságodat. Kapsz egy linket, ahová fel kell tölteni egy képet egy személyazonosságot igazoló okmányról (személyi, útlevél)
pictigjis &emeritus: nem ismeretlen hiba, reinstall nem fog segíteni. [link]
+pictigjis: és szeinted, ha beírja, hogy sürgős az elejére, előrébb fogják venni? Kétlem.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #5930 üzenetére
tegnap este megint kipróbáltam, mert a feleségemnél volt egy dupla terhelés (mindkét regisztrált kártyájára rátettek egy tranzakciót), és mondtam, megírom helyette az üzit, hogy az URGENT szóval kezdhessem
tegnap este 7-kor küldtem el, és az első válasz máris megjött: Our Payments team is looking into this and will be in touch as soon as possible.
nyilván sablon, de máskor erre a sablonra is napokat kell várni
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
vilagosan leirtam nekik, hogy magyar bin-es uj kartya kell kizarolag, erre legyartottak a kartyat ujra a jelenlegi szammal... de jo, errol is levelezhetek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz gzbotii #5929 üzenetére
egyébként nem csoda, hogy ennyire le van terhelve az ügyfélszolgálat, ha ennyire szellemi fogyatékosként kezelik a problémákat/kéréseket, és emiatt visszatérő levelezések vannak olyan ügyekről, amiket már elsőre el kellett volna intézni, és napok óta le lennének zárva. a support sajnos nagyon gyenge a curve-nél, és úgy általában a fintecheknél
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
na de ok vezettek be, hogy mostantol vannak nemzeti kartyak, azt meg nem irtak le, hogy meglevo regit nem lehet ujra cserelni (miert ne lehetne amugy?) de tenyleg vilagosan benne van a levelezesben, hogy csak magyar kartya kell, csak ez a keres oka, mert amugy semmi baja, nem veszett el
ahogy balinlin is irja, ha esetleg van technikai oka annak, hogy nem lehet szamot cserelni, azt le kellett volna irniuk. azt kertem, most probaljak meg ujra, de ezuttal mar ingyen. ha kiderulne, hogy nem lehet, visszakerem az 5 fontot
-
olizatriznyá
tag
Sziasztok! Ma próbáltam először fizetni a telefonnal,de a terminál nem fogadta el. "Használja a chipet,vagy másik kártyát" üzenetet kaptam. Az app.-ban a hozzáadott visa kártyám látható (nincs is másik), alatta egy pipa és a Start spending. Illetve ki van még írva, hogy ez a kártya haszálatra kész, csak válasszam ki. Hogy? Szerintem ki van választva, azert van ott a pipa. Amúgy meg tapicskolhatom az egész képernyőt, nem történik semmi. Tudtok segíteni?
olizatriznyák
-
xcsabo
senior tag
válasz olizatriznyá #5944 üzenetére
Kepernyőkép? Gpyaről is.
-
emeritus
tag
válasz olizatriznyá #5944 üzenetére
A telefon NFC beállításait ellenőrizd. Ott az érintéses fizetésnél a GPay legyen az alapértelmezett fizető alkalmazás.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
szilasz007
aktív tag
válasz olizatriznyá #5944 üzenetére
Probald ki meg egyszer. Nalam is mar elofordult, hogy ezt kiirta. Elsore. Masodjara mar elfogadta.
-
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
Mobilon próbáltam regisztrálni, de "sikeresen" elrontottam a kártya érvényességi idejét.
Azóta viszont nem tudok belépni az alkalmazásba, email cím megadása után ez fogad:
"Sorry, we can't offer you Curve at the moment"
Ha a kártya a gond, azt törölni se tudom, amíg nem lépek be.
Mi a megoldás?[ Szerkesztve ]
#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest