-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #49588 üzenetére
Nem érted. Végig arról szól a cikk, hogy ez inkább a megfontolt emberek autója. Lehet huligánkodni vele, de mivel az autó azt a módot is tudja, ezért azzal vigyázni kell. Azzal, hogy kijelenti, hogy még ő is fél, ezért a látszatdrifterek és társaiknak egy mentális gátat szab.
Anno Karotta, mikor az M5-öt keresztbe rakta pályán viszont pont azért tette, hogy a fanyalgóknak megmutassa, ez mèg egy rendes M5
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz chess001 #49677 üzenetére
Csakis az számít, hogy olcsóbban előállítható a fronthajtás. Sokkal olcsóbban. És sokkal rosszabb is, de ez a vevők 90%-át nem fogja érdekelni. Ilyen egyest úgysem rendes BMW-sek vesznek, max. a gyereknek, asszonynak Én nem vennék a fiamnak sem. Legyen egy autó nagy és nehéz, ott az erő és a védelem, ha baj van.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #50640 üzenetére
Hát, de pont az a lényeg, hogy végig is kell menni. Egyébként az M52 volt ezekben gyárilag is, szóval nem annyira típusidegen az az M50TU.
Én simán kinézem belőlük, hogy tavaszra/őszre beledobnak egy M54B25/30-at, ez a kocsi már készen van, csak erő kellene még. (nyilván a legjobb egy szintén vasblokkos M50B25TU lenne, de ezt már valószínűleg nem olyan triviális szerezni)
-
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #51163 üzenetére
Ha gyári ajánlás az az olaj, az oké de nem erről volt szó. Jelen esetben viszont arról, hogy az olaj fogyasztást akarja ezzel csökkenteni. Egyrészt van egy bizonyos szint ami még elfogadott, másrészt ha normálisan akarja valaki csinálni akkor nem az olajat cseréli le hanem utánajár miért fogy jobban mint kellene. Pl. szelepszár szimering csere, olajlehúzó gyűrű csere ha kopottak. De persze én nem értek hozzá, hisz te leírtad.
-
-
válasz chess001 #51172 üzenetére
Nem motorkódról beszéltem, hanem M-ről mint M divíziós motorokról. A lényegen nem változtat, ami az, hogy dízelbe nem teszünk 10W60-at, innen indult az eredeti beszélgetés, erre válaszolt szimi57, hogy ő M54-ben (asszem) használ olyan olajat. Ha így sem érted, nem tudok segíteni rajtad.
-
veterán
válasz chess001 #51326 üzenetére
Én szeretem a 4 hengeres csúcsdízelt. Többet jártam 3000-es V6-osokkal, mint te, de ez a négyhengeres sokkal jobban megy. Majd próbálj ki egyet, ha megengedik, hogy beleülj
Szerettek hülyét csinálni magatokból? Vagy annyira lent van az IQ szint, hogy nem fogod fel, hogy nevetségessé teszed magad? Egy taxis 5 ezerért elhozza a cuccodat az ikeából, ha nem fér be a kocsidba. Rögtön, azonnal, nem kell várni 2-3 napot. Hol éltek, hogy ezt nem tudjátok? Remélem költözni nem a kabrióval fogtok, mert ha igen, szóljatok, elmegyek és megnézem ahogy felpakoljátok a kredencet és a franciaágyat.
Tényleg várom azokat a képeket, hadd röhögjünk már egy jót.
Szimi: a képeken rajta lesz a barátnőd is?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #51362 üzenetére
Friss cikk szerint így hangzik: "ha pedig még a dízeleknél is szerényebb fogyasztásra vágysz egy Superbben, már nem kell sokat várnod: hamarosan érkezik az 1.4 TSI benzinesen alapuló, 218 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hybrid"
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #51366 üzenetére
azért mert nem használom, mert városba annyira nem való. Tegnap mentem vele azért vagy 40km-t, de az se sok.
azért a 3 henger mellett van némi más is.
A technológia errefele halad. Akkor a következő 4 hengeres C63 + elektromotor kombó is szar lesz?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #51370 üzenetére
Ezt mondjuk jól írtad.
Nekem ezek voltak a fő szempontok a vásárláskor.
Nekem tetszen
V8 szép hangal
Olcsó közlekedés-lpg
Nagy hely/ 5 ember kényelmesen elférjen.
Legfontosabb a kényelem, mert ültem benne 12 órát és nem szálltam ki fáradtan belőle.
Mivel bontottakat találni és az új alkatrészek sem drágák, így azt mondom a fentarhatósága sem izzasztja meg a pénztácát.
És nem jön velem szembe minden sarkon ilyen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz chess001 #51371 üzenetére
Az 5-os szerintem boven nem a luxuskategoria. Most vegul nem vettem G30-as 5-ost, de probaltam (eleg komolyan gondolkoztam rajta) a ketliteres dizel tok eleg, ha valaki nem 'sportolasra' hasznalja, hanem csak egy kenyelmes autot akar. (Sportolni meg a 30d is keves, kb. 7.5 0-100 van a 20d-nel, es ugyanez kb. masfel masodperccel kevesebb a 30d-nel.) 150 folott nyilvan szamit, de Europa nagyreszen az mar illegalis tartomany.
(En vegul azert nem vettem, mert lehuzasnak ereztem par aprosagot, pl. ConnectedDrive-hoz kapcsolodo dolgokat, meg nem ereztem annyira ubernek a belsejet se.. tok jo, meg minden, de meg nem luxus)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Ļantos
aktív tag
válasz chess001 #51680 üzenetére
Nem, nem fél videóból, hanem a saját autóm javításából aminek ugyanilyen motorral ugyanilyen hibája volt
Ez a nemzetközi minősítésű igazságügyi nagyotmondó meg ránézett szétszedés nélkül majd kijelentette, hogy kétmillió. Honnan tudta, hogy szarrá ment az egész vagy csak elhajlott pár szelep? De ettől még komoly szakember -
gzbotii
veterán
válasz chess001 #52242 üzenetére
Igen. Mert 60.000 a 2000ccm felett, 15.000 1999ccm-ig. KGFB különbség meg 50% 1999 és 2001ccm között. Akkor már inkább veszek kisebb motorral, amúgy sem dragstert akarok építeni, se nem driftelni.
De ha ennyire "nem illek a képbe" akkor inkább hagyom a topicot.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Almos
aktív tag
válasz chess001 #52400 üzenetére
Igen, ez eladásnál majd egy érdekes kérdés lesz, hogy nem az a tipikus, sportos bmw (hiába 192LE, sportváltó, stb), hanem akárhogy is szépítjük, ez egy családi batár. BMW-nek nem elég BMW, családi autónak meg túl BMW
Végül a szövetkárpit verzióra esett a választás, sport üléssel, tehát olyan lett, hogy nekem most tökéletesen megfelel (plusz a gyerekek miatt sem biztos, hogy hátrány a bőr hiánya). Az megint más kérdés, hogy eladásnál mennyire lesz hátrány a bőr hiánya...
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen