-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26450 üzenetére
Lézert szeretnék és hp-t. Nem akarok bajlódni a beszáradt tintával meg a többi szokásos nyűggel. A lézerbe megveszem a tonereket 1x 120-ért, aztán 3 évig csak használni kell. 10 éve van a családban 3 db hp 1005w, és csak tonert kért. Pedig aztán jópár 10-100 ezer elmehetett már... Csak azt nem tudom, hogy fotónyomtatásra mennyire jó a lézer minősége. Nem az a fő cél, de alkalomadtán nyomtatnék azt is...
Ez a photoret technológia, ami a 177nél van, mennyire "számít"?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26452 üzenetére
Az egyikre benevezek jövő héten, mert kell valami itthonra is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26456 üzenetére
a képeken egy 4 hengeres motor van Bátran ajánlom a FL előtti 25/30d-t, kellő odafigyeléssel tovább él, mint te. A képen lévő dolog meg előfordulhat mindegyikkel. Ha érzed, hogy kb 15 lóerő sincs az autóban, akkor le kell állítani-mint írtam a trélerre alig bírtam felállni a turbóhibás 20dmmel. Ha meg felkapná mégis az olajat és leforogja magát, akkor gyorsan motorháztető fel, légszűrőről cső letép, és ronggyal befogni. A 2 szemmel láttam egy passzátot ausztriában vagy 8000el forogni az út szélén. Faszi nem tudta mit csináljon, kellett vagy 20 perc, mire valami elengedett a motorban
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26460 üzenetére
A gyár a váltóban meg a diffiben sem kér olajcserét.
A gyár szerint 2 évente fékolaj-csere(az astra gsimben 15 éves fékolaj volt)
A kútfej gyártója szerint csak leállított motorral lehet tankolni.
A gyár szerint nem szabad a fázós macskát mikróban melegíteni.
Nem folytatnám"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26483 üzenetére
benzinesben sosevolt hurkalégszűrő
arról van szó, hogy típushiba a leömlő-repedés, a légszűrő meg pont felette van
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26486 üzenetére
Igen, M57TU és M57TU2. A sima M57 öntvény, azt nem veszélyezteti
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26488 üzenetére
ezt orvosolják M57 leömlővel(184 és 193 lovas 30d, 163 lovas 25d)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26508 üzenetére
Akkor facelift 146 lovas 318-ast nem szabad? És a 320-as facelift 170-es motor?
Elindultam pestre egy szép kis 318 touringért ami magán kézbe volt, reggel hívom, este eladta. Benéztünk eger, mezőkövesdre, képek alapján jó kis autók aztán meg gányak voltak. Pesten "makulátlan" autónak meghirdetve 2 perc sem kellett és már megbántam, hogy elmentem oda. Többi kereskedésbe is elég nagy kudarcok. Volt egy patent kis 320 fekete sedan. Kívül-belül király. Aztán teszt kör, apám azt mondja valami fekete füst kijött mikor elindultunk, a hátsója össze vissza ingott szar a futómű, gumik rajta kuka, fékezésnél valami kopogott.
Ma sem jöttem autóval haza -
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26537 üzenetére
Biztos jó lehet egy 28,30i is, de arra már nincs keret fent tartani, sok a teljesítményadó, kötelező...
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #26545 üzenetére
Nem baj, legalább van mérce!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26551 üzenetére
Telen volt olyan, hogy 1 honapig sajnos csak ott tudtam hasznalni. Ebben az idoszakban is ugyan annyit megyek, csak 7vegen mindig megvan az a parszaz km.
DPF kiszedese ezeknel csak extrem remap eseten indokolt, amikor mar tenyleg sok a korom. Az mas kerdes, hogy az mar nemcsak a DPF-nek nem hasznalna.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26549 üzenetére
Akkor ez nem jó kalkulátor?
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26556 üzenetére
Jó tudni. Így már tényleg jobb a helyzet.
(#26557) BeZol: közben én is találtam már egy olyat ami jól számol, de köszi
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #26567 üzenetére
Van baj
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #26573 üzenetére
Ez oké. De miért? Konkrét indokot tudnál mondani rá?
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26577 üzenetére
Nekem van nívópálcám. Ablak kapcsolók most h így írod, lehet kicsit hátrébb vannak mint kéne, de más autó, más szokások. Vízhőfok mérőt én is kicsit hiányolom, de amíg nem melegszik be, nem is gyorsul úgy, meg mintha vissza is fogná magát és a hangja is másabb. Ha túl melege lesz, akkor meg nyivákol úgyis
Ha a tartósság a fontos, akkor inkább E46 utolsó gyártásból, mint egy friss E9x a gyártás kezdetéről. Mi is inkább 1 évet vártunk, mire megvettük, addigra módosult pár apróság. Valamelyik német újságban szoktak 100k km-ig tesztelni autókat, aztán szétdarabolják, és megállapítják mi mennyire rossz és milyen egyéb problémák voltak. Én mikor utoljára olvastam ilyet, akkor pont egy A4es audiról volt szó, és felsoroltak vagy 10 hibát, amiből 8at a kezdeti gyártás óta eltelt 1,5 év alatt már orvosoltak, mert más lett az anyag, a beszállító, módosult picit ez-az. Én ha egyszer használt bmw-t vennék, biztos, hogy a típus megjelenését követi legalább 1 évig gyártottakat elvből elkerülném.
A lényeg, szerintem sem éri meg a felárat. (a facelift előtti E90-91 nem is tetszik, annyira ingerszegény szegényke, viszont E92-93-asoknál meg pont a facelift utáni nem tetszik ) -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #26584 üzenetére
Milyet ????? vastankos és föl szokták ütni ezért szoktak általában kilyukadni. Lehet rohadás de azért nem vészes ilyen szempontból. Hátsó futómű miért szívás ?!?! hasonló mint az E39 nek olyan szempontból,hogy ugyan olyan nyűgös. fütésboxon rengeteg motor van de szerintem nem vészes. a ventilátor csere szar mert ki kell venni a műszerfalpárnát. Régen csak 7-eseket szereltünk és csak 750-eket.... Mára sokat változott minden....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26604 üzenetére
Haat ez inkabb Passatos lett. :/ A mostani szeria nekem jobban bejon, sportosan elegans, nem ez az unalmas vonalzoval huzott elekkel. Na meg a sok idiota ujitas, LED szonyeg pasztmeg, az nagyon kell...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26641 üzenetére
Jo hat a 2.7Biturbo egy kis mod utan meg az M5-nek is nagy falat volt. Allorajtnal egyertelmu az elony, bar vannak korulmenyek, amikor a hatsokerekes sem gazos. Csak egy meleg, jol tapado aszfalt kell, kicsit atmelegitett, szeles abroncsokkal. Ezt ha stopperrel lemered, akkor 5,2s, es a TC-t ki sem nyomtam, pluszban meg az aszfalt is hideg volt, bar a gumikat bemelegitettem. TC sokat nem babralt... Azert nem kapcsoltam ki, mert kivancsi voltam mekkora a valtozas a regi gumik utan. Persze ha fordulatrol lehetne indulni(automataval ugye ez nem megy), akkor az is hozna egy kicsit, bar ez inkabb a benzineseknel hatrany.
Szoval lehet 40km/h -ig elmenne az A5 nedves uton, utana viszont alazas. A5 3.0TDi gyari gyorsulasa is 6,2s, de csak manualissal, automataval majdnem 7.... 335D automataval 5.9s.... Nem kell sajnalni a gumira a penzt. Ezeket a Michelineket tenyleg az ilyen M5 szintu autokra terveztek, azota nagyon nehezen tudom egyaltalan megtekerni oket. Egyenesben nem, korforgalomban, vagy nedves uton sikerul csak. Mig regen a Pirellikkel siman ment allo rajtnal is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26651 üzenetére
Pont ez a vicces, hogy a nyomaték ugyanúgy 1750-3000 között van, csak 500nm helyett 520. Akkor a váltó lett más? Hát utánakerestem, ugyanaz érdekes módon:
I. 5,080I. 5,080
II. 2,804
II. 2,804
III. 1,783
III. 1,783
IV. 1,260
IV. 1,260
V. 1,000
V. 1,000
VI. 0,835
VI. 0,835
Német fórumon viszont a következőket olvastam:
- jobban szeret pörögni a 245ps-es motor, és 4000 fölött is jobban él
- elektromos a vízpumpa, nem közvetlen hajtásos
- gyorsításkor a lámpák töltése leválasztódik, így nem terheli addig a kocsit
- elektromos a szervo, nem kell állandó szervopumpaEzek az apró lépések számítanak összességében annyit, hogy 7,0s-ből 6,4s lett. Az energiát pedig a gyorsítás befejeztével fogja visszatermelni a rendszerbe.
De ez is érdekes:
"Wenn man mal die Beschleunigungswerte 100-200 im Vergleich heranzieht, kann man vielleicht grob folgendes ableiten:
231 PS Limo Handschalter Serienbereifung ca. 17,5 Sek.
245 PS Limo Handschalter Serienbereifung ca. 15 Sek.
Touring plus 0,5 bis 1 Sek.
Cabrio plus 1 bis 2 Sek.
Automatik plus 0,5 bis 1 Sek.
18" Felgen plus 0,5 bis 1,5 Sek.
19" Felgen plus 1 bis 2 Sek."
Tehát 100-200 km/h között ezek az adatok, és a karosszériaváltozat, ill. felniméret ennyivel ront az értéken. Ma is tanultam valamit
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26653 üzenetére
igen az, az indexnél megfújattam feketére a króm bigyót, és cserélve lettek a karikák. nagy szám.
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26657 üzenetére
Ízlések és pofonok
gyárilag is dupla karikás, csak ronda és gyenge sárga.[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26679 üzenetére
Értem és azt honnan tudom meg , hogy olyan motor van benne ?! gondolom csak szemmel v papír
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26683 üzenetére
Értem ... mennyibe mozognak ezek a m43as 318?
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26685 üzenetére
Na igen az e46 az más tészta abból 320d 7l
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26687 üzenetére
Hát nálunk volt egy 320d facelift az 7-7.5l el volt városba persze nem nyomva...
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26689 üzenetére
Na igen a dugó sehogy sem jó ...
Hát , ha oda jutok akkor 318i keresek majd , vagy nem tudom még igazából tds-ek milyenek ?!
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26694 üzenetére
(#26693) hdman Szívem szerint azt vennék ,de abból ami "jó" is az ahogy mondta C.Drop 1milla fölött van
Am igen gondolom elég lomha is a 18tds 325tds gondoltam az am mennyit kajázik ?!
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz CharlieDrop #26696 üzenetére
az igaz
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26707 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26709 üzenetére
Ezzel egyedül vagy
Ez az a felnim, ami 3 hónapja készül
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #26728 üzenetére
Ez tiszta sor, de másnál nem látni ennyire mocskos első/tiszta hátsó kombinációt.
BMW001:
mit kéne helyette? 2001.11. FL e39,30dA -
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #26751 üzenetére
áh, ez az igazi idézet:
"Mi a közös az e65 és egy e23 között?
Ha lehúzod az e23 légtömegmérőjét, akkor nem indul el, és ha egy e65 cd-tárát húzod le, akkor az sem indul el"Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26772 üzenetére
Neem, ez megmarad, imádom! A többi autómnál már ilyenkor gondolkoztam az eladáson
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
GrooveHero
addikt
válasz CharlieDrop #26793 üzenetére
Sógor 730D-jén is 20-asok vannak, akkorát szeretnék én is. Mondjuk nem tudom az övé melyik modell E65-től 68-ig valamelyik. Gyári 18-asok voltak rajta, de azt mondta, hogy kicsinek találta, ezért lettek rá 20-asok. Amúgy csak a félreértés elkerülése végett. Angliáról van szó, tehát jobb kormányos autókról. Az én 5-ösöm is még nem az enyém, hanem majd csak lesz. Remélem minél hamarabb. De muszáj az 5-ös, tesómnak 3-as 320d-je van, sóginak meg 7-es, nehogymá én kihagyjam az 5-öst. De nem tudom melyik lenne a jó az 525, vagy 530. Sajnos a kocsi fenntartás itt angliában nem olcsó mulatság.
Egyébként van valami féle táblázat, hogy mekkorák mennek fel rá? Esetleg árak, stb?
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #26804 üzenetére
Hát ez az.. Én is keveslem de nem tudom feljebb nyomni a Facelift-es árnál......Mindjárt le is veszem a francba...dehogy adom én oda ennyiért!!!
Igazábol nem is eladó ...csak gondoltam felrakom mert kíváncsi vagyok mennyit is ér valójában.Szóval lennék bajban ha mondjuk felhívna valaki hogy itt a KP megyünk érte...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26808 üzenetére
E65 azért más téma, ott én is hallottam, de e60 sedannal nemigen. De minden vásárlásnál minden autónál érdemes benézni a pótkerékhez
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26827 üzenetére
Ez így van. Ezért nem chippelik az e39 530dA-t, 410nm a motor gyári max nyomatéka, és a váltó terhelhetősége is annyi. Ha már valaki folyamatosan tolja neki előfordul,hogy meghal a váltó.
Iphone 7
-
válasz CharlieDrop #26857 üzenetére
Én most szemezek vele
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #26862 üzenetére
16-os kerék, sima abroncs?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
válasz CharlieDrop #26862 üzenetére
Nem értek a bmw-khez, de: a bmw-k mindig is a jó útfekvésről voltak ismertek. Ez a sportosság a picit keményebb futóművel jár szvsz. Ha gyártón belül akarsz maradni, akkor pl x3. Ha nem , akkor majdnem bármilyen légrugós megteszi - ha tudod h mire gondolok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FET-MEN
veterán
-
válasz CharlieDrop #26865 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz CharlieDrop #26868 üzenetére
Itt meg nincs szívem olyasmit ajánlani -de még emlegetni sem- ami topikidegen. Próbálunk kis formát adni a dolognak, de nagy az ellenállás hogy a régi berögződés megmaradjon( tudod az FFF szabály, meg hogy japán-német vita ) Komolyság nyomokban van bennük, de a szándék sokszor hoz annyi eredményt amivel lehet elindulni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26862 üzenetére
ülj be egy mini-be, máris visszasírod a 3ast.
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26872 üzenetére
Akkor vmi egyterűt nézzél, ami akár 7 személyes is lehet. BMW 2es active tourerrel rád gondoltak
Ha netán nem bmw, akkor renault scenicben hányingere volt a családban rajtam kívül mindenkinek, úgyhogy 1 évesen el is adtuk. Seat Alhambra nagyon-nagyon jó volt, igazi igás ló, csak már lakókocsit húzva be-beremegett a motornál valami (aztán már elkezdte anélkül is), és már csomó mindent cseréltek, de semmi sem oldotta meg, így inkább el lett adva, de az nagyon jó volt, mert az üléseket ki lehetett venni, és több hely volt, mint most a peugeot 5008asban, aminél csak síkba rendeződnek az ülések. Esetleg még octavia kombi. -
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26868 üzenetére
E60 elejében talán 2db 10ezer ft nagyságú alkatrészt cseréltek, nem tudom pontosan mit. De nagyon komoly a futómú. Anyámé m sport futómű 16"-al, az is úszik az úton, enyem meg a normál magas , 16"-al az aztán meg
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26876 üzenetére
Ugyan
Amúgy ezért nem akarok nagyobb kerekeket sem. Haver ment át az ültetett octi rs-el a vasúton ami után van egy régi nem használt átjáró is magyarul csak huppan agy nagyot, ő battyog át rajta 2-vel,én meg át mindenen 60-al mondta is, nem tudta ki ez az állat a tükörbe szóval ha felraksz 18"-t rá azért azt meg lehetne érezni nagyon. Ez is befolyásolja. E60 ugyanúgy úszik 18"-al is, csak érezni,jobban lehúznak az úthibák stb.Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #26878 üzenetére
Mindenki annyi idős amennyinek érzi magát
8-án lesz egy BMW tali Agárdon,esetleg jön valaki? Én ott leszek és eddigi felmérés alapján 100-an legalább kértek belépőkártyát[ Szerkesztve ]
Iphone 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs