-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24852 üzenetére
Amugy jo a futomuve, csak nem egyenesen kell menni vele, hanem keresztbe, arra van optimalizalva
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #24854 üzenetére
M3-ban benne van! És "sima" E46 ala is be lehet tenni... nagy nehezen.
-
whited
addikt
válasz CharlieDrop #24864 üzenetére
nem is az, hogy mi megy rá, de van az a méret ami már árt a futóműnek
jó példa erre a mostani pugom, gyárilag 17"-s az alu kerék de a szerelők azt mondják, hogy az nagy, nem erre lett tervezveHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24879 üzenetére
Miért? Talán nem váltója a 205/60 R15-ös gyárinak? 150 lóhoz meg hova szélesebbet?
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24881 üzenetére
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24884 üzenetére
Miért? Ki beszélt 16-ról?
225/45 és 205/50 közt is csak 3mm átmérőbeli különbség van...Szóval!
Amúgy 205/60 R15-nek sokkal inkább váltója a 215/45 R17! Ha átmérőt nézünk...Nem tudom miért olyan elterjedt a 225/45
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24900 üzenetére
E36-ban mi volt? 5HP18?
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24903 üzenetére
Nekem sincs vele semmi gondom! Kopp-kopp! Szerintem 150 pacis mocival legyilkolhatatlan...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24910 üzenetére
Én pont ezért nem értem. Miért akar valaki ennyi pénzért kis motoros (négyhengeres) BMW-t? Pont nem jön ki a sokhengeres hang, a hátsókerekes játék... Egy japán megbízhatóbb, nagyobb belül és még virgoncabb is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24930 üzenetére
A honlap ajánlása szerint - szerintem módosítások nélkül - 20-as felnit a megfelelő gumival még elbír.
De 18-as az iránymutató, mondjuk 245-ös gumival. Ezt a 275-öst nem olyan könnyű megtartani kátyús úton, magas sebességnél, ellenben autópályán vagy jó minőségű aszfalton nagyon állat. De a legnagyobb hátránya, mint említettem is, hogy 4 személyt már nem bír el.[link] - felni gumistól szerintem hamarosan eladó lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #24959 üzenetére
Akkor este ne vegyek be andaxint. Ku.....va körültekintőnek kell lenni. Es nincsen hibátlan hasznaltauto. En meg nem vagyok autószerelő. Jo lenne ha csak egy kicsit lennek majd atbaxva
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #24970 üzenetére
Aha Arra utaltam diplomatikusan hogy rengeteg szarházi árul nepper trükkös szar autókat (pl.BMW is). Egy hasznalt auto nem biztos, hogy lutri. De tuti hogy kolteni is kell ra csak nem mindegy hogy mennyit. Pl.A mi decemberben 10 éves e46 116i re amit nyáron vettünk átiras + ezaz, szerviz, riaszto, casco ,kotelezo, izzók, folia B től,stb. 250k. Pedig az auto M.o-i egy gazdas idosebb ure volt. Meghalt, hagyatekbol vettuk. Sejtheted milyen a belseje csak ő hasznalta, uszodaba jart vele. Nem en hasznalom a csalad tobbi tagja. De szeretek vele menni.Nyar ota 5000 km ment bele ami nem sok. De vmit tud a Bmw pedig ez csak egy 115 le ös.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24989 üzenetére
Bocsi, nem tudtam, milyen autód/váltód van. Azt hittem, azzal viccelődsz, hogy Fast & Furious módban nyomod kézi váltóval.
Köszönöm!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24993 üzenetére
E46-ból melyik az a motor, amire már azt mondják, hogy szinte bármire elég?
5-ös szériából ez a 3 lityós, 218 lóerős motor, ami már elég szépen elbír a kasznival (ezt ajánlották legtöbben), de a 3-as ugye sportosabb és könnyebb is vagy 200 kilóval.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #25020 üzenetére
. Itthon nincs ilyen. Mobile de van. Itthon most kerult fel egy 325 xi 162 k km. Hivtam de nem vettek fel. Tetszik,megneznem.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #25036 üzenetére
Probalom a privat helyeken nezni. Hallottam az arab stb.neppereket.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25074 üzenetére
Hondánkon is munkahenger probléma volt. Mikor cserélték szervizben(!), figyelmetlenül tehették rá a védőkupakot, az idők alatt beázott, rozsdás lett és nem engedett ki. Egyszercsak elkopott a bal hátsó fék, és iszonyatos hangja volt.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
reimerm
csendes tag
válasz CharlieDrop #25093 üzenetére
Csak hogy a cikk is elérhető legyen
http://totalcar.hu/tesztek/2015/02/08/bmw_330d/
"Manapság a BMW olyan, mint az Apple: egyszerűen menő. A márka presztízse az egekben, már varrógépmotoros-elsőkerekes családi egyterűt is el lehet adni kék-fehér emblémával. Azonban a legfontosabb modell továbbra is a hármas, amely hathengeres dízelmotorral válik igazán kívánatossá."
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25093 üzenetére
Volt nekem is 6 henger ami a hónap végére szinte mindíg kizabálta a pénztárcámat ,de így 40 felé 2 gyermekes apukaként már inkább eljárkálok egy sokkal gazdaságosabb 320 Dezsővel...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25099 üzenetére
Tegnap erdeklodtem itt egy szakinal, hogy mennyi lenne az EGR tisztitasa. Azt mondta, hogy ha meg gyari, akkor ennel a km-nel ne tisztittassam, hanem vegyek bele ujat, es ha lehet ne a gyarit, hanem keressem pl. a Pierburg fele EGR-t. Gyari minoseg folott all. Valaki ismeri esetleg? Vagy van lehetoseg kiszedni, de akkor a DPF sem maradhat. Ez nalam nem jatszik, nem kell a kokanyolas.
Izzito gyertyakat milyen idokozonkent(vagy tavonkent) kell cserelni?
Pluszban lehet veszek bele szivo sort is a lapatok miatt. Bar azt meg nem talaltam. Vagy dugozas, meg eldontom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25101 üzenetére
A 'gondozasmentes' annyit tesz, hogy ugyan ugy elkokszosodik. Nem igen szoktak egy bizonyos km utan tisztitani, meg a szakik is inkabb cseret javasolnak, leven nem nagy tetel. Kerdes, hogy ez jo e bele, a gyari sorszam nalam elvileg 7804351, ez pedig 7804352-es.
Egyenlore nincs problemam vele, ellenben ugyis nagyobb szervizet csinaltatok, akkor pedig legyen mar minden kicserelve, ami ilyenkor ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Mindegyikre ra kell, lehet akarmilyen karbantartott. Ezek most ernek km-ben es korban is ahhoz a lepcsohoz, aminel komolyabban kolteni kell rajuk.
peetmaster: Nem E46-ra gondoltam Coupe alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Ha külföldről veszi akkor nagyobb az esély arra,hogy kevesebb lesz az a pár forint...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
válasz CharlieDrop #25148 üzenetére
Értettem a fő mondanivalót, de én ettől egy picit optimistább vagyok. Azzal, hogy nincs keret rá, hogy hibátlant vegyek, vállalom az anyagi felelősséget azért, ha valami meghal rajta. De reméljük a legjobbakat!
Darko_addict: +1
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25153 üzenetére
Es ugye igy vegyel hasznalt autot... Sokan ezert vannak ugy vele, hogy inkabb nem cserelik le a regit, mert a sok ev utan tudjak, milyen allapotban is van.
Egyebkent a HF tomitest Lepkenek is cserelni kellett E39-rol. Az okat viszont nem tudom... Az is FL elotti.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25160 üzenetére
"Az e39 külsőleg a második legrondább BMW az e65 után, persze szvsz"
Mondjuk ezzel en sem ertek egyet. Nalam meg mindig viszi a primet a capa hatos utan, az E34-es csak a 3. helyre szurol.
Darko_addict: E90 nekem sem. Annal jobban szerintem csak az 1-es lett eltolva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25165 üzenetére
Annyira azert nem. E34-el tudnek parhuzamot huzni eleg sok agon. Meretben kis csokkenes, helyette mar nem annyira szogletes a forma. Ez a modernizalas resze volt akkor 95-ben, szerintem egyaltalan nem volt kirivo akkoriban, szemben az E60-al, ami szerintem megelozte a korat, ezert sokak nem tudtak megemeszteni amit latnak.
Ami viszont jo volt az E39-ben, az az anyaghasznalat, es az osszeszerelesi minoseg. Nem zorgott, nyikorgott belul semmi sem, hiaba tulvan mar a legfiatalabb darab is a 10. eleteven. Mig az E60, E90 ilyen teren szerintem katasztrofa.(de az Audi is, az meg talan rosszabb).Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy a 99-ben elkészült, 2000-ben bemutatott Z9-et hány évvel korábban kezdte el rajzolni. Régebben több forrásból is olvastam, mennyi idő alatt kerül az utakra a mérnöki asztalon megrajzolt autó - ami átmegy koncepció fázison - és elsőre el sem akartam hinni...
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25170 üzenetére
Koncepció, de 2000-ben bemutatták Párizsban. Használható volt, kapott elektronikát, motort (740D-ét), mindent, de nem került sorozatgyártásba.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Alt. hidegben csinalja. Es foleg addig, amig az utaster is hideg. Kivetel par hely, ami nagyon jellemzo.(konyoklo+idrive koruli resz+kesztyutarto)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25173 üzenetére
Gaz, foleg egy ilyen erteku autonal.(mar ha az ujkori arat nezem...)
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ez inkább már húsdaráló...
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ilyet még nem....
Mi ilyeneket szoktunk csinálni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25219 üzenetére
Az Si pedig kicsit szériahibás...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25222 üzenetére
A benzines front:
Volt valami motorlista, ahol kiírták, hogy az E90 2.0-ás BMW motor az 1.6-ból lett felfúrva, és nagyon vékony lett a hengerfal. A 2.5 csipegeti az olajat. A 3.5-nél meg a turbókkal voltak gondok, de gondolom már minden hibát orvosoltak...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25305 üzenetére
Sajnos nincs szerencsém megnézni/összehasonlíttani egy 0 km-t futott, egy 100e km futott, vagy egy 200e km futott ugyanolyan típusú váltót... Mi 150e-nél cseréltük.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25321 üzenetére
Igazából a vásárlási szándékom több sebből is vérzik...eleve csak 2003-2005 közötti, facelift előtti, az első 1-2 gyártási évből tudnék csak venni, páran mondták már azt is, hogy jobban járok, ha inkább az E39 utolsó évéből, a kínálat tetejéről veszek, mint az első E60-asokból.
Szerencsére nem most kell még döntenem, de nem tudom mit csináljak.
A porlasztócsúcsok se olcsók gondolom, egy 6 darab porlasztócsúcs csere vagy egy turbóhalál viszont jó pár hétig mozgásképtelenné tenné az autót nálam. -
Isual
veterán
válasz CharlieDrop #25324 üzenetére
Ebből a szempontból előnyösebb lehet az E39, mert ott 35ezerért fölújítható a porlasztócsúcs, és nem szükségszerűen kell mind a 6-ot, de 6 felújítása is kijön 210k-ból.
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #25344 üzenetére
és mire jutottak?
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25324 üzenetére
Hát akkor lehet, hogy tényleg benya lesz belőle...viszont még odébb van, vmikor ősz környékén leghamarabb.
De hogy addigis ismerkedjek a BMW-vel, Kaptam ma egy ajánlatot, szőrt szőrért a 2006-os 1.6 Renőt cserélni egy fullos, vajbőrös 97-es E39 523iA-ra.
Illetve egy 2000-es 323Ci-re.Tudom nem mai csirke, de bömbi és hátul is hajt. Gondolkodási időt időt kértem egyelőre.
Tőletek meg érveket ide-oda. -
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #25400 üzenetére
én csak belinkeltem egy cikket. semmi más a cikk tartalmához semmi közöm
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25400 üzenetére
Donkával is vannak fenntartásaim adott ő már rogyott sárvédőt stb....
E60 érdekes kérdés.... Betegágy elég sok belőlük de szerethető autó. LCI-t én imádom kevesebb nyűg van még velük ( jelenleg ) és jobb az egész kocsi hangulata belülről meg persze kívülről is... 2003-2005 ös kocsik szoktak leginkább leharcolva lenni... Az-az igazság,hogy ebben a cikkben is vannak azért hülyeségek mert a vadi új izzító elektronika Beru ami gyári beszállító 32K meg új izzító gyertya 5-6K Új PDC-t adok 10-15 között nem bontottat.... Érzékeny rohadtul a kocsi mindenre... típushibája annyi van,h sorolhatnám napestig... Az elhanyagolt kocsikkal van mindig a probléma de vannak olyan ügyfeleink akik már ráköltöttek akár 1,5-2 Milliót de mindig beszarik valami mert a kocsi egy prikézsia!! Ilyenek vannak,hogy hiába a csinálod meg valami mindig beszarik és van a másik véglet akiket hosszú hónapokig nem is látsz... Az ilyen 2-3 Milliós E60-hoz úgy kell hozzáállni 0,5-1 milliót rá lehet költeni,hogy tényleg jó legyen. És mivel nap mint nap szerelünk ilyet tudom mit kell belerakni,hogy jó legyen és nem gyári áron... 35D jobb választás mint a 25-30D-k sokkal kevesebb nyűg van velük jobban bírják a strapát.... Persze ilyen általános problémáik nekik is megvannak....
E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut
kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
Turbo
Porlasztó
DPF
CCC
Váltó / turbina / olajfolyás
Hardy
Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
Főtengely ékszíjtárcsa
feszítők szíjak
kis termosztát !!!
Fékre is érzékeny
szívócsonk alatti T elág vízcső
Turbó cső / szétreped...
vákumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
ULF Modul szarakodása....
helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
ACC-be mindig szar a fűtés
izzító elektronika és gyertya
szívócsonk pillangószelepek
EGR tisztítás
EGR szelep
kormánymű
motortartó bakok
Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
fűtőventilátor / előtét ellenállással
lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
Elektromos anomáliák lehetnek....
Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
Olajcserét nem szabad elhanyagolni 10-12E Km után el kéne dobni az olajat nem 30E Km-et menni mert vicc....És legnagyobb baj,h vissza vannak tekergetve még az is amire nem gondolnád és ugyan úgy vissza van tekerve a német is nekem elhihetitek. annyi példa van,h ez a tuti német verda meg nincs tekerve a nagy ló...t nem... Pl E46 316Ti német tuti verda meghozza az ügyfél 180E km-e mutat rádugjuk a gépet 417E km nél hiba tárolva.... másiknál meg kiveszik a műszercsoportot és leragasztgatják a kipörgésgátló meg a fék visszajelző lámpáját hibamentes.... a másikon meg a Vanos motorját lehúzzák,h ne dadogjon a motor és menjen "rendesen"... A tuti német bringák.... Alaposan meg kell nézni MINDEN autót vásárlás előtt !!!!! Mennyi-mennyi szar tekert roncs autót néztünk már át.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25426 üzenetére
Ezért is korlátozom a dolgot arra. 30i lesz vszínű. Vagy beveszek egy lesz@rom tablettát és 30d vagy felette...
Bármennyire is próbálom magam lebeszélni az E60-ról, nagyon tetszik a cica szemével.
Az E90 annyira nem szép nekem, pedig lehet okosabb döntés lenne.[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #25432 üzenetére
Hogyne, a mai napig ez az alapfelszereltség az SE-nél legalábbis halogén, xenonért rá kell fizetni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #25450 üzenetére
1,2M
Az előbb megnéztem, szerintem a dobbetétet dobálja a szél, mert legalul nincs ott a csavar ami a lököshöz fogja....Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25450 üzenetére
Ezzel arra célzol hogy inkább itta volna el azt a pénzmagot?
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25453 üzenetére
Nekem 900K volt átírással együtt tavaly összel a Münchenből hozott E46 320D Touring ellenörzött valós 240.000Km-el.Azóta is teljesen hibamentes.... Bár eszem ágában se lenne odaadni 1.2M-ért.
Ui:Egyik ismerősöm épp ennyit tudott volna összekaparni de mondtam neki hogy felejtős.Utána meg mit kezdjek a pénzzel?Vegyek 1.2M-ért egy romhalmazt?
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #25453 üzenetére
Laptop nálam volt, semmi extra hibakód nem volt benne.
Szerintem nem lesz ezzel nagy baj, csak ez a pár pici, de ezeket úgy is megoldjuk.Möhe
Ha a papának lenne ennyi fölös pénze most (e46 nem az enyém), akkor bizony 540i gurulna haza tesónak az 530d mellé, e46 helyett de még az az idő is eljöhet535i már 600k-ért is van. Foglalkozni kell vele, de kb annyiba áll meg mint az 540i beszálló ára.
Dehát 900ccm és ~50LE kevesebb-KP-
Hibakódot lehet törölni, de ha valami jelen van úgy is visszaírja magát.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
válasz CharlieDrop #25512 üzenetére
A múltkor elhoztam egy zsir uj 116d-t a 8 sebessegessel, es eleg kellemes motorfekje van. A regebbi bolygomuves, hagyomanyosoknal nekem is az remlik, hogy ott inkabb szabadon futás van. Olyat meg nem vezettem.
-
válasz CharlieDrop #25517 üzenetére
Mar csak azzal kaphato
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs