- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
István89
tag
Amúgy milyen gyorsan válaszolnak munkaidőben a hibajegyekre? Vasárnap gondoltam beregisztrálok én is, de azóta "sorry we can't offer you Curve at the moment" van, ha megnyitom az appot. Persze rögtön írtam nekik , sőt tegnap az e-mail címükre is, de még semmi.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz zeon.hu #6109 üzenetére
Az a virtuális kártyának a (Curve Cash) száma. Lehet az utolsó 4 száma más lesz a fizikai kártyának, így aktiválni akkor tudod biztosan, ha megérkezett. Addig ezt tudod használni online vagy Google/Apple Pay vagy valami olyan appban, ahol tudsz vele vásárolni. Pl. Simple.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz SzabóTamàs90 #6342 üzenetére
Nekem ott van, de nem tudom még beállítani.
-
István89
tag
válasz <Adamsky> #6407 üzenetére
Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz. Eddig kb 2 naponta válaszoltak, szóval eddig ez a negatív rekord nálam. viszont a fórumot is érdemes olvasni, mert találni néhány gyöngyszemet. Ott néha válaszolgatnak az embereknek. EZt írta Hannah a Google Pay próbálkozóknak:
Also, if you’re having issues setting up contactless please don’t attempt to add your card multiple times. Just try to add it once and if it doesn’t work get in touch with our support team and they can take a look at your account.
Aztán ezt írta valaki rá:
“get in touch with support team” … no comment. Let’s see if they solve our issues before 2021.
-
István89
tag
A Google Pay miatt írtál, ugye? A másik hírportálon egyik kommentelőnek azt válaszolták, hogy migrációs hiba történt a fiókjánál, és próbálja meg újra, de persze ezután se tudta hozzáadni a kártyáját. Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot.
Ja, legalább valaki válaszolgat, ha még nem is illetékes.
-
István89
tag
válasz István89 #6428 üzenetére
Ma 1 óra körül kaptam választ, hogy elvileg megcsinálták és próbáljam újra, de persze nem ment a leírtak alapján. Rögtön reagáltam is a hibajegyre, hogy továbbra se jó, viszont gondoltam megpróbálom most hozzáadni és sikerült aktiválni az érintéses fizetést. Hihetetlen.
Most kellene megpróbálni hozzáadni Gpay-hez, akinek nem ment a magyar kártyával, mert lehet valamit globálisan állítottak, de az is lehet, hogy csak most frissült ki az amit délután állítottak be nálam.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz Andreas2 #6432 üzenetére
Az alkalmazásban próbáltad hozzáadni a Gpay-hez? Ott elvileg nem jön sms kód, bár a support is azt írta, hogy meg kell majd kapnom a kódot, de ott alapból hitelesítve lépek be, vagy ez nem számít?
A limitek nekem is még egy kör lesz, mert arra nekem se reagáltak.
Sajnálom, hogy nem megy még, ezek szerint nem globális beállítás lehetett, ha egyáltalán volt valami beállítás.
Köszi, meglepődtem, hogy 1 hét alatt megoldódik. Viszont az tényleg fura lesz, ha ezt mindenkinek egyesével javítgatják. Az is fura, hogy akik már megkapták ugyanezt a választ azoknak továbbra se megy. Amúgy az alkalmazásban próbáltad hozzáadni?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ilyenkor a Google Pay oldalon Google>Fiókszolgáltatások>Google pay oldalon ott van a kártya? Esetleg próbáld törölni és utána felvenni, mert én se értettem, hogy miért írja, hogy töröljem előtte, amikor nem is sikerült beállítani, de az online fizetésre használható a kártya ezért az beállításra kerül ilyenkor is, bár kár ebben logikát keresni úgy érzem.
