- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70405 üzenetére
gyerek furikázásra tartanak 28 millás autót
Es? -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70407 üzenetére
Megforditanam: teljesen felesleges barmilyen premium SUV-ban sotablettat hordani, ugyanis az semmit nem erzekel a kulonbsegbol mondjuk egy legolcsobb kisteherhez kepest, ellentetben a gyerekkel. Ovijaratra pedig a dizelnel nagyobb hiba nincs, erre az elektromos tokeletes.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #70405 üzenetére
Miért? Az X-ed mire használod?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #70405 üzenetére
Te szoktad mondani,hogy a varosban hasznalod csak az autodat
Amugy arrafele divat,hogy masokat kritizalunk es velemenyt mondunk roluk, ugy ,hogy pont semmi kozunk hozza ki mire kolti a penzet? -
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #70433 üzenetére
Nem hallom.
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70482 üzenetére
Ki mondta, hogy lízingelni kell? Meg kell venni kesre!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70502 üzenetére
Azt én is tudom de nem minden benzinkut a saját minőségére szabja?
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #70502 üzenetére
Minden üzemanyag, kivéve az OMV (néha az alap, de a prémium főleg Osztrák) alapja MOL-os. Minden más adalék viszont eltérő mindenkinél.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #70488 üzenetére
Hogy tessék?
4 millió 500 ezerre gondoltál? Vagy a vessző mást jelent?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #70518 üzenetére
hű, kicsit nyugi, oké.
Odaírtam, hogy "a vessző lehet mást jelent?"Szóval peace and love
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70549 üzenetére
Múltkor már beszéltünk. Sandero alap modell 14.000€
Legolcsóbb elérhető autó a piacon!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70602 üzenetére
A legszebb BMW az összes közül.
Ilyet passzolhatnának egyet [link]V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Viiktor1989
tag
válasz FIREBLADE78 #70650 üzenetére
Egyébként a sor 6-nak,azon kívül,hogy szebb a hangja,gondolom többet fogyaszt ,mint a sor 4, de esetleg megbìzhatóbb motorok,nehezebb 'kihajtani' őket?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70660 üzenetére
A PHEV tulaj meg a 4 hengerével meg a villanymotorjával egyenesen Garrison bácsi a South Parkból
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #70660 üzenetére
Viccet félretéve, nagyon tetszik a Tesla M3P, sajnos nincs közvetlen összehasonlítási alapom az i4-i5-tel, de nem tudom elképzelni, hogy olyan jó legyen őket vezetni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #70675 üzenetére
Látnád az itthoni kínálatot. Bár BMW-k még talán nem is igazi fapdok, de az igazán felszereltek igen ritkák.
Nézegettem Audikat is az elmúlt időszakban, naaaa ott vannak olyan fapadok, hogy csak pislogtam és olyan áron, mintha fullos lenne Persze ott is tisztelet a kivételnek, de na.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70706 üzenetére
Talán nem kéne koszosan beszálni a kocsiba
Nekem full szövet van és 2 éve tiszta.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Henry1990
tag
válasz FIREBLADE78 #70708 üzenetére
Ha lenne szívó 6henger benzin, azonnal azt venném. Sajnos a Budget véges, 25.000€-ért meg csak ezek vannak. A 2017-es kettes.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70706 üzenetére
Az e46-omban szövet/alcantara borítású ülések vannak. Ha felforrósodott autóba ülök be sem akarja leégetni a s8ggem, mint a bőr ülés. Havonta egyszer szoktam porszívóval kitakarítani a kocsit, nem látszódik rajta semmi kosz pedig pár hónapig a lakásfelújítás miatt elég sok dolgot kellett vinnem. Télen ez is hideg, de azért össze sem lehet hasonlítani egy bőr üléssel.
-
Henry1990
tag
válasz FIREBLADE78 #70715 üzenetére
A két motorról egyébként valami info? A 2es elvileg dupla turbo 20d a masik szimplanturbos 6 henger 30d
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70706 üzenetére
Jó szövet nyáron nem igazán meleg, legalábbis annyira nem, hogy kelljen a szellőztetés. Télen az ülésfűtésre sem volt túl sokáig szükség, indulás után 5-10 perccel már volt olyan meleg, hogy többet azon az úton ne kelljen bekapcsolni.
Tisztításra: nem kell koszosan beülni. Ebből nekem sosem volt még gondom, a bőrt viszont megfogja a farmer, nedves kabát, stb, így azt folyton ápolni kell. Volt egymás mellett két egyidős, újonnan elhozott Minink, egy Cooper S barna bőrüléssel és egy JCW fekete alcantara sportüléssel. 3 év után a JCW ülése mintha új lett volna (0 kezeléssel a porszívózáson kívül), a bőr pedig kopott a folyamatos ápolás ellenére. Szóval személy szerint sajnálom, hogy ritka a rendes szövet ülés felfele haladva a palettán, talán majd a szintetikus bőrökkel.
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #70706 üzenetére
Nekem is szövet az e91. 3 gyerek + lakásfelújítás. Tisztán szoktam tartani, pedig ami hátul van az finoman szólva is katasztrófa. Vettem egy uj rúdporszívot, ki is kellene próbálnom. Szerintem sem túl melós a szövet.
-
Henry1990
tag
válasz FIREBLADE78 #70754 üzenetére
Nem az autóra költéssel van a gond, sokkal inkább már azon jár az eszem, hogy ha minden beszarik az drága, és hogy ér-e nekem ez ennyit. 140.000km-nél talán nem kell még azért a kardomba dőlnöm, és nem biztos, hogy azonnal rá kell költenem 15.000€-t a vételár felett. Persze lehet, hogy rá kell. De ha azt a 15.000ret mondjuk 4 év alatt kéri majd a kocsi, a kopó alkatrészek mellett, akkor semmi akadálya. Nem, nem kérek senkit sem, hogy mondja meg nekem a tutit. Tudom, ezt senki nem tudja előre megmondani. Én pusztán az előre látható dolgokat kalkulálom magamban...
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70758 üzenetére
Fetrengve nevetős smile.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70758 üzenetére
Szerintem itt mindenkinek van villany otthon. Minek azt megvenni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70776 üzenetére
Draga. Egy kategoriaval a konkurencia fole araznak, C63 a 4 hengeres motorjaval 45-rol indul.
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70801 üzenetére
Ide oda rohangálni pont jó. A garázsba egy hobbi autó és kész.
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70804 üzenetére
. Munkás autó, meg hobbi autó. Rohangálni meg jó a Dacia is.
[ Szerkesztve ]
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70809 üzenetére
De a hobbi autó nem is arról szól hogy le ugorsz a sarki kisboltba. Amúgy milyen autóra gondoltál ?
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70804 üzenetére
Nem éppen. A melós/rohangálós autó általában kevesebbet fogyaszt, olcsóbb a fenntartása mint a hobbi autónak. Én ha kocsival kellene bejárnom a 20 km-re lévő munkahelyemre már akkor vennék hozzá egy 1.0 literes Szuzit és nem a full M e46-omat használnám rá. Abba gyűljön a km, arra az út rossz így nem az M-es felfüggesztést gyilkolnám feleslegesen, a fogyasztása is majdnem a fele lenne és ha bármi baja lenne a kocsinak, mondjuk szétverné a parkolóban a jég akkor max. bosszankodnék, hogy vehetek másikat míg az e46-nál ott kapnék szívrohamot.
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70821 üzenetére
Miért kellene 2 autó? Az ilyen esetekben van egy melós autó és kész. Ha magán van akkor úgysincs cég ahova be kellene menned, ha cégnél dolgozol akkor lehet megengedik, hogy azzal is járj be. Pl. rokonom villanyszerelő, pesten dolgozik de a céges kocsival jönnek haza békés megyébe. A nilfisk-es szerelő is kapott céges puttonyost és ő is azzal járt be a munkahelyre is.
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70823 üzenetére
Nem azt írtam, hogy tartok hanem ha az lenne a helyzet akkor tartanék. Anyagi okokból is megérné így.
A touringot sem használom ki az év nagy részében, de jó ha van hova pakolni. Augusztusban műszaki, akkor kap vonóhorgot is, hogy ha kell tudjak utánfutót is húzni. Szintén évente pár alkalommal fog kelleni, de akkor lesz. Nem mondhatod, hogy nem próbálok minden lehetőségre felkészülni, de nem lehet mindent megoldani egy autóval. -
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #70821 üzenetére
Így!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70857 üzenetére
Majd lesz itt még rézkábel hiány is. Zsákutca ez az EV.
brumi1024: Jó az M8 csak azt a motort kéne rendesen megcsinálni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70857 üzenetére
Mi történt?
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Hosszútávokra nem ideális, arra a traktormotor való, de az esetek 99%-ában meg jobb a villannyal közlekedni-legalábbis az 'átlagembernek'.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Alapvetően az igazág valahol félúton van. Mert tény meg lehet csinálni de azért nem túl komfortos, főleg az átlagembernek. Azért azt is számításba kell venni, hogy mondjuk van egy 81-es akkumulátorod (i4, i5) azt másodjára már csak 80%-ig tudod vizonylag gyorsan tölteni. Aztán a töltőre is olyan 15%-al érsz, hogy ne centizd ki. Tehát 35% már ugrott is azaz van 65%-od amivel gazdálkodhatsz azaz kb 53 kWh. Ez konkrétan 250 km. 2 óránként állj meg fél órára tölteni, nem túl ideális. Ugye ebben még ott van az is, hogy a töltők is elég messze vannak egymástól. Mert ha 20 km-re lennének akkor nyugodtan leengedhetnéd 5%-ra is azt a 15-öt és mindjárt kapsz még majdnem 50 kilométert.
Szerintem ilyen 120 kWh-os akkumulátorok lennének az ideálisak mert akkor egyrészt lemehetnél akár 3%-os töltöttségre is és ugye a 0-80% töltés az kb mindig fél óra ha a töltő tudja az akkumulátor maximumát. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Szerencseje volt! Most nem lenne, mert Balatonkereszturon Kifele nem elerheto az Ionity csak ha tovabbmesz es visszafordulsz. De kb minden toltonel a szerencsere bizhatod magad
A “leforgatott” videokat meg hagyjuk
en volt,hogy csak a harmadik helyen tudtam tolteni es emiatt szivtam a toltessel egyutt 1,5-2 orat
lehet ez valakinek beleferKardkovacsi: Es te a idealis esetrol beszeltel, a valosag teljesen mas mikor vagy varnod kell vagy esetleg nem megy a tolto
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70881 üzenetére
Sajnos németben sem jobb a helyzet. Ezek a töltő állomások sorra üresek, akárhányszor megyek ilyen állomás mellett el.
Nyomják itt a ECo dumát aztán sehol semmi. Valakik nagy lóvét akarnak bezsebelni.
USA-ban vagy ruszkiban le se tojják ezt a EV cuccot.brumi1024: Ezek csak előrejelzések. Kábel lesz elég?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #70947 üzenetére
Pribalj mar ki valamit mielott velemenyt alkotsz valamirol.
1700 kilometert autoztam vegig ilyen rendszerekkel Amerikaban
Ott hasznaltam eloszor kicsit fejletteb tamogato rendszert
szuperul mukodott es egyszerubb volt tajekozodnom az ismeretlen helyeken,
jo volt,hogy szuperul tartotta a savot, megallt es elindult a forgalomban stb.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #70949 üzenetére
"Mivel majdnem fejreálltunk 170-el pályán"
Azt azért megnézném.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70947 üzenetére
Úgy, hogy az i5-ben rengeteg dolog alap, pl. az adaptív led lámpa, eleve 19-es kerékkel jön (i4-re egy 19-es aero kerék egyből 1M), i5-ben gondolom az i4-ben lévő hifi az alap mivel a harman fele annyiba kerül egy i5-be mint egy i4-be, első ülésfűtés, vezeték nélküli telefontöltés, de az innovációs csomag is lényegesen olcsóbb és benne van park assist plusz.
Annyi, hogy újrakonfigurálva vettem észre, hogy a motoros ülés kimaradt és az csak csomagban van így jön vele a 4 zónás klíma, meg a hátsó ülésfűtés. Így lett 33,2M.Van egy gyanúm, ez nem sokáig lesz így és nem az i4 ára fog csökkenni
i4-nél is ez volt, egész jó ára volt aztán paff odatoltak neki 25%-ot fél év alatt.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70949 üzenetére
Ezt nem egy próbaúton fogod tudni igazán kipróbálni. Szerintem minden fillért megért, másodszorra is venném, rengetegszer használom. Osztrák szakaszok a hosszabb utakon pl majdnem végig abszolválhatók vele.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70960 üzenetére
Személyre szabható, hogy mikor figyelmeztessen/avatkozzon közbe. Ne lépd át a felezőt. Használd az indexet ha át akarod.
Illetve nem 3 másodperc után kezd el sípolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen