- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Anubris #46095 üzenetére
Nem ismerem ezt az utat, de a tábla alapján azt feltételezem, hogy 300 méter múlva az útnak vége lesz, onnan csak vagy balra vagy jobbra, elsőbbségadás mellet. De Te még mindig 130-al, illetve picivel felette mész. Ha hirtelen feltorlódik néhány autó a kereszteződésben, hogy állsz meg biztonságosan?
Lehet én vagyok a punci, de ilyenkor már bőven elkezdek lassítani.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Akkor sem értem miért kell többel menni, mint a megengedett. 90 helyett 130 az nem pech vagy szívás, akárhogy magyarázod. Miért akarja mindenki felülbírálni a sebesség korlátot?
Engem autópályán is ledudálnak még a kamionok is, ha útépítés miatt a 60-as táblánál 60-al is megyek. Valószínű én vagyok az egyetlen, de nem érdekel.
Mindig odafigyeltem erre, de amióta más kategóriám is van, azóta különösen. Elég 2 gyorshajtás és pápá meló. De előtte sem voltam ezzel másképp.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Hikvision #46117 üzenetére
Nehogymár én miattam legyen baleset mert betartom a sebességhatárokat és szabályosan közlekedek.
Kicsit fordítva üljük meg a lovat, nemde?!
Véletlen se amiatt aki az ember seggébe mászva veszélyezteti a másikat és tolja.
Én nem fogom egy ilyen tetűláda miatt sem kockáztatni a munkámat. Ugyanis a személyautós gyorshajtási büntetés a teljes jogosítványom és annak valamennyi egyéb kategóriáját is érinti.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon sok civil rendőrautó is van, ott pedig végképp igaz, hogy a 30 az 30, az 50 az 50, a 90 pedig 90, stb. A forgalom ritmusa egyetlenegy sünt sem érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Marhára nem érdekel ki mit késik le, az pedig hogy miattam az már egyenesen kész röhej.
Ha valami annyira fontos, akkor bele kell kakulálni egy esetleges késést és időben elindulni b@sszameg.
Nehogymár én legyek a hibás a Te üzleted meghiúsulásáért, csak mert szabályosan közlekedek. Okold a közútkezelőt.
Senkinek nem tiszta eldönteni és felülbírálni, hogy egy tábla okkal vagy ok nélkül van-e kint.
Azt meg, hogy a szabályosan haladni akarót valaki gyorshajtásba kényszeríti, minimum egy jogsi elvétellel kellene jutalmazni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szimi57 #46194 üzenetére
A 6hp ha nem is jobb minden körülmény között, de minimum egálban van egy kézivel, de a 8hp már egyértelműen gyorsabb a kézinél.
Viszont írni és mondani mindent lehet, egy hiteles teszthez valós körülmények kellenek. Ugyanaz a sofőr, ugyanolyan karosszériával, motorral és teljesitménnyel, ugyanazon a tengelyen levő hajtással, ugyanazon a helyszínen, azonos időjárási körülmények mellett.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mit lehet csinálni a nyikorgó gázpedállal? Hallatszik tisztán ahogy "ropog" a rúgó ahogy benyomom és felengedem a pedált.
Röhej, hogy egy 2 -3 éves autónál ilyen dolgok előjönnek, kevesebb mint 60 ezer km-nél. -
Ck.
addikt
válasz Hikvision #46217 üzenetére
Eddig 2 különböző márkaszervizben volt, mindkét helyen "megcsinálták" mind a kesztyűtartó ajtó zörgését, mind pedig a gázpedál ropogását. Gyakorlatilag ahogy elhoztam, egyből jelentkezett a probléma, ugyanolyan mint volt, amit ők már nem hallottak miután "megcsinálták".
SeniorTilla:
Igen, F10.aero.:
WD40-et még nem próbáltam, igazából azt se tudom hova fújjam pontosan, kell-e bontani vmit.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Április végén jár le a 3 év gyártói garancia, addig igyekszem minden felmerülő gondot megoldani, főleg az ilyen idegesítő, ám de költséges "apróságokat".
Még csak nem is arról van szó, hogy sz@rnának a fejemre, mert a múltkor már voltam pl. a kesztyűtartó ajtó pörcögéssel a szervizben, kaptam is vissza egy 3/4 oldalas munkalapot, miszerint 2 technikussal elmentek próbaútra, hallgatóztak, majd ők az ajtókárpit felől hallottak vmit, szerintük annak a rezonanciája miatt érezhettem azt, hogy a kesztyűtartóból jön, még le is bonottak az ajtó kárpitot, ellenőrizték a patentokat, a hangszóró rögzítését, hogy nem-e onnan jön a zörgés, majd visszaillesztettek mindent a helyére, majd újabb próbaút és végül rögzítették a munkalapon, hogy a zörgést az újabb próbaút során nem tapasztalták.
Miután átvettem az autót, hazafelé menet már sajnos hallottam ismét a kesztyűtartó pörcögését, sajnos a problémás dologhoz hozzá sem nyúltak, teljesen más irányba indultak el, pedig leírtam, hogy a kesztyűtartó ajtaja és nyomásra elhallgat. De mivel nem állandó hiba, csak bizonyos sebességnél és útviszonyok között jelentkezik, valószínű nem vették észre, de lehet nem is akarták, vagy csak szimplán sügérek. Nem is értem miért az ajtó felől indultak el...A gázpedált megpróbáltam levideózni, ez lenne a jelenség: [link] Ezt se mindig csinálja, de azért ha jól felhalkítjátok a hangerőt, akkor talán lehet vmennyire hallani, érdemes mindkettőt megnézni, hátha vmelyik jobban visszaadja, hogy mi is a bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz molnarpeter #46304 üzenetére
Semmi baja nincs az N47-nek megfelelő karbantartás mellett és egyáltalán nem pénztemető. Bármikor vennék újra egyet.
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #46307 üzenetére
Bármelyik bármikor kigyulladhat, nem N47 specifikus a dolog. Ugyanúgy érintettek a visszahívásban a 6 hengeres társak is.
A nyikorgó gázpedál pedig végképp nem motor specifikus. De amúgy az F10 pedálja nyikorog, N47 viszont nem abban, hanem az E92-esemben volt.
Ne keress értelmetlen összefüggéseket. -
Ck.
addikt
Egyébként a beltér minőségi problémai miatt eléggé elment a kedvem a márkától, már már Lexusokkal és Priusokkal is szívesebben szemezgetek, de német vonalon maradva egy Mercivel is vszinű jobban járnék a belső minőséget illetően.
Pár ilyen gázpedálhoz hasonló dolog még történik és tuti eldurran az agyam...de anno elkövettem egy nagy hibát, hogy a Playstation accountomat részben a BMW-ről neveztem el, így ha akarnék sem tudnék más márkára váltani a jövőben, sikerült saját magamnak ellehetetleníteni más gyártó esélyét. .[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #46317 üzenetére
Ez sem igaz ilyen formában, konkrétan kigyulladt B47-el szerelt F10/11-ről nem hallottam, ez egy viszonylag újabb konstrukció, de persze nem kizárt, hogy ez is érintett.
Mindenesetre visszahívás van erre is, az én EGR hűtöm már cserélték is, úgyhogy ez a része letudva.CharlieDrop:
Hát hogy nézne már ki, ha Priusszal nyomulnék és mellette BMW lenne a PS username?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46343 üzenetére
Örülök, hogy a Tiéddel ilyen elégedett vagy, de sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy a német trió közül a bajorok eléggé le vannak maradva a beltéri anyagok minőségében, összeszerelésében.
A net tele van a gázpedál nyikorgással, kesztyűtartó zörgéssel és egyéb minőségbeli problémákkal, sajnos nem egyedüli eset és nem fapados autókról van szó, de egyébként a fapadokban is ugyanaz a kapcsoló és pedál van, mint a királyi példányokban, úgyhogy ez sem lehet indok. A nagyobb szakportálok is rendre megemlítik, hogy egy Audi vagy Merga mennyivel jobban össze van rakva.
Pl a ma 19 éves ex A6-osom ajtaja a mai napig úgy csukódik, mint az álom, a zsanér ki-be rántja az ajtót, gyenge érintésre is határozottan ugrik az ajtó és finom klattyanással csukódik, ellenben E9x, F1x,F3x esetén úgy kell bevágni, mint anno a Zsigánál, éppen hogy csak egy minimális rásegítés van a zsanérnál.
Tudom, hogy ott a soft close, mint extra, de az alap zsanérokkal miért nem tudják olyanra csinálni az ajtót, mint egy Audinál?Visszatérve a minőségbeli kérdésedre, íme egy kis beltéri muzsika: [link]
F10 2016, ~ 60 ezer km. De ugyanúgy ide írhatnám kollégám F30-asát is. Nem egyedi esetek, elhiheted, hogy idegesített annyira a dolog, hogy megnéztem pár másik bimmert is, némelyik "0 km-es" szalon modell is képes produkálni hasonlókat. Szerintem ez nem oké.
És ez most nem flame keltés, továbbra is kedvelem a márkát, csak kezd oszlani a rózsaszín köd.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #46358 üzenetére
Pedig nem egyedüli eset. Legjobban a kormány és a pedál idegesít, azokat nem kell szándékosan nyomogatni ahhoz, hogy zenéljenek. A pedált igyekszem cseréltetni, de a kormány az ilyen és semmit nem lehet vele kezdeni.
A konfigurációs polcon levő elérhető kormányok, amik sose voltak még autóba szerelve, ugyanúgy recsegnek a króm díszítésnél. A bemutató autók úgyszintén.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kissusuly #46420 üzenetére
Volt pár gázos autóm, a legmodernebb gázszettre sokadik beállítás és finomhangolás után is az volt a jellemző, hogy magas fordulatnál (5000+ rpm) fokozatosan elgyengül, majd végül magától visszakapcsol benzinre ha tovább forgatod.
Továbbá a Csalagúton vonattal még mindig tiltott, így Anglia megközelítése lehetetlen vonaton keresztül, illetve onnan vissza úgyszintén, csak néhány komp jöhet szóba.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46428 üzenetére
Eddig csak olyan gázos autókat vezettem, amikre ez volt a jellemző, kivétel nélkül. Elhiszem, hogy lehet máshogyan is, de nekem ezek után nincs kedvem kísérletezgetni és visszarohanni ha vmi nem úgy van, ahogy lennie kellene. Pedig az ország legelismertebb gázszerelő műhelyeiben történt az átalakítás. De hangsúlyozom, olyan autóval eddig nem találkoztam, ahol ez az elgyengülés/átkapcsolás ne lett volna jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46454 üzenetére
Azért az EGR ne legyen már karbantartás jellegű cserealkatrész, mint a -motorolaj vagy az üzemanyag szűrő.
Ha nem működik megfelelően, műszerfalon, illetve hibakód formájában figyelmeztet az már egy másik történet. De egy tünet nélküli, látszólag jól működő EGR nem kicserélése ne legyen már a tulaj hibája és legfőképp emiatt ne keletkezzen tűz.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #46878 üzenetére
Említetted pár napja, hogy a levegőszűrő csere óta mennyire megtáltosodott az autód. Mennyi ideje volt előtte cserélve? Normál körülmények esetén nem szabadna változást érzékelni 2 csere között, amennyiben az időben történik. Legalábbis nem táltosodást.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #46931 üzenetére
Én is láttam pár napja egyet Szegeden, egy 25 év körüli gigerli, páva csávó vezette, azt sem tudta hogy feszítsen benne.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46969 üzenetére
Az enyém ahogy beindítom a motort, nyílik is rögtön.
Csak álló motorral láttam még csukott állapotban a zsalukat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46972 üzenetére
Nem tom mitől függ, érdekes.
Nálad motor indítás után automatikusan egyből indítja a ventilátort/klímát? Nálam igen és mindig utólag kell kilőni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #46975 üzenetére
Volt már pár automata klímás autóm, legutóbb egy E92, de emellett többek között Honda, Audi, Rénault, Ford, soha, egyiknél sem indult motorindítással együtt a klíma/venti, ami szerintem úgy volt jó.
Egyedül az F10, illetve az újabb BMW-knél tapasztaltam ilyet, sehol máshol nem. És ki sem lehet kapcsolni alapértelmezetten , akár stop-start-nál. (Nyilván ki lehet kódolni, de az más téma. ) -
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47014 üzenetére
Arra gondolok, hogy a motorindítással együtt azonnal elkezdi fújni a levegőt.
Én eddig csakis BMW-knél, ott is csak F-szériától fölfelé tapasztaltam ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47137 üzenetére
Nálam azonnal nyílik a zsalu, ahogy indítom a motort.
Csak akkor láttam eddig csukva, amikor a motor sem járt.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47294 üzenetére
A kicsivel sincs semmi baj, a sport kijelzőn kívül ugyanazt tudja minden más funkcióban.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #47334 üzenetére
Nem, nem, nem és nem. Ez szimplán közúti veszélyeztetés és semmilyen körülmények között nincs ez alól "mentség".
Kereszteződésben piroson át, gyalogátkelőhelyen piroson át emberek között szlalomozva, index nélküli savváltás, mások leszorítása, vészfékezésre kényszerítése, busz sáv használata, jobbra kanyarodó savból egyenesen kilövés, stb stb. Ez nálam már börtön kategória és jogsi bevonása örökre. -
Ck.
addikt
válasz Anubris #47581 üzenetére
F10-en sima Michelin téli volt, most Bridgestone és Continental nyári deffekttűrő.
Semmi különbség, ugyanolyan menet komfort, nem üt, nem ráz jobban, ugyanúgy 18-as méret.Viszont az E92-nél tényleg kirázta a vesémet is a deffekttűrő. Valószínű a futóművön finomíthattak a sok negatív visszajelzés hatására, mert mostanában már nem jelent komolyabb kompromisszumot vagy diszkomfortot egy runflat egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Tegnap egy barátommal elmentünk kicsit játszani a hátsó kerékkel, DSC off-ban.
Első kerekes autók után túl nagy volt a hátsókerék hajtás varázsa, egy tempósabb padlógázas kanyar nem adta ki neki az ívet, szegénynek először jobbra tört ki a popó, aztán balra, míg végül addig rángatta pánikszerűen jobbra-balra a kormányt, hogy az autó csak keresztbe fordult, végül barnacsíkos gatyával satufék és megállt.
A lényeg, hogy ezzel párhuzamosan az autó ki is vágta magát üresbe, valamint leállította a motort. Nem teljesen, ugyanis ment közben továbbra is a fűtés és a többi fogyasztó is, sokkal inkább olyan mint egy stop start, de meg kellett nyomni a motor indító gombot az újbóli elinduláshoz . Ez vmi anti boyracer pánik biztonsági fícsör??? A stop-start amúgy ki volt kapcsolva.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #47671 üzenetére
A C-mobilnál? Mitől függ hogy kiket hívnak meg?
Elég szép darab pénzeket hagytunk már náluk... -
Ck.
addikt
330/530e csak limuzin változatban létezik?
-
Ck.
addikt
Épp nézegetem a Gran Coupe-kat, valamiért nagyon gyengém ez a forma.
Eddig valahogy nem szúrt szemet, hogy míg a 4-es Gran Coupe simán 5 személyes, addig a 6-os Gran Coupe, ami jóval méretesebb darab, mégis csak 4 személyes. -
Ck.
addikt
válasz molnarpeter #47936 üzenetére
Nem biztos, hogy a fülek.
Van a klasszikus ufó formájú ívelt váltóbot, aminek a látványától legszívesebben még a legtöbb férfi is örömmel fölé hajolna és beleülne, illetve van egy szögletesebb, komorabb formájú váltókar is, az lesz a sport váltó szerintem. De lehet tévedek.
A konfigurátorban mindenesetre lehet hagyományos és sport automatával is rendelni a modelleket, a teljesítmény adatok és a 0-100 mindkettőnél megegyezik, de érdekes módon a CO adatok eltérőek.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #47948 üzenetére
Nocsak, időközben lemaradtam volna vmiről? Lehet gratulálni?
Mit lehet tudni a gépsárkányról? A 3 -as már el is szaladt?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #47954 üzenetére
Pedig bizisten bújom mindig a fórumot, de valahogy az utód bemutatkozás mellett elsiklottam. Gratula, szép gép, leld sok örömed benne!
Jó az a 20d, ugyanúgy rendes BMW az is, mint a csakahathenger, szóval no para. 😉Méretre mennyi különbség van belül az E91-hez képest? A pilóta fülke kisebb?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen