-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi325
tag
válasz FIREBLADE78 #56507 üzenetére
Ahol a motorrad van ott a mini kereskedés is, amikor mentem motort nézni a minis részen sikerült parkolni
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #56512 üzenetére
Használt. Z4-ben már női...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56509 üzenetére
nem, az enyém több is lehetett anno új korában, mivel 7 évesen 2 milláért vettük.
Rohadt jó autó. Pláne ha mindegy a tesódnak, egy Mininél sokkal többet ér.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #56512 üzenetére
Női autó kell? Tessék.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56515 üzenetére
Tudod mi a női autó...
hogyne lenne rendben? Ha 15”-t teszel alá még komfortos is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #56520 üzenetére
Nem kicsi a tesód, kosárválogatott?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56520 üzenetére
hol adnak 4 milláért Minit?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56523 üzenetére
170 centi és 100 kg vagyok. 4-en beférünk. Egy hétvégényi cuccal. De kinek mi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56523 üzenetére
Nekünk ugye első generációs mini cooper s-ünk volt.
Az erő az tök jó volt (1.6 kompresszor 163 ló), viszont a futóműve túlságosan kemény volt.
Kereszteződésben ha nem volt oldalt jelzőlámpa, csak feletted, akkor 2.-3. autó helyén állva láttad csak a lámpát, egyébként kb. állakat a kormány elé, fej kiteker 90 fok jobbra/balra, és látod, mikor vált Ugye túl "függőleges" az első ablak. Ez egyébként nagyobb tempónál érezhetően lassítja is a kocsit és szélzajt is generál.
Pár év után már kb. mindenhol recsegett/ropogott elől/hátul a kocsi, mindenhonnan jött vmi zaj, amiket nagyobb tempónál elnyomott a szélzaj + motor/kipufogóhang, ami egyben hosszú távon fárasztó is volt.
A kuplung és a kormány is bazi kemény/nehéz volt, és az első hajtás miatt ha lepadlóztad kisebb sebességnél, akkor annyira vitték a kocsit magával az úthibák és a nyomvályúk, ill. maga az, hogy elől kb. kapart elfele, hogy komolyan életveszélyes volt pl. 2-esből 3-asba váltani a legtöbb szituban (mert muszáj volt 2 kézzel fogni a kormányt). Egyébként pedig kb. hülyebiztos volt olyan szempontból, hogy ha túl gyors volt a kanyarban a tempó, akkor tolta kifelé az orrát.Mi mindezek ellenére nagyon szerettük a kocsit (14 évig használtuk és 183ezer km ment bele), de a végén megadta magát a kipufogóval kapcsolatosan vmi (nagyon fura hangok jöttek hátulról), elszállt a kormánymű autópályán a kanyarban (=kormányzár 130+-nál!!!, miközben jön a kanyar...), ill. az A-oszlopnál letépte a menetszél a külső borítást és befújt a szél útközben egy lyukon keresztül. A váltóban is kellett már 120ezer környékén vmilyen fogaskerekeket cserélni, ill. hátsó ablaknál a króm díszcsík berozsdált. Egyébként fűtött garázsban volt használva iskola + shopping járatnak.
A hátsó hely sem volt vészes, sokszor édesapám ült hátul a 187cm-ével, ha odakényszerült
A csomagtartóba is mindig elfért a bevásárlás (1 teli összecsukható műanyag kosár + 2 karton víz + ami még rájuk pakolható), max ment pár wc papír vagy szalvéta a hátsó ülésre.Fiatalon még poén egy ilyen kocsi, ill. egyértelműen divatautó. Biztos sokat javultak az első szériához képest, de ma már SUV divat van inkább (édesanyámnak pl. Jaguar E-Pace lett az utód, pedig mini-t akart eredetileg)
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56536 üzenetére
Kormány aprópóján, rossz vele parkolni (túl szűkek a szögek), mert nem lehet rendesen alászedni, szóval kisautó létére förtelem. Kérdés, ez változott-e?
És igen, az E93-asomat fényévekkel egyszerűbb és kényelmesebb volt vezetni ill. kiautózni belőle amit lehet, mint a miniből.
Ha úgy van, érdemes lehet még1 próbakört menni, hogy amiket írtam, ezek mennyire vannak még jelen, és ha jelen vannak, mennyire zavaróak.
Mikor már eladósorba került a kocsi és itt BP-en használtam picit, ismerősöm kölcsönkérte 2 hétre (lezúzták a parkoló autóját, nekem meg épp nem kellett kocsi), akkor kb. örömmel adta vissza a kulcsot h végre kész az E39-ese, annyira zavarták a fentebbi dolgok.
Divatautó sok-sok kompromisszummal (és pl. régen sereghajtó volt megbízhatósági listán is)
Csak ha ezek után is azt mondja vki, hogy neki ezek ellenére is kell egy mini, csak ekkor hagynám rá, egyébként nem ajánlom -
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56552 üzenetére
sajnos megtérülési ideje ha egyáltalán megtérül - években mérhető
én úgy oldottam meg a hibrid közlekedést, hogy Újpestről járok át Óbudára, és elektromos rollerrel, egy szezon alatt visszahozta az árát
80.000 forint volt a roller, és napi 1.000 forint üzemanyagot spórolok meg vele (9L-es fogyasztással számolva 30km-re) azaz 20 munkanapos hónapokkal számolva, 4 hónap...
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #56552 üzenetére
I3 nalam havi 60-80 korul sporolt
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56557 üzenetére
Oda nem a spórolás miatt jobb az elektromos
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #56557 üzenetére
Ez az osszeg havi 1500 kilometernel mar ennyi egy par parkolassal!
Az siman atlagos.
Emellett teljesen nem felel meg ,mert van heti par 3-500 kilometeres utam ahol mar nem kinoznam magam vele
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56559 üzenetére
Stimmel. Csak ha elfossa magát valamelyik
rendszer, akkor nem meglepődni.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56588 üzenetére
Áh, az akksit az X5-nél is csomagtartóhoz pakolták, ezért nincs 6.-7. ülés, és valszeg X7-nél sem lesz, ha lesz plug-in.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56590 üzenetére
Ez egy piaci "rés", hogy suv + 7 "teljes értékű" ülés + plug-in-hibridség = csak a ford explorer
Prémiumságát nem vágom -
válasz FIREBLADE78 #56590 üzenetére
Nem lesz az igényekből engedve, akkor nem lesz másik kocsi A hybrid csak azért lenne érdekes mert akkor sokáig nem kell foglalkozni a kitiltás lehetőségével.
Az "olcsó" kritériumot én adtam volna meg?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56594 üzenetére
Régi diesellel se még sokáig
-
válasz FIREBLADE78 #56594 üzenetére
Fiatalok vagytok és nem 10 évere gondolkodtok. Nekem már kevesebb van előre mint hátra
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPeter87
őstag
válasz FIREBLADE78 #56625 üzenetére
Küldtem privátban linket. Így nem köveznek meg talán.
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56659 üzenetére
trabi 601s is elvitte szüleim mindenhova.
pár hete mentem Budára. A kiscelli emelkedőn beragadt valaki. Mikor végre sikerült elindulnia égett szag terjengett az utcába. Ha nem nagyobb lendülettel megy fel valaki, gyengébb autó ott meghal. -
Mr X
veterán
válasz FIREBLADE78 #56677 üzenetére
Ezért van nekem az automata 330D mellett a Volvo és a Fiat is.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #56677 üzenetére
Neked négyhengeres van, úgyhogy már mindegy is
De amúgy szerintem is nagyon jó az automata, pláne, hogy a bmw kézik meg közel nem olyan precízek, mint a japóké szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56709 üzenetére
Akkor rábaszott. Nyugta, számla nélkül nem fizethet. Ha ténylegesen fizetett és nem kapott róla papírt azt úgy tekintik, hogy nem fizetett.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
windlord
őstag
-
addikt
válasz FIREBLADE78 #56734 üzenetére
Azt a fogszabályzós hódfogat leszámítva szerintem mind a két autó nagyon jól nézne ki. Talán rendszám nélkül egy fokkal jobb lenne, még bele is tudnék látni egy 2nd gen Camaro-t. De így a rendszámot átvezetve rajta, minden remény elveszik. Ha legalább megpróbálták volna oldalra kirakni, mint az Alfa...
-
addikt
válasz FIREBLADE78 #56737 üzenetére
Az a zöld M340i a piros belsővel, ami mostanában jár kézről kézre tesztautóként, az valami álom.
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56825 üzenetére
Neki sikerült
Ezredes: Hányszor akadt fent a spoiler?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
Gondolom a * nem véletlen van a 313LE mellett , az X6 M50d kb 380LE, talán ez a GT is akörül lehet. Azt viszont akkor túlzásnak érzem én is, hogy "nevetségesen esélye sem volt"...
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
Nincs sok értelme a lóerőn rugózni. Sokkalta rosszabb közegellenállási együttható és plusz 300-500 kg. Nincs nagy truváj.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
100körülről indultunk meg, lehet h a végén elvette a gázt, de tekintve h előtte 180-200zal ment amikor lehetett, addig sztem nyomta ő is, csak hát még alig mentem a kocsival, én sem tudom hányadán állok most, csak érezni h megy mint a szemét.
A 269lóerős E93 330D-m fej-fej ment a 381 lóerős X5-X6-okkal 220 körülig, utána elmentem szépen lassan mellettük, és az forgalmi szerint 1740kg volt, a GT a forgalmija szerint 1901kg (hátul hajt, nem xdrive), az X6 M50D pedig 2185kg lehet.
A kabrió nem volt 2 méter széles és az autó sem volt ennyire magas (főleg az eleje), tehát sokkal jobban tolja maga előtt a levegőt a GT, ugyanakkor egy X5-X6 még ennél is magasabb, ezért főleg nagyobb sebességnél extra cumi a levegőt leküzdeni.(#56846) Highend55:
én is ettől féltem amiket írsz, meg youtube-on is rengeteg ilyen videót láttam, hogy csak fogtam a fejem mennyire ontják a kormot, de ez nagyon enyhe pamacska, az is padlógáznál mikor vált a kocsi, egy gyárilag dpf nélküli átlagautó fényévekkel jobban kormol.
Hálistennek tehát szinte nincs korom (átlagautózásnál 0, talán 3/4 gáz felettől jön pici pamacska), a szaga meg hát büdös mint egy diesel, a kabrióm is ilyen volt. Nem kell szagolni ha nem muszáj.
Nekem ugye új ez a 8fokozatú automata témakör, eddig manuál volt, és hát valszeg a váltó miatt is, meg mert dpf nem zavar be, de annyira élénk a gázreakció, annyira megindul kb. bármikor, hogy csak pislogok, és ez rengeteget számít egy "kiélezettebb" helyzetben.Sima 750D xdrive-nál már biztosan gyorsabb a kocsika.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56873 üzenetére
Nos igen. A másik, hogy gondolhatod melyik ilyen bmw tulaj fog ezután is bmw-t venni..., na meg a meglévő bmw tulajok/rajongók közül ki mennyire akar majd ilyeneket venni.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56873 üzenetére
Egy pár éves gázszámlát futna, és még a mellett lehetne melegedni is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
negro
őstag
válasz FIREBLADE78 #56880 üzenetére
igazbol nekem a matt felulet miatt adja. de latatlanban kepekrol nehez. illetve ahogy latom neked fel fel aplikalni a lecsupaszitott belso trim-re. szoval mem a kipattintod-bepattintod muvelet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #56894 üzenetére
1x fokok lesznek jövő heten is, most épp 21 van ez simán nyári gumi. Szerintem bő két-három hét is van a gumicseréig.
-
SPeti1984
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57005 üzenetére
Szerintem egy 2.0 dízel 150le 350nm nem annyira tatáknak való. Az hogy magasabb egyterűs a kialakítás meg van akinek bejön van akinek meg nem. Én pl szeretem mert nagyobb a hely benne nincs az a gokart érzet, hogy bele vagyok passzírozva. Pl most Ford Kuga 1.5 turbo van ami papíron kevésbé gyorsul mint ez a BMW, akkor az méginkább papáknak való?
Amit kinéztünk 218d egy Sport Line kivitel tehát mondhatni közepes motor, közepes felszereltségi szint, ami szerintem az emberek 99%-nak bőven elég.
Ilyen lenne csak a fekete felnikkel: -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #57005 üzenetére
Adaptív ledek akkoriban jelentek meg, gondolom gyári hibás volt, ezért cserélték.
#57010SPeti1984: én is úgy tudom, hogy Aisin váltósak ezek (kérdés, miben mutatkozik ez meg a gyakorlatban).
5 év garival kapcsolatosan: akkor érdemes lehet 4,5 évesen gari lejárta előtt eladni, és nem 5-6 évig megtartani (vagy ha megtartjátok, akkor már 7+ évig), mert a garancia hiánya miatt biztos árban is jóval lejjebb lesz már. -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #57059 üzenetére
És a tied 4hengeres, amibe kevesebb olaj kell.
Én 2011-ben voltam utoljára olajcserén márkaszervízben, akkoriban ha emlékeim nem csalnak 125ezer körül alakult a dolog, és volt, hogy igazából el se végezték pl. a mini-nél, mint utólag kiderült. -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #57071 üzenetére
Olajos téma győri bmw volt, többletfogyasztásos téma budaörsi.
A mini anno wallis dunánál volt véve, de már az elején nem smakkolt ott vmi, ezért eleve nem oda vittük utána szervizbe.
Ezek 9-16 éve történtek...
A szentendrei úti bmw-be bármikor mentem, bunkók voltak, és nem csak velem, ismerőssel is.
Ismerősöm a 440i-jével a hungária körúti bmw-be jár, még garanciás neki, de ő sem itt vette, mert ahol vette, ott nem tetszett neki sem vmi a szervizekkel.
Olajcserére, főleg garancia alatt a javaslatom, h a gyári periódusos karbantartásokat márkaszervizben (főleg ha vételárban benne van az ingyenes karbantartás), a közteseket meg maszekban. Tehát a 30ezres olajcsereperiódus felénél maszekban intézném, viszont ja, gáz h ilyenekről kell beszélgetni
Az, hogy hol mi megy manapság, passz. Csak ha nagyon-nagyon muszáj, akkor kerestem fel márkaszervizt elmúlt években.Az élet minden területén megy az átb*szás, 2 napja rendeltünk pl. kifli.hu-ról. Mindig levonnak egy előre látható összeget, majd ha mégsincs vmi, akkor a különbözetet a végén nem használják fel.
A sztori a következő: megjött a 3-4 szatyor cucc, blokk nem volt (mint utólag kiderült, környezetvédelmi okokból már nem adnak! tisztára mint új iphoneokhoz a töltő...), de látványosan kevésnek tűnt (egy auchan/tesco rendelésnél tényleg kb. a fele jön meg, itt meg 90+% meg szokott jönni és nem 1-3 hét múlva, hanem akár aznap), hívtuk a futárt hol a blokk és nem maradt-e szatyor, mondja nem volt blokk és nincs több szatyor. Oké, mondom akkor több hónapnyi rendelés után most nézzünk rá h másnap mégis mennyi lesz a végösszeg. A 20.888 Ft-os rendelés 19.236 Ft-ra korrigálódott másnap. Megnéztük blokk hiányában a rendelési e-mail alapján mi nem jött meg, és kijött egy további hiányzó 5ezer Ft környéki összeg! Ügyfélszolgálat -> elnézést kérések, bla-bla, "vki biztos hibázott a csomagösszeállításnál és nem jól állította be az összeget", kössssz...
Érdekes módon még aznap megjöttek az előző este még nem megjött cuccok.
Felmerül a kérdés, hogy áprillis/május óta vajon mekkora összeggel vertek át eddig?! Szánalmas, hogy ilyeneknek is utána kell menni -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #57074 üzenetére
Régen majdnem mindenhol volt mini kereskedés is a bmw szalonokban, tudom megcsappantak mostanra, de biztos bmw szervizben is megcsinálják.
Mondjuk ezen a kérdéskörön megrendelés előtt kellett volna elgondolkodni, nem?
Pfuj, SUV -
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57074 üzenetére
Merre felé laksz ha nem vagyok indiszkrét? Én Miskolc környékén, tőlem is kb 200 km Pest, szal ha ezen a környéken laksz akkor Szikszón van BMW-Mini márkaszervíz, a Hell mellett.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57077 üzenetére
Hát ahogy Tyson mondaná az Argoból: Szeged a kvára nem Miskolcon van
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #57080 üzenetére
Ja, Szegeden, lemaradtál?
Jó hely, csütörtökön ott ettem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #57083 üzenetére
Smoked BBQ-t, nekem bejött a többiek se panaszkodtak.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #57118 üzenetére
Azért kevésbé tűnik koszosnak mint a fekete. Hírdettek egy sötétszürke e46-ot is míg autót kerestem ami nem volt M pack de egyébként rendben volt. Sajnos azt másnap miután felhívtuk és lebeszéltük a megnézését visszamondták sms-ben.
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #57138 üzenetére
Nem tilos csak nem ajánlott, mert ehhez megfelelő gép is kell, hogy biztosan ne sérüljön meg a gumi.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #57138 üzenetére
Frappáns visszakérdés: Mi van ha elkopott, dobjam ki a felnit?!
Én 2 hete voltam gumisnál defekttűrő gumikkal, csak annyi tűnt fel az egészből, h egyszer csak hallom h szól egyik szerelő a másiknak h gyere, defekttűrő gumi jön!
Gondolom extra izommunka nekik -
válasz FIREBLADE78 #57138 üzenetére
Akkor csereld le a szervizedet
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57189 üzenetére
Én itt Miskolcon láttam egyet szaladgálni, pontosan nem mondom meg, hogy melyik volt, de annak is ez az újfajta rács volt az elején. Szerintem se gáz annyira. Csak szokatlan.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen