- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pictigjis
Topikgazda
tenyleg bosszanto, titkon persze remenykedem abban, hogy a beadott panaszom hatasara valtozik esetleg egyes bugok javitasanak prioritasa. sot, pl. a gbit hibajat ki is javitjak januar 5-ig (vagy megadnak egy egyertelmu datumot arra, mikor lesz kesz)
nekem sajnos online elutasitasom is volt (simplepay), a menet ugyanaz volt, mint a fizikai terminaloknal: a terheles lekonyvelesevel parhuzamosan a jovairas is megtortent
-
pictigjis
Topikgazda
válasz olizatriznyá #6902 üzenetére
hat, az biztos, hogy csak 5000 huf alatti fizetesekre hasznaltam mostanaban, azt is csak tessek-lassek modon. 5000 felett egybol a felesegem uk kartyajara valtok
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #6903 üzenetére
Köszi, akkor ez nem nyert.
Nálam még csak két hét telt el, hogy ember is látta a limites problémámat, azóta csend van. Arra tippelek, hogy nem fognak vele csinálni semmit. Legalábbis ugye ideiglenesnek ígérték a mostani emelt limiteket, amivel egyszerre romlottak el az én limitjeim. Lehet, hogy a karácsonyi időszak után visszaállítják a korábbi állapotot, és akkor magától jó lesz.
Lesz, ami lesz, januárban 10 eurós tételkkel próbálkozok majd.
-
PitareNeyba
újonc
Üdvözlök Mindenkit!
Én régóta olvasom ezt a fórumot, és az itt olvasottak hatására (is) szeptemberben léptem be a "Curve-körbe". Megkaptam a fizikai (magyar-ukrán) BIN-es kártyámat és nagy megelégedéssel használtam is a GPay élesítésig.
Azóta (nem igazán tudom megítélni a határt) néhány ezer (1-2 ezer) forintos költéseknél - néha - működik, de totál random módon, pl: dohányboltban elutasít 1500 Ft-ot, előtte a LIDL-ben 3200 Ft-ot meg nem. A Tizenezer forintos hétvégi bevásárlást 3× fizettem ki (még novemberben), végül a K&H kártyámmal, amiről előzőleg a GPay-Curve-K&H, aztán a Curve-K&H lett elutasítva (amúgy meg zárolva). A refund - persze - működött, 3-5 nap után visszajött a pénz, de ez akkor is nagyon kínos. Írtam a support-nak, nagyjából 7-10 napot kellett várnom 1-1 sablon viszont válaszra - az itt olvasottakhoz hasonló, semmitmondó általánosságokra. Most takarékra tettem a kártyát, mert a limitképernyő rendre ezt mutatja:Nálatok mi a helyzet ezzel? Szerintem itt lehet a baj: nincs limit, nincs költés...
(Huawei P30, android 10.1.0.171, Curve 2.46.2)Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.
-
K Norbi
addikt
válasz PitareNeyba #6907 üzenetére
Nálam is üres a Limit.
P30 ProCurve+ G payt hogy bírtad működésre?
[ Szerkesztve ]
-
PitareNeyba
újonc
válasz K Norbi #6908 üzenetére
Miután a Curve App-ból a support tanácsa ellenére sehogyan sem sikerült betennem NFC alá, számítógépen kitöröltem a Curve kártyát a GPay alól (előzőleg hozzáadva is onnan lett, on-line fizetésre használható is volt). Majd (a már egy ideje végre tartósan nem letiltott) APKmirroros Gpay app-ból hozzáadtam manuálisan (aktiváló sms azonnal jött) és betettem default kártyaként. Ezt már többször is sikerült így megtenni és működött is gyönyörűen, amíg a limitek el nem tűntek. Most a Revolut kártyám a default, nehogy véletlenül is duplán fizessek valahol.
Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.
-
madrac
őstag
válasz PitareNeyba #6907 üzenetére
Nálam tökéletes, pedig ugyanúgy voltak elutasított tranzakcióim amiből nem is kaptam vissza mindent azóta sem. December 1. óta.
-
K Norbi
addikt
válasz PitareNeyba #6909 üzenetére
Na majd megnézem így is
-
pictigjis
Topikgazda
válasz PitareNeyba #6907 üzenetére
nálam is megvannak a limitek, ráadásul jókora forint összegekre átállítva - mégis van elutasítás sajnos
-
PitareNeyba
újonc
Akkor ez - úgy tűnik - Huawei probléma... (?)
[ Szerkesztve ]
Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.
-
vnorbi
aktív tag
válasz PitareNeyba #6913 üzenetére
Samsung Galaxy A20e, Android 10-en és LG G4c, Android 6-on is ugyanezt látom a limitek helyett. Amióta ez az állapot van, inkább nem használtam a Curve kártyát, így nekem még elutasításom nem volt.
-
PitareNeyba
újonc
Bölcs döntés ! és akkor mégsem készülékfüggő a hiba. De legalább valami rendszer lenne magában a hibában! Úgy értem, ha tudnám, hogy pl.: a napi limit 5e Ft, akkor tudnám, hogy addig "biztonsággal használhatnám". Kávé a kúton-, doboz cigi...stb. De semmi rendszer nincs (volt, mert már én sem merem használni) az elutasításokban. 1500-at elutasít, aztán 3200-at enged. (ja most látom az első hozzászólásomban fordítva írtam, ebben a sorrendben volt, azért is furcsálltam).
Ehh... mindegy akármennyit rágódunk, amig nem csinálják meg, úgysem lesz jó. Viszont ha nem próbálgatjuk nem is tudjuk meg, hogy jó lett-e? A support kritikán aluli, ha válaszolnak is, nagyjából annyi van benne, hogy "tudunk a hibáról, gőzerővel dolgozunk..., bocs, bocs..."Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.
-
István89
tag
válasz PitareNeyba #6915 üzenetére
Nekem a limit problémára kb. 2 hete írtak vissza, és berakták ezt az oldalt callable hiba helyett.
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/213638909-Your-Curve-spending-limitsMondjuk a válaszban úgy emlékszem teljesen más limiteket erősített meg a support, mint ami a képen van, valamint leírták, hogy az új ügyfél / kártya esetén teljesen rendben van az, hogy néha vannak elutasítások a fizetésnél.
Amúgy én is ezt a logikát követtem, hogy a nagyobb összegű fizetéseknél már nem fog menni, de a kis összegeknél nem lesz gond, de aztán ez se jött be. Egyik nap 2200 Ft még ment, de aztán másnap 319 Ft már nem.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6916 üzenetére
Nekem ma válaszoltak. Megírtak két limitet, most tudom a napi/egyszeri limitet, és a pénzfelvételi limitet.
Az első változott, eddig 740.000 forint volt, most azt írják, hogy 1.665.000 forint (a havi és éves limitet nem írták meg, de sanszos, hogy azok is emelkedte). Továbbá vizsgálják, hogy az app-ban miért nem jelenik meg semmi limit, majd jelentkeznek.
-
István89
tag
válasz pictigjis #6918 üzenetére
Gondolom ez is egy sablon válasz volt az elutasításokra. Arra se vették a fáradtságot, hogy a kép alapján másolják be a napi limitet. Nagyon gyenge a support és ez szerintem egyre rosszabb lesz ahogy növekszik az aktív felhasználók száma.
Kíváncsi leszek, hogy Neked megcsinálják rendesen vagy csak egy képet fogsz kapni, mint én.
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6919 üzenetére
Nálam így indult a hibák sora, mint ahol most tartasz Egyszer csak eltűntek a limitek, és egy régi cikk jelent meg helyette. Amikor ezt jeleztem, rövid úton megjavították (hibásak is voltak a limitjeim is, éves 370 ezer forintot akartak engedni). Akkor 1-2 hétig megint volt rendes limit oldalam, aztán november végén eltűnt minden.
Szerintem te most abban az állapotban vagy, ami nálam az első hiba volt, csak azóta frissült a cikk a táblázatos formával.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Igen, tényleg így mentem végig. Nekem eddig egyszer válaszoltak és akkor tették be ezt az új piros táblázatot. Mondjuk ebben hibajegyben írta meg a support, hogy napi limitem 185 ezer. A regisztráció után 2 hétig nekem is 370/185/75 limitek voltak, azóta egyszer se jelent meg úgy, mint a regisztráció után.
Szerintem ez se lesz egyhamar megoldva.
-
vnorbi
aktív tag
válasz István89 #6921 üzenetére
Tegnap kaptam egy új supportos embert a jelzésemre, aki megírta, hogy tudomásuk van egy problémáról, ami a felhasználók egy kis részénél ilyen hibát okoz a limitek megjelenítése helyett.
Majd jelentkeznek, ha sikerül megoldaniuk, és ott van a szokásos sablon, hogy nem vállalnak határidőt a javításra.
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #6923 üzenetére
Viszont a cserét legalább már összerakták az olyan kártyákhoz, ahol csak a lejárat és a CVV változik. Igaz, először törölni kell, majd ismét hozzáadni újként, de utána a tranzakciótörténet folytatólagosan látszik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #6924 üzenetére
legalább ez működik, még ha körülményesen is mondjuk a saját kártyámmal én tényleg nem szarakodok tovább, kitöröltem az apple id-mból, erről ment az hbo go és a youtube premium, kivettem mindenhonnan, nem hiányzik, hogy esetleg ezeknél a terheléseknél is éppen elutasítás legyen
ha minden olyan tranzakcióra a feleségemét használjuk majd, ahol kellhet back in time, szűkös lehet majd az ő 10e fontos éves limite, de egyszerűen nem is merünk írni, hogy legyen limitemelés, mert még azt is elrontanák, ami működik... szívás
-
vekonyat
csendes tag
Két hónapja egyszerre kezdtem használni a Curve-öt és a Revolut-ot. A Curve jobban tetszett a cashback és amiatt, hogy nem kell folyton feltölteni. Működött is kábé 1 hónapig, Fitbit pay-jel használtam. Aztán jött a Gpay mizéria, és minden elromlott. Visszautasított tranzakciók, hibás limit, és persze nem lehetett a Gpay NFC-hez felvenni a kártyát. Eközben a Revolut simán bement a Gpay NFC alá, és pár napja engedélyezte az auto topup-ot, így nem kell folyton nyomogatni a feltöltést. Most ezt használom, Fitbit pay és Gpay NFC is megy, cashback nincs persze. Curve Support továbbra is tehetetlen, megoldás nincs, több mint egy hónapja. MIndenkinek kellemes ünnepeket, és kitartást .
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz vekonyat #6927 üzenetére
"MIndenkinek kellemes ünnepeket, és kitartást... "
Igen, Boldog Karácsonyt szeretnék én is kívánni minden - kéretik nem félreérteni (!) - kissé mazochista Curve felhasználónak.
Olvasva a hozzászólásokat ugyanis a következő kategóriákba sorolhatók jelennek meg.
• van az a - szemmel lassan alig látható - pár felhasználó, akinek általában működik vagy ne ajd' Isten sose volt semmilyen gondja (na, jó, szerintem ilyen nincs is) a szolgáltatással
• a "kukkolók" (mint én is), akik már feladták a küzdelmet, de azért be-be néznek ide, hátha történik valami
• és a mazochisták, akik már a sokadszori hibás könyvelés vagy limites elutasítás után is kitartanak, ill. küldözgetik az üzeneteiket a Curve-nek.#6929 Somatom
"Curve kártyával pedig a tízszeresét. Feltéve, hogy működik." - ja, ha működik.
Nem tudom, hogy Neked mennyi készpénzre van szükséged, de nekem 75-100e Ft hosszú hónapokig ki szokott tartani (most nagyon kell gondolkozzak, hogy mikor vettem fel utoljára készpénzt), így nekem sokkal többet számít a biztos 75e Ft, mint a bizonytalan akár 3500£ (ha jól tudom). -
Somatom
veterán
válasz <Adamsky> #6930 üzenetére
Én Euróban kapom a fizumat és Euróban veszem ki. Van Revo kártyám is, így egyszerre 2x200 Eurót tudok kivenni. Ezt ki/hazautazáskor szoktam, mert az osztrák Erste ATM -nél tudok 100 -as címletet is választani, míg az OTP Eurós csak 50 -est ad ki. Nem bízok sem a Curve -ben, sem a Revolut -ban, sem az Erste -ben. A befizetés ingyenes, tehát, ha bankon keresztül kellene nagyobb összeget utalnom, akkor a kp. -mat be tudom fizetni Erste pénztárnál. Viszont, kp. -t csak részletekben tudok sarcmentesen kivenni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
K Norbi
addikt
Sziasztok.
Érkezik új kártyám.
Csak az 4 utolsó számot beírom és már aktív is a fizikai kártya?
Aztán ATM be Pin+Chip használat?Én már most beaktiváltam appon belül az új kártyát.
Akkor a fizikai aktív már? Ami még meg sincs[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
Fitbit pay re van egy curve kártya mögötti OTP kártya. Amióta új telefonom van már sokadszor declined vagy kéri a fizikai kártyát. Ráadásul nincs is fizikai curve kártyám akkor ilyenkor mit kér, az otp-t?
Eladó: GTS450
-
senior tag
*Kellemes ünnepeket és Boldog karácsonyt mindenkinek!*
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz K Norbi #6937 üzenetére
hm, ez baromi érdekes. ezek szerint a 44-es tartománnyal leálltak...
baromira nem mindegy: az 557444 az alapból exukrán bin, az 557427 viszont uk (a maradék két szám elvileg csak ún. sub-bin)
még a végén tényleg kiderül, hogy a fos ukrán tartománnyal (is) volt baj
[ Szerkesztve ]
-
balinlin
senior tag
-
K Norbi
addikt
válasz balinlin #6942 üzenetére
Viszont az új kártyával kíváncsi leszek hogy a szokásos Curve-betegségek lesznek-e, amiről itt sokat olvasunk fórumtársaktól.
Erre én is
Tesztelni fogom, tán hamar megjön.Hát más is törölte google fiók alól a kártyát, és mégis vissza betudta tenni.
G pay meg vagy jó lesz, vagy nem.
Lehet sokat próbálkoztam.. Bár ha elsőre beröffen akkor nyilván nem próbálkozok naponta.Inkább indulok tiszta lappal.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen