Új hozzászólás Aktív témák

  • Wans

    aktív tag

    válasz redingitell #4283 üzenetére

    "Tegyél rá max 4x scope-t és nem csillan....."

    A kisebb scope, normal 6v6-os mappokon alap, de nem csillanás megszüntetése végett. Ettől függetlenül akkor sem tartom jónak, hogy kilométerekről világít egy mesterlövő puska. Aki távolról használja, annak pont az lenne a lényege, hogy lesből tudjon támadni. De, mint mondtam a puskának nagy távcsővel a nagy pályákon van értelme, mint pl. gw-ben meg wz-ben, nem 6v6-ban.

    #4284 oriic

    "Az a baj, hogy de, van amelyik csillan. Nem is értem ezt miért kellett behozni, hogy nem csak a snipert távcsöveknél van ez, hanem már egyes kisebbeknél is (4-6x scope-oknál is ki van írva, hogy gyenge csillanást tapasztalhatunk)"

    Na, ezt jó tudni, eddig ezt még észre sem vettem. Lehet nem nézek vissza elég killcam-et. :DDD

    #4286 omfgk

    "Szerintem elképesztően OP az összes mesterlövész puska. Marksman szintén.
    A csillanás meg kell, a balance miatt. Ahogy a lassú ADS is."

    A lassú ads-el nincs bajom, soha nem voltam ennek a quickscope-ozásnak a híve. A lassú ads-t nem arra akartam érteni, hogy azon változtatni kellene, hanem arra, hogy piszok nehéz vele játszani, tehát ahhoz tudj vele hatékonyan dolgozni, kell hozzá ügyesség. És, mint ahogyan írtad, hogy a kiegészítőkkel tudsz gyorsítani, persze lehet, de ettől még egyáltalán nem lesz sokkal nagyobb előnyöd a többi játékossal szemben. Idle sway meg nem ilyen apró mapokon fog számítani, hanem a nagy pályákon. Az idle sway konkrétan az összes fegyvernél elhanyagolható 6v6-ban. A csillanás meg nem a balance miatt kell, hanem amiatt, hogy legyen még egy inger a játék közepén, amire tud reagálni a játékos. Nekem ez a véleményem róla. A sima 6v6-ban nem gond, mert ott tök mindegy, annyira kicsi a pálya, hogy pillanatok alatt ki lehet szúrni bárkit, ha van csillanás, ha nincs. Azonban a nagy pályákon akkor is túlzásnak tartom. Ennek okát föntebb leírtam.

    "Na ez nincs megoldva az SPR esetén. Gyors, ha rád lőnek, akkor gyakorlatilag nincs flinch és nagyon megbízhatóan lehet az 1 hiteket osztani."

    Melyik az a fegyver a játékban, amit ha tartasz a kezedben és rád lőnek, akkor lényegesen bezavarna a flinch? (A távcsöves puskákon kívül persze.) Most már egy pár fegyvert kihúztam max szintig, mindig másikat használok és eddig nem igazán tapasztaltam, hogy amikor rám lőnek akkor elrántaná valahova messzire a fegyvert. :U Az 1 hitek osztogatásával meg nem értek egyet. Jó az 50-50%-nak is még úgy is, hogy a hosszabb fegyvercső van rajta. Kb. ugyanannyiszor fordul elő a 2 hites ölés, mint az 1 hites ölés, ha nem többször.

    Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006

Új hozzászólás Aktív témák