-
István89
tag
Én tegnap pénzt próbáltam kivenni, de nem sikerült, amikor az appban megnéztem, akkor tranzakciónál HUF 800,000 írt ki, de az összes többi tranzakciónál is rosszul írta ki az összeget, így nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt. Természetesen a számlán zárolt összeg 8 000 Ft lett, és este már Curve is jól írta ki az összeget: HUF 8,000.00. Mondjuk én nem tudok nekik küldeni elutasító blokkot, mert az automata nem adott ki ilyet, csak a Gpay appban látszódik az elutasítás.
-
István89
tag
válasz <Adamsky> #6497 üzenetére
Ebbe belegondolni sem merek. Reméljük mások nem járnak így.
Mindenesetre a tizedesvessző problémával kapcsolatban már írtak mások is a Curve fórumán, szóval nem ismeretlen ez a jelenség, de nem tudom mitől változott meg. Az app amúgy tényleg olyan mintha még béta verzió lenne.
6496 Somatom
Én utána nem mertem vele próbálkozni, de lehet sikerült volna másik automatánál.M3oH
Küldtem, ha még más nem tette meg.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz <Adamsky> #6518 üzenetére
Meg is jött a válaszuk az elutasításra.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of OTP BUDAPEST.
Érdekes. Mindegy, ha nincs probléma, akkor tényleg jó szolgáltatás lenne ez. Pláne, amíg a magyar bankok nem fogják bevezetni a gpay-t, de ha valami probléma jön elő, akkor nem mindig könnyítik meg az emberek dolgát. -
István89
tag
válasz pictigjis #6536 üzenetére
Én is kaptam tegnap képet a sikertelen ATM kivételről, de a response oszlop nem volt rajta.
Nekem is kb 20 perc volt a kép alapján a refund, de az alkalmazásban még semmi nyoma nincs.
Szerintem a táblázaton semmi olyan információ nincs, amit mi felhasználók ne láthatnánk.
-
István89
tag
válasz vodrosjozsi #6564 üzenetére
Igen, a Gpay app az most sokaknál (nálam is ) visszajött és egyelőre nem is tűnik el.
Neked magyar bin-es Curve kártyád van? Support nem válaszolt még ebben az ügyben?
-
István89
tag
válasz vodrosjozsi #6568 üzenetére
Érdekes, akkor nálad valami más gubanc lehet.
Nem olyan régen írtak itt néhányan angol bin-es kártyával rendelkező felhasználók, hogy be tudták állítani a kártyájukat itthon is, ezután 1 héttel rajtolt el hivatalosan a Gpay, de visszaolvasva nálad már ment ez korábban. Az új telefonnal más gmail-es fiókkal léptél be? Nem lehet esetleg hogy a régi fiók alatt van felvéve? (ez csak egy tipp, minden másban a support fog neked is segíteni előbb vagy utóbb )
-
István89
tag
Nekem ma és tegnap is sikeres volt a vásárlás Google pay-en keresztül.
Az ATM kivételt még nem próbáltam a sikertelen kivétel óta, de a Curve válasza se volt nagyon megnyugtató. Nem tudják mi lehetett, de lehet az ATM-nél volt valami hiba. Ezek szerint jó sok automata lehet hibás.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ma nekem 319 Ft-os vásárlást utasított vissza a Curve 2x is. Csütörtökön még ment a 2200 Ft-os vásárlás is.
Nekem is új. Jó lenne, ha jövő hétre rendbe tennék. (Biztos nem fogják)
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz lehella #6693 üzenetére
Igen kellemetlen ezek a szituk, mert eddig az volt a minta, hogy "kis" összeg eddig ment, bár tegnap valószínűleg lehet tényleg a Curve-nél volt valami probléma és emiatt nem ment, de nem tudom ezt se elhinni már. Viszont nálad régi kártya van, ott azért nem jellemező az eddig tapasztalatok alapján. (még)
Play áruházban is egyre többen panaszkodnak.
-
István89
tag
válasz pictigjis #6727 üzenetére
Nekem is 074 kód van a nyugtán.
Érdekes, hogy a vasárnap egymás után volt elutasítva a fizetés, de ma csak az egyik lett visszatérítve.
Nekem is az egyik gondom az, hogy legalább ne zárolná azt az összeget a kártya mögötti számlán. Elég bosszantó, bár a Gránit kártyával is mindig ez van, ha sikertelen lesz a fizetés.
Neked még régi kártyád van, azért megy jól. A többségnek már magyar bin-es kártya van.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz lehella #6733 üzenetére
Gondolom az is vissza jön majd holnap, csak ez is azt mutatja, ha nagy összeget valakinek duplán terhelik be, mert újra próbálja a fizetést, akkor napokat kell várnia mire visszatérítik a két foglalását és az nem túl barátságos akinek szüksége van arra az összegre.
Én nagy összegű vásárlásra nem mertem még használni, csak pár ezres vásárlásokra használtam a limit hiba miatt, de most már a kis összegnél se lehet biztosra mondani, hogy jól megy, bár lehet a vásárnapi hiba nem a limitek miatt volt, de mindenesetre nem annyira bizalomgerjesztő továbbra se a szolgáltatás. Kérdés, hogy mikor javítják már ki ezeket a hibákat?
-
István89
tag
válasz ricsi0307 #6794 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy neked milyen időkülönbséggel fogják visszatéríteni az összeget, mert én a vasárnapi két sikertelen vásárlásból, csak az egyik összegét kaptam vissza még kedden. Ma mondjuk megkaptam a keddi online és a vasárnapi sikertelen vásárlással együtt a képet a support-tól, bár azon csak egy sikertelen szerepel vasárnapról, mindenesetre a sablon mellé megkaptam most azt is, hogy dolgoznak, hogy az applikációban is sikertelennek mutassa, ha elutasítás történik.
Igen, ő volt az első, akinek ment a Google Pay még a hivatalos indulás előtt. Szóval 55744489 kártyákra a Curve helyett inkább a Curse kellene ráírni.
[ Szerkesztve ]
-
-
István89
tag
válasz emeritus #6834 üzenetére
Igen, de nekem amikor "eltűnt" az app, akkor is rendben volt a fizetés. Az sikertelen Gpay tranzakciók pedig nem a Gpay miatt vannak, hanem a Curve miatt.
A Curve-vel én is sokat szenvedtem, mire sikerült hozzáadni.
Curve support-nak lehetne írni, hogy mi a gond, bár sok jóra ne számíts, de azt írod, hogy a fiókszolgáltatás alatt sincs ott Google pay. Eddig volt? Az fura, hogy volt, de már nincs. Próbáld a pay.google.com hozzáadni a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz PitareNeyba #6915 üzenetére
Nekem a limit problémára kb. 2 hete írtak vissza, és berakták ezt az oldalt callable hiba helyett.
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/213638909-Your-Curve-spending-limitsMondjuk a válaszban úgy emlékszem teljesen más limiteket erősített meg a support, mint ami a képen van, valamint leírták, hogy az új ügyfél / kártya esetén teljesen rendben van az, hogy néha vannak elutasítások a fizetésnél.
Amúgy én is ezt a logikát követtem, hogy a nagyobb összegű fizetéseknél már nem fog menni, de a kis összegeknél nem lesz gond, de aztán ez se jött be. Egyik nap 2200 Ft még ment, de aztán másnap 319 Ft már nem.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz pictigjis #6918 üzenetére
Gondolom ez is egy sablon válasz volt az elutasításokra. Arra se vették a fáradtságot, hogy a kép alapján másolják be a napi limitet. Nagyon gyenge a support és ez szerintem egyre rosszabb lesz ahogy növekszik az aktív felhasználók száma.
Kíváncsi leszek, hogy Neked megcsinálják rendesen vagy csak egy képet fogsz kapni, mint én.
-
István89
tag
Igen, tényleg így mentem végig. Nekem eddig egyszer válaszoltak és akkor tették be ezt az új piros táblázatot. Mondjuk ebben hibajegyben írta meg a support, hogy napi limitem 185 ezer. A regisztráció után 2 hétig nekem is 370/185/75 limitek voltak, azóta egyszer se jelent meg úgy, mint a regisztráció után.
Szerintem ez se lesz egyhamar megoldva.
-
István89
tag
Limitek nekem októberben még látszódtak és regisztráció véglegesítése után kb 2 hétig láttam is, akkor még 185 000 volt a napi limit. Sokaknál össze vissza van, nem hiszem, hogy újoncoknál jelenik meg ez rosszul, akkor nekem se jelent volna meg 2 hétig jól.
Olvastam itt a jó híreket, hogy megoldották a problémákat a magyar kártyákkal, és gondoltam kipróbálom, de korai volt részemről az öröm vagy lehet még túl hamar próbálkoztam. 4 próbálkozás volt, ebből 2 online és 2 Gpay-en keresztül, 1-1 sikertelen fizetés mindkét oldalon. Ráadásul a sikertelen Gpay fizetést szokás szerint terhelte is, viszont pozitívum, hogy az egyik online fizetés ~8 000 Ft összeg volt.
-
István89
tag
válasz spider23 #7326 üzenetére
Az elmúlt 5 napban nekem egyetlen egy Gpay fizetést se utasított el, a legutóbb 11-én volt 074 kóddal (egyéb hiba), ami utalhat arra is, hogy hamar vettem el a telefont a termináltól vagy utalhat arra is, hogy a terminálnál volt valami gubanc, bár utána TW Gpay-el simán kifizettem. Ez a sikertelen tételt a Curve app is sikertelennek mutatta, a Gpay oldalon pedig visszatérítve szó szerepelt, viszont csak 1 hét elteltével oldotta fel az összeget a kártya mögötti szolgáltató.
Valami változás azért most tényleg érzékelhető, bár a bizalomam még mindig nem teljes.
Szóval az appban Neked declined van? Ha igen, akkor fel fogják oldani azt az összeget, a bankodtól függ, viszont tuti hogy még mindig valami nem kerek Google pay és a Curve között, mert TW Gpay-en keresztül 1 elutasítás volt október óta, és az is inkább az én hibámból.
-
István89
tag
válasz K Norbi #7337 üzenetére
Igen, azt már nem merem. Elég azon izgulni, ha telefont fog váltani az ember vagy valamiért gyári visszaállítást kell csinálni, pl gari miatt, akkor mi lesz. Pláne ilyen ügyfélszolgálattal, mint ami a pl Curve-nél van, sok jóra nem számít, ha segítségre szorul az ember.
-
István89
tag
válasz pictigjis #7453 üzenetére
Igen, ez a beterheljük az összeget aztán várakozni napokat mire visszakerül az egyenlegedre, tényleg elég bosszantó. Ezen is kellene javítani, mert nem tudom elhinni, hogy nem lehet úgy elutasítani, hogy ne terhelje be. Nekem az utolsó elutasítás szerencsére január 11-én történt, de arra is 7 napot kellett várni, amíg a bank fel nem oldotta. Ez máshogy volt, mint a decemberi elutasításoknál.
Megértem. Viszont lehet, hogy a mai hiba miatt nem tudtál kivenni, ha ma próbáltad a délutáni órákban.
-
István89
tag
Nekem ma megint volt egy elutasítás, viszont most nem terhelte be, 050 hibakód és az appban is declined. Valami még mindig nem oké a tegnapi hiba óta, gpay fizetés esetén nagyon sokat várakozik a gpay, a pipa előtt valami más jelenik meg, ezután 5-6 mp megjelenik a pipa, de a terminál közben már rég jelzett, hogy vette az adást és kész a fizetés.
A másik kártyával gpay alatt egyből megjelent az animáció és nincs közben ez a "homokórázás". Fura egy jelenség, mert csütörtök egész nap semmi ilyen nem volt.
Igen, akkor valószínűleg a hiba miatt nem ment.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest