-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BossBoss
őstag
válasz chess001 #54292 üzenetére
Nyilván nem befektetésnek gondoltam. Inkább arra gondoltam, hogy elköltök most egy Euro 4-es dízelre 4 milliót akkor 2 év múlva ne legyen eladhatatlan. Próbáltam a kínálat tetejéből, leinformálható, karbantartott gazdás autót választani. A fenntartással nyilván számolok. Nem egy suzuki. Van is rá pénzem. Volt BMW-m, Auid-m. Nem dobom hanyatt magam drágább alkatrészárakon. Vehetnék újabb F30-at, de nem tetszik, motorok bajosabbak. Nekem e92 kattant be még amikor megjelent.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #54445 üzenetére
BMW E46-E39 adok-veszek:
5x120 16 40 000 Ft · MátraszőlősÜzenetTökéletes állapotban nyari gumikkal szerelve e46 320d volt! Tel 06317851494A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #54488 üzenetére
tudom, pl az e36 M felnik sem nehezek, de nem találtam olyat, ahol sorrendbe lehet tenni őket súly szerint, így megnéztem mik voltak F20-hoz és azt vettem, no meg ezekre az utakra pont elég, és tök jó gyári
E46-on 18-as volt, X5 felni, bírtam, de kinőttem
Mondjuk 3-ra már kicsi (e9x óta) a 16, 5-re meg a 17, de ezen az egyesen még elmegyNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
p0lip
tag
válasz chess001 #54609 üzenetére
Írod, hogy öreg, szép és hangulatos. Éppen ez lenne a lényege. De kinek, mi persze. Az óceánnál is jobb, igen, az túl sós! Nyilván egy korrekt garázs a tuti, de szerintem nem rosszak ezek a fedett beállók, környékünkön van több, pl. 14 éves Suzuki a szomszédban rozsdamentes, másiknak a hasonló korú Opel szintén.
-
Drago1
tag
válasz chess001 #54624 üzenetére
Nekem van egy 2015 ös f31 em meg asszonynak E87, az E30 nem használatra kell hanem hobbiból egyszerűen tetszik , pl a G szériát még mindig nem tudom meg szokni, valahogy egyre jobban veszti el a BMW jellegét, kinézetre. Viszont tök érthető ha valakinek ez nem pálya, nincs jelentősége
-
veterán
válasz chess001 #54720 üzenetére
Nah majd ha megjott neki megiroma konkluziot🙃
(#54721) whitezo88 Sn00k (#54719)
Nos hat igen az ertek csokkenes az a szivas oldala a tortenetnek, ezzel nem tudok mit kezdeni. Szerencsere nem a cofidist kellett hivni hogy megvegyem. 300 k volt az eves kotelezo+casco es ez meg viszonylag korrekt ar , amint hallottam...(#54722) CharlieDrop Sn00k (#54719)
persze, ebben biztos vagyok ,hogy mas vilag...
Az biztos ennyiert en mar inkabb az X5 valasztottam volna. Illetve most is szivem szerint azt valasztottam volna kb 3-4 millaval lett volna dragabb es az m40i vel eltudtam volna azt is hozni. Csak hat a garazsunk szukos lett volna neki. Pedig gyonyoru az x5 es meretben is jobban bejott volna...(#54720) chess001
Igen a csucs a csucsok csucsa ezt nem is vitatom.(#54723) H.Ezredes Sn00k (#54719)
oke. Mindegy is. Aa lenyeg hogy megbizhato jo motor legyen. Nekem elotte egy rav4 hybridem volt. Ahhoz
kepest mar ez is egy csucs teljesitmeny minden szempontbol...3njoy the Lif3
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #54865 üzenetére
Egyedi ET méretezessel készültek, hogy se kint se bent ne legyen vele gond. 8,5J elől, 9,5J hátul, 11J-is elfér (külföldön normális utakon járnak vele), csak nagyon feszített gumival és /25 ami itthon nem igazán élhető.
Annyira nincs kint, sőt semennyire nem lóg ki az íven kívülre. 10J felett már kilóg, illetve többnyire már kell szélesített sárvédő is, hogy ne nézzen ki bután. -
p0lip
tag
válasz chess001 #54919 üzenetére
Ahogy írod, kinek, mi. A lényeg, hogy jól érezze magát az ember, amiben ül. Amúgy éppen a nyomaték miatt a dízel mostanság közelebb áll hozzám, de szeretem a benzineseket is. Akár a BMW-től kicsit elrugaszkodva, értékelek egy Havassy motorost vagy éppen egy 130RS utánépítést is. Pedig ezek sokszor közlében sincsenek teljesítményben egy mai családinak, mégis hozzák az érzést. Csak érdekességképpen, BMW dízel tekintetében, a sokat szidott TDS, ami érdekes módon karakterisztikájában és hangjában is picit emlékeztet a benzinesre. Legalábbis e34 esetén, e39 TDS-em nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54963 üzenetére
Fog találni azonos évjáratú motort vezérlővel, immóval, kulccsal és gyújtáskapcsolóval, ami szintén ugyanúgy kupé/kabrió, SMG/kézi stb? Sok szerencsét hozzá.
Természetesen nem kell feltétenül az M3 féke, kormánya, futóműve, csak valószínűleg nem véletlenül nem ugyanaz.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #54965 üzenetére
Már túl vagyunk rajta. Eljött ma megnézte a motort mentünk egy kört és megvette az M54B30-at
(#54966) Chrys_
Kár,hogy nem lakk fekete az egész de amúgy jó
(#54967) csubi72
Rengeteget írtam erről.
Pl itt is [link]Xdrive-os autóknál különösen X3 X5-nél tapasztalataink alapján hamarabb illik 200-250E Km között. Mivel a nagyobb súly és az Xdrive jobban igénybe veszi a motort. X-es autóba nem egy szakadt el 200E Km környékén illetve saját ügyélnek X5-be 250E Km-nél szakadt. Pontosat nem tud senki mondani. Viszont meg tudom nézni némi bontás után,hogy mennyire van kint a feszítő patron abból lehet látni azért,hogy mennyire van megnyúlva a lánc.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #55008 üzenetére
Egy E36-nál mondjuk mi nem merevebb ??????? E36 / 46-ra mindenképpen raknék.... E90 meg nyilván merevebb de ott is jótékonyan hat... De lehet az egy F30 ott is számít. Mindenen észreveszed igazából ha úgy használod.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #55012 üzenetére
A vastagabb stabilizátor is nagyon jó és ha van rá mód akkor jó ha le tudod cserélni. Nem a cél a toronymerevítőnél kímélés hanem a karosszéria csavarodását / torony dőlését akadályozza. E39-nél akartam még vastagabb stabilizátor rudakat a gyári M-es helyett de miután beraktam a toronymerevítőt már nem érdekelt mert az irdatlanul sokat dobott... E60-nál meg a dinamic drive-ot semmire nem cserélném mert egy sima stabilizátor rúd nem tud olyat csinálni amit a dynamic drive művel.. Egyszerű példa 2 munkatársam és az én E60-am mindkettő LCI öve 30d enyém ugye 35D M futómű nekem aktív kormány dynamic drive-al. Mindkettőnknek a Katona csinálta a gátlóinkat felújított M-esnél jóval keményebbet kértünk futómű mindkettőbe jó ugyan az a felni / gumi méret / gumik is / ugyan akkora nyomtáv szélesítő mindkettőnknek Eibach rugói vannak neki pro kit nekem sportline ennyi a különbség... Megyek az úton és menet közben cikázol az úton érzed,hogy az én autóm karosszériája gyakorlatilag vízszintes meg se mozdul az övében meg érezhetőn dőlsz jobbra-balra ahogy húzod a kormányt. Ennyire sokat számít a dynamic drive. Toronymerevítő erre biztosan rá fog segíteni meg körforgalom tempós kanyarokban is számítani fog ahogy számított is eddig az összes autóba amibe benne volt. Néztünk vastagabb stabilizátorokat bele de 150K-t nem szán rá amit meg is értek amúgy.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